abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73396216
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.

De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
Dat is natuurlijk nog altijd heel persoonlijk. Ik heb zelf één keer gezopen tijdens het uitgaan en dat beviel me totaal niet. De hele tijd het gevoel dat ik mezelf onder controle moest houden, terwijl ik met frisdrank gewoon lekker los kan gaan. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen zo zijn eigen idee over een leuke stapavond.
ROBODEMONS..................|:(
pi_73396469
Ik heb er nooit van gehouden. En dat met twee ouders die het heerlijk vonden om ergens aan een bar te blijven kleven - mijn vader is 63 en gaat nog steeds regelmatig uit. Mijn ouders begrepen het totaal niet en verplichtten het me zelfs om uit te gaan. En in de buurt waren alleen maar van die afschuwelijke boerententen waar ze al helemaal uit hun bol gingen als er een lookalike van Suger Lee Hooper op het podium stond. Doodongelukkig was ik daar.

'Spijbelde' ik een keer van het uitgaan, dan kreeg ik enorm op mijn donder, daar stonden echt sancties op. 'En niet zeuren als je straks niet aan de man komt, want die ga je niet vinden als je thuis op de bank hangt!' (Wat hadden ze ongelijk. Ik vond hem via Fok!, dus wel degelijk thuis vanaf de bank. En hij was nog nooit in een disco geweest, dus daar had ik 'm zeker niet gevonden.)
pi_73457837
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb er nooit van gehouden. En dat met twee ouders die het heerlijk vonden om ergens aan een bar te blijven kleven - mijn vader is 63 en gaat nog steeds regelmatig uit. Mijn ouders begrepen het totaal niet en verplichtten het me zelfs om uit te gaan. En in de buurt waren alleen maar van die afschuwelijke boerententen waar ze al helemaal uit hun bol gingen als er een lookalike van Suger Lee Hooper op het podium stond. Doodongelukkig was ik daar.

'Spijbelde' ik een keer van het uitgaan, dan kreeg ik enorm op mijn donder, daar stonden echt sancties op. 'En niet zeuren als je straks niet aan de man komt, want die ga je niet vinden als je thuis op de bank hangt!' (Wat hadden ze ongelijk. Ik vond hem via Fok!, dus wel degelijk thuis vanaf de bank. En hij was nog nooit in een disco geweest, dus daar had ik 'm zeker niet gevonden.)
!!
pi_73458992
Dat is trouwens wel erg... over the top...

Zaterdag trouwens bioscoop.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73652058
ik hou ook niet van uitgaan.
En ik vind dat een probleem.....
want ik voel me er echt een debiel door, terwijl ik weet dat dat niet hoeft. (iedereen vindt andere dingen leuk)

Ik heb wel vrienden, maar die houden allemaal van uitgaan en zuipen.
Vroeger was ik ook zo (16-19) En heb heel veel leuke (dronken) avonden gehad.
Maar nu heb ik de volgende dag altijd wel iets te doen of in ieder geval geen zin om brak een dag op de
bank te liggen. Verder (klinkt heel bejaard, ik weet het) vind ik al die alcohol maar ongezond.

Tuurlijk kan je het vervangen door iets leuks, en wat is het probleem dan?
Dat dat vervangen door iets leuks moeilijk is, als je dat soort vrienden niet hebt. Vroeger waren echt de sociale momenten vrijdag/zaterdag nacht voor mij. Maar nu ik niet meer ga, valt dat eigenlijk gewoon weg.
pi_73652393
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:51 schreef molleymijsje het volgende:
ik hou ook niet van uitgaan.
En ik vind dat een probleem.....
want ik voel me er echt een debiel door, terwijl ik weet dat dat niet hoeft. (iedereen vindt andere dingen leuk)

Ik heb wel vrienden, maar die houden allemaal van uitgaan en zuipen.
Vroeger was ik ook zo (16-19) En heb heel veel leuke (dronken) avonden gehad.
Maar nu heb ik de volgende dag altijd wel iets te doen of in ieder geval geen zin om brak een dag op de
bank te liggen. Verder (klinkt heel bejaard, ik weet het) vind ik al die alcohol maar ongezond.

Tuurlijk kan je het vervangen door iets leuks, en wat is het probleem dan?
Dat dat vervangen door iets leuks moeilijk is, als je dat soort vrienden niet hebt. Vroeger waren echt de sociale momenten vrijdag/zaterdag nacht voor mij. Maar nu ik niet meer ga, valt dat eigenlijk gewoon weg.
Dat is niet bejaard hoor, ik vind uitgaan met de juiste mensen echt te gek, maar heb er de volgende dag spijt van omdat ik dan de hele dag moe ben.
pi_73667427
Ben ook geen uitgaanstyp, maar ik ga graag naar de bios of de kermis of een bruine kroeg met relaxte muziek, gezellige sfeer en gewoon lekker een drankje doen. En soms ga ik wel een drukke tent in en kan ik het nog aardig naar mijn zin hebben, maar dat ligt ook vaak aan het gezelschap. Met een groep vrienden vind ik het altijd wel tof.
pi_73668193
Ben ook niet echt een uitgaanstype, maar ik ga heus wel eens weg. In de tijd dat ik nog aan internetdating deed, dacht ik dat ik daarmee een uitzondering was, maar dat blijkt wel mee te vallen als ik dit topic zo vluchtig heb doorgelezen.
pi_73672709
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

...terwijl ik met frisdrank gewoon lekker los kan gaan.
hm, ik betwijfel of je dan weet wat compleet losgaan inhoudt. Sommige mensen hebben dat niet nodig als uitlaadklep, maar lekker los gaan op frisdrank... dan heb je het dus over gewoon een leuke hebben.
pi_73672734
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef UncleFunk het volgende:
Ben ook niet echt een uitgaanstype, maar ik ga heus wel eens weg. In de tijd dat ik nog aan internetdating deed, dacht ik dat ik daarmee een uitzondering was, maar dat blijkt wel mee te vallen als ik dit topic zo vluchtig heb doorgelezen.
Neem alsjeblieft FOK! niet als referentiekader voor je wereldbeeld .
pi_73685902
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:41 schreef Armand88 het volgende:

[..]

hm, ik betwijfel of je dan weet wat compleet losgaan inhoudt. Sommige mensen hebben dat niet nodig als uitlaadklep, maar lekker los gaan op frisdrank... dan heb je het dus over gewoon een leuke hebben.
Niet iedereen is het zelfde.
ROBODEMONS..................|:(
pi_73686186
Ga naar een gym, ga chillen, hook up met een groepje met dezelfde interesses als jij, word hangjongere, wandel naar binnen bij social clubs,
of in een club ben jij alleen maar in de lounge.
My fantastic all time high life..
pi_73686305
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:42 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Neem alsjeblieft FOK! niet als referentiekader voor je wereldbeeld .
Ik zou zeggen doe überhaupt niet aan referentiekaders maar wees gewoon lekker jezelf. Ook genoeg mensen in het echte leven waarop ik echt niet wil lijken.
pi_73686541
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.

Bovenstaande stukje slaat natuurlijk vooral op de jeugd van een jaar of 16, maar helaas zie ik ook nog steeds mensen van 26 om me heen, die de hele week toeleven naar de zaterdagavond waar ze "lekker kunnen zuipen en feesten"... dat vind ik persoonlijk echt te triest voor woorden.

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig aan is, om gedrogeerd door een hard-drugs (alcohol) je nachtelijke uurtjes te slijten, tussen mensen die ook gedrogeerd zijn, met "op de achtergrond" een muziekje, terwijl je echt nul aaantrekkelijk meer bent, net als de mensen om je heen, en dat alles in een veel te kleine ruimte? Waarbij je ook nog moet uitkijken dat je niet per ongeluk tegen iemand aanloopt, want ja dan breekt gelijk de 3e wereldoorlog uit.

Nee, ik ben 25, maar heb dat uitgaan nooit zo begrepen. Dan heb ik het over discotheken, kroegen die een discotheek imiteren, van die grootst opgezette feesten in sporthallen etc. Dat je gewoon gezellig met vrienden ergens wat gaat drinken, in een kroeg/strandtent/barretje waar je elkaar wel gewoon kan vertaan, kan ik me voorstellen! Maar jezelf zo in de massa gooien, nee ik begrijp dat niet.

Maar goed: nee je bent dus niet de enige die er niet van houdt. Zoek de dingen die je wel leuk vind: misschien naar de bios, of bij vrienden thuis, of... gewoon iets dat je echt leuk vindt! Doe je eigen ding en laat je niet gek maken door je omgeving. Je bent niet raar, je hebt juist een eigen mening en toont karakter door niet te doen "wat de gemeenschap van je verlangt", met die eigenschap kun je uiteindelijk verder komen dan de rest.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:51:00 #140
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_73687723
Niet uitgaan.. nice.

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_73687894
Zit wat in. Met welke instelling ga je stappen? Stapplaatsen zijn goede plekken om fun te hebben met vrienden, en nieuwe mensen te ontmoeten. Voor het laatste is de keiharde muziek dan weer niet zo gewenst, kan je beter een terrasje hebben oid. Mensen die alleen maar gaan zitten zuipen, mwah. Hun feestje
My fantastic all time high life..
pi_73688245
hier nog iemand die niet echt van uitgaan houdt. Vooral niet van de drukke disco's waar je amper kunt staan.
Maar hangt er ook van af met wie ik ben.
Maar ik ga ook hooguit 1x in de maand uit, en soms kunnen er maanden voorbijgaan dat ik niet uitga.

En iets drinken in een gezellige sfeer vind ik leuker...en dat kan thuis zijn of in een kroeg.
En soms als ik zin heb om actief te zijn dan maar een disco..maar verder hou ik van uitgaan op rustige plekken.

Of een leuke film kijken thuis of bij bekenden, of gewoon kaarten met wat te drinken erbij(hoeft niet alcoholisch te zijn). Er zijn miljoenen manieren om gezellig bezig te zijn en onder mensen te zijn.

Nu ben ik al ruim 6 maanden niet uitgeweest en heb er nu ook geen behoefte aan.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:21:04 #143
36461 Joppy
geen colaboy
pi_73688518
Het gaat er toch om dat je je met vrienden vermaakt? Of dat nou in een rustige kroeg is, de bioscoop, de bowlingbaan, een groot feest, hippe club of wat dan ook. Ik doe alles wel eens als ik (en op zijn minst nog één vriend, liefst meer) er zin in heb.
Lekker belangrijk als je geen zin in hebt in één van deze vormen van ontspanning en je nog van tig anderen kan genieten
Let the beat control your body!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:20:25 #144
176740 101251
Make Love, Not War
pi_73690335
Ik herken precies wat je zegt.
Ik hou ook van mensen, en met ze om te gaan, ik hou van plezier, ik hou er ook van nieuwe mensen te ontmoeten. Ik ben ook jong (20) en ook studente.

Ik hou dus absoluut ook niet van stappen. Mijn oplossingen zijn gewoon: bowlen, poolen, naar de bios, in de zomer naar festivals en wat vaker gaan uiteten.

Op de bank een film kijken is om de zoveel tijd ook erg leuk natuurlijk.

Ik hoop in elk geval dat je er wat aan hebt
pi_73690739
Ik hou er ook niet zo veel meer van. Ga tegenwoordig zelden uit. Alleen 1x in de 1/2 maanden naar een groot feest waar ik wel goed los kan gaan
pi_73693304
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Niet uitgaan.. nice.

Niet iedereen heeft de behoefte om elke donderdag, vrijdag en zaterdag in een shitkroeg rond te hangen om kansloze gasten of wijven te scoren. Mijn markt van interessante mannen bevindt zich niet daar. Borrels met gelijkgestemden, vrienden in huis, afspraak in een rustig kroegje daarentegen zijn wel chill.
pi_73693830
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.

Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.

Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.

Herkent iemand dit?
Nee.
Je bent gewoon een saaie lul.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:25:27 #148
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_73711591
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef 4932735549 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft de behoefte om elke donderdag, vrijdag en zaterdag in een shitkroeg rond te hangen om kansloze gasten of wijven te scoren. Mijn markt van interessante mannen bevindt zich niet daar. Borrels met gelijkgestemden, vrienden in huis, afspraak in een rustig kroegje daarentegen zijn wel chill.
Precies!
pi_73713969
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee.
Je bent gewoon een saaie lul.
Beetje kortzichtig niet, iemand meteen saai noemen omdat diegene niet van uitgaan houdt? Alsof het leven uit niks meer bestaat dan wel of niet uitgaan.
zelfde als diginoob
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:37:20 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73714205
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef 4932735549 het volgende:
Ja, want alle mensen die wel eens uitgaan zijn absoluut niet interessant terwijl jouw soort mensen dat per definitie wel is. Hoe erg laat je je kennen zeg
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')