abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:21:53 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73444603
Asjeblieft
quote:
Vrienden en vriendinnen,

We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?

Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme kostenpost opgeleverd. Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet. Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/

Zo. Nu ga ik eens even lekker lezen
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73444621
Is al even bekend
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:23:48 #3
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73444649
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef jslavenburg het volgende:
Is al even bekend
Hoe lang (vraagt de chinees) is "even"
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:35:48 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73444904
Tja hoe bereken je dat.

Worden ook de irrigatiewerken en andere innovaties die werden verspreidt door de islamieten hier in meegerekent en dan weer bepalen wat dat voor een invloed had op de ontwikkeling van NL ?

Als de Moren de Spanjaarden niet onder de duim hadden eeuwenlang sprak Europa nu Spaans
pi_73445042
Staat er ook bij wat het oplevert?
pi_73445052
Sowieso, 'kosten' en 'opleveren'.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:48:04 #7
177885 JoaC
Het is patat
pi_73445158
quote:
Vrienden en vriendinnen,
Politiek gaat om het land te verbeteren, niet om vriendjes te maken. (Mensen in Nieuwspoort mogen er dus niet op, daar zitten de vrienden van de PVV niet)
quote:
We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?
Massa is een beeldvormend woord, de objectiviteit kan bij deze zin al in twijfel worden getrokken.
quote:
Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme
kostenpost opgeleverd.
[/quote]Sturend, je eigen interpretatie doet er niet toe. Enorm kan zelfs relatief zijn.
quote:
Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet.
Ik kan het me wel voorstellen, hiernaast zegt de "wat" dat deze kosten er zijn, terwijl er gevraagd moet worden of ze er zijn (per saldo).
quote:
Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
Waar mensen 600 woorden zonder leestekens neer kunnen zetten, in plaats van een direct gerenommeerd bureau inschakelen die zelf de vraagstelling goed kan opstellen.(Schijn-inspraak dus)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 7 oktober 2009 @ 07:40:45 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446651
Die reacties van mensen op die site.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73446920
Doet niets onder voor jouw niveau hoor.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:18:51 #10
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446932
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doet niets onder voor jouw niveau hoor.
Iemand voelt zich aangesproken.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73446961
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Die reacties van mensen op die site.
Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:22:42 #13
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73446980
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
pi_73447006
quote:
En dan nog de hamvraag: wat kost een niet-westerse allochtone PVV'er?
pi_73447111
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Iemand voelt zich aangesproken.
Niets meer en minder dan een constatering, hoef maar naar jouw posthistorie te kijken om te zien dat je van voren niet eens weet dat je van achteren leeft.
pi_73447193
Ik vind het wel leuk dat er een groeiende behoefte is om het uitgavenpatroon van de overheid inzichtelijk te maken, of het nu gaat om het prachtwijken plan, de JSF, allochtonen of de declaraties van onze ministers. Het lijkt me niet verkeerd om alle uitgaven zo zorgvuldig mogelijk te verantwoorden tegenover de financier. Helemaal wanneer men wilt nagaan of beleid rendabel is en wanneer men actief op zoek is naar mogelijkheden tot bezuinigingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Picchia op 07-10-2009 08:55:31 ]
pi_73447598
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
Precies, wat ik al zei: ik lach om een andere reden dan jij.
pi_73447627
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_73447686
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze is wel grappig

Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?

Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?
pi_73447764
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?
Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
pi_73447924
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.
Een ander mogelijkheid is dat je wat dyslectisch bent, niet te hopen want het is een nare aandoening.
pi_73448031
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Vind je? Even vluchtig gekeken. Ik zie verschillende dubbele reacties en verhalen die volgens mij uit de duim zijn gezogen.

Ontzettende bagger site. Alleen maar om een tweedeling te zaaien. Het is niet na te gaan welke reacties authentiek zijn. Bovendien kun je gewoon meerdere reacties plaatsen. Wellicht zijn er gewoon tien mensen bezig die ieder 60 reacties hebben geplaatst. Je weet het niet.

watkostdepvv met een uitgebreid enquete formulier vond ik al veel interessanter.

Ik hoop maar dat de politiek eindelijk is wakker wordt of dat we iig een degelijke partij als D66 krijgen. Want met die PVV.....
pi_73448202
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.
Een ander mogelijkheid is dat je wat dyslectisch bent, niet te hopen want het is een nare aandoening.
Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.

Het punt is een beetje, dat een kostenberekening als wat de PVV wil, zoveel variabelen kent. M.a.w., welke kosten neem je mee ? Welke inkomsten (belasting en BTW bijvoorbeeld) haal je hier weer van af.

En om de uiteindelijke uitkomst in perspectief te plaatsen, moet je de kosten van autochtoon ook weten. Hoe wil je die in hemelsnaam gaan uitrekenen ?
pi_73448606
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.
De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende.
quote:
Het punt is een beetje, dat een kostenberekening als wat de PVV wil, zoveel variabelen kent. M.a.w., welke kosten neem je mee ? Welke inkomsten (belasting en BTW bijvoorbeeld) haal je hier weer van af.
Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.
quote:
En om de uiteindelijke uitkomst in perspectief te plaatsen, moet je de kosten van autochtoon ook weten. Hoe wil je die in hemelsnaam gaan uitrekenen ?
Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.

Ïk neem aan dat iedereen wel weet waar zijn geld vandaan komt (baten) en waar zijn geld naar toe gaat (kosten). Een raar verhaal dat het onbekend zou zijn in een land dat van registratie en bureaucratie uit zijn voegen barst.
pi_73448987
quote:
De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende
.

In die zin wel ter zake doende aangezien mensen opgeroepen worden ideeen te spuien om de kostenberekening te maken
quote:
Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.
Klopt, maar waarom dan een site optuigen om de reacties te verzamelen. Waarom niet meteen naar een onderzoeksbureau of universiteit gegaan =
quote:
Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.

Ïk neem aan dat iedereen wel weet waar zijn geld vandaan komt (baten) en waar zijn geld naar toe gaat (kosten). Een raar verhaal dat het onbekend zou zijn in een land dat van registratie en bureaucratie uit zijn voegen barst.
Je zal enerzijds uit kunnen gaan van harde getallen (aantallen immigranten, uitkeringsbestanden), anderzijds aannames. Inkomens kun je weghalen bij de Belastingdienst alleen houdt die weer geen afkomst bij.

Verder zul je aannames moeten maken aan de uitgavenkant van de immigrant om weer te berekenen wat er in de NL economie wordt uitgegeven.

Maar hier zul je na wat heen en weer gepraat tussen professoren wel uit kunnen komen. Dan hou je een bedrag over van pakhembeet 100.000 euro (ik noem maar wat). Om dit bedrag in perspectief te plaatsen (is het veel, is het weinig) zul je toch echt moeten weten wat een autochtoon kost cq oplevert ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')