abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75113882
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:38 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik kom op genoeg plekken hoor, alleen niet in oersaaie discotheken.
Haha ja oké, maar mijn probleem is dus dat mijn vrienden allemaal van die discotheek- en druk-cafégangers zijn.
Alleen ergens heen gaan is ook zoiets ...
  zondag 29 november 2009 @ 17:11:16 #177
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_75114159
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:46 schreef EviL_AleX het volgende:
Goed gesprek > Goed dansen

Maar dat laatste is af en toe wel leuk. Maar uitgaan op zich wordt overschat, het heeft voor mij weinig waarde. Als dit mij saai maakt dan zij het zo. Eerlijk gezegd denk ik bijna altijd tijdens het uitgaan:"En hieruit moet je een partner kiezen...!?"
Alhoewel dit vaak ook meerdere malen door mijn hoofd gaat tijdens het uitgaan, vind ik dat uitgaan zelf niet per se gaat om het kunnen vinden van een partner.
  zondag 29 november 2009 @ 17:21:15 #178
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_75114486
Wat een bekrompen bende in dit topic.....ook poolen, kroeg, bioscoop, theater, concerten zijn vormen van uitgaan...net zo goed als dansen op boem boem muziek in een discotheek.

Iedereen heeft toch z'n eigen manier van uitgaan en zijn eigen frequentie daarin, maar vrijwel iedereen doet het.
Hou je er alleen van om thuis bij iemand te zitten of met een groepje bij iemand thuis....prima toch Lekker goedkoop.

Laat iedereen lekker z'n eigen ding doen zonder zo te oordelen. Maar roep niet dat je niet van uitgaan houdt als je niet graag naar de discotheek gaat maar wel naar een kroeg waar je elkaar tenminste fatsoenlijk kunt verstaan....dat is ook gewoon uitgaan

Ik doe gelukkig van alles door elkaar, hou niet zo van dat hokjesdenken.
Zelfs thuisblijven doe ik een dag of 3 per week
pi_75115293
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een bekrompen bende in dit topic.....ook poolen, kroeg, bioscoop, theater, concerten zijn vormen van uitgaan...net zo goed als dansen op boem boem muziek in een discotheek.

Iedereen heeft toch z'n eigen manier van uitgaan en zijn eigen frequentie daarin, maar vrijwel iedereen doet het.
Hou je er alleen van om thuis bij iemand te zitten of met een groepje bij iemand thuis....prima toch Lekker goedkoop.

Laat iedereen lekker z'n eigen ding doen zonder zo te oordelen. Maar roep niet dat je niet van uitgaan houdt als je niet graag naar de discotheek gaat maar wel naar een kroeg waar je elkaar tenminste fatsoenlijk kunt verstaan....dat is ook gewoon uitgaan

Ik doe gelukkig van alles door elkaar, hou niet zo van dat hokjesdenken.
Zelfs thuisblijven doe ik een dag of 3 per week
Je denkt anders wel in hokjes, want je plaatst jezelf in het hokje 'open minded'

Hoe dan ook, ik hoop niet dat je serieus denkt dat mensen hier niet zelf weten dat al die andere dingen ook 'uitgaan' zijn. Dat het niet per se de discotheek betreft. Echter; wanneer men spreekt over uitgaan, uitgaan als term en niet als categorie dus, dan bedoelt men vaak: stappen, zuipen, café, discotheek.
pi_75116784
Wat maakt het uit of iemand het leuk vind om uit te gaan of niet, het is toch je eigen leven. De definitie van saai is een ruime interpretatie.
  zondag 29 november 2009 @ 18:58:26 #181
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_75117092
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:01 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Je denkt anders wel in hokjes, want je plaatst jezelf in het hokje 'open minded'

Hoe dan ook, ik hoop niet dat je serieus denkt dat mensen hier niet zelf weten dat al die andere dingen ook 'uitgaan' zijn.
Helaas moet je die conclusie wel trekken.
pi_75117474
Ik hou ook niet zo van dansen, maar uitgaan kan op veel andere manieren.
Gewoon gezellig een terrasje pakken ofzo.
  zondag 29 november 2009 @ 19:21:18 #183
278630 Snikch
Living my life
pi_75117952
Even voor TS en meerdere die in dezelfde situatie zitten. Waar leren jullie dan die nieuwe mensen kennen?
Ik vindt zelf uitgaan niet de plek om echt mensen te leren kennen, gewoon leuk gesprekje mee hebben maar echte vrienden vindt je er niet snel volgens mij (kan natuurlijk altijd).
Maar er wordt gezegd dat je wel graag met mensen om gaat en het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen. Maar waar kom je die dan tegen als ik vragen mag? Gewoon benieuwd .

Ik hou trouwens wel van uitgaan maar daar versta ik gewoon een biertje drinken in het café met wat maten van me onder. En in het vergroot wel de kansen om een leuke meid tegen het lijf te lopen , alhoewel dat tot nu toe reuze mee valt maar goed . Gaat er om om een beetje plezier te hebben met me vrienden, gewoonw at drinken, wat praten, als er eens een leuk liedje draait even meegillen, dat was het wel ver.
For as he thinks within himself, so he is
pi_75118482
Ik vindt mensen stom.
  zondag 29 november 2009 @ 19:47:47 #185
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_75118937
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Gordijn het volgende:
Ik vindt mensen stom.
Ik vind gordijnen stom, want die belemmeren mijn zicht
pi_75119293
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Gordijn het volgende:
Ik vindt mensen stom.
En mensen vindten jou stom.
pi_75119646
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef Snikch het volgende:
Even voor TS en meerdere die in dezelfde situatie zitten. Waar leren jullie dan die nieuwe mensen kennen?
Ik vindt zelf uitgaan niet de plek om echt mensen te leren kennen, gewoon leuk gesprekje mee hebben maar echte vrienden vindt je er niet snel volgens mij (kan natuurlijk altijd).
Maar er wordt gezegd dat je wel graag met mensen om gaat en het leuk vindt om nieuwe mensen te leren kennen. Maar waar kom je die dan tegen als ik vragen mag? Gewoon benieuwd .

Ik hou trouwens wel van uitgaan maar daar versta ik gewoon een biertje drinken in het café met wat maten van me onder. En in het vergroot wel de kansen om een leuke meid tegen het lijf te lopen , alhoewel dat tot nu toe reuze mee valt maar goed . Gaat er om om een beetje plezier te hebben met me vrienden, gewoonw at drinken, wat praten, als er eens een leuk liedje draait even meegillen, dat was het wel ver.
Ik ga onder andere naar de sportschool, dus daar spreek ik wel eens bekenden, maar ook onbekenden. Daarnaast zit ik bij een Alfa Romeo autoclub waar we meetings mee hebben, vaak met etentjes er achteraan (geen straatrace Sjonnie gedoe trouwens) dus ook daar leer ik mensen kennen.
Moeten echter wel bezigheden zijn dat ik dus buiten de deur kom zodat je tussen de mensen zit, anders schiet het niet bepaald op
  zondag 29 november 2009 @ 23:35:51 #188
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_75130329
Ik heb een jongerenplatform gestart voor mijn stad en omstreken. Daarmee had ik al snel een team jongeren om mij heen verzameld die mij hielpen bij het onderhouden van de website, maar ook bij het organiseren van evenementen en activiteiten bijvoorbeeld. Daardoor heb ik nu een aantal close friends (allemaal hele verschillende types, maar dat maakt het ook leuk) en best een hoop goede kennissen. Mensen waar ik heel goed mee over weg kan, maar simpelweg minder zie.
pi_75130764
Ik heb niet veel behoefte aan veel sociale contacten en vrienden. Ik heb een handjevol goede vrienden waar ik eens in de zoveel tijd iets mee ga doen, en daar wil ik het ook bij houden. Ik ga het bij moeten houden van veel sociale contacten al erg snel vervelend, bijna een verplichting, vinden. Ik heb veel werk en hobby's waar ik veel tijd in steek, en heb daarentegen weer veel zakelijke contacten. Mijn prioriteiten liggen op dat gebied anders dan de meeste andere mensen. En zolang ik lol heb in het doen van de dingen die ik doe, zou ik niet weten waarom ik dat aan zou moeten passen.

Als ik tijdens het uitgaan bekenden tegen kom, dan volgt er meestal een babbeltje, maar dat is voor mij dan ook genoeg. Ik heb dan niet zoiets van "hee, we moeten eens een keer wat gaan doen!". Ook op Fok! heb ik met niemand persoonlijk contact, ondanks dat ik hier toch al zo'n 7 jaartjes ben (eerder onder een ander account).
pi_75130994
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef JimmyWooh het volgende:
Ik hou van mensen, en met ze om te gaan.
Ik hou van plezier.
Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten.
Ik ben jong (22) en student.

Goeie ingrediënten om in het uitgaansleven te passen, zou je zeggen.

Echter, ik hou ik helemaal niet van zulke uitgaanstenten. En al helemaal niet van dansen op brute muziek. Kortom: ik voel daarin niet op m'n gemak. Drukte, en niet 'natuurlijk'.

Herkent iemand dit? Hoe kun je dit 'vervangen'? Want thuiszitten is ook niks..

-Rustige buurt Kroeg (zo 1 waar maar max. 10 man binnen zit altijd)
-Bioscoop
-Poolcentrum
-Filmpje kijken bij je thuis of bij vrienden
-Vriendin en liefde bedrijven
-Sporten
-Autorijden
-Fietsen
-Goede Hobby zoeken

(Ik heb het zelfde als jou en ja ik heb de zelfde informatie als jij alleen ben ik geen student, maar fulltime werk)
pi_75132383
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Haha ja oké, maar mijn probleem is dus dat mijn vrienden allemaal van die discotheek- en druk-cafégangers zijn.
Alleen ergens heen gaan is ook zoiets ...
Niks mis mee om alleen ergens naartoe te gaan. Zeker niet als er leuke artiesten/bandjes komen optreden. Ik ben vandaag (eigenlijk gisteravond) ook alleen naar het Noise Central Festival geweest.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')