Is dat alleen omdat je uitgaan niets vind of omdat er geen vrienden zijn om bij op bezoek te gaan? Niet denigrerend bedoelt hoor maar gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
Nou ja, eigenlijk precies hetzelfde hier. Al mijn hele leven. Ik heb vrienden die uitgaan en vrienden die niet uitgaan. Ze hebben het maar te accepteren dat ik niet ga. Om 2 redenen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
*eensch is. uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:52 schreef tonja het volgende:
Zeer herkenbaar! Ik hou er nu niet van en heb er nooit van gehouden. Ik vind het heerlijk om met vrienden in een rustige kroeg lekker te ouwehoeren, maar als het superdruk is en de muziek nauwelijks te overschreeuwen is, haak ik ook af.
Er zijn, in Amsterdam waar ik woon, wel kroegjes waar je lekker rustig kan drinken en ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef Maraca het volgende:
Zeer herkenbaar (21). 't is zaterdagavond en ik zit huiswerk te maken
is dit een match?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.
Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Check, same here...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Ik ben jong (22) en student
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
Check, same here...
Waar zou je het zelf door willen vervangen? Ik doe zelf genoeg leuke dingen en verveel me absoluut niet theater, bioscoop enzzz maar ik hou er niet van om om 4 uur 's nachts thuis te komen waardoor mn volgende dag ook verpest is want heb ook een hekel aan uitslapen![]()
Heb trouwens wel vaak het idee me te moeten 'verantwoorden' dat ik het niet leuk vind....het hoort er toch een beetje bij om het leuk te vinden
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meendequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Oh wat lief, je bent onzeker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:14 schreef Trusten het volgende:
Je bent dan ook meteen 'saai'. Tja...dan maar de stempel saai (heeft wel even geduurd voordat ik dat ook echt meende). Ik vind mezelf niet saai, ik ben niet wereldvreemd en zit ook geen 24 uur per dag thuis ofzo
Bedankt voor deze analysequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:16 schreef Gordijn het volgende:
Oh wat lief, je bent onzeker.
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:12 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vrienden die stappen, snappen me ook niet. En andersom: ik hen niet ;-)
Eens. Het is inderdaad bijna vanzelfsprekend dat je stappen leuk moet vinden. En meedoen met de massa hoeft niet. Het is en blijft een keuze.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:21 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Het is dan ook een soort ongeschreven norm voor de doorsnee-jeugd. Zelfs als iemand geen bijbaan heeft schijnt hij zich al te moeten verdedigen. Mja, wie daar ooit begonnen mee is..
We hebben allemaal asperger hier hequote:Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
Waar ik mij overigens deels bij aansluit
Waar ga je heen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:32 schreef Morrigan het volgende:
Niet dat ik een enorme feestbeest, maar ik vind het wel opvallend dat velen bij uitgaan gelijk denken aan harde muziek en veel zuipen. Natuurlijk zijn er tenten waar dat gebeurt, maar bij de feesten die ik zelf bezoek hangt altijd een relaxte sfeer.
Een concert vind ik weer een heel ander verhaal, daar ga je heen voor de muziek en niet om te ouwehoeren.quote:
k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Fingon het volgende:
Ik zal niet zeggen typisch, maar ik vind het wel grappig dat de meerderheid hier niet zo van uitgaan is
Waar ik mij overigens deels bij aansluit
Ik denk eerder dat het komt omdat de mensen die wel van uitgaan houden, dat gisterenavond ook deden en nu nog slapenquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
k denk dat het vooral komt omdat mensen dieniet van uitgaan houden dit topic lezen
Ik ga niet naar vaste plekken, maar kijk of er toevallig binnenkort een leuk feestje is. Vaak toch wel de onbekende 'gothic" feestjes. Het is trouwens niet zo dat iedereen daar in zwarte gewaden komt en een groot deel draagt gewoon casueel kleding.quote:
Ja precies! Dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
je bent niet de enige hoor
ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat. Eens in de paar maanden heb ik de kolder in mijn kop en ga ik naar een studentenfeest in Doornroosje, en dan heb ik het daarna wel weer even gehad met drukte, dansende mensen en harde muziek
Gewoon lekker gaan kroegen, idd bowlen (te triest, maar erg leuk!) of gewoon bij iemand thuis leuke films kijken onder het genot van een biertje
Wat kunt jij goed zingen trouwens!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Probeer eens de ierse pub, relaxed aan een tafeltje zitten. Eventueel van te voren de bios ofzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van plezier.
Ik ben jong (22) en student.
Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Niet alleen onze cultuur hoor, ik woon zelf in Londen, en daar heb kun je gewoon elke dag stappen, want elke dag is er wel ergens feest, en het is altijd druk. En de studenten om me heen, die vinden dat dan ook helemaal geweldig, vooral omdat je dan ook nog van die 'celebrity' feestjes hebt waar iedereen probeert binnen te komen .. En dat zal in andere landen niet anders zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.
Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef AgLarrr het volgende:
Mweh, wat is volgens jou uitgaan dan? Van die hallen vol tokkies vind ik ook niet leuk. Maar met een leuke club borrelen en daarna kroegtijgeren vind ik echt prachtig.
WIkipedia FTW!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
Mja, dat kan hè. Liever niet natuurlijk, ik ga ook voor ruimte en de ambiance voor een gesprek. Hangt ook af van het tijdstip. Doorgaans is het rustig beginnen en, als het heel laat wordt, eindigen in een Harington.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:20 schreef Rechterbal het volgende:
Probeer eens een lounge club. Rustig, relax uitgaan.
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef SamStar het volgende:
tikkeltje authistisch wellicht?
wat goed werkt, gewoon gaan met vrienden, flink wat zuipen wordt 't vanzelf leuk en gaan je remmen er af
Dan zou ik vrijwel alle posters in dit topic willen feliciteren met hun diagnosticering in het autistisch spectrum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.quote:
Helpt niet, als je er niet van houdt voel je die drang niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |