Hij was er vooral niét.quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanavond niet gekeken..Was Mathijs hees?
Idd echt stom, was weggezapt toen ze het er weer over gingen hebbenquote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die aandacht voor die film?
Ik had 't er voor het laatste item wel mee gehad.
Oh, dan is het niet erg dat ik het vanavond heb gemist.quote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was er vooral niét.Claudia deed de presentatie.
Nogal overdreven, ja.quote:Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die aandacht voor die film?
Ik had 't er voor het laatste item wel mee gehad.
Zal wel weer contractje zijn geweest met DWDDquote:Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef maril het volgende:
Ik vond Claudia goed. Die film had voor mij ook niet in den treuren besproken te worden.
Aha op zo'n manierquote:Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was er vooral niét.Claudia deed de presentatie.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef k_man het volgende:
Het was mij ook niet duidelijk wat de rechtvaardiging is voor die enorme aandacht voor deze film. Het is niet alsof dit het sluitstuk is van een legendarisch drieluik, toch? Van de voorgaande twee delen heb ik in ieder geval niet het idee dat ze gegrifd staan in het collectieve geheugen van de Nederlander, en dat we allemaal smachtend uitkeken naar het magnus opus..
Een koelkast, vind ik 'r.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Wat een supermooie vrouw is Candy Dulfer
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Ik ben vooral erg gecharmeerd van haar kapsel. Anderzijds vraag ik me af wat er met haar tanden is gebeurd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Adelante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |