Oh, ja. De Wilders kan niet verliezen,wat je ook doet theorie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daar geloof jij nog veel meer in als je sprookjesgod. Je voert al ik weet niet hoelang een persoonlijke jihad tegen Wilders zonder dat je beseft dat je een wandelende reclamebord bent voor hem en rechtgeaarde moslims in een kwaad daglicht stelt.
Dit is een open deur.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Steek het op een plaats waar jij niet eens aan mag denken volgens jouw warlord.
Toch knap, aangezien (centrum-)rechts sinds die altijd vrijwel onafgebroken heeft geregeerd, met VVD en CDA voorop. Zelfs Paars was hooguit centrum te noemen en niet links. Zegt wel wat over de politieke capaciteiten van rechts dat ze de oppositie niet eens konden tegenhouden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:59 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Niks mis met het tijdelijk laten overvliegen van goedkope arbeidskrachten. Met nogmaals de nadruk op tijdelijk.
Helaas snapten de linksen het belang van dat woordje niet helemaal en hebben ze dat "tijdelijk" stiekem verandert in "voorgoed, en laat je hele luie criminele achterlijke familie ook overvliegen".
Wat heeft nou blonderen weer te maken met vertrouwen? Je begint nu wel aardig de weg kwijt te raken of heb je je pilletje niet geslikt vandaag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oh, ja. De Wilders kan niet verliezen,wat je ook doet theorie.
Maar jij vindt Wilders betrouwbaar, je weet wel, de man die zijn haren zo opvallend blondeert.
Hé, ben jij Sjaak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij gelooft liever in een volwassen man die zijn haar opvallend blondeert?
Ik noem het even. Denk je aan je bloeddruk?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat heeft nou blonderen weer te maken met vertrouwen? Je begint nu wel aardig de weg kwijt te raken of heb je je pilletje niet geslikt vandaag?
Het is maar wat je 'rechts' noemt. Het CDA vind ik niet 'rechts'.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien (centrum-)rechts sinds die altijd vrijwel onafgebroken heeft geregeerd, met VVD en CDA voorop. Zelfs Paars was hooguit centrum te noemen en niet links. Zegt wel wat over de politieke capaciteiten van rechts dat ze de oppositie niet eens konden tegenhouden.
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef haatbaard het volgende:
Alleen Geert Wilders kan ons nog redden.
Mwa, viel me op dat Sjaak, Mehdi heet. Zit toch het woordje Meh in. En jij reageert dan weer op een reaktie op Sjaak, vandaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wel de sjaak als het aan Wilders ligt. (Nee dus)
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik noem het even. Denk je aan je bloeddruk?
Maar dan wel inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Grrr, waar zit jij?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
Ahhhh, nu ga ik het gebruik van bomgordels begrijpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid. Niet dat Geertje ooit in zo'n positie komt, puur hypothetisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.
Voor mij niet hoor. Maar voor jou.... misschien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid.
Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen enkel idee waar je over praat.
O.a. daarom.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.
Liever dan inquote:
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |