abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:21:53 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73444603
Asjeblieft
quote:
Vrienden en vriendinnen,


We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?


Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme kostenpost opgeleverd. Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet. Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Zo. Nu ga ik eens even lekker lezen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73444621
Is al even bekend
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:23:48 #3
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73444649
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef jslavenburg het volgende:
Is al even bekend
Hoe lang (vraagt de chinees) is "even"
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:35:48 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73444904
Tja hoe bereken je dat.

Worden ook de irrigatiewerken en andere innovaties die werden verspreidt door de islamieten hier in meegerekent en dan weer bepalen wat dat voor een invloed had op de ontwikkeling van NL ?

Als de Moren de Spanjaarden niet onder de duim hadden eeuwenlang sprak Europa nu Spaans
pi_73445042
Staat er ook bij wat het oplevert?
pi_73445052
Sowieso, 'kosten' en 'opleveren'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:48:04 #7
177885 JoaC
Het is patat
pi_73445158
quote:
Vrienden en vriendinnen,
Politiek gaat om het land te verbeteren, niet om vriendjes te maken. (Mensen in Nieuwspoort mogen er dus niet op, daar zitten de vrienden van de PVV niet)
quote:
We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?
Massa is een beeldvormend woord, de objectiviteit kan bij deze zin al in twijfel worden getrokken.
quote:
Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme
kostenpost opgeleverd.
[/quote]Sturend, je eigen interpretatie doet er niet toe. Enorm kan zelfs relatief zijn.
quote:
Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet.
Ik kan het me wel voorstellen, hiernaast zegt de "wat" dat deze kosten er zijn, terwijl er gevraagd moet worden of ze er zijn (per saldo).
quote:
Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
Waar mensen 600 woorden zonder leestekens neer kunnen zetten, in plaats van een direct gerenommeerd bureau inschakelen die zelf de vraagstelling goed kan opstellen.(Schijn-inspraak dus)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:40:45 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446651
Die reacties van mensen op die site.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73446920
Doet niets onder voor jouw niveau hoor.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:18:51 #10
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446932
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doet niets onder voor jouw niveau hoor.
Iemand voelt zich aangesproken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73446961
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Die reacties van mensen op die site.
Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:22:42 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446980
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73447006
quote:
En dan nog de hamvraag: wat kost een niet-westerse allochtone PVV'er?
pi_73447111
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Iemand voelt zich aangesproken.
Niets meer en minder dan een constatering, hoef maar naar jouw posthistorie te kijken om te zien dat je van voren niet eens weet dat je van achteren leeft.
pi_73447193
Ik vind het wel leuk dat er een groeiende behoefte is om het uitgavenpatroon van de overheid inzichtelijk te maken, of het nu gaat om het prachtwijken plan, de JSF, allochtonen of de declaraties van onze ministers. Het lijkt me niet verkeerd om alle uitgaven zo zorgvuldig mogelijk te verantwoorden tegenover de financier. Helemaal wanneer men wilt nagaan of beleid rendabel is en wanneer men actief op zoek is naar mogelijkheden tot bezuinigingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Picchia op 07-10-2009 08:55:31 ]
pi_73447598
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
Precies, wat ik al zei: ik lach om een andere reden dan jij.
pi_73447627
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73447686
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?
pi_73447764
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?
Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73447924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.
Een ander mogelijkheid is dat je wat dyslectisch bent, niet te hopen want het is een nare aandoening.
pi_73448031
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
Vind je? Even vluchtig gekeken. Ik zie verschillende dubbele reacties en verhalen die volgens mij uit de duim zijn gezogen.

Ontzettende bagger site. Alleen maar om een tweedeling te zaaien. Het is niet na te gaan welke reacties authentiek zijn. Bovendien kun je gewoon meerdere reacties plaatsen. Wellicht zijn er gewoon tien mensen bezig die ieder 60 reacties hebben geplaatst. Je weet het niet.

watkostdepvv met een uitgebreid enquete formulier vond ik al veel interessanter.

Ik hoop maar dat de politiek eindelijk is wakker wordt of dat we iig een degelijke partij als D66 krijgen. Want met die PVV.....
pi_73448202
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.
Een ander mogelijkheid is dat je wat dyslectisch bent, niet te hopen want het is een nare aandoening.
Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.

Het punt is een beetje, dat een kostenberekening als wat de PVV wil, zoveel variabelen kent. M.a.w., welke kosten neem je mee ? Welke inkomsten (belasting en BTW bijvoorbeeld) haal je hier weer van af.

En om de uiteindelijke uitkomst in perspectief te plaatsen, moet je de kosten van autochtoon ook weten. Hoe wil je die in hemelsnaam gaan uitrekenen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73448606
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.
De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende.
quote:
Het punt is een beetje, dat een kostenberekening als wat de PVV wil, zoveel variabelen kent. M.a.w., welke kosten neem je mee ? Welke inkomsten (belasting en BTW bijvoorbeeld) haal je hier weer van af.
Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.
quote:
En om de uiteindelijke uitkomst in perspectief te plaatsen, moet je de kosten van autochtoon ook weten. Hoe wil je die in hemelsnaam gaan uitrekenen ?
Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.

Ïk neem aan dat iedereen wel weet waar zijn geld vandaan komt (baten) en waar zijn geld naar toe gaat (kosten). Een raar verhaal dat het onbekend zou zijn in een land dat van registratie en bureaucratie uit zijn voegen barst.
pi_73448987
quote:
De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende
.

In die zin wel ter zake doende aangezien mensen opgeroepen worden ideeen te spuien om de kostenberekening te maken
quote:
Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.
Klopt, maar waarom dan een site optuigen om de reacties te verzamelen. Waarom niet meteen naar een onderzoeksbureau of universiteit gegaan =
quote:
Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.

Ïk neem aan dat iedereen wel weet waar zijn geld vandaan komt (baten) en waar zijn geld naar toe gaat (kosten). Een raar verhaal dat het onbekend zou zijn in een land dat van registratie en bureaucratie uit zijn voegen barst.
Je zal enerzijds uit kunnen gaan van harde getallen (aantallen immigranten, uitkeringsbestanden), anderzijds aannames. Inkomens kun je weghalen bij de Belastingdienst alleen houdt die weer geen afkomst bij.

Verder zul je aannames moeten maken aan de uitgavenkant van de immigrant om weer te berekenen wat er in de NL economie wordt uitgegeven.

Maar hier zul je na wat heen en weer gepraat tussen professoren wel uit kunnen komen. Dan hou je een bedrag over van pakhembeet 100.000 euro (ik noem maar wat). Om dit bedrag in perspectief te plaatsen (is het veel, is het weinig) zul je toch echt moeten weten wat een autochtoon kost cq oplevert ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:19:49 #26
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73449401
De islam is de laatste strohalm aan de oever van ons morele verval en vertegenwoordigt een waarde die niet in geld is uit te drukken. We zullen het nog hard nodig hebben mattie.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:25:46 #27
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73449558
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
En wordt er rekening gehouden wat toeristen bij ons uitgeven. Dat gaat tenslotte van hun handelsbalans af.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:19 schreef Sjaakmat het volgende:
De islam is de laatste strohalm aan de oever van ons morele verval en vertegenwoordigt een waarde die niet in geld is uit te drukken. We zullen het nog hard nodig hebben mattie.
6000 jaar terug had men het al over het morele verval, zo'n vaart zal het niet lopen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73452827
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
Dat klopt niet helemaal, omdat er ook vakantieverkeer is dat hier dan weer geld uitgeeft. Terwijl het geld dat weggesluisd wordt echt weg is. Het probleem hierbij is ook dat er geen waarde is gecreerd, terwijl voor vakantieverkeer in ieder geval mensen erna hun werk weer beter doen etc. Verder zijn er zat Nederlandse bedrijven betrokken bij vakanties. Waardoor er veel minder echt wordt weggesluisd.

Het geld dat via kinderbijslag, toelagen ed wordt weggesluisd is wel degelijk een probleem en niet te vergelijken met systemen waarbij uitwisseling is.

Overigens is het wel lastig om de kosten te berekenen, want mensen kostne niet alleen geld, ze brengen ook wat op. Het mag best wel eens duidelijk worden wat marokkaanse rotjochies ons nu eigenlijk kosten, aangezien aanpakken alleen gebeurt als wij zuinige hollanders het in onze portemonnee voelen.
Whatever...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:26:30 #29
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73453047
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:25 schreef ethiraseth het volgende:
6000 jaar terug had men het al over het morele verval, zo'n vaart zal het niet lopen.
Dat lijkt misschien zo omdat we er als mens in ons leven maar zo'n klein stukje meekrijgen, maar als je je bedenkt hoe het paradijs geweest moet zijn, en hoe ver we hier inmiddels van verwijderd zijn, krijg je dan niet ergens het gevoel dat het 5 voor 12 is?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:31:47 #30
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73453183
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:26 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Dat lijkt misschien zo omdat we er als mens in ons leven maar zo'n klein stukje meekrijgen, maar als je je bedenkt hoe het paradijs geweest moet zijn, en hoe ver we hier inmiddels van verwijderd zijn, krijg je dan niet ergens het gevoel dat het 5 voor 12 is?
nee, want het paradijs heeft nooit bestaan?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:36:23 #31
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73453305
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

nee, want het paradijs heeft nooit bestaan?
Dat is inderdaad een hele goede vraag om jezelf te stellen. Ik wens je veel succes in je zoektocht naar het antwoord.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73453420
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een hele goede vraag om jezelf te stellen. Ik wens je veel succes in je zoektocht naar het antwoord.
In het paradijs leefden niet 200.000 mensen in flats bovenop elkaar in een omgeving die eigenlijk te veel tijd eist om te overleven, dan om met de buurman te praten.

En dat geldt zowel voor de ene groep als de ander. Alleen die ventjes die hosselen hebben tijd zat, maarja, juist die mogen wat mij betreft eens wat harder worden aangepakt.
Whatever...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:07:49 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_73465100
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef zarGon het volgende:
Staat er ook bij wat het oplevert?
Weet jij het?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 23:11:49 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_73474145
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Spanky78 het volgende:

Dat klopt niet helemaal, omdat er ook vakantieverkeer is dat hier dan weer geld uitgeeft. Terwijl het geld dat weggesluisd wordt echt weg is. Het probleem hierbij is ook dat er geen waarde is gecreerd, terwijl voor vakantieverkeer in ieder geval mensen erna hun werk weer beter doen etc. Verder zijn er zat Nederlandse bedrijven betrokken bij vakanties. Waardoor er veel minder echt wordt weggesluisd.

Het geld dat via kinderbijslag, toelagen ed wordt weggesluisd is wel degelijk een probleem en niet te vergelijken met systemen waarbij uitwisseling is.
Is dat zo? Grappig, Nederland heeft anders een handelsbalans met Marokko die in de honderden miljoenen per jaar loopt. Wij voerden in 2001al 270 miljoen euro uit aan handelsproducten naar Marokko en dat was een zeer hard stijgende lijn, weet je waarom? Nou, doe eens raden waar het geld vandaan kwam wat Marokko had om Nederlandse goederen te importeren. Ik durf te wedden dat je die cijfers niet terug zal vinden bij de PVV.
quote:
In 1996 voerde Nederland voor 138 miljoen euro aan goederen in uit Marokko. In 2001 is dit met meer dan de helft gestegen tot een waarde van 210 miljoen euro. Dat komt neer op negen procent van de invoer uit Noord-Afrika die in 2001 2,4 miljard euro bedroeg. De belangrijkste importproducten uit Marokko zijn kleding, voeding (met name fruit) en anorganische chemische producten. In procenten uitgedrukt maakten deze producten in 2001 respectievelijk 29, 19, en 16 procent uit van de totale Nederlandse invoer uit Marokko.

http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)002/2002-0951-wm.htm
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 01:25:42 #35
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_73476229
quote:
Dat lijkt misschien zo omdat we er als mens in ons leven maar zo'n klein stukje meekrijgen, maar als je je bedenkt hoe het paradijs geweest moet zijn, en hoe ver we hier inmiddels van verwijderd zijn, krijg je dan niet ergens het gevoel dat het 5 voor 12 is?
Het paradijs werd gevormd door kei hard werken en sociale controle. Deze sociale waarden stelden ons ook om sociaal naar de zwakkere medemens te zijn door een welvaartsstaat op te bouwen, inderdaad door keihard te werken.
Nu ons sociale stelsel, stelselmatig leeg geplunderd word door honderd duizenden vaak gezonde mensen die vaak niks hebben ingebracht qua werk of belasting, is het logish dat het nu echt 1 voor twaalf is.
Vele mensen hebben decennia hard gewerkt en horen nu dood leuk dat ze nog maar 2 jaartjes magen bikkelen.
Terwijl ons altijd beloofd is door de links fascistishe partyen zoals groen links, cda en pvda, dat de massa imigratie ons financieel en moreel veel goed zou doen. Blijkt echter dat de massa imigratie, een paar leuke en goede dingen heeft gebracht, maar vooral een groot sociaal probleem op de straat en 1 milloen kansarme op de arbeids marks of met een riante uitkering.

Sinds 1970 werd ons gouden bergen belooft door massa imigratie, nu bijna 40 jaar later wil de burger graag weten of dit waar is, of een structurele leugen van het links fascistishe blok.
De krampachtige houding van van der laan laat al zien dat deze smiegt iets te verbergen heeft.

Elsevier had van de zomer al uitgerekend dat na de op tel en aftrek som dit linkse grapje ons 200 miljard euro heeft gekost.
Jezus zij met ons!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:34:18 #36
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73477036
Het waren de rechtse werkgevers, de rechtse partijen en rechtse bladen als, jawel, Elsevier en Telegraaf die vooraan stonden om te roepen dat we werknemers moesten halen uit het buitenland. Want ja, die waren zo lekker uit te buiten nog (VOC-mentaliteit jeweetswel). De enige reden dat buitenlanders werden gehaald was omdat werkgevers niet bereid waren genoeg te betalen om Nederlanders het werk te doen. Het was links dat in de jaren 80 al aan de bel trok, maar rechts wilde er nog helemaal niets van weten. En ook in de jaren 90 was rechts helemaal nergens te bekennen als het kwam tot het signaleren van het probleem. Pas met Fortuyn kwam de aandacht erop. En dan probeert rechts nog de schuld volledig aan links te geven. Echt, de lafheid van rechts toont zich weer. In plaats van als een echte vent te zeggen "Ja, ook WIJ hebben het verpest" doen ze nu heel hard hun best om alle schuld van zich af te schuiven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73477132
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
Alleenstaande moeders in de bijstand verdienen gemiddeld 1650 euro netto per maand. Kan je nagaan... ik als universitair student moet het doen met 325 euro per maand (stufi+zorgtoeslag).
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73477141
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:34 schreef ethiraseth het volgende:
Het waren de rechtse werkgevers, de rechtse partijen en rechtse bladen als, jawel, Elsevier en Telegraaf die vooraan stonden om te roepen dat we werknemers moesten halen uit het buitenland. Want ja, die waren zo lekker uit te buiten nog (VOC-mentaliteit jeweetswel). De enige reden dat buitenlanders werden gehaald was omdat werkgevers niet bereid waren genoeg te betalen om Nederlanders het werk te doen. Het was links dat in de jaren 80 al aan de bel trok, maar rechts wilde er nog helemaal niets van weten. En ook in de jaren 90 was rechts helemaal nergens te bekennen als het kwam tot het signaleren van het probleem. Pas met Fortuyn kwam de aandacht erop. En dan probeert rechts nog de schuld volledig aan links te geven. Echt, de lafheid van rechts toont zich weer. In plaats van als een echte vent te zeggen "Ja, ook WIJ hebben het verpest" doen ze nu heel hard hun best om alle schuld van zich af te schuiven.
Rechts probeert de problematiek nu alsnog op te lossen, links omarmt de islam en bukt maar al te graag!!!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73477293
quote:
Je kunt je beter afvragen wat de marokkaanse drama de gemeenschap kost en wat de gewone burger daar onder lijdt want de kosten en lasten daarvan overtreffen vele malen de kosten van de PVV.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:45:57 #40
3542 Gia
User under construction
pi_73480147
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:21 schreef Fockker het volgende:
Asjeblieft
[..]

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Zo. Nu ga ik eens even lekker lezen
Ben je op vakantie geweest? Naar de Spaanse costa misschien?

Dit bericht stond er afgelopen weekend al op.
pi_73480542
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:34 schreef ethiraseth het volgende:
Het waren de rechtse werkgevers, de rechtse partijen en rechtse bladen als, jawel, Elsevier en Telegraaf die vooraan stonden om te roepen dat we werknemers moesten halen uit het buitenland. Want ja, die waren zo lekker uit te buiten nog (VOC-mentaliteit jeweetswel).
Niks mis met het tijdelijk laten overvliegen van goedkope arbeidskrachten. Met nogmaals de nadruk op tijdelijk.

Helaas snapten de linksen het belang van dat woordje niet helemaal en hebben ze dat "tijdelijk" stiekem verandert in "voorgoed, en laat je hele luie criminele achterlijke familie ook overvliegen".
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:00:56 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_73480595
"De islamiet" vs "de massa-immigratie". Leg ff het verschil uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 11:01:32 #43
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73480612
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 01:25 schreef Linkse_Rakker het volgende:
de links fascistishe
Klinkt spannend!
quote:
Sinds 1970 werd ons gouden bergen belooft door massa imigratie
Zoals wat?
quote:
Elsevier had van de zomer al uitgerekend dat na de op tel en aftrek som dit linkse grapje ons 200 miljard euro heeft gekost.
Ik geloof er niks van. Zoveel vingers hebben ze niet bij Elsevier.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73482874
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:01 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Klinkt spannend!
[..]

Zoals wat?
[..]

Ik geloof er niks van. Zoveel vingers hebben ze niet bij Elsevier.
Jij gelooft liever in een niet bestaaande entiteit?
pi_73482926
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij gelooft liever in een niet bestaaande entiteit?
Jij gelooft liever in een volwassen man die zijn haar opvallend blondeert?
pi_73482935
Leuk stukje op GeenStijl.
quote:
Vlaamse Wilders-kloon: immigratie kost miljarden
Memo voor Geert: de kosten van de massa-immigratie zijn bekend. De Vlaamse politicus Jean-Marie Dedecker heeft ze berekend en volgens hem komen ze voor België uit op jaarlijks 2,2% van het BNP oftewel zo'n ¤7,7 miljard. Even snel extrapoleren naar de Nederlandse situatie levert een bedrag op van een kleine ¤17 miljard. Dat is voorwaar geen kattenpis. Dedecker zet nog wat andere cijfers op een rijtje in zijn boek 'Hoofddoek of blinddoek'. In België heeft 70 procent van de criminaliteit te maken met allochtonen, een dikke meerderheid van de sociale huurwoningen wordt bezet door immigranten, en ook bij uitkeringen zijn gastarbeiders zwaar oververtegenwoordigd. Behalve problemen signaleren wil Dedecker ze ook oplossen. Wat hem betreft worden migranten niet meer gepamperd en komt er per direct een eind aan positieve discriminatie. Voor uw achtergrond: Dedecker is de zelfbenoemde Vlaamse Geert Wilders, al nemen de Belgen hem net zo serieus als wij Rita Verdonk. Wat niet wil zeggen dat zijn boek onzin is: "Ik heb mijn boek geschreven als een doctoraatsthesis, elke stelling is onderbouwd met cijfers en bewijzen."
pi_73482960
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Leuk stukje op GeenStijl.
[..]


En nu?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 8 oktober 2009 @ 12:32:06 #48
206731 Mortaxx
Doomer
pi_73482978
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En nu?
Moet jij een een Hitlervergelijking maken.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_73483037
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij gelooft liever in een volwassen man die zijn haar opvallend blondeert?
Daar geloof jij nog veel meer in als je sprookjesgod. Je voert al ik weet niet hoelang een persoonlijke jihad tegen Wilders zonder dat je beseft dat je een wandelende reclamebord bent voor hem en rechtgeaarde moslims in een kwaad daglicht stelt.
pi_73483075
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En nu?
Steek het op een plaats waar jij niet eens aan mag denken volgens jouw warlord.
pi_73483109
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Daar geloof jij nog veel meer in als je sprookjesgod. Je voert al ik weet niet hoelang een persoonlijke jihad tegen Wilders zonder dat je beseft dat je een wandelende reclamebord bent voor hem en rechtgeaarde moslims in een kwaad daglicht stelt.
Oh, ja. De Wilders kan niet verliezen,wat je ook doet theorie.

Maar jij vindt Wilders betrouwbaar, je weet wel, de man die zijn haren zo opvallend blondeert.
pi_73483126
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Steek het op een plaats waar jij niet eens aan mag denken volgens jouw warlord.
Dit is een open deur.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:39:28 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73483160
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Niks mis met het tijdelijk laten overvliegen van goedkope arbeidskrachten. Met nogmaals de nadruk op tijdelijk.

Helaas snapten de linksen het belang van dat woordje niet helemaal en hebben ze dat "tijdelijk" stiekem verandert in "voorgoed, en laat je hele luie criminele achterlijke familie ook overvliegen".
Toch knap, aangezien (centrum-)rechts sinds die altijd vrijwel onafgebroken heeft geregeerd, met VVD en CDA voorop. Zelfs Paars was hooguit centrum te noemen en niet links. Zegt wel wat over de politieke capaciteiten van rechts dat ze de oppositie niet eens konden tegenhouden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73483169
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oh, ja. De Wilders kan niet verliezen,wat je ook doet theorie.

Maar jij vindt Wilders betrouwbaar, je weet wel, de man die zijn haren zo opvallend blondeert.
Wat heeft nou blonderen weer te maken met vertrouwen? Je begint nu wel aardig de weg kwijt te raken of heb je je pilletje niet geslikt vandaag?
pi_73483182
Wilders is wat mij betreft een kletskous 1e klas. Maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk problemen zijn die direct zijn terug te leiden tot grote groepen niet-westerse allochtonen in Nederland. Onder andere het vasthouden aan de eigen cultuur in een andere context (Nederland) zorgt voor grote problemen.

Het racisme onder onder andere Moslims is enorm. Roep maar eens dat je joods bent in een prachtwijk, kun je lachen. Lekker tolerant enzo..
Whatever...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:41:26 #56
3542 Gia
User under construction
pi_73483194
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij gelooft liever in een volwassen man die zijn haar opvallend blondeert?
Hé, ben jij Sjaak?
pi_73483201
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat heeft nou blonderen weer te maken met vertrouwen? Je begint nu wel aardig de weg kwijt te raken of heb je je pilletje niet geslikt vandaag?
Ik noem het even. Denk je aan je bloeddruk?
pi_73483217
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, ben jij Sjaak?
Wel de sjaak als het aan Wilders ligt. (Nee dus)
pi_73483232
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Toch knap, aangezien (centrum-)rechts sinds die altijd vrijwel onafgebroken heeft geregeerd, met VVD en CDA voorop. Zelfs Paars was hooguit centrum te noemen en niet links. Zegt wel wat over de politieke capaciteiten van rechts dat ze de oppositie niet eens konden tegenhouden.
Het is maar wat je 'rechts' noemt. Het CDA vind ik niet 'rechts'.

Maar het zegt inderdaad wel wat over de politieke capaciteiten van die lui. Alleen Geert Wilders kan ons nog redden.
pi_73483256
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef haatbaard het volgende:

Alleen Geert Wilders kan ons nog redden.
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:44:55 #61
3542 Gia
User under construction
pi_73483278
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wel de sjaak als het aan Wilders ligt. (Nee dus)
Mwa, viel me op dat Sjaak, Mehdi heet. Zit toch het woordje Meh in. En jij reageert dan weer op een reaktie op Sjaak, vandaar.
pi_73483312
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik noem het even. Denk je aan je bloeddruk?
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
pi_73483336
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Maar dan wel in Hongarije .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:47:25 #64
3542 Gia
User under construction
pi_73483350
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Grrr, waar zit jij?

Hoewel de zon hier nu wel schijnt, is het gewoon koud. Of ik heb de griep, kan ook.
pi_73483352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.
pi_73483367
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
Ahhhh, nu ga ik het gebruik van bomgordels begrijpen.
pi_73483391
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.
In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid. Niet dat Geertje ooit in zo'n positie komt, puur hypothetisch.
pi_73483433
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid.
Voor mij niet hoor. Maar voor jou.... misschien.

Gelukkig kun je dan altijd nog terug naar je geliefde vaderland, dat de rechtsstaat hoog in het vaandel heeft staan.
pi_73483480
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Grrr, waar zit jij?
35 km zuidelijk van Budapest.
pi_73483502
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:51 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Voor mij niet hoor.
Jij hebt dan ook geen enkel idee waar je over praat.
pi_73483543
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook geen enkel idee waar je over praat.
Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.
pi_73483588
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.
O.a. daarom.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:57:55 #73
3542 Gia
User under construction
pi_73483634
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

35 km zuidelijk van Budapest.
Lekker.

Mwa, ik ga vanavond aan d'n boemel, dus komt wel goed.
pi_73483646
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maar dan wel in Hongarije .
Liever dan in Turkije omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
pi_73483669
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:56 schreef Meh7 het volgende:

[..]

O.a. daarom.
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
pi_73483721
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Liever dan in Turkije omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
Wie woont er hier in Turkije?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:01:00 #77
3542 Gia
User under construction
pi_73483736
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Liever dan in Turkije omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!
pi_73483753
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef haatbaard het volgende:

[..]

We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.
pi_73483783
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!
Of het kindje dat door de christelijke priester wordt genomen!!!!
pi_73483827
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.
Nee. Want hoe die rechtszaak ook uitpakt, "wij" spinnen er hoe dan ook garen bij.

Ik ben dan ook bijzonder in mijn nopjes over die rechtszaak. Een kapitale fout van de linksen, die gelukkig ook niet meer ongedaan kan worden gemaakt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:04:38 #81
3542 Gia
User under construction
pi_73483859
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef haatbaard het volgende:

[..]

We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.

Hij moet niet praten in termen als de islam dit en dat, maar gewoon de jeugdige criminelen aanpakken. De manier waarop, eventueel Nederlanderschap ontnemen of heropvoedingskampen, vind ik allemaal prima. Maar wel in gelijke gevallen gelijk aanpakken.

Het is niet de moslim, van Turken heb je namelijk weinig last. Het is vaak wel de marokkaan of de antilliaan.

Dus Geertje, pas dat effe aan, jongen, kan je stemmen schelen.
pi_73483866
Leuk hoor, budapest ! Vooral die russische metro is echt geinig.
Whatever...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:05:33 #83
3542 Gia
User under construction
pi_73483889
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Of het kindje dat door de christelijke priester wordt genomen!!!!
Die komen niet in Turkse bukschuren.
pi_73484003
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:03 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Nee. Want hoe die rechtszaak ook uitpakt, "wij" spinnen er hoe dan ook garen bij.
Natuurlijk.
quote:
Ik ben dan ook bijzonder in mijn nopjes over die rechtszaak. Een kapitale fout van de linksen, die gelukkig ook niet meer ongedaan kan worden gemaakt.
Het wordt pas echt leuk als Wilders vijf jaar de bak in moet en zijn kiesrecht wordt afgenomen.
pi_73484026
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.
Elk probleem op z'n tijd. Op dit moment zijn moslims het grootste probleem, op meerdere fronten, die moet je dus als eerste aanpakken.
pi_73484072
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:09 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Natuurlijk.
[..]

Het wordt pas echt leuk als Wilders vijf jaar de bak in moet en zijn kiesrecht wordt afgenomen.
Ja dan wordt het inderdaad pas echt leuk. Ik kan haast niet wachten op wat er dan gebeurt! En dat meen ik serieus.

Eigenlijk zou dat met betrekking tot mijn doelen nog de beste afloop zijn. Dat Wilders voor vele jaren de gevangenis indraait.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:14:00 #87
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73484132
quote:
In België heeft 70 procent van de criminaliteit te maken met allochtonen
pi_73484159
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]



En 100% te maken met autochtonen? Wat is "heeft te maken met"?
pi_73484160
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]


Schrik je daarvan? In Nederland ligt dit percentage nog hoger.
pi_73484173
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:11 schreef haatbaard het volgende:

Eigenlijk zou dat met betrekking tot mijn doelen nog de beste afloop zijn. Dat Wilders voor vele jaren de gevangenis indraait.
Mee eens.
pi_73484188
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Schrik je daarvan? In Nederland ligt dit percentage nog hoger.
Zei de haatbaard.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:16:18 #92
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73484202
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En 100% te maken met autochtonen? Wat is "heeft te maken met"?
Goeie vraag. Misschien worden daar ook overvallen op allochtonen bij gerekend.
pi_73484234
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Mee eens.
Het Mandela-effect noemt men dat ook wel.
pi_73484262
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:17 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Het Mandela-effect noemt men dat ook wel.
Whatever, ik vind het prima. Dan heeft Wilders in ieder geval een officiële "haatzaaier" stempel.
pi_73484356
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:18 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Whatever, ik vind het prima. Dan heeft Wilders in ieder geval een officiële "haatzaaier" stempel.
Ja, precies. Net als Nelson Mandela.
pi_73484484
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wie woont er hier in Turkije?
Ik gelukkig niet, zou er niet eens begraven willen worden.

Turkije is een mooi land alleen jammer dat er Turken wonen want die nemen het ook niet zo serieus met de milieuvervuiling. Bossen, bermen en waar je ook kijkt, het ligt vol met puin, zwerfvuil en huisvuil. De meeste Turken zijn echt viespeuken.
pi_73484515
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Ja, precies. Net als Nelson Mandela.
Hier in het Westen hebben we het niet zo op haatzaaiers.
pi_73484536
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik gelukkig niet, zou er niet eens begraven willen worden.

Turkije is een mooi land alleen jammer dat er Turken wonen want die nemen het ook niet zo serieus met de milieuvervuiling. Bossen, bermen en waar je ook kijkt, het ligt vol met puin, zwerfvuil en huisvuil. De meeste Turken zijn echt viespeuken.
Hongarije blijft en daar woon jij wel.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:33:18 #99
3542 Gia
User under construction
pi_73484690
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:10 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Elk probleem op z'n tijd. Op dit moment zijn moslims het grootste probleem, op meerdere fronten, die moet je dus als eerste aanpakken.
Niet elke moslim levert problemen op. Ik geloof ook niet zozeer dat de islam het probleem is, maar hoe sommige groepen moslims hun geloof interpreteren. En juist díe groepen moet men aanpakken, niet meteen alle moslims over één kam scheren.
pi_73484843
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Niet elke moslim levert problemen op. Ik geloof ook niet zozeer dat de islam het probleem is, maar hoe sommige groepen moslims hun geloof interpreteren. En juist díe groepen moet men aanpakken, niet meteen alle moslims over één kam scheren.
Misschien kan het ook zijn dat niet-moslims wat minder spastisch op moslims zouden moeten reageren. Zou ook een hoop schelen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73485427
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hier in het Westen hebben we het niet zo op haatzaaiers.
Nee. Vandaar dat we de moslims er binnenkort uitgooien.
pi_73485900
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:57 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Nee. Vandaar dat we de moslims er binnenkort uitgooien.
Vandaar dat we nu mensen vervolgen die zulke dingen roepen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:19:48 #103
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_73486222
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.

Hij moet niet praten in termen als de islam dit en dat, maar gewoon de jeugdige criminelen aanpakken. De manier waarop, eventueel Nederlanderschap ontnemen of heropvoedingskampen, vind ik allemaal prima. Maar wel in gelijke gevallen gelijk aanpakken.

Het is niet de moslim, van Turken heb je namelijk weinig last. Het is vaak wel de marokkaan of de antilliaan.

Dus Geertje, pas dat effe aan, jongen, kan je stemmen schelen.
Turken zijn oorspronkelijk uit centraal azie en helemaal niet uit turkye, en het ottemaanse rijk is nooit gesticht laat staan gebouwd door turken.
die hebben het slechts het Byzantijnse Rijk veroverd en ingenomen. Alle grote gebouw
stammen nog uit die tijd gebouwd door de witte christen.
Turken hebben nooit een eigen cultuur gehad, slechts over genomen en opgedrongen culturen aangehangen zoals islam en aziatishe culturen.

Turken zijn niet van het semitiesche volk nog van arabishe afkomst, turken horen helemaal niet thuis in europa en of het midden oosten.


Turkye heeft zelf geen cultuur turken zijn nieteen een puur ras slechts een mengelmoes van europeanen, aziaten en arabieren.
Zelfs het zo belangrijke moslim geloof is alleen overgenomen vanuit een andere cultuur.
Dit laat de historishe extermintaion politiek zien van de turken, het is dan ook een schande en ronduit misdadig van het links fasistishe blok om zoveel oorlogs zuchtige turken te importeren.
terwijl wij 70 jaar later nog elke dag moeten schamen voor en exciuus moeten aanbieden vanwege do holocaust, terwijl nederland daar helemaal niet de dader is geweest.
Heeft turkye nog nooit excuses gemaakt voor de Armeense genocide, de Griekse genocide of de Christelijke genocide.
Dit soort volk hoort helemaal niet thuis in europa.

En verdiep je eens in de grijze wolven, turken zijn zo gevaarlijk als de rechts fascisten uit 1940-1945
quote:
The christian populations of Asia Minor in the 14th century are thought to have been about 25 million people. Turks were about 50.000. In 500 years Turks became 65 million while Greeks became about 3 million (before the genocide).
quote:
:
Apart from the Armenian genocide, there has been a Greek genocide in Turkey in the 20th century, but not many people around the world know about it, and Turkey still has not accepted it happened or APOLOGIZED for it.
Jezus zij met ons!
pi_73486391
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vandaar dat we nu mensen vervolgen die zulke dingen roepen.
Je moet niet teveel op de zaken vooruit lopen. De wens is niet zelden de vader van de gedachte.

Maar inderdaad: die vervolging van moslims, die zal er vast nog wel komen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:28:14 #105
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_73486510
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef haatbaard het volgende:

Maar inderdaad: die vervolging van moslims, die zal er vast nog wel komen
Zullen we de kampjes alvast gaan bouwen? Volksproleet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:32:28 #106
3542 Gia
User under construction
pi_73486627
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Misschien kan het ook zijn dat niet-moslims wat minder spastisch op moslims zouden moeten reageren. Zou ook een hoop schelen
Misschien zouden sommige moslims niet zo spastisch moeten reageren als ze ergens gewoon ook aan de regeltjes moeten voldoen en geen uitzondering willen vormen. DAT zou pas schelen.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:34:56 #107
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_73486707
Misschien zou dat gekankerzeik over moslims gewoon eens moeten ophouden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_73486723
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zullen we de kampjes alvast gaan bouwen? Volksproleet.
Meh7 wil dat heh. Niet ik.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:36:01 #109
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73486739
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Turken zijn oorspronkelijk uit centraal azie en helemaal niet uit turkye, en het ottemaanse rijk is nooit gesticht laat staan gebouwd door turken.
die hebben het slechts het Byzantijnse Rijk veroverd en ingenomen. Alle grote gebouw
stammen nog uit die tijd gebouwd door de witte christen.
Turken hebben nooit een eigen cultuur gehad, slechts over genomen en opgedrongen culturen aangehangen zoals islam en aziatishe culturen.

Turken zijn niet van het semitiesche volk nog van arabishe afkomst, turken horen helemaal niet thuis in europa en of het midden oosten.


Turkye heeft zelf geen cultuur turken zijn nieteen een puur ras slechts een mengelmoes van europeanen, aziaten en arabieren.
Zelfs het zo belangrijke moslim geloof is alleen overgenomen vanuit een andere cultuur.
Dit laat de historishe extermintaion politiek zien van de turken, het is dan ook een schande en ronduit misdadig van het links fasistishe blok om zoveel oorlogs zuchtige turken te importeren.
terwijl wij 70 jaar later nog elke dag moeten schamen voor en exciuus moeten aanbieden vanwege do holocaust, terwijl nederland daar helemaal niet de dader is geweest.
Heeft turkye nog nooit excuses gemaakt voor de Armeense genocide, de Griekse genocide of de Christelijke genocide.
Dit soort volk hoort helemaal niet thuis in europa.

En verdiep je eens in de grijze wolven, turken zijn zo gevaarlijk als de rechts fascisten uit 1940-1945
[..]


[..]


Mijn hemel, wat een hoop domheid bij elkaar.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73486777
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat een hoop domheid bij elkaar.
Jij bent zeker een Turk?
pi_73486779
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien zouden sommige moslims niet zo spastisch moeten reageren als ze ergens gewoon ook aan de regeltjes moeten voldoen en geen uitzondering willen vormen.
Doen ze dat dan niet ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:39:34 #112
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73486873
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jij gelooft liever in een niet bestaaande entiteit?
Interessante keuze. Elsevier vs. niet bestaande entiteit. Ik ga voor de combinatie is dat ook goed? Zodra een marsmannetje of kabouter mij uit de Elsevier voorleest dat immigratie ons per saldo 200 miljard heeft gekocht ben ik overstag.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73487704
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Je moet niet teveel op de zaken vooruit lopen. De wens is niet zelden de vader van de gedachte.

Wilders is nog niet veroordeeld, maar wordt wel vervolgd wegens o.a. haatzaaien. Ik loop nergens op vooruit.
pi_73493050
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Misschien kan het ook zijn dat niet-moslims wat minder spastisch op moslims zouden moeten reageren. Zou ook een hoop schelen
Misschien zou het enorm schelen als moslims hun kutreligie thuis beoefenen en anderen er niet mee lastig vallen. We leven niet in een islamitisch land.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:51:38 #115
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73493312
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Misschien zou het enorm schelen als moslims hun kutreligie thuis beoefenen en anderen er niet mee lastig vallen.
Ik denk het niet. Sommige mensen haten gewoon echt om het haten.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_73493537
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:51 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Sommige mensen haten gewoon echt om het haten.
Alles heeft een reden. Ook haat jegens moslims.
pi_73493724
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Misschien zou het enorm schelen als moslims hun kutreligie thuis beoefenen en anderen er niet mee lastig vallen. We leven niet in een islamitisch land.
We? Woon jij niet in Hongarije?
pi_73493731
Er staan ook erg leuke links in de reacties op die site.

Zoals http://dokument.ncrv.nl/n(...)-leerplichtambtenaar
pi_73495515
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

We? Woon jij niet in Hongarije?
Zeker nog niet gehoord van de EU waar practisch in elk land grote problemen zijn met name de integratie van moslims en nageslacht?

Ohja, het is "we" want ik spreek nu ook voor mijn familie.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:54:04 #120
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73544541
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen.
Daar ga ik eens even op in.
quote:
Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
1. ik denk dat ik de islamiet beter ken dan jij
2. donkere personen ken ik ook al iets langer dan jij.
3. en de islam en de bedoeling daarvan ook.

Jouw probleem is. Jij hebt geen vergelijk. Je eerste antwoord is retorisch, zielig en getuigd van onkunde.
Totdat je in een jurk loopt te schreeuwen en wij jouw probleem moeten oplossen. Ook dan laat ik je aan je lot over in het kader van "wie niet wil luisteren moet maar voelen"
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:55:08 #121
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73544562
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Vandaar dat we nu mensen vervolgen die zulke dingen roepen.
En waar jij op doelt zal een lachertje gaan worden.
Onrust stokende imam's zouden vervolgt moeten worden.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:57:22 #122
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73544610
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zullen we de kampjes alvast gaan bouwen? Volksproleet.
We hebben vast nog wel wat bunkers over. Het verdedigingswerk rond Amsterdam kan ook wel wat personen bergen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73544648
Zeg, is nou nog niemand opgevallen dat de titel van dit topic helemaal niet klopt?

De PVV wil weten wat de immigratie van niet-westerse allochtonen kost. Daarvan zijn er 1,7 miljoen, terwijl we in Nederland slechts 850.000 moslims hebben. Dus hoogstens de helft van alle niet-westerse allochtonen kan islamiet zijn!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:01:03 #124
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73544697
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:04 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders is nog niet veroordeeld, maar wordt wel vervolgd wegens o.a. haatzaaien. Ik loop nergens op vooruit.
Heb je weleens de filmpjes gezien van haatzaaiende imam's? Of heb je daar je ogen voor gesloten omdat je niet met de realiteit geconfronteerd wilde worden?

Daarbij.

Moslims kunnen geen democraten zijn
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:01:55 #125
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73544717
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:59 schreef Igen het volgende:
Zeg, is nou nog niemand opgevallen dat de titel van dit topic helemaal niet klopt?

De PVV wil weten wat de immigratie van niet-westerse allochtonen kost. Daarvan zijn er 1,7 miljoen, terwijl we in Nederland slechts 850.000 moslims hebben. Dus hoogstens de helft van alle niet-westerse allochtonen kan islamiet zijn!
1,2 miljoen zijn het er. Sinds 2006 zijn er in Rotterdam meer allochtonen woonachtig dan autochtonen. Check your facts!
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73544815
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Fockker het volgende:

[..]

1,2 miljoen zijn het er. Sinds 2006 zijn er in Rotterdam meer allochtonen woonachtig dan autochtonen. Check your facts!
Je kunt wel alles wat ik schrijf doorstrepen, daarvan wordt jouw opmerking niet meer waar hoor.

Er zijn 850.000 moslims.

Dat getal van jou, 1,2 miljoen, is gebaseerd op een foutieve telwijze. Volgens die telwijze zou ik bijvoorbeeld christen zijn, terwijl dat ook pertinente onzin is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2009 13:07:12 ]
pi_73544831
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:55 schreef Fockker het volgende:

[..]

En waar jij op doelt zal een lachertje gaan worden.

Natuurlijk. Waarom denk je dat Wilders aan het huilen is dat zijn vervolging een "politiek proces" is?
pi_73556816
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja maar dat is nou net de reden waarom ik nog niet zeker ben van mijn keus. Ik vind dat Wilders dus wat minder op de moslim moet spelen, maar meer op de jeugdige crimineel in zijn algemeenheid. Antillianen zijn bijvoorbeeld vaak crimineler dan de gemiddelde moslim, of het nou een turk, marokkaan of afghaan is.

Hij moet niet praten in termen als de islam dit en dat, maar gewoon de jeugdige criminelen aanpakken. De manier waarop, eventueel Nederlanderschap ontnemen of heropvoedingskampen, vind ik allemaal prima. Maar wel in gelijke gevallen gelijk aanpakken.

Het is niet de moslim, van Turken heb je namelijk weinig last. Het is vaak wel de marokkaan of de antilliaan.

Dus Geertje, pas dat effe aan, jongen, kan je stemmen schelen.
Dan moet jij beter naar Wilders luisteren. Wilders ageert tegen alle criminelen, dus ook tegen Antiliaanse criminelen.

Wilders is ook voor heropvoedingskampen. Kijk maar in zijn partijprogramma:
- Introductie heropvoedingskampen


En trouwens: zowel veel antilianen als marokkanen zijn crimineel. Maar Antilianen pakken tenminste ook nog hun eigen volk. Marokkanen pakken vrijwel altijd niet-moslims, kafirs. Antilianen pakken tenminste ook christenen als slachtoffer of mensen van hun hun volk. Dat is het verschil.
En verder kunnen Antilianen zich over het algemeen prima in het Westen manifesteren en de Nederlandse normen en waarden aanhangen (voor zover dat gevraagd wordt). Het enige minpunt is dat relatief veel Antilianen crimineel zijn. Maar bij veel Marokkanen is dat ook zo + niet alle Marokkanen voelen zich in het Westen thuis en zijn niet bereid om de Nederlandse normen en waarden te accepteren.

Waarbij ik het oook niet eens ben met al Wilders' standpunten, maar je moet wel de achtergronden van problemen in de samenleving kenne,
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:30:12 #129
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_73557387
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]


En trouwens: zowel veel antilianen als marokkanen zijn crimineel. Maar Antilianen pakken tenminste ook nog hun eigen volk. Marokkanen pakken vrijwel altijd niet-moslims, kafirs.
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:31:20 #130
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_73557427
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef Fockker het volgende:

[..]

Heb je weleens de filmpjes gezien van haatzaaiende imam's? Of heb je daar je ogen voor gesloten omdat je niet met de realiteit geconfronteerd wilde worden?

Daarbij.


a joh laat die jongen, die moet posten van zijn islam vader. Weet niet waar die het over heeft, is nog nooit buiten zijn buurtje geweest.
Jezus zij met ons!
pi_73570329
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]

Turken zijn oorspronkelijk uit centraal azie en helemaal niet uit turkye, en het ottemaanse rijk is nooit gesticht laat staan gebouwd door turken.
die hebben het slechts het Byzantijnse Rijk veroverd en ingenomen. Alle grote gebouw
stammen nog uit die tijd gebouwd door de witte christen.
Turken hebben nooit een eigen cultuur gehad, slechts over genomen en opgedrongen culturen aangehangen zoals islam en aziatishe culturen.

Turken zijn niet van het semitiesche volk nog van arabishe afkomst, turken horen helemaal niet thuis in europa en of het midden oosten.


Turkye heeft zelf geen cultuur turken zijn nieteen een puur ras slechts een mengelmoes van europeanen, aziaten en arabieren.
Zelfs het zo belangrijke moslim geloof is alleen overgenomen vanuit een andere cultuur.
Dit laat de historishe extermintaion politiek zien van de turken, het is dan ook een schande en ronduit misdadig van het links fasistishe blok om zoveel oorlogs zuchtige turken te importeren.
terwijl wij 70 jaar later nog elke dag moeten schamen voor en exciuus moeten aanbieden vanwege do holocaust, terwijl nederland daar helemaal niet de dader is geweest.
Heeft turkye nog nooit excuses gemaakt voor de Armeense genocide, de Griekse genocide of de Christelijke genocide.
Dit soort volk hoort helemaal niet thuis in europa.

En verdiep je eens in de grijze wolven, turken zijn zo gevaarlijk als de rechts fascisten uit 1940-1945
[..]


[..]


Dus eigenlijk zou Friesland de enige provincie moeten zijn die enige zeggenschap over Nederland zou mogen hebben.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:01:51 #132
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73571703
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:54 schreef Fockker het volgende:

[..]

Daar ga ik eens even op in.
[..]

1. ik denk dat ik de islamiet beter ken dan jij
2. donkere personen ken ik ook al iets langer dan jij.
3. en de islam en de bedoeling daarvan ook.

Jouw probleem is. Jij hebt geen vergelijk. Je eerste antwoord is retorisch, zielig en getuigd van onkunde.
Totdat je in een jurk loopt te schreeuwen en wij jouw probleem moeten oplossen. Ook dan laat ik je aan je lot over in het kader van "wie niet wil luisteren moet maar voelen"


Pot verwijt de ketel.

En ik ga er nog steeds vanuit dat je geen enkele moslim kent. Al je posts wijzen namelijk erop dat je niet meer van moslims weet dan wat de telegraaf, elsevier en Wilders je erover vertellen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73572509
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
En ik ga er nog steeds vanuit dat je geen enkele moslim kent. Al je posts wijzen namelijk erop dat je niet meer van moslims weet dan wat de telegraaf, elsevier en Wilders je erover vertellen.
"Ik ken echt veel moslims! Ik heb fitna 100x gezien!"
pi_73575780
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

"Ik ken echt veel moslims! Ik heb fitna 100x gezien!"
En je ziet nog steeds niet wat voor een tyfuslijers het zijn na 100 keer? Tuurlijk niet, het zijn jouw moordende en bloedzuigende geloofsbroeders.
pi_73577989
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En je ziet nog steeds niet wat voor een tyfuslijers het zijn na 100 keer? Tuurlijk niet, het zijn jouw moordende en bloedzuigende geloofsbroeders.
QED
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:38:33 #136
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_73578710
Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zou Friesland de enige provincie moeten zijn die enige zeggenschap over Nederland zou mogen hebben.
[/quote]

Naar mijn weten hebben vriezen niet 26 milloen christenen, 2 million grieken en 1.5 milloen armenen vermoord.
En wat ik probeerde aan te tonen is de extreme bevolkings groei en overnemens drang van het turkse volk.
om te denken dat de innerlijke drang van de turk niet meer hetzelfde is als die van 100 jaargeleden, net als de blanke man. Is totale waanzin.
De turken zijn met 50 duizend naar zui europa getrokken en hebben in een 500 jaar voor 100 milloen nazaten gezorgd. Nu zijn deze bezig met 'Lebensraum' te veroveren in europa.
hier een leuk kaartje, waar de natuur wetten in europa zorgen dat de bevolking stabiel blijft zodat we geen overbevolking krijgen Baart het turkse ras zoveel mogelijk kinderen als mogeljik.
http://www.indexmundi.com/map/?l=nl&r=eu&v=24[quote]


Dat dit een van de laatste taboos is in de nederlandse links fasisctishe elite is dan ook het zoveelse indicatie van het suicidale karakter van die links fascisten.
Beetje net zo als hitler, als ik mijn land niet kan regeren dan maar mijn hele ras ten onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Linkse_Rakker op 11-10-2009 17:17:25 ]
Jezus zij met ons!
pi_73579745
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

QED
Wanneer ga je die lieden die jouw religie kapen zoals de beelden in Fitna laten zien net zo fanatiek achtervolgen als Wilders die jouw nog geen strobreed in de weg gelegd heeft?

Of ben je er stiekem in je hart het toch wel met hen eens?
pi_73580228
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wanneer ga je die lieden die jouw religie kapen zoals de beelden in Fitna laten zien net zo fanatiek achtervolgen als Wilders die jouw nog geen strobreed in de weg gelegd heeft?

Of ben je er stiekem in je hart het toch wel met hen eens?
Je bewijst opnieuw de volgende stelling:

"Ik ken echt veel moslims! Ik heb fitna 100x gezien!"
pi_73581778
Onderstaande heb ik je al meerdere malen gevraagd zonder daar enig reactie op krijgend. Waarom geef je geen normaal antwoord of is dat te moeilijk
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wanneer ga je die lieden die jouw religie kapen zoals de beelden in Fitna laten zien net zo fanatiek achtervolgen als Wilders die jouw nog geen strobreed in de weg gelegd heeft?

Of ben je er stiekem in je hart het toch wel met hen eens?
pi_73582293
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Linkse_Rakker het volgende:

[..]


Turkye heeft zelf geen cultuur turken zijn nieteen een puur ras slechts een mengelmoes van europeanen, aziaten en arabieren.


Ik hoop dat je aan het trollen bent
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:00:48 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73582695
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Onderstaande heb ik je al meerdere malen gevraagd zonder daar enig reactie op krijgend. Waarom geef je geen normaal antwoord of is dat te moeilijk
[..]


Die "lieden" hebben mij nog geen strobreed in de weg gelegd. Wilders wel gezien zijn stemgedrag ind e tweede kamer. Voorlopig is Wilders het ergere kwaad van de twee.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:38 schreef Linkse_Rakker het volgende:
Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef V.en.A het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zou Friesland de enige provincie moeten zijn die enige zeggenschap over Nederland zou mogen hebben.
Naar mijn weten hebben vriezen niet 26 milloen christenen, 2 million grieken en 1.5 milloen armenen vermoord.
En wat ik probeerde aan te tonen is de extreme bevolkings groei en overnemens drang van het turkse volk.
om te denken dat de innerlijke drang van de turk niet meer hetzelfde is als die van 100 jaargeleden, net als de blanke man. Is totale waanzin.
De turken zijn met 50 duizend naar zui europa getrokken en hebben in een 500 jaar voor 100 milloen nazaten gezorgd. Nu zijn deze bezig met 'Lebensraum' te veroveren in europa.
hier een leuk kaartje, waar de natuur wetten in europa zorgen dat de bevolking stabiel blijft zodat we geen overbevolking krijgen Baart het turkse ras zoveel mogelijk kinderen als mogeljik.
http://www.indexmundi.com/map/?l=nl&r=eu&v=24
quote:



Dat dit een van de laatste taboos is in de nederlandse links fasisctishe elite is dan ook het zoveelse indicatie van het suicidale karakter van die links fascisten.
Beetje net zo als hitler, als ik mijn land niet kan regeren dan maar mijn hele ras ten onder.
Het is inderdaad een groot Turks complot. Er is een grote Turkse mastermind (waarschijnlijk de vampier Ataturk. Men doet wel aslof hij dood is maar dat is slechts een afleidingsmanoeuvre) het hele land te via mindcontrol op te dragen om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met als doel Europa te veroveren.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

En je ziet nog steeds niet wat voor een tyfuslijers het zijn na 100 keer? Tuurlijk niet, het zijn jouw moordende en bloedzuigende geloofsbroeders.
Ik ken alleen maar hele degelijke, beschaafde moslims. Het feit dat jij blijkbaar alleen maar moordende moslims tegenkomt (want je kent ze blijkbaar persoonlijk, anders neem ik aan dat je niet beweert dat het komt omdat ze moslim zijn) doet me toch afvragen in wat voor kringen jij je bevindt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:25:06 #142
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73598998
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Er zijn 850.000 moslims.

Dat getal van jou, 1,2 miljoen, is gebaseerd op een foutieve telwijze. Volgens die telwijze zou ik bijvoorbeeld christen zijn, terwijl dat ook pertinente onzin is.
Helaas. Ook dat klopt niet



Bron

En dat zijn nog maar 4 groepen.

Hoe het ook zij. Ze kosten teveel. Brengen niets op. Geld (ook kinderbijslag voor niet in nederland wonende kinderen) gaat naar de landen waar ze vandaan komen. Om huiizen van te bouwen en dikke auto's van te rijden.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73599065
Zeg pipo, is het nou echt zo moeilijk om het linkje wat ik gaf aan te klikken, en het artikeltje dat je dan te zien krijgt door te lezen?

En daarbij: sinds wanneer zijn Surinamers en Antillianen moslim? De meesten van hen zijn toch echt christelijk als wat.

Kortom, denk eens na voor je iets post.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2009 00:31:14 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:36:05 #144
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73599241
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef ethiraseth het volgende:

[..]



Pot verwijt de ketel.

En ik ga er nog steeds vanuit dat je geen enkele moslim kent. Al je posts wijzen namelijk erop dat je niet meer van moslims weet dan wat de telegraaf, elsevier en Wilders je erover vertellen.
Ha, ha, ha wat weet jij nou toch. Niets toch! Jij bent degene die z'n ervaring uit de krant, de lokale huis-aan-huis krant heeft Ik vind het al knap dat je de telegraaf kent

Ik woon er tussenin, knul. In de groet stad. Niet in z'n boerendorp als jij.
Sterker nog. Ze wonen tegenover me.Ze wonen naast me.
Kom eens lekker naar Rotterdam leidt ik je even rond in de no-go area's waar jij het beste maar niet zonder mij moet komen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  maandag 12 oktober 2009 @ 00:46:09 #145
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73599450
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef Igen het volgende:
Zeg pipo, is het nou echt zo moeilijk om het linkje wat ik gaf aan te klikken, en het artikeltje dat je dan te zien krijgt door te lezen?

En daarbij: sinds wanneer zijn Surinamers en Antillianen moslim? De meesten van hen zijn toch echt christelijk als wat.

Kortom, denk eens na voor je iets post.
"Pipo" zo heet je zus toch?:)

Maar natuurlijk heb ik die link geklikt. Kun jij wel "klikken"

Oh er zijn er genoeg. Ik zag er vanmiddag nog een aantal.

Ik heb er even het Factbook van de CIA op na geslagen:

Total population:
16,715,999 (July 2009 est.)

Religion:

Roman Catholic 30%, Dutch Reformed 11%, Calvinist 6%, other Protestant 3%, Muslim 5.8%, other 2.2%, none 42% (2006)

Surinam, religions:

Hindu 27.4%, Protestant 25.2% (predominantly Moravian), Roman Catholic 22.8%, Muslim 19.6%, indigenous beliefs 5%

op 481,267 (July 2009 est.)

Valt tegen heh, dat christelijke. Een dikke 96K zijn muslim

Overigens. Je schatting zit er nog naast:
quote:
Tot in 2007 verwachtte het CBS dat het aantal moslims in Nederland de grens van 1 miljoen in 2006 zou passeren. Naar schatting waren er eind 2004 in Nederland 944.000 moslims, waarvan 6.000 autochtone Nederlanders. Daarbij werd het aantal allochtone moslims geschat met behulp van het percentage moslims in Onder gelijkblijvende omstandigheden zou het aantal moslims in 2050 kunnen uitkomen op circa 8% van de bevolking.[3] Turkse Islamieten vormen met bijna 325.000 personen de grootste groep, gevolgd door de Marokkanen met ruim 260.000 moslims. Van de groep 'overige niet-westerse allochtonen' vormen de Surinamers met 34.000 personen de grootste groep, daarna volgen de Afghanen met 31.000 en de Irakezen met 27.000.
en dan hebben we het nog maar over 2004.
quote:
Moslims maken in totaal 5,8% van de totale bevolking uit. Ze wonen vooral in de grote steden. In Amsterdam is 13% van de inwoners moslim, in Den Haag 11,4% en in Rotterdam 10%. In Friesland en Drenthe wonen de minste moslims.
Maargoed. Terug naar het onderwerp. Ze kosten teveel

[ Bericht 6% gewijzigd door Fockker op 12-10-2009 00:55:44 ]
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73600544
Er is een duidelijk nuanceverschil tussen wat "de massaimmigratie" Nederland gekost heeft en wat "individuele moslims" Nederland kosten. Het eerste onderzoeken, is niets mis mee. Er wordt ook onderzocht wat "rokers" de samenleving kosten, of "zwartwerken" of dat soort dingen.

Het persoonlijk maken van dit onderwerp, doet het geen goed. Massaimmigratie is een slechte zaak omdat het niet leidt tot betere immigranten noch tot een beter gastland.

We zouden trouwens een Europees puntensysteem moeten hebben, zoals in Australie. Ben je van waarde voor Europa (van kapper tot vaatchirurg), dan ben je welkom. Ben je dat niet, dan geen verblijfsvergunning. Eerlijk systeem.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73600816
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Die "lieden" hebben mij nog geen strobreed in de weg gelegd. Wilders wel gezien zijn stemgedrag ind e tweede kamer. Voorlopig is Wilders het ergere kwaad van de twee.
[..]
Je komt bij mij over als "ikke ikke en de rest kan stikke" en nog wel als communistische voorstander zou ik mij de ogen uit de kop schamen. Je bent zelfs zo hebberig dat je het moorden goed vindt. (nog steeds over Fitna hebbend). En bovendien kan ik mij slecht voorstellen dat Wilders jou benadeeld heeft. Dus gewoon een leugenaar voor het zogenaamde "goede doel".
quote:
Naar mijn weten hebben vriezen niet 26 milloen christenen, 2 million grieken en 1.5 milloen armenen vermoord.
En wat ik probeerde aan te tonen is de extreme bevolkings groei en overnemens drang van het turkse volk.
om te denken dat de innerlijke drang van de turk niet meer hetzelfde is als die van 100 jaargeleden, net als de blanke man. Is totale waanzin.
De turken zijn met 50 duizend naar zui europa getrokken en hebben in een 500 jaar voor 100 milloen nazaten gezorgd. Nu zijn deze bezig met 'Lebensraum' te veroveren in europa.
hier een leuk kaartje, waar de natuur wetten in europa zorgen dat de bevolking stabiel blijft zodat we geen overbevolking krijgen Baart het turkse ras zoveel mogelijk kinderen als mogeljik.
http://www.indexmundi.com/map/?l=nl&r=eu&v=24
[..]

Het is inderdaad een groot Turks complot. Er is een grote Turkse mastermind (waarschijnlijk de vampier Ataturk. Men doet wel aslof hij dood is maar dat is slechts een afleidingsmanoeuvre) het hele land te via mindcontrol op te dragen om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met als doel Europa te veroveren.
[..]

Ik ken alleen maar hele degelijke, beschaafde moslims. Het feit dat jij blijkbaar alleen maar moordende moslims tegenkomt (want je kent ze blijkbaar persoonlijk, anders neem ik aan dat je niet beweert dat het komt omdat ze moslim zijn) doet me toch afvragen in wat voor kringen jij je bevindt.
Nog steeds had ik over de film Fitna wat je nog steeds is ontgaan daar je weer eens alleen met je linkeroog gelezen hebt in je doldwaze haat.

Je kunt je beter afvragen hoe je eigen leescapaciteiten zijn dan je afvraagt in welke kringen ik mij bevind kleuter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Nikita op 12-10-2009 07:41:12 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:51:43 #148
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73600930
Ah, de persoon die 1,6 miljard mensen over 1 kam scheert noemt iemand anders een kleuter. De ironie.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73601069
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:51 schreef ethiraseth het volgende:
Ah, de persoon die 1,6 miljard mensen over 1 kam scheert noemt iemand anders een kleuter. De ironie.
Weer zo'n Sterke reactie. Je maakt je steeds belachelijker.
pi_73601556
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 04:43 schreef El_Matador het volgende:

We zouden trouwens een Europees puntensysteem moeten hebben, zoals in Australie. Ben je van waarde voor Europa (van kapper tot vaatchirurg), dan ben je welkom. Ben je dat niet, dan geen verblijfsvergunning. Eerlijk systeem.
Wel een aardig systeem, maar de problemen beginnen vaak met de 2e generatie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73602071
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef Fockker het volgende:

- verhaal -
Zo veel tekst en dan nog de plank compleet mis slaan.

Het punt is namelijk dat al die cijfers die je noemt (900.000 enzo) fout zijn. Die zijn namelijk erop gebaseerd dat iedereen van Turkse, Marokkaanse komaf etc. moslim zijn, zonder rekening te houden met ontkerkelijking. Kortom, het zou hetzelfde zijn als de bewering dat alle autochtonen Christelijk zijn. En dat is ook niet waar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2009 09:35:02 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:11:48 #152
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73602865
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Weer zo'n Sterke reactie. Je maakt je steeds belachelijker.
Pot & ketel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:38:27 #153
273337 kskopf
hand in hand...
pi_73604764
Waarom alleen islamiet, ik ben ook wel geinteresseerd in de kosten van de gemiddelde Somaliër, Surinamer, enz.
pi_73604785
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wel een aardig systeem, maar de problemen beginnen vaak met de 2e generatie.
Alleen utopisten denken een oplossing voor alle problemen te hebben...

Het is gewoon eerlijk. Als je na 3 keer nog steeds crimineel gedrag vertoont, dan ben je je Nederlandse nationaliteit gewoon niet waard. Het is tevens een keiharde klap in het gezicht van alle allochtonen die WEL normaal doen. Daarom ook dat progressieve Marokkanen zo voor het idee van Wilders zijn.

2e generatie allochtonen hebben nog steeds vaak een Marokkaans paspoort (wat natuurlijk te zot voor woorden is, als ze in NL geboren worden en daar opgroeien enzo). Die kan je dus nog steeds in het geval van ernstige criminele feiten (meermalen misdrijven dus) het Nederlandse paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en ze naar Marokko flikkeren. Kansen verprutst.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75406415
En hoeveel kost het nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')