http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/quote:Vrienden en vriendinnen,
We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?
Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme kostenpost opgeleverd. Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet. Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
Hoe lang (vraagt de chinees) is "even"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:22 schreef jslavenburg het volgende:
Is al even bekend
Politiek gaat om het land te verbeteren, niet om vriendjes te maken. (Mensen in Nieuwspoort mogen er dus niet op, daar zitten de vrienden van de PVV niet)quote:Vrienden en vriendinnen,
Massa is een beeldvormend woord, de objectiviteit kan bij deze zin al in twijfel worden getrokken.quote:We hebben er al maanden geleden om gevraagd - en nog weten we het niet: wat kost de massaimmigratie?
[/quote]Sturend, je eigen interpretatie doet er niet toe. Enorm kan zelfs relatief zijn.quote:Veertig jaar zinloos immigratiebeleid heeft een enorme
kostenpost opgeleverd.
Ik kan het me wel voorstellen, hiernaast zegt de "wat" dat deze kosten er zijn, terwijl er gevraagd moet worden of ze er zijn (per saldo).quote:Het is onvoorstelbaar dat het kabinet niet wil zeggen wat de extra kosten zijn van niet-westerse allochtonen bijvoorbeeld op gebied van gevangenissen, politie, uitkeringen, gezondheidszorg, onderwijs en politie-inzet.
Waar mensen 600 woorden zonder leestekens neer kunnen zetten, in plaats van een direct gerenommeerd bureau inschakelen die zelf de vraagstelling goed kan opstellen.(Schijn-inspraak dus)quote:Daarom starten we dat onderzoek zelf maar. Vanaf vandaag heeft de Partij voor de Vrijheid daarom een website in de lucht gebracht:
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
Doet niets onder voor jouw niveau hoor.
Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Die reacties van mensen op die site.
Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
Niets meer en minder dan een constatering, hoef maar naar jouw posthistorie te kijken om te zien dat je van voren niet eens weet dat je van achteren leeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken.
Precies, wat ik al zei: ik lach om een andere reden dan jij.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik lach me rot bij het idee dat er zoveel xenofobe, bange, zielige, dieptrieste mensen hier rondlopen. Mensen die waarschijnlijk in hun hele leven nog nooit een moslim of zelfs maar een zwart persoon hebben gezien, maar wel luidkeels klagen over de "islamisering" van Nederland. Iets wat ze niet eens kunnen omschrijven omdat het een niet bestaand iets is.
hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Deze is wel grappig
Echter, het vele geld dat allochtonen wegsluizen naar hun thuislanden gaat definitief verloren en is slecht voor onze handelsbalans. Kan iemand hier eens naar kijken?
Wordt er bij deze berekening dan ook rekening gehouden met wat autochtonen uitgeven op vakanties ?
Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mijquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
hmmmmm, wegen die paar weken vakantie per jaar zo zwaar?
Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Als ik die site mag geloven hebben alle allochtonen een bijstandsuitkering, daarvan hou je niet zoveel over om naar huis te sturen lijkt mij
Vind je? Even vluchtig gekeken. Ik zie verschillende dubbele reacties en verhalen die volgens mij uit de duim zijn gezogen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:20 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Er zitten erg goede en treffende reacties tussen inderdaad. Als het allemaal niet zo grappig was, zou ik erom moeten janken. Maar waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij, vermoed ik zo.
Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die site ook lees maar het bovenstaande zie ik niet staan of jij hebt een ander site gezien.
Een ander mogelijkheid is dat je wat dyslectisch bent, niet te hopen want het is een nare aandoening.
De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Blader maar eens door de reacties. Als ik die mag geloven heeft iedere allochtoon wel her en der een uitkerinkje lopen.
Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.quote:Het punt is een beetje, dat een kostenberekening als wat de PVV wil, zoveel variabelen kent. M.a.w., welke kosten neem je mee ? Welke inkomsten (belasting en BTW bijvoorbeeld) haal je hier weer van af.
Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.quote:En om de uiteindelijke uitkomst in perspectief te plaatsen, moet je de kosten van autochtoon ook weten. Hoe wil je die in hemelsnaam gaan uitrekenen ?
.quote:De tekst die op de site staat heeft niets te maken met de reacties, die reacties komen van allerhande pluimage en is derhale niets terzake doende
Klopt, maar waarom dan een site optuigen om de reacties te verzamelen. Waarom niet meteen naar een onderzoeksbureau of universiteit gegaan =quote:Daar zijn knappere koppen als wij voor om dat te beredeneren.
Je zal enerzijds uit kunnen gaan van harde getallen (aantallen immigranten, uitkeringsbestanden), anderzijds aannames. Inkomens kun je weghalen bij de Belastingdienst alleen houdt die weer geen afkomst bij.quote:Nee, Volgens mij weet elk land wat de kosten en baten zijn van diverse soorten immigranten alleen NL doet er nogal spastisch over.
Ïk neem aan dat iedereen wel weet waar zijn geld vandaan komt (baten) en waar zijn geld naar toe gaat (kosten). Een raar verhaal dat het onbekend zou zijn in een land dat van registratie en bureaucratie uit zijn voegen barst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |