Inter is 5 sterren. Dat mag niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef SubSun het volgende:
psn CANGGIEE
club Inter
ben ik de 16e dan?
Dan was het bij mij erger dan bij jou want ik heb een paar keer een periode gehad dat ik 2 tellen gewoon niets kon doen. Als je speelt moet je zorgen dat je je internet vrij hebt. Dit was gewoon kut. Ik wil geen calimero uithangen maar die is zwaar geflatteerd want ik had er zo helemaal geen zin meer in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef mvm__ het volgende:
Zo erg stotterde het nou ook weet niet hoor. Alleen de 20e tot de 30e minuut was het kut idd. Maar ik zal voortaan via me kabel spelen.
Btw me eerste partij gewonnen:
Bayern Munchen - VfL Wolfsburg 0-3
was het tegenover gestelde van gister...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
yes-yes - Juventus goeie potjes van jou kant, volledig terecht.
3-0 en 3-3 geloof ik...
wat speelde ik slecht, maar komt mede door het spel van juventus denk ik
we zullen zien..... vanavond 2e potje spelen ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef mvm__ het volgende:
verloren van Juventus. PFf ik speelde echt lekker maar de goal wou er niet in. Jammer maar helaas.
Volgende potje win ik wel yes-yes:P
Celtic, kan je me inviten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef mvm__ het volgende:
@ Roberto, ja kom maar..
Welk team ben je?
hehe mn eerste gewonnen pot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Alweer verloren 3-1 van fiorentina, weer geen aap kans, t zit niet mee vandaag
Je had ook zeker gewonnen, creëerde geen drol meer. Maar wel zuur voor m'n doelsaldoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
idd verbinding was weg.. rare gebeuren, kan er niks aan doen, al stond ik met 2-1 voor
daar kwam ik ook achter toen ik mijn ps3 aan had gezetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Inter is 5 sterren. Dat mag niet.
Even een schema opstellen lijkt me het beste. Wie wil er over een uurtje een potje doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef yes-yes het volgende:
Kunnen we niet een tijd afspreken zodat er wat mensen online zijn ?
want dit schiet niet echt op
Tsja, misschien was 5 wat overdreven... maar een duidelijke overwinning was het wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef GieJay het volgende:
Was ietsje verlaat.. Wie kan er nu een potje doen?
Aston Villa - Everton 0-5, gefeli!
haha dat was het laatste wat ik verwachtte , ik dacht laat ik eens een voorzet geven. Gaat ie erin! hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef Masegate het volgende:
God god god. Dhill0n_ajax wint van me met 1-0.
Amper een schot op goal gehad, geeft ie een voorzet, vliegt die voorzet de goal in... lekker!
In de blessuretijd ook nog!
Die rode kaart vond ik niet echt terechtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef Masegate het volgende:
Weer met 1-0 verloren. Nu van Celtic. Gaat lekker zo.
Verlies liever met 3-0 dan met 1-0.
Who's next?!
Ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef Masegate het volgende:
Weer met 1-0 verloren. Nu van Celtic. Gaat lekker zo.
Verlies liever met 3-0 dan met 1-0.
Who's next?!
Heb je uitgedaagd...quote:
Ik was al aan het spelen tegen celtic.. 4-2 verloren, hij heeft 80 procent van zijn kansen benutquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef Masegate het volgende:
[..]
Heb je uitgedaagd...
Waarom kunnen ze dit trouwens niet beter maken?
Een chat in de competitie. Betere meldingen wanneer je wordt uitgenodigd. Zien wie er tegen elkaar speelt. Enzovoorts enzovoorts...
Wel een mega fout van mij met die korte pass van de keepertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik was al aan het spelen tegen celtic.. 4-2 verloren, hij heeft 80 procent van zijn kansen benut
ik wil wel nu....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef Fukjoeman het volgende:
Vanmiddag iemand klaar voor een potje? Hele middag vrij
ik moet werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben over een half uurtje wel online, nog meer mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |