abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73361173
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
owja en uiteraard goede concerten!!
Da's meteen dan ook de ideale en beste uitgaansgelegenheid.
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:46:29 #67
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73362651
Ligt er ook aan met wat voor mensen je gaat stappen. Misschien komt het nog, misschien niet. Zolang je iets leuks hebt om te doen boeit het ook vrij weinig imho. Ik combineer
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:48:13 #68
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_73362704
tikkeltje authistisch wellicht?

wat goed werkt, gewoon gaan met vrienden, flink wat zuipen wordt 't vanzelf leuk en gaan je remmen er af
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_73362760
In Amsterdam is club Home wel vrij rustig. En huiselijk. Dus dan kun je net zo goed thuis blijven..
pi_73362908
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef SamStar het volgende:

wat goed werkt, gewoon gaan met vrienden, flink wat zuipen wordt 't vanzelf leuk en gaan je remmen er af
waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
Ja doei.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:02:36 #71
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_73363085
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom ben je meteen autistisch als je iets wat de massa leuk vindt niet leuk vindt?
Dan zou ik vrijwel alle posters in dit topic willen feliciteren met hun diagnosticering in het autistisch spectrum.
Ik snap die link dus ook niet echt.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_73363098
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef SamStar het volgende:
_!

WTF?
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:06:39 #73
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_73363185
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Nero22 het volgende:

[..]

_!

WTF?
is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_73363207
Ja doei.
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:09:51 #75
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_73363263
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef FiletAmerican het volgende:
Gewoon een keer proberen
Helpt niet, als je er niet van houdt voel je die drang niet.

Uitgaan is ook niet zo leuk nee, vind ik ook niet!
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
pi_73363308
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:06 schreef SamStar het volgende:

[..]

is niet beledigend bedoeld hoor, maar 't is welbekend dat mensen met wellicht een lichte vorm van authisme zich niet op hun gemak voelen op plaatsen waar het erg druk is.
Know your info.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73363769
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idd
ik vind je eerder niet helemaal in orde als je kei veel gaat drinken om te zorgen dat je iets wat je niet leuk vind een beetje dragelijk kunt maken en dan als een maloot achter die andere dronken maloten aan hupsen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_73364521
Het is vast al gezegd maar , je username
pi_73364543
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef P.F het volgende:
In Amsterdam is club Home wel vrij rustig. En huiselijk. Dus dan kun je net zo goed thuis blijven..
Club home is leuk
pi_73364842
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:06 schreef Barney_Stinson het volgende:
Discotheken vermijd ik ook. Ga liever op een zaterdagavond naar een leuk concert of naar de kroeg evt. aangevuld met bios, etentje of lasergame/bowlen etc.

Zo heel af en toe ga ik op zaterdagavond naar een discotheek, gewoon om een avond plezier te hebben en te lachen om iederen die knetterlam is
Dit idd, komt waarschijnlijk ook omdat ik echt niet kan dansen
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:22:43 #81
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73365311
Dansen is leuk
pi_73365441
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef Nexie het volgende:
Dansen is vind ik leuk
da's tof voor je
Ja doei.
pi_73365712
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef Nexie het volgende:
Dansen is leuk
Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:36:08 #84
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73365731
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's tof voor je
Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Stijldansen vind ik wel leuk. Maar dat... ritmisch bewegen wat in zo'n kroeg gebeurt: nee.
Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zien !
pi_73365783
quote:

[..]

Das dan ook meestal geen dansen, dat zijn spasmes.
OT: er zijn toch zat plaatsen om naartoe uit te gaan zonder die bezwete breezerdisco's?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_73365816
quote:

[..]

Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:

[..]

Vooruit dan. Maar ik ben van mening dat menig poster in dit topic wel een goede tijd kan hebben met de juiste groep mensen om hen heen.
[..]

Ik vind het sowieso wel grappig om anderen bezig te zien !
Dat wel.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:40:29 #87
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73365877
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:38 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Af en toe is er trouwens wel zo'n vrije dansavond. Dat vind ik dan wel leuk om te doen. Misschien is er bij jou in de buurt ook wel een dansschool met vrije dansavonden. Soms hebben ze ook een Visitor Night (de mijne wel in elk geval), en dan mag je een vriend/vriendin meenemen. Dus als je iemand kent...
Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatief
pi_73365992
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:36 schreef Nexie het volgende:

[..]

Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef duidelijkheden het volgende:
Stappen is echt overgewaardeerd en op een of andere manier ingebakken in onze cultuur en opgroei-periode. Het "hoort erbij" dus iedereen vind het "leuk". Dat is het een beetje. Heel veel mensen lopen achter de massa aan, zonder zelf er verder over na te denken. Die mensen noemen mensen die niet meelopen (en in dit geval dus niet van uitgaan houden) saai of desnoods achterlijk, terwijl het mi eigenlijk andersom is.

Bovenstaande stukje slaat natuurlijk vooral op de jeugd van een jaar of 16, maar helaas zie ik ook nog steeds mensen van 26 om me heen, die de hele week toeleven naar de zaterdagavond waar ze "lekker kunnen zuipen en feesten"... dat vind ik persoonlijk echt te triest voor woorden.

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo geweldig aan is, om gedrogeerd door een hard-drugs (alcohol) je nachtelijke uurtjes te slijten, tussen mensen die ook gedrogeerd zijn, met "op de achtergrond" een muziekje, terwijl je echt nul aaantrekkelijk meer bent, net als de mensen om je heen, en dat alles in een veel te kleine ruimte? Waarbij je ook nog moet uitkijken dat je niet per ongeluk tegen iemand aanloopt, want ja dan breekt gelijk de 3e wereldoorlog uit.

Nee, ik ben 25, maar heb dat uitgaan nooit zo begrepen. Dan heb ik het over discotheken, kroegen die een discotheek imiteren, van die grootst opgezette feesten in sporthallen etc. Dat je gewoon gezellig met vrienden ergens wat gaat drinken, in een kroeg/strandtent/barretje waar je elkaar wel gewoon kan vertaan, kan ik me voorstellen! Maar jezelf zo in de massa gooien, nee ik begrijp dat niet.

Maar goed: nee je bent dus niet de enige die er niet van houdt. Zoek de dingen die je wel leuk vind: misschien naar de bios, of bij vrienden thuis, of... gewoon iets dat je echt leuk vindt! Doe je eigen ding en laat je niet gek maken door je omgeving. Je bent niet raar, je hebt juist een eigen mening en toont karakter door niet te doen "wat de gemeenschap van je verlengt", met die eigenschap kun je uiteindelijk verder komen dan de rest.
Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:55:19 #89
264800 duidelijkheden
Het kan maar duidelijk zijn.
pi_73366460
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Eens. Alhoewel sommige mensen gewoon té sociaal gehandicapt zijn óf er echt niet van houden, zie ik veel mensen die zichzelf aanpraten dat ze niet houden van uitgaan, puur omdat hun sociale omgeving te beperkt is.
[..]

Met alle respect, maar jij bent gewoon een wereldvreemde mongool.
Dank voor je respect!

Blijkbaar voel je je aangesproken? Geen paniek hoor, leef en laten leven is nog altijd mijn instelling.

Edit, ik zie net dat je al bijna 20 bent..
pi_73366653
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat is misschien wel een leuk alternatief voor TS en lotgenoten idd. Moet je wel iemand kennen die er zit, anders kom je daar alleen binnen. In dat geval zou ik eerder op les gaan (ook een aanrader). Die vrij dansavonden zijn vaak ook op stapavonden dus inderdaad wel een sweet alternatief
En je mag meisjes aanraken.

Dat moet eigenlijk wel.

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73366657
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:55 schreef duidelijkheden het volgende:

[..]

Dank voor je respect!

Blijkbaar voel je je aangesproken? Geen paniek hoor, leef en laten leven is nog altijd mijn instelling.

Edit, ik zie net dat je al bijna 20 bent..
Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.
pi_73366685
ja, kom, maak er een ruzie van

laat iedereen in zijn of haar waarde ofzo
Ja doei.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:01:47 #93
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73366745
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

En je mag meisjes aanraken.

Dat moet eigenlijk wel.

Overigens (niet @ Nero22 deze): drank onlosmakelijk verbinden met uitgaan en het naar je zin hebben
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:03:47 #94
264800 duidelijkheden
pi_73366818
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het is 'enigszins' kansloos om je meerderwaardig te voelen aan mensen die uitgaan terwijl je zelf hoogstwaarschijnlijk vrij weinig voorstelt, zeker op sociaal gebied.
Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)

Je laat je alleen kennen, je reageert alsof je enorm wordt aangevallen, dat zit toch echt bij jou van binnen.

Maar wat motorbloempje zegt! Ieder zn ding, niet echt een ruzie waard verder.
pi_73366980
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef duidelijkheden het volgende:

[..]

Dat haal jij er blijkbaar uit, ik zeg dat nergens. En zelf weinig voorstellen.. mwah ik moet zelf zeggen dat het me aardig afgaat zo in het leven, dus nee, valt wel mee denk ik! Maar uiteraard mag jij daarover een andere mening hebben, dat staat je vrij (nb, wel handig dat je me kent, voor je oordeelt..)

Je laat je alleen kennen, je reageert alsof je enorm wordt aangevallen, dat zit toch echt bij jou van binnen.

Maar wat motorbloempje zegt! Ieder zn ding, niet echt een ruzie waard verder.
Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennen .
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:16:01 #96
264800 duidelijkheden
pi_73367302
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het kan me verder vrij weinig schelen wat andere mensen met hun leven doen, maar jij hebt gewoon letterlijk gezegd dat je die mensen ''meelopers, saai, achterlijk en te triest voor woorden'' vindt, dus het is een beetje kansloos om dat te gaan ontkennen .
Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren. Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.

Verder: jij vindt A, ik vind B, prima toch? Als iemand mij echter een mongool noemt, ja dan neem ik even de moeite om daar op te reageren. maar niet teveel moeite hoor, heb nog wel meer te doen. Fijne avond!
pi_73367379
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:01 schreef Nexie het volgende:

[..]

Overigens (niet @ Nero22 deze): drank onlosmakelijk verbinden met uitgaan en het naar je zin hebben
Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.

De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:23:36 #98
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_73367625
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Drank is zo underrated, want het kan je weldegelijk over een drempel heen helpen. Veel mensen die niet van uitgaan houden, drinken ook nauwelijks. Dat wil niet zeggen dat je het niet naar je zin kunt hebben als je niet drinkt, want ook dan kun je een leuke avond hebben. Maar er zijn genoeg mensen die weinig om uitgaan geven, omdat ze ten alle tijden de controle willen houden. Zij zijn niet in staat om zich echt te laten gaan, en hebben voor mijn gevoel een kutleven. Maar waarschijnlijk denken die mensen daar anders over.

De leukste avonden ontstaan toch meestal als jijzelf of andere mensen in je gezelschap anders gaan doen, anders gaan praten of andere dingen ondernemen dan ze normaal doen. Je maakt dan dingen mee die je anders niet meemaakt. Je komt dan bijvoorbeeld terecht in een drukke tent, terwijl je eigenlijk meer het kroegtype bent of helemaal niet van uitgaan houdt, en dan blijk je het toch best leuk te vinden.
Daar heb je gelijk in, je moet wel jezelf kunnen laten gaan en een beetje gek kunnen doen anders kan ik me goed voorstellen dat je je inderdaad niet vermaakt. Dan kun je dat onvolwassen noemen maar ik vind het altijd wel lekker om even gek te doen. Sterker nog: ik kan echt niet zonder. Ik ben ook vrij onserieus in het dagelijkse leven (tot ergernis van sommigen) maar voor mijzelf zorgt dat voor de beste prestaties

Of je hier drank voor nodig hebt, dat verschilt misschien per persoon. Ik denk naarmate je vaker uit bent geweest en naarmate je ouder wordt, dat je het steeds minder nodig hebt. Zo rijd ik vaak en dat stoort me eigenlijk niet.
pi_73367870
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:16 schreef duidelijkheden het volgende:

[..]

Als je gedrag niet los kunt koppelen van een persoon, heb je nog een hoop te leren.
Ja man .
quote:
Daarbij is lbegrijpend lezen ook een vak.

Verder: jij vindt A, ik vind B, prima toch? Als iemand mij echter een mongool noemt, ja dan neem ik even de moeite om daar op te reageren. maar niet teveel moeite hoor, heb nog wel meer te doen. Fijne avond!
Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avond .
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:30:10 #100
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73367932
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja man .
[..]

Ik heb het gewoon niet zo op nerdjes die zich zeer onterecht beter voelen dan andere mensen, fijne avond .
Allemachtig, waarom ben jij zo op je pik getrapt?
Resistance is futile
pi_73367973
Chrizz: jullie zijn beide niet echt 'openminded' bezig hij noemt mensen die het leuk vinden 'triest' (wat niet echt slim is als je zelf wel normaal behandeld wilt worden) en jij noemt hem een mongool.. dus eigenlijk voelen jullie je beide beter dan elkaar..

gooi het op een gelijkspel en laat dit topic weer ontopic komen ofzo
Ja doei.
pi_73368021
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.

Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.

Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.

Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..
Dat is net zoiets als: "ik hou van lekker eten."
Ik ben nou juist dol op smerig eten, heerlijk die verrotte biefstukken!

Duh.
"Wat is er voor kwaad in, een man te zien die bezit neemt van een vrouw! Is het de bedoeling, dat de dieren meer vrijheid zullen genieten dan wij mensen?" - Pietro Aretino (⨂1492, Arezzo - † 1556, Venetië)
pi_73368283
Heb jarenlang (van 15 tot 22/23 denk ik) veel lopen zuipen in discotheken met acts zoals Def Rhymz, De Sjonnies, PPK, G-Spot, Party Animals etc, maar kan mij daar nu echt niet meer toe zetten. Dat was in de winter, in de zomer alle kermissen af hier met nog meer bier.
Nu alleen in de zomer nog de kermissen en zomerfeestjes waar veel bekenden uit de buurt zijn, voor de rest ga ik nu liever op zaterdag en/of zondag overdag lekker weg, zomaar iets bezoeken/zien in steden waar ik nooit ben geweest. Naast die zomerfeestjes heb ik dus ook op de zaterdagavond dan geen 'stapavond', maar dat is niet zo erg als ik het overdag al erg leuk heb gehad.
pi_73368388
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Allemachtig, waarom ben jij zo op je pik getrapt?
Waaruit blijkt dat ik op mijn pik ben getrapt

Ik vind het gewoon droevig als mensen zich zonder valide reden beter voelen dan anderen.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:39:52 #105
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73368477
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:37 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat ik op mijn pik ben getrapt

Ik vind het gewoon droevig als mensen zich zonder valide reden beter voelen dan anderen.
Nou, weten we dat ook weer. Nu weer ontopic?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_73368996
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:39 schreef tonja het volgende:

[..]

Nou, weten we dat ook weer. Nu weer ontopic?
Ik geef gewoon antwoord op haar vraag, totaal onnodig om zo'n bijdehante opmerking te geven.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:50:55 #107
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73369171
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik geef gewoon antwoord op haar vraag, totaal onnodig om zo'n bijdehante opmerking te geven.
Zegt Mr. bijdehant himself. Jongen, ga nou niet lopen drammen. Je bent gewoon aan het trollen. Laat de minderheid stappen gewoon niet leuk vinden, wat interesseert jou dat nou? Normaal heb je ook overal schijt aan.
Resistance is futile
pi_73369438
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Zegt Mr. bijdehant himself. Jongen, ga nou niet lopen drammen. Je bent gewoon aan het trollen. Laat de minderheid stappen gewoon niet leuk vinden, wat interesseert jou dat nou? Normaal heb je ook overal schijt aan.
Ik ben niet aan het trollen, ik laat gewoon een tegengeluid horen. Op een discussieforum is het bijster oninteressant als iedereen maar amen en halleluja op de OP zegt.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:55:36 #109
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73369538
Hoorbaar licht... mooi. Stil
pi_73369667
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:55 schreef tonja het volgende:
Hoorbaar licht... mooi. Stil
Ach gossie, ik heb het geëdit hoor, wees maar niet bang.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:58:43 #111
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_73369763
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ach gossie, ik heb het geëdit hoor, wees maar niet bang.
Jammer.
pi_73371395
quote:

[..]

Ja, ook gelijk aan de orde.
pi_73378998
Ik hou er ook niet van en dat maakt toch niet uit?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73379334
Ik hou er ook totaal niet van, ik game zaterdagavond altijd met een paar vrienden
pi_73381904
Lekker thuis met een fimpje/bowlen/gamen/... kan elke dag. Uitgaan is een leuke manier om te socializen en de tijd van je leven te hebben. Het is niet elke week een even groot succes maar soms heb je van die top avondjes die je voor altijd bij zullen blijven
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_73382420
Grappig,

dit topic staat vol met posts van mensen die beweren niet van "uitgaan" te houden,
maar wel zeggen vaak naar de kroeg, bowling of concerten te gaan

Mensen, niet "uitgaan" is zoals ik enkele vrienden zie doen:
gewoon; thuis blijven, je eigen ding doen, 's avonds de krant uitlezen of vrienden opzoeken...

Zodra je een of ander uitgebate tent bezoekt, ben je al keihard aan het "uitgaan", sorry...

Rest de vraag voor TS, kom je wel eens in kroegen of op bowlingbanen, of kampeer je voornamelijk thuis?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_73383915
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 03:01 schreef JimmyWooh het volgende:
Hoe kom ik in contact met mensen, en daarmee plezier maken?

Sporten geen optie.

En karten/activiteit is ook weer wat 'te gemaakt'.
Zoek een hobby die je samen met andere mensen kan doen zoals toneelspelen, sport enz. Kun je prima mensen leren kennen.

Of doe andere dingen die je wel leuk vind met mensen: bioscoop, uit eten, picknicken in het bos, naar het strand, workshop taarten versieren, ik verzin maar wat.
zelfde als diginoob
pi_73383971
quote:

[..]

Dus autist houd niet van uitgaan.
Dus mensen die niet van uitgaan houden zijn autist?

Ik ben even vergeten hoe die redenering heet maar hij klopt i.i.g niet.
zelfde als diginoob
  maandag 5 oktober 2009 @ 09:58:55 #119
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_73384451
Stappen is idd echt saai.

Iedereen 'kent' elkaar opeens en iedereen is je beste vriend. En als je ze dan een keer op straat tegenkomt (als ze nuchter zijn) dan kennen ze je opeens niet meer..

+ Te harde muziek..
Geef rijst en train je Engels!
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:35:30 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73385198
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 09:17 schreef Armand88 het volgende:
uitgaan wat betreft feesten is puur om wasted te raken en makkelijk chicks te scoren. Het heeft wel iets, maar op een gegeven moment is het wel erg oppervlakkig allemaal.
Da's wel erg kort door de bocht. Ben zaterdag met teamgenoten naar de Monza geweest (80's en 90's party) en dat doen we toch vooral omdat 't samen gewoon leuk is.
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ben nu 24 en heb er nooit echt van gehouden. Ga liever naar een café lekker avondje biertjes drinken en ouwehoeren over vanalles en nog wat.
Dat is toch ook uitgaan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73386947
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Da's wel erg kort door de bocht. Ben zaterdag met teamgenoten naar de Monza geweest (80's en 90's party) en dat doen we toch vooral omdat 't samen gewoon leuk is.
[..]

Dat is toch ook uitgaan?
ja, maar het ging daar geloof ik over 'stappen', zeg maar.. dus het naar een discotheek en dansen daar houd ik niet van
Ja doei.
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:52:54 #122
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_73387135
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar het ging daar geloof ik over 'stappen', zeg maar.. dus het naar een discotheek en dansen daar houd ik niet van
Tja, wat je precies doet moeten mensen gewoon zelf weten. Ik vind vooral een verschil zitten tussen op een stapavond thuiszitten in je eentje of met vrienden iets doen. Of dat "iets doen" dan een cafe is, een feest of gewoon met wat vrienden thuis bier drinken moet men lekker zelf weten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_73387194
daar hoor je mij ook niet over, ik zeg alleen dat ik onder 'uitgaan' echt 'stappen' versta, wat inhoudt: disco, dansen, bier.
Ja doei.
pi_73391567
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ga een bowlen met een groep vrienden, is serieus leuk. En nee ik ben geen saaie doos
Typefoutje, je bedoelde blowen?
pi_73391979
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef mgerben het volgende:

[..]

Typefoutje, je bedoelde blowen?
Er zit wel degelijk een tikfoutje in, maar jouw grap is niet leuk. Je kan geen plezier hebben met bowlen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73396216
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:17 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk nog altijd heel persoonlijk. Ik heb zelf één keer gezopen tijdens het uitgaan en dat beviel me totaal niet. De hele tijd het gevoel dat ik mezelf onder controle moest houden, terwijl ik met frisdrank gewoon lekker los kan gaan. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen zo zijn eigen idee over een leuke stapavond.
ROBODEMONS..................|:(
pi_73396469
Ik heb er nooit van gehouden. En dat met twee ouders die het heerlijk vonden om ergens aan een bar te blijven kleven - mijn vader is 63 en gaat nog steeds regelmatig uit. Mijn ouders begrepen het totaal niet en verplichtten het me zelfs om uit te gaan. En in de buurt waren alleen maar van die afschuwelijke boerententen waar ze al helemaal uit hun bol gingen als er een lookalike van Suger Lee Hooper op het podium stond. Doodongelukkig was ik daar.

'Spijbelde' ik een keer van het uitgaan, dan kreeg ik enorm op mijn donder, daar stonden echt sancties op. 'En niet zeuren als je straks niet aan de man komt, want die ga je niet vinden als je thuis op de bank hangt!' (Wat hadden ze ongelijk. Ik vond hem via Fok!, dus wel degelijk thuis vanaf de bank. En hij was nog nooit in een disco geweest, dus daar had ik 'm zeker niet gevonden.)
pi_73457837
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb er nooit van gehouden. En dat met twee ouders die het heerlijk vonden om ergens aan een bar te blijven kleven - mijn vader is 63 en gaat nog steeds regelmatig uit. Mijn ouders begrepen het totaal niet en verplichtten het me zelfs om uit te gaan. En in de buurt waren alleen maar van die afschuwelijke boerententen waar ze al helemaal uit hun bol gingen als er een lookalike van Suger Lee Hooper op het podium stond. Doodongelukkig was ik daar.

'Spijbelde' ik een keer van het uitgaan, dan kreeg ik enorm op mijn donder, daar stonden echt sancties op. 'En niet zeuren als je straks niet aan de man komt, want die ga je niet vinden als je thuis op de bank hangt!' (Wat hadden ze ongelijk. Ik vond hem via Fok!, dus wel degelijk thuis vanaf de bank. En hij was nog nooit in een disco geweest, dus daar had ik 'm zeker niet gevonden.)
!!
pi_73458992
Dat is trouwens wel erg... over the top...

Zaterdag trouwens bioscoop.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_73652058
ik hou ook niet van uitgaan.
En ik vind dat een probleem.....
want ik voel me er echt een debiel door, terwijl ik weet dat dat niet hoeft. (iedereen vindt andere dingen leuk)

Ik heb wel vrienden, maar die houden allemaal van uitgaan en zuipen.
Vroeger was ik ook zo (16-19) En heb heel veel leuke (dronken) avonden gehad.
Maar nu heb ik de volgende dag altijd wel iets te doen of in ieder geval geen zin om brak een dag op de
bank te liggen. Verder (klinkt heel bejaard, ik weet het) vind ik al die alcohol maar ongezond.

Tuurlijk kan je het vervangen door iets leuks, en wat is het probleem dan?
Dat dat vervangen door iets leuks moeilijk is, als je dat soort vrienden niet hebt. Vroeger waren echt de sociale momenten vrijdag/zaterdag nacht voor mij. Maar nu ik niet meer ga, valt dat eigenlijk gewoon weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')