Selectie is goed, mijn tijd is kostbaar. In typische uitgaansgelegenheden (en daar gaat dit topic over) is meestal niet zoveel ruimte om de ander te leren kennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want alle mensen die wel eens uitgaan zijn absoluut niet interessant terwijl jouw soort mensen dat per definitie wel is. Hoe erg laat je je kennen zeg
Je hebt in ieder geval tijd zat als je nooit de deur uit komtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:52 schreef 4932735549 het volgende:
Selectie is goed, mijn tijd is kostbaar.
Volg een cursus begrijpend lezen, en lees dan weer mijn tweede post in dit topic.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval tijd zat als je nooit de deur uit komt
Haphap.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig niet, iemand meteen saai noemen omdat diegene niet van uitgaan houdt? Alsof het leven uit niks meer bestaat dan wel of niet uitgaan.
Daar zitten niet zoveel 22-jarigen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef Adelante het volgende:
Je kunt ook naar een bruine kroeg gaan, niet overal hebben ze debiel harde muziek en "dansende" breezers.
Datzelfde geldt voor mij ook. Ik heb het geaccepteerd en doe er eigenlijk ook niets meer mee. Mijn vrienden weten het en accepteren dat ik er niet van hou.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb hetzelfde TS.
Ik ben zelf ook maar 23 en ga ook vrijwel nooit 'uit'. En dan bedoel ik, dat ik niet (met plezier) naar tenten ga waar ze van die hippe BOEM BOEM-muziek draaien, nota bene zo hard dat je geen mens kunt verstaan.Ik doe dat hooguit 3 keer per jaar of zo, en dat is wanneer ik na lang aandringen van vrienden maar eens een keer mee ga om hen een plezier te doen. Dan vind ik het in het begin ook leuk, maar na een uur verveel ik me alweer kapot en dan hoeft het voor mij de eerstvolgende 4 maanden daarna of zo ook niet meer.
Mij maak je blijer met een culinair / bourgondisch avondje, naar de bios, naar een kroeg / pub of een avondje bowlen/poolen of zo.
Mwah vind ik onzin. Ik heb vrienden die absoluut niet dol zijn op stappen(dus echt naar drukke plekken toe) maar ik heb er ook die het echt leuk vinden. Maar ik zou niet willen zeggen dat diegene die het niet zo leuk vinden minder gezellig zijn, integendeel zelfs. Diegene die er niet zo van houden zijn juist altijd gezelliger, maar dat kan toevallig alleen bij mij zo zijn.Maar het komt vooral omdat die er wel van houden eigenlijk alleen maar over bier drinken praten etc. Dat komt ook op een gegeven moment de strot uit.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Mijn eigen ervaringen hebben mij toch wel geleerd dan mensen die niet uit willen gaan naar gelegenheden met 'veell' mensen toch vaak wel minder gezellig zijn.
Dit is natuurlijk wel de kern van dit topic, maar ik denk dat meerendeel uitgaan beschouwt zoals je zelf al zei, met z'n hele velen naar 1 discotheek gaan tot een uur of 5 en dan weer terug.quote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Het ligt er ook wel sterk aan wat je onder uitgaan verstaat en wat je dan precies gaat doen.
Ik word, omdat ik (in tegenstelling tot veel andere leeftijdsgenoten) niet elke zaterdag naar een of andere lawaaierige, stampvolle discotheek ga, ook wel eens voor 'de gein' saai genoemd. Onzin vind ik dat altijd. Het is niet dat ik het nog nooit gedaan heb, maar ik kan me er in eerste instantie totaal niet amuseren. Ook als ik zie wat de meeste andere mensen de hele avond gemiddeld in zo'n uitgaansgelegenheid doen. Dan staan ze wat dom te 'dansen' (lees: op het ritme van de smaakloze muziek een beetje te 'headbangen') met in één hand een drankje en in de ander een sigaretje, veel anders dan "boh vet hé!!!" word er niet gepraat, en de algemene sfeer in zo'n tenten vind ik nou ook niet echt wat je noemt gezellig; kijk eens iemand toevallig verkeerd aan en je hebt weer zo'n opgefokt figuur dat ruzie gaat zoeken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Mijn eigen ervaringen hebben mij toch wel geleerd dan mensen die niet uit willen gaan naar gelegenheden met 'veell' mensen toch vaak wel minder gezellig zijn.
hoezo iedereen over een kam scherenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:24 schreef Elkafila het volgende:
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld vanquote:Op zondag 29 november 2009 13:14 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat is toch véél socialer en gezelliger dan de hele avond ergens in een hoekje blijven staan, elkaar alleen maar aankijken en bijna niet praten, en je helemaal het laplazerus moeten zuipen om enigszins een beetje plezier te hebben?
Dat is niet over 1 kam scheren; hij zegt toch dat dat z'n persoonlijke ervaring is?quote:Op zondag 29 november 2009 14:07 schreef molleymijsje het volgende:
[..]
hoezo iedereen over een kam scheren
dit slaat echt totaaal nergens op
sowieso wat is het begrip 'gezellig'
Serieuze mensen zijn daarentegen vaak wel weer een stuk interessantere gespekspartners. Maar dat is dan weer mijn ervaring.quote:Op zondag 29 november 2009 14:35 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld van![]()
[..]
Dat is niet over 1 kam scheren; hij zegt toch dat dat z'n persoonlijke ervaring is?
Ik heb die ervaring ook wel een beetje. Mensen die niet uitgaan zijn in het algemeen wat serieuzer.
Niet dat dat erg is, maar ik klik niet zo snel met zulke mensen. En dan is het dus wat minder gezellig.
Heb ik ook. Hoe ik het beschrijf is dan ook precies hoe ik het heel vaak ervaren heb. Toen ik 17 / 18 was en me nog vaker liet overhalen om mee te gaan naar een of andere lawaaierige discotheek, was ik altijd blij als het voorbij was. De mensen waar ik dan mee ging, evenals het gros van de andere lui in de discotheek, praatten nou niet bepaald veel (logisch, met zo'n harde rotmuziek) en deden enkel af en toe iets dat nog niet eens op 'dansen' leek. En dat dus urenlang, tot de vroege uurtjes. Eigenlijk werd er dus de hele avond alleen maar een beetje gezopen, gestaard en af en toe een beetje dansen spastisch bewogen. En vervolgens, als je weer naar huis gaat, aan moeten horen hoe "vet" het wel niet was.quote:Op zondag 29 november 2009 14:35 schreef Cmonv het volgende:
Gvd, jij hebt er wel een erg negatief beeld van![]()
Ik kom op genoeg plekken hoor, alleen niet in oersaaie discotheken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef RRGJL het volgende:
Herkenbaar Tuvai! Het spijtige is alleen dat het zo lastig is om mensen 'zoals ons' te leren kennen omdat ze nergens komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |