Is dat alleen omdat je uitgaan niets vind of omdat er geen vrienden zijn om bij op bezoek te gaan? Niet denigrerend bedoelt hoor maar gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
Nou ja, eigenlijk precies hetzelfde hier. Al mijn hele leven. Ik heb vrienden die uitgaan en vrienden die niet uitgaan. Ze hebben het maar te accepteren dat ik niet ga. Om 2 redenen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
*eensch is. uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
is dit een match?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.
Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Check, same here...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Ik ben jong (22) en student
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
Check, same here...
Waar zou je het zelf door willen vervangen? Ik doe zelf genoeg leuke dingen en verveel me absoluut niet theater, bioscoop enzzz maar ik hou er niet van om om 4 uur 's nachts thuis te komen waardoor mn volgende dag ook verpest is want heb ook een hekel aan uitslapen![]()
Heb trouwens wel vaak het idee me te moeten 'verantwoorden' dat ik het niet leuk vind....het hoort er toch een beetje bij om het leuk te vinden
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meendequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Oh wat lief, je bent onzeker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef Trusten het volgende:
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meende). Ik vind mezelf niet saai, ik ben niet wereldvreemd en zit ook geen 24 uur per dag thuis ofzo
Bedankt voor deze analysequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Gordijn het volgende:
Oh wat lief, je bent onzeker.
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Eens. Het is inderdaad bijna vanzelfsprekend dat je stappen leuk moet vinden. En meedoen met de massa hoeft niet. Het is en blijft een keuze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..
We hebben allemaal asperger hier hequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
Waar ik mij overigens deels bij aansluit
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Morrigan het volgende:
Niet dat ik een enorme feestbeest, maar ik vind het wel opvallend dat velen bij uitgaan gelijk denken aan harde muziek en veel zuipen. Natuurlijk zijn er tenten waar dat gebeurt, maar bij de feesten die ik zelf bezoek hangt altijd een relaxte sfeer.
Een concert vind ik weer een heel ander verhaal, daar ga je heen voor de muziek en niet om te ouwehoeren.quote:
k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
Waar ik mij overigens deels bij aansluit
Ik denk eerder dat het komt omdat de mensen die wel van uitgaan houden, dat gisterenavond ook deden en nu nog slapenquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezen
Ik ga niet naar vaste plekken, maar kijk of er toevallig binnenkort een leuk feestje is. Vaak toch wel de onbekende 'gothic" feestjes. Het is trouwens niet zo dat iedereen daar in zwarte gewaden komt en een groot deel draagt gewoon casueel kleding.quote:
Ja precies! Dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
je bent niet de enige hoor
ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat. Eens in de paar maanden heb ik de kolder in mijn kop en ga ik naar een studentenfeest in Doornroosje, en dan heb ik het daarna wel weer even gehad met drukte, dansende mensen en harde muziek
Gewoon lekker gaan kroegen, idd bowlen (te triest, maar erg leuk!) of gewoon bij iemand thuis leuke films kijken onder het genot van een biertje
Wat kunt jij goed zingen trouwens!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer eens de ierse pub, relaxed aan een tafeltje zitten. Eventueel van te voren de bios ofzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Niet alleen onze cultuur hoor, ik woon zelf in Londen, en daar heb kun je gewoon elke dag stappen, want elke dag is er wel ergens feest, en het is altijd druk. En de studenten om me heen, die vinden dat dan ook helemaal geweldig, vooral omdat je dan ook nog van die 'celebrity' feestjes hebt waar iedereen probeert binnen te komen .. En dat zal in andere landen niet anders zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.
Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef AgLarrr het volgende:
Mweh, wat is volgens jou uitgaan dan? Van die hallen vol tokkies vind ik ook niet leuk. Maar met een leuke club borrelen en daarna kroegtijgeren vind ik echt prachtig.
WIkipedia FTW!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
Mja, dat kan hè. Liever niet natuurlijk, ik ga ook voor ruimte en de ambiance voor een gesprek. Hangt ook af van het tijdstip. Doorgaans is het rustig beginnen en, als het heel laat wordt, eindigen in een Harington.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:20 schreef Rechterbal het volgende:
Probeer eens een lounge club. Rustig, relax uitgaan.
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef SamStar het volgende:
tikkeltje authistisch wellicht?
wat goed werkt, gewoon gaan met vrienden, flink wat zuipen wordt 't vanzelf leuk en gaan je remmen er af
Dan zou ik vrijwel alle posters in dit topic willen feliciteren met hun diagnosticering in het autistisch spectrum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.quote:
Helpt niet, als je er niet van houdt voel je die drang niet.quote:
Know your info.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.
iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
Club home is leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
In Amsterdam is club Home wel vrij rustig. En huiselijk. Dus dan kun je net zo goed thuis blijven..
Dit idd, komt waarschijnlijk ook omdat ik echt niet kan dansenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.
Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.quote:
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.quote:
Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zienquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
Das dan ook meestal geen dansen, dat zijn spasmes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
[..]
Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zien!
Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatiefquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...
Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.
Bovenstaande stukje slaat natuurlijk vooral op de jeugd van een jaar of 16, maar helaas zie ik ook nog steeds mensen van 26 om me heen, die de hele week toeleven naar de zaterdagavond waar ze "lekker kunnen zuipen en feesten"... dat vind ik persoonlijk echt te triest voor woorden.
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig aan is, om gedrogeerd door een hard-drugs (alcohol) je nachtelijke uurtjes te slijten, tussen mensen die ook gedrogeerd zijn, met "op de achtergrond" een muziekje, terwijl je echt nul aaantrekkelijk meer bent, net als de mensen om je heen, en dat alles in een veel te kleine ruimte? Waarbij je ook nog moet uitkijken dat je niet per ongeluk tegen iemand aanloopt, want ja dan breekt gelijk de 3e wereldoorlog uit.
Nee, ik ben 25, maar heb dat uitgaan nooit zo begrepen. Dan heb ik het over discotheken, kroegen die een discotheek imiteren, van die grootst opgezette feesten in sporthallen etc. Dat je gewoon gezellig met vrienden ergens wat gaat drinken, in een kroeg/strandtent/barretje waar je elkaar wel gewoon kan vertaan, kan ik me voorstellen! Maar jezelf zo in de massa gooien, nee ik begrijp dat niet.
Maar goed: nee je bent dus niet de enige die er niet van houdt. Zoek de dingen die je wel leuk vind: misschien naar de bios, of bij vrienden thuis, of... gewoon iets dat je echt leuk vindt! Doe je eigen ding en laat je niet gek maken door je omgeving. Je bent niet raar, je hebt juist een eigen mening en toont karakter door niet te doen "wat de gemeenschap van je verlengt", met die eigenschap kun je uiteindelijk verder komen dan de rest.
Dank voor je respect!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.
[..]
Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.
En je mag meisjes aanraken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatief
Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Dank voor je respect!
Blijkbaar voel je je aangesproken? Geen paniek hoor, leef en laten leven is nog altijd mijn instelling.
Edit, ik zie net dat je al bijna 20 bent..![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En je mag meisjes aanraken.![]()
Dat moet eigenlijk wel.![]()
Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.
Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)
Je laat je alleen kennen, je reageert alsof je enorm wordt aangevallen, dat zit toch echt bij jou van binnen.
Maar wat motorbloempje zegt! Ieder zn ding, niet echt een ruzie waard verder.
Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren. Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennen.
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Overigens (niet @ Nero22 deze): drank onlosmakelijk verbinden met uitgaan en het naar je zin hebben
Daar heb je gelijk in, je moet wel jezelf kunnen laten gaan en een beetje gek kunnen doen anders kan ik me goed voorstellen dat je je inderdaad niet vermaakt. Dan kun je dat onvolwassen noemen maar ik vind het altijd wel lekker om even gek te doen. Sterker nog: ik kan echt niet zonder. Ik ben ook vrij onserieus in het dagelijkse leven (tot ergernis van sommigen) maar voor mijzelf zorgt dat voor de beste prestatiesquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.
De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
Ja manquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren.
Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avondquote:Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.
Verder: jij vindt A, ik vind B, prima toch? Als iemand mij echter een mongool noemt, ja dan neem ik even de moeite om daar op te reageren. maar niet teveel moeite hoor, heb nog wel meer te doen. Fijne avond!
Allemachtig, waarom ben jij zo op je pik getrapt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man.
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avond.
Dat is net zoiets als: "ik hou van lekker eten."quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Waaruit blijkt dat ik op mijn pik ben getraptquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Allemachtig, waarom ben jij zo op je pik getrapt?
Nou, weten we dat ook weer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik op mijn pik ben getrapt
Ik vind het gewoon droevig als mensen zich zonder valide reden beter voelen dan anderen.
Ik geef gewoon antwoord op haar vraag, totaal onnodig om zo'n bijdehante opmerking te geven.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, weten we dat ook weer.Nu weer ontopic?
Zegt Mr. bijdehant himself. Jongen, ga nou niet lopen drammen. Je bent gewoon aan het trollen. Laat de minderheid stappen gewoon niet leuk vinden, wat interesseert jou dat nou? Normaal heb je ook overal schijt aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op haar vraag, totaal onnodig om zo'n bijdehante opmerking te geven.
Ik ben niet aan het trollen, ik laat gewoon een tegengeluid horen. Op een discussieforum is het bijster oninteressant als iedereen maar amen en halleluja op de OP zegt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zegt Mr. bijdehant himself. Jongen, ga nou niet lopen drammen. Je bent gewoon aan het trollen. Laat de minderheid stappen gewoon niet leuk vinden, wat interesseert jou dat nou? Normaal heb je ook overal schijt aan.
Jammer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach gossie, ik heb het geëdit hoor, wees maar niet bang.
Ja, ook gelijk aan de orde.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.
Zoek een hobby die je samen met andere mensen kan doen zoals toneelspelen, sport enz. Kun je prima mensen leren kennen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:01 schreef JimmyWooh het volgende:
Hoe kom ik in contact met mensen, en daarmee plezier maken?
Sporten geen optie.
En karten/activiteit is ook weer wat 'te gemaakt'.
Dus autist houd niet van uitgaan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
Da's wel erg kort door de bocht. Ben zaterdag met teamgenoten naar de Monza geweest (80's en 90's party) en dat doen we toch vooral omdat 't samen gewoon leuk is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:17 schreef Armand88 het volgende:
uitgaan wat betreft feesten is puur om wasted te raken en makkelijk chicks te scoren. Het heeft wel iets, maar op een gegeven moment is het wel erg oppervlakkig allemaal.
Dat is toch ook uitgaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat.
ja, maar het ging daar geloof ik over 'stappen', zeg maar.. dus het naar een discotheek en dansenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Da's wel erg kort door de bocht. Ben zaterdag met teamgenoten naar de Monza geweest (80's en 90's party) en dat doen we toch vooral omdat 't samen gewoon leuk is.
[..]
Dat is toch ook uitgaan?
Tja, wat je precies doet moeten mensen gewoon zelf weten. Ik vind vooral een verschil zitten tussen op een stapavond thuiszitten in je eentje of met vrienden iets doen. Of dat "iets doen" dan een cafe is, een feest of gewoon met wat vrienden thuis bier drinken moet men lekker zelf weten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar het ging daar geloof ik over 'stappen', zeg maar.. dus het naar een discotheek en dansendaar houd ik niet van
Typefoutje, je bedoelde blowen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ga een bowlen met een groep vrienden, is serieus leuk. En nee ik ben geen saaie doos
Er zit wel degelijk een tikfoutje in, maar jouw grap is niet leuk. Je kan geen plezier hebben met bowlen?quote:
Dat is natuurlijk nog altijd heel persoonlijk. Ik heb zelf één keer gezopen tijdens het uitgaan en dat beviel me totaal niet. De hele tijd het gevoel dat ik mezelf onder controle moest houden, terwijl ik met frisdrank gewoon lekker los kan gaan. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen zo zijn eigen idee over een leuke stapavond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.
De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb er nooit van gehouden. En dat met twee ouders die het heerlijk vonden om ergens aan een bar te blijven kleven - mijn vader is 63 en gaat nog steeds regelmatig uit. Mijn ouders begrepen het totaal niet en verplichtten het me zelfs om uit te gaan. En in de buurt waren alleen maar van die afschuwelijke boerententen waar ze al helemaal uit hun bol gingen als er een lookalike van Suger Lee Hooper op het podium stond. Doodongelukkig was ik daar.
'Spijbelde' ik een keer van het uitgaan, dan kreeg ik enorm op mijn donder, daar stonden echt sancties op. 'En niet zeuren als je straks niet aan de man komt, want die ga je niet vinden als je thuis op de bank hangt!' (Wat hadden ze ongelijk. Ik vond hem via Fok!, dus wel degelijk thuis vanaf de bank. En hij was nog nooit in een disco geweest, dus daar had ik 'm zeker niet gevonden.)
Dat is niet bejaard hoor, ik vind uitgaan met de juiste mensen echt te gek, maar heb er de volgende dag spijt van omdat ik dan de hele dag moe ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef molleymijsje het volgende:
ik hou ook niet van uitgaan.
En ik vind dat een probleem.....
want ik voel me er echt een debiel door, terwijl ik weet dat dat niet hoeft. (iedereen vindt andere dingen leuk)
Ik heb wel vrienden, maar die houden allemaal van uitgaan en zuipen.
Vroeger was ik ook zo (16-19) En heb heel veel leuke (dronken) avonden gehad.
Maar nu heb ik de volgende dag altijd wel iets te doen of in ieder geval geen zin om brak een dag op de
bank te liggen. Verder (klinkt heel bejaard, ik weet het) vind ik al die alcohol maar ongezond.
Tuurlijk kan je het vervangen door iets leuks, en wat is het probleem dan?
Dat dat vervangen door iets leuks moeilijk is, als je dat soort vrienden niet hebt. Vroeger waren echt de sociale momenten vrijdag/zaterdag nacht voor mij. Maar nu ik niet meer ga, valt dat eigenlijk gewoon weg.
hm, ik betwijfel of je dan weet wat compleet losgaan inhoudt. Sommige mensen hebben dat niet nodig als uitlaadklep, maar lekker los gaan op frisdrank... dan heb je het dus over gewoon een leuke hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
...terwijl ik met frisdrank gewoon lekker los kan gaan.
Neem alsjeblieft FOK! niet als referentiekader voor je wereldbeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ben ook niet echt een uitgaanstype, maar ik ga heus wel eens weg. In de tijd dat ik nog aan internetdating deed, dacht ik dat ik daarmee een uitzondering was, maar dat blijkt wel mee te vallen als ik dit topic zo vluchtig heb doorgelezen.
Niet iedereen is het zelfde.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:41 schreef Armand88 het volgende:
[..]
hm, ik betwijfel of je dan weet wat compleet losgaan inhoudt. Sommige mensen hebben dat niet nodig als uitlaadklep, maar lekker los gaan op frisdrank... dan heb je het dus over gewoon een leuke hebben.
Ik zou zeggen doe überhaupt niet aan referentiekaders maar wees gewoon lekker jezelf. Ook genoeg mensen in het echte leven waarop ik echt niet wil lijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neem alsjeblieft FOK! niet als referentiekader voor je wereldbeeld.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Bovenstaande stukje slaat natuurlijk vooral op de jeugd van een jaar of 16, maar helaas zie ik ook nog steeds mensen van 26 om me heen, die de hele week toeleven naar de zaterdagavond waar ze "lekker kunnen zuipen en feesten"... dat vind ik persoonlijk echt te triest voor woorden.
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig aan is, om gedrogeerd door een hard-drugs (alcohol) je nachtelijke uurtjes te slijten, tussen mensen die ook gedrogeerd zijn, met "op de achtergrond" een muziekje, terwijl je echt nul aaantrekkelijk meer bent, net als de mensen om je heen, en dat alles in een veel te kleine ruimte? Waarbij je ook nog moet uitkijken dat je niet per ongeluk tegen iemand aanloopt, want ja dan breekt gelijk de 3e wereldoorlog uit.
Nee, ik ben 25, maar heb dat uitgaan nooit zo begrepen. Dan heb ik het over discotheken, kroegen die een discotheek imiteren, van die grootst opgezette feesten in sporthallen etc. Dat je gewoon gezellig met vrienden ergens wat gaat drinken, in een kroeg/strandtent/barretje waar je elkaar wel gewoon kan vertaan, kan ik me voorstellen! Maar jezelf zo in de massa gooien, nee ik begrijp dat niet.
Maar goed: nee je bent dus niet de enige die er niet van houdt. Zoek de dingen die je wel leuk vind: misschien naar de bios, of bij vrienden thuis, of... gewoon iets dat je echt leuk vindt! Doe je eigen ding en laat je niet gek maken door je omgeving. Je bent niet raar, je hebt juist een eigen mening en toont karakter door niet te doen "wat de gemeenschap van je verlangt", met die eigenschap kun je uiteindelijk verder komen dan de rest.
Niet iedereen heeft de behoefte om elke donderdag, vrijdag en zaterdag in een shitkroeg rond te hangen om kansloze gasten of wijven te scoren. Mijn markt van interessante mannen bevindt zich niet daar. Borrels met gelijkgestemden, vrienden in huis, afspraak in een rustig kroegje daarentegen zijn wel chill.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Herkent iemand dit?
Precies!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef 4932735549 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de behoefte om elke donderdag, vrijdag en zaterdag in een shitkroeg rond te hangen om kansloze gasten of wijven te scoren. Mijn markt van interessante mannen bevindt zich niet daar. Borrels met gelijkgestemden, vrienden in huis, afspraak in een rustig kroegje daarentegen zijn wel chill.
Beetje kortzichtig niet, iemand meteen saai noemen omdat diegene niet van uitgaan houdt? Alsof het leven uit niks meer bestaat dan wel of niet uitgaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.![]()
Je bent gewoon een saaie lul.
Ja, want alle mensen die wel eens uitgaan zijn absoluut niet interessant terwijl jouw soort mensen dat per definitie wel is. Hoe erg laat je je kennen zegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef 4932735549 het volgende:
Niet iedereen heeft de behoefte om elke donderdag, vrijdag en zaterdag in een shitkroeg rond te hangen om kansloze gasten of wijven te scoren. Mijn markt van interessante mannen bevindt zich niet daar. Borrels met gelijkgestemden, vrienden in huis, afspraak in een rustig kroegje daarentegen zijn wel chill.
Selectie is goed, mijn tijd is kostbaar. In typische uitgaansgelegenheden (en daar gaat dit topic over) is meestal niet zoveel ruimte om de ander te leren kennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want alle mensen die wel eens uitgaan zijn absoluut niet interessant terwijl jouw soort mensen dat per definitie wel is. Hoe erg laat je je kennen zeg
Je hebt in ieder geval tijd zat als je nooit de deur uit komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef 4932735549 het volgende:
Selectie is goed, mijn tijd is kostbaar.
Volg een cursus begrijpend lezen, en lees dan weer mijn tweede post in dit topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval tijd zat als je nooit de deur uit komt
Haphap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig niet, iemand meteen saai noemen omdat diegene niet van uitgaan houdt? Alsof het leven uit niks meer bestaat dan wel of niet uitgaan.
Daar zitten niet zoveel 22-jarigen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Adelante het volgende:
Je kunt ook naar een bruine kroeg gaan, niet overal hebben ze debiel harde muziek en "dansende" breezers.
Datzelfde geldt voor mij ook. Ik heb het geaccepteerd en doe er eigenlijk ook niets meer mee. Mijn vrienden weten het en accepteren dat ik er niet van hou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb hetzelfde TS.
Ik ben zelf ook maar 23 en ga ook vrijwel nooit 'uit'. En dan bedoel ik, dat ik niet (met plezier) naar tenten ga waar ze van die hippe BOEM BOEM-muziek draaien, nota bene zo hard dat je geen mens kunt verstaan.Ik doe dat hooguit 3 keer per jaar of zo, en dat is wanneer ik na lang aandringen van vrienden maar eens een keer mee ga om hen een plezier te doen. Dan vind ik het in het begin ook leuk, maar na een uur verveel ik me alweer kapot en dan hoeft het voor mij de eerstvolgende 4 maanden daarna of zo ook niet meer.
Mij maak je blijer met een culinair / bourgondisch avondje, naar de bios, naar een kroeg / pub of een avondje bowlen/poolen of zo.
Mwah vind ik onzin. Ik heb vrienden die absoluut niet dol zijn op stappen(dus echt naar drukke plekken toe) maar ik heb er ook die het echt leuk vinden. Maar ik zou niet willen zeggen dat diegene die het niet zo leuk vinden minder gezellig zijn, integendeel zelfs. Diegene die er niet zo van houden zijn juist altijd gezelliger, maar dat kan toevallig alleen bij mij zo zijn.Maar het komt vooral omdat die er wel van houden eigenlijk alleen maar over bier drinken praten etc. Dat komt ook op een gegeven moment de strot uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Mijn eigen ervaringen hebben mij toch wel geleerd dan mensen die niet uit willen gaan naar gelegenheden met 'veell' mensen toch vaak wel minder gezellig zijn.
Dit is natuurlijk wel de kern van dit topic, maar ik denk dat meerendeel uitgaan beschouwt zoals je zelf al zei, met z'n hele velen naar 1 discotheek gaan tot een uur of 5 en dan weer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Het ligt er ook wel sterk aan wat je onder uitgaan verstaat en wat je dan precies gaat doen.
Ik word, omdat ik (in tegenstelling tot veel andere leeftijdsgenoten) niet elke zaterdag naar een of andere lawaaierige, stampvolle discotheek ga, ook wel eens voor 'de gein' saai genoemd. Onzin vind ik dat altijd. Het is niet dat ik het nog nooit gedaan heb, maar ik kan me er in eerste instantie totaal niet amuseren. Ook als ik zie wat de meeste andere mensen de hele avond gemiddeld in zo'n uitgaansgelegenheid doen. Dan staan ze wat dom te 'dansen' (lees: op het ritme van de smaakloze muziek een beetje te 'headbangen') met in één hand een drankje en in de ander een sigaretje, veel anders dan "boh vet hé!!!" word er niet gepraat, en de algemene sfeer in zo'n tenten vind ik nou ook niet echt wat je noemt gezellig; kijk eens iemand toevallig verkeerd aan en je hebt weer zo'n opgefokt figuur dat ruzie gaat zoeken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Mijn eigen ervaringen hebben mij toch wel geleerd dan mensen die niet uit willen gaan naar gelegenheden met 'veell' mensen toch vaak wel minder gezellig zijn.
hoezo iedereen over een kam scherenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld vanquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat is toch véél socialer en gezelliger dan de hele avond ergens in een hoekje blijven staan, elkaar alleen maar aankijken en bijna niet praten, en je helemaal het laplazerus moeten zuipen om enigszins een beetje plezier te hebben?
Dat is niet over 1 kam scheren; hij zegt toch dat dat z'n persoonlijke ervaring is?quote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef molleymijsje het volgende:
[..]
hoezo iedereen over een kam scheren
dit slaat echt totaaal nergens op
sowieso wat is het begrip 'gezellig'
Serieuze mensen zijn daarentegen vaak wel weer een stuk interessantere gespekspartners. Maar dat is dan weer mijn ervaring.quote:Op zondag 29 november 2009 14:35 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld van![]()
[..]
Dat is niet over 1 kam scheren; hij zegt toch dat dat z'n persoonlijke ervaring is?
Ik heb die ervaring ook wel een beetje. Mensen die niet uitgaan zijn in het algemeen wat serieuzer.
Niet dat dat erg is, maar ik klik niet zo snel met zulke mensen. En dan is het dus wat minder gezellig.
Heb ik ook. Hoe ik het beschrijf is dan ook precies hoe ik het heel vaak ervaren heb. Toen ik 17 / 18 was en me nog vaker liet overhalen om mee te gaan naar een of andere lawaaierige discotheek, was ik altijd blij als het voorbij was. De mensen waar ik dan mee ging, evenals het gros van de andere lui in de discotheek, praatten nou niet bepaald veel (logisch, met zo'n harde rotmuziek) en deden enkel af en toe iets dat nog niet eens op 'dansen' leek. En dat dus urenlang, tot de vroege uurtjes. Eigenlijk werd er dus de hele avond alleen maar een beetje gezopen, gestaard en af en toe een beetje dansen spastisch bewogen. En vervolgens, als je weer naar huis gaat, aan moeten horen hoe "vet" het wel niet was.quote:Op zondag 29 november 2009 14:35 schreef Cmonv het volgende:
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld van![]()
Ik kom op genoeg plekken hoor, alleen niet in oersaaie discotheken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef RRGJL het volgende:
Herkenbaar Tuvai! Het spijtige is alleen dat het zo lastig is om mensen 'zoals ons' te leren kennen omdat ze nergens komen.
Haha ja oké, maar mijn probleem is dus dat mijn vrienden allemaal van die discotheek- en druk-cafégangers zijn.quote:Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kom op genoeg plekken hoor, alleen niet in oersaaie discotheken.
Alhoewel dit vaak ook meerdere malen door mijn hoofd gaat tijdens het uitgaan, vind ik dat uitgaan zelf niet per se gaat om het kunnen vinden van een partner.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef EviL_AleX het volgende:
Goed gesprek > Goed dansen![]()
Maar dat laatste is af en toe wel leuk. Maar uitgaan op zich wordt overschat, het heeft voor mij weinig waarde. Als dit mij saai maakt dan zij het zo. Eerlijk gezegd denk ik bijna altijd tijdens het uitgaan:"En hieruit moet je een partner kiezen...!?"
Je denkt anders wel in hokjes, want je plaatst jezelf in het hokje 'open minded'quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een bekrompen bende in dit topic.....ook poolen, kroeg, bioscoop, theater, concerten zijn vormen van uitgaan...net zo goed als dansen op boem boem muziek in een discotheek.
Iedereen heeft toch z'n eigen manier van uitgaan en zijn eigen frequentie daarin, maar vrijwel iedereen doet het.
Hou je er alleen van om thuis bij iemand te zitten of met een groepje bij iemand thuis....prima tochLekker goedkoop.
Laat iedereen lekker z'n eigen ding doen zonder zo te oordelen. Maar roep niet dat je niet van uitgaan houdt als je niet graag naar de discotheek gaat maar wel naar een kroeg waar je elkaar tenminste fatsoenlijk kunt verstaan....dat is ook gewoon uitgaan
Ik doe gelukkig van alles door elkaar, hou niet zo van dat hokjesdenken.
Zelfs thuisblijven doe ik een dag of 3 per week
Helaas moet je die conclusie wel trekken.quote:Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Je denkt anders wel in hokjes, want je plaatst jezelf in het hokje 'open minded'
Hoe dan ook, ik hoop niet dat je serieus denkt dat mensen hier niet zelf weten dat al die andere dingen ook 'uitgaan' zijn.
Ik ga onder andere naar de sportschool, dus daar spreek ik wel eens bekenden, maar ook onbekenden. Daarnaast zit ik bij een Alfa Romeo autoclub waar we meetings mee hebben, vaak met etentjes er achteraan (geen straatrace Sjonnie gedoe trouwens) dus ook daar leer ik mensen kennen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Snikch het volgende:
Even voor TS en meerdere die in dezelfde situatie zitten. Waar leren jullie dan die nieuwe mensen kennen?
Ik vindt zelf uitgaan niet de plek om echt mensen te leren kennen, gewoon leuk gesprekje mee hebben maar echte vrienden vindt je er niet snel volgens mij (kan natuurlijk altijd).
Maar er wordt gezegd dat je wel graag met mensen om gaat en het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen. Maar waar kom je die dan tegen als ik vragen mag? Gewoon benieuwd.
Ik hou trouwens wel van uitgaan maar daar versta ik gewoon een biertje drinken in het café met wat maten van me onder. En in het vergroot wel de kansen om een leuke meid tegen het lijf te lopen, alhoewel dat tot nu toe reuze mee valt maar goed
. Gaat er om om een beetje plezier te hebben met me vrienden, gewoonw at drinken, wat praten, als er eens een leuk liedje draait even meegillen, dat was het wel ver.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Niks mis mee om alleen ergens naartoe te gaan. Zeker niet als er leuke artiesten/bandjes komen optreden. Ik ben vandaag (eigenlijk gisteravond) ook alleen naar het Noise Central Festival geweest.quote:Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Haha ja oké, maar mijn probleem is dus dat mijn vrienden allemaal van die discotheek- en druk-cafégangers zijn.
Alleen ergens heen gaan is ook zoiets ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |