Mwa, viel me op dat Sjaak, Mehdi heet. Zit toch het woordje Meh in. En jij reageert dan weer op een reaktie op Sjaak, vandaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wel de sjaak als het aan Wilders ligt. (Nee dus)
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik noem het even. Denk je aan je bloeddruk?
Maar dan wel inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Grrr, waar zit jij?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk werk ik zo wel bij op een terrasje in gezelschap van vrienden en vriendinnen zonder kopvod met een paar lekkere tapbiertjes want het is op het moment +29.7 graden.
Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
Ahhhh, nu ga ik het gebruik van bomgordels begrijpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sommige mensen zien euthanasie ook als hun redding. Het is maar hoe je het bekijkt.
In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid. Niet dat Geertje ooit in zo'n positie komt, puur hypothetisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Goede vergelijking! Voor jou staat de opkomst van Geert Wilders inderdaad ongeveer gelijk aan euthanasie.
Voor mij niet hoor. Maar voor jou.... misschien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In ieder geval wordt de rechtsstaat dan wel de nek omgedraaid.
Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen enkel idee waar je over praat.
O.a. daarom.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik behoor tot Wilders' uitverkorenen.
Liever dan inquote:
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.quote:
Wie woont er hier in Turkije?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liever dan inTurkije
omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Liever dan inTurkije
omringd door bukschuren waar het irritante geblèr van de imam door merg en been heen klinkt.
De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef haatbaard het volgende:
[..]
We zullen zien hoe het balletje rolt. Ik vermoed dat vooral Allahs uitverkorenen het deksel op de criminele neus zullen krijgen.
Of het kindje dat door de christelijke priester wordt genomen!!!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, dat is niet de imam, maar de geit van de imam!!
Nee. Want hoe die rechtszaak ook uitpakt, "wij" spinnen er hoe dan ook garen bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De rechtszaak tegen Wilders vangt volgens mij in januari aan, misschien krijgen jullie nog een deksel in het gezicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |