Zijn nog genoeg andere met 4,5 wat mooie teams zijn, Marseille, Lyon, Ac milan, Bayernquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:52 schreef Masegate het volgende:
Wel muf dat ik nou Arsenal niet kan kiezen. Enige 4,5 sterren team waarvan ik weet dat ze lekker spelen.
Maar fok it! Ik ga wel gewoon lekker een team kiezen waar ik volgens mij nog nooit mee heb gespeeld in Fifa 10: Everton.
ja naja was niet helemaal terecht dat je won vond ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zo weer even wat recht gezet
Wat een 2e goal van tevez, volgens mij was hij buitenkant voet, zag het niet goed
[..]
Zijn nog genoeg andere met 4,5 wat mooie teams zijn, Marseille, Lyon, Ac milan, Bayern
Klopt ook, maja wat op scorebord staat dat teltquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja was niet helemaal terecht dat je won vond ikgelijk spel had beter geklopt maarja
wat is je psn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Sodeju het volgende:
Het is idd wat overzichtelijker nu!
Ik heb voor Valencia gekozen.
Ander team kiezen graagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:13 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben auch da bei!
Fukjoeman
PSN: roubain
Team: Arsenal
Im in, password via PM gelievequote:Regels- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
- Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
- GEEN landen teams
- Alleen teams die nog niet gekozen zijn
Hoe kom ik er?
Ga in het menu van Fifa 10 naar:
- Online speltypen
- Vrienden-competities
- Meedoen aan competitie
- Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
- Wachtwoord gam
- Plaats na het aanmelden in dit topic welk team + je psn naam
Deelnemers, psn, teams
1. Dirkos1987 - dirkkoef10 - Man city
2. mash - Mash-nl -Arsenal
3. yes-yes - barrila - juventus
4. Apekoek - frankwlf -fiorentina
5. Masegate - ButsMG - Everton
6. Dirk-Kuijt - Dirk-Kuijt - Bayern
7. Flarss - Flarss - Olympique Lyon
8. Ri-dge - Ri-dge - AC Milan
9.Sodeju - Historik - Valencia
10. Dhill0n - Dhill0n_Ajax - Ajax
11. GieJay - Aston Villa
12. Fukjoeman - PSN: roubain - Sevilla
Je bent er niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand nog een potje, of is het te laat?
Ik wel.. Kga er nu opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik was aan het wachten tot iemand hier zei dat hij nog potje wou, anders bleef ik lekker DWDD kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |