Probeer eens de ierse pub, relaxed aan een tafeltje zitten. Eventueel van te voren de bios ofzo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.
Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.
Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.
Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Niet alleen onze cultuur hoor, ik woon zelf in Londen, en daar heb kun je gewoon elke dag stappen, want elke dag is er wel ergens feest, en het is altijd druk. En de studenten om me heen, die vinden dat dan ook helemaal geweldig, vooral omdat je dan ook nog van die 'celebrity' feestjes hebt waar iedereen probeert binnen te komen .. En dat zal in andere landen niet anders zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.
Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:07 schreef AgLarrr het volgende:
Mweh, wat is volgens jou uitgaan dan? Van die hallen vol tokkies vind ik ook niet leuk. Maar met een leuke club borrelen en daarna kroegtijgeren vind ik echt prachtig.
WIkipedia FTW!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
Mja, dat kan hè. Liever niet natuurlijk, ik ga ook voor ruimte en de ambiance voor een gesprek. Hangt ook af van het tijdstip. Doorgaans is het rustig beginnen en, als het heel laat wordt, eindigen in een Harington.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Maar wat is volgens jou een kroeg? Zo een harington?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:20 schreef Rechterbal het volgende:
Probeer eens een lounge club. Rustig, relax uitgaan.
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef SamStar het volgende:
tikkeltje authistisch wellicht?
wat goed werkt, gewoon gaan met vrienden, flink wat zuipen wordt 't vanzelf leuk en gaan je remmen er af
Dan zou ik vrijwel alle posters in dit topic willen feliciteren met hun diagnosticering in het autistisch spectrum.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.quote:
Helpt niet, als je er niet van houdt voel je die drang niet.quote:
Know your info.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.
iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
Club home is leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
In Amsterdam is club Home wel vrij rustig. En huiselijk. Dus dan kun je net zo goed thuis blijven..
Dit idd, komt waarschijnlijk ook omdat ik echt niet kan dansenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.
Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.quote:
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.quote:
Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zienquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
Das dan ook meestal geen dansen, dat zijn spasmes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
[..]
Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zien!
Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatiefquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...
Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:
[..]
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.
Bovenstaande stukje slaat natuurlijk vooral op de jeugd van een jaar of 16, maar helaas zie ik ook nog steeds mensen van 26 om me heen, die de hele week toeleven naar de zaterdagavond waar ze "lekker kunnen zuipen en feesten"... dat vind ik persoonlijk echt te triest voor woorden.
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig aan is, om gedrogeerd door een hard-drugs (alcohol) je nachtelijke uurtjes te slijten, tussen mensen die ook gedrogeerd zijn, met "op de achtergrond" een muziekje, terwijl je echt nul aaantrekkelijk meer bent, net als de mensen om je heen, en dat alles in een veel te kleine ruimte? Waarbij je ook nog moet uitkijken dat je niet per ongeluk tegen iemand aanloopt, want ja dan breekt gelijk de 3e wereldoorlog uit.
Nee, ik ben 25, maar heb dat uitgaan nooit zo begrepen. Dan heb ik het over discotheken, kroegen die een discotheek imiteren, van die grootst opgezette feesten in sporthallen etc. Dat je gewoon gezellig met vrienden ergens wat gaat drinken, in een kroeg/strandtent/barretje waar je elkaar wel gewoon kan vertaan, kan ik me voorstellen! Maar jezelf zo in de massa gooien, nee ik begrijp dat niet.
Maar goed: nee je bent dus niet de enige die er niet van houdt. Zoek de dingen die je wel leuk vind: misschien naar de bios, of bij vrienden thuis, of... gewoon iets dat je echt leuk vindt! Doe je eigen ding en laat je niet gek maken door je omgeving. Je bent niet raar, je hebt juist een eigen mening en toont karakter door niet te doen "wat de gemeenschap van je verlengt", met die eigenschap kun je uiteindelijk verder komen dan de rest.
Dank voor je respect!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.
[..]
Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.
En je mag meisjes aanraken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatief
Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Dank voor je respect!
Blijkbaar voel je je aangesproken? Geen paniek hoor, leef en laten leven is nog altijd mijn instelling.
Edit, ik zie net dat je al bijna 20 bent..![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En je mag meisjes aanraken.![]()
Dat moet eigenlijk wel.![]()
Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.
Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)
Je laat je alleen kennen, je reageert alsof je enorm wordt aangevallen, dat zit toch echt bij jou van binnen.
Maar wat motorbloempje zegt! Ieder zn ding, niet echt een ruzie waard verder.
Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren. Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennen.
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Overigens (niet @ Nero22 deze): drank onlosmakelijk verbinden met uitgaan en het naar je zin hebben
Daar heb je gelijk in, je moet wel jezelf kunnen laten gaan en een beetje gek kunnen doen anders kan ik me goed voorstellen dat je je inderdaad niet vermaakt. Dan kun je dat onvolwassen noemen maar ik vind het altijd wel lekker om even gek te doen. Sterker nog: ik kan echt niet zonder. Ik ben ook vrij onserieus in het dagelijkse leven (tot ergernis van sommigen) maar voor mijzelf zorgt dat voor de beste prestatiesquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.
De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
Ja manquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef duidelijkheden het volgende:
[..]
Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren.
Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avondquote:Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.
Verder: jij vindt A, ik vind B, prima toch? Als iemand mij echter een mongool noemt, ja dan neem ik even de moeite om daar op te reageren. maar niet teveel moeite hoor, heb nog wel meer te doen. Fijne avond!
Allemachtig, waarom ben jij zo op je pik getrapt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja man.
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |