quote:Op maandag 28 september 2009 01:59 schreef snakelady het volgende:
vergeef me als ik verward overkom maar ik moet dit even van me aftypen, lijkt wel alsof ik in een of andere slechte docu zit.
Remco (mijn man) heeft afgelopen vrijdag een sterrilisatie gehad, geheel onschuldig dus eigenlijk.
Hij kreeg alleen veel pijn en erg hoge koorts, hap gebeld en die stuurde hem door naar het ziekenhuis
Helaas heeft hij er een vleesetende bacterie opgelopen, de kans dat dat gebeurd is zeldzaam.
Als we vandaag niet naar het ziekenhuis waren gegaan had hij de ochtend niet gehaald.
Ze hebben een flink gedeelte van zijn linker testikel moeten amputeren, een gedeelte van de huid van zijn rechtertestikel en een klein gedeelte van schacht van zijn penis aan de onderkant.
Hij is nog niet geheel buiten levensgevaar, morgen moet hij weer geopereerd worden
Hij ligt nu op de IC
Mijn moeder is nu bij me, blijft hier ook slapen, ik ben kapot, we hebben een verschrikkelijke lange en moeilijke weg voor ons, veel operaties nog.
Maar eerst hopen dat hij beter wordt.
er zal nu wel niemand meer hier zijn maar moest het even van me aftypen.
ik ook niet. Das wat ik ook tegen m gezegd heb vanmorgen..quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel dat de kans dat het gebeurd zo goed als niets is...maar nu durf ik mijn wederhelft niet meer te laten gaan als hij aan de beurt is
Wat een nachtmerrie zeg!
Mijn man gaat acuut niet meer... was al niet al te happig om het te doen, nu helemaal niet meer...quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel dat de kans dat het gebeurd zo goed als niets is...maar nu durf ik mijn wederhelft niet meer te laten gaan als hij aan de beurt is
Wat een nachtmerrie zeg!
Ja dat weet ik ook wel hoor, maar toch...quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef pinquit het volgende:
kan ik begrijpen TF![]()
brrrrr
maar zoiets is niet alleen mogelijk bij een sterilisatie![]()
quote:Hij is de nacht redelijk doorgekomen, krijgt heel veel morfine. vriendin van me is er nu voor de kinderen en ik ga dadelijk weer naar het ziekenhuis met mijn moeder.
er is weer een gedeelte zwart geworden en dat moet weer weggehaald worden.
ja ik begrijp je volkomenquote:Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel hoor, maar toch...
Bweuh!
Snap ik! Ik zei al tegen P. dat ik blij ben dat hij het al achter de rug heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een nachtmerrie zeg!
dat vraag ik me ook af... bizar ditquote:Op maandag 28 september 2009 10:33 schreef Vivi het volgende:
Wat ik me afvraag..hoe kán zoiets, ik bedoel, is de sterilisatieafdeling dan niet streng tekort geschoten (en dan bedoel ik mbt het steriliseren van de instrumenten..niet de personen).
dat mag ook heul niet hierquote:Op maandag 28 september 2009 11:07 schreef freecell het volgende:
Met L. net bij de dokter geweest, maar ik vind het nu even niet de plaats hiervoor (iets met relativiteit) dus heb ge-update in het dreumestopic.
Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!quote:Op maandag 28 september 2009 12:15 schreef pinquit het volgende:
even tussen alle sterktewensen door: ik heb zojuist een bh gekocht in maat 80C en hij is te groot(de omvang welteverstaan
maar daardoor de cup ook iets. ze hadden geen 75C meer
daar baal ik dan weer van)
[edit] op de website verkopen ze niet eens 75C. wtf![]()
ohja nog even erbij: t is een post-op bh, dus zonder beugels en dat moet k dus hebben. deze dus vandaar dat k baal.quote:Op maandag 28 september 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en dat is inderdaad maf!
quote:Necrotiserende Fasciitis is een bacteriële infectie die wordt veroorzaakt door de groep-A-streptokokken bacterie. Meestal heeft deze bacterie alleen lichte aandoeningen tot gevolg, zoals een keelontsteking. Maar soms kan hij veel ernstiger, levensbedreigende ziekten veroorzaken. Waarschijnlijk is de bacterie mijn lichaam binnengedrongen toen ik mijn blaar liet doorprikken. De bacterie tast meestal eerst je weefsel aan en gaat dan naar je organen
Ik dacht aan zijn tenen ???quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Balkenende heeft het toch ook gehad? In zijn been?
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hierquote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Ja, daar moest ik meteen aan denken toen ik dit las vanmorgen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Vivi het volgende:
Oh vreselijk zeg.. Ben er helemaal koud van. Ik hoop zo dat Remco er 'goed' bij weg komt..quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hier
Man.... wat een horror. En het brengt toch ook weer herinneringen terug. buh, ben er misselijk van.![]()
dat is waar iki ook net aan dacht..quote:Op maandag 28 september 2009 13:39 schreef bodpa09 het volgende:
Wat vreselijk zeg, heel erg eng, zeker in die regio waar de bacterie huist. Een teen missen is natuurlijk ook verschrikkelijk, begrijp me goed, maar een stuk van je private parts hakt er op meerdere fronten flink in. Dat kan ik me voorstellen tenminste. Heel veel sterkte en kracht, Snakegezin.
Heb je er ook mee te maken gehad dan?quote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja. Op Wiki staat er ook een heel verhaal over. hier
Man.... wat een horror. En het brengt toch ook weer herinneringen terug. buh, ben er misselijk van.![]()
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...quote:Op maandag 28 september 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je er ook mee te maken gehad dan?.
Dat klopt en het is ook de bacterie waar ik zo van in de kreukels heb gelegen vorig jaar... Het komt dus nog wel eens voorquote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...
tenminste ik moest meteen aan je denken buuf toen ik het verhaal van snakelady las...![]()
Oh jeetjequote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik geloof dat buuf een zoon heeft gehad met zo'n infectie aan zijn been...
tenminste ik moest meteen aan je denken buuf toen ik het verhaal van snakelady las...![]()
tis hier wel onderwerp van gesprek geweest. Maar wij vonden het TE definitief.. Stel we willen toch nog een 3e...quote:Op maandag 28 september 2009 13:50 schreef freecell het volgende:
Wat veel mannen worden hier dan nog gesteriliseerd! (ja, of niet dan nu)
Mijn man zei dat hij het tzt wel gewoon gaat doen. Maar dat duurt nog want een derde kindje is hier niet uitgesloten (eerste deze 'even' baren en dan zien we wel hoe ons gezinnetje loopt)quote:Op maandag 28 september 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Mijn vriend gaat zich nu ook nooit meer laten steriliseren.We zoeken als het zo ver is wel een andere oplossing..
quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Nee zover komt het bij ons ook niet hoor Sugar, het was meer een handig argument voor J. om het wederom uit te stellen
F. weet het hier dan niet, maar aangezien ik de pil nodig heb om mijn hormonale achtbaan in bedwang te houden is dat voor hem een uitstekende reden om het niet te hoeven doen. Ik slik tenslotte toch de pil, dan hoeft hij niet onder het mes.quote:Op maandag 28 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
Nee zover komt het bij ons ook niet hoor Sugar, het was meer een handig argument voor J. om het wederom uit te stellen
onze middelste heeft een toxic shock gehad, da's weliswaar alleen de Aureus-stam, dus niet de vleesetende, maar wel dat binnen een paar uur een gezond kind doodziek op de ic ligt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je er ook mee te maken gehad dan?.
Ik moest ook direct aan jou denken toen ik het las, en hoe goed het dubbeltje toen is neergekomen. Het hakt er voor je hele leven in he, zoietsquote:Op maandag 28 september 2009 13:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat klopt en het is ook de bacterie waar ik zo van in de kreukels heb gelegen vorig jaar... Het komt dus nog wel eens voor
Sterilisatie is wel een ingreep waarbij als er je iets oploopt het een langdurige en pijnlijke geschiedenis kan worden.quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef Sugar het volgende:
Stout, dat slaat toch nergens op?Sorry, ik denk er ook de hele tijd aan en vind het hartstikke erg voor Snakelady en haar man, maar het heeft toch niks met de ingreep 'sterilisatie' an sich te maken?
hier ookquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik kwam even spieken voor een evt. update. Ik moet er echt de hele tijd aan denken. Brrrrr.
Ik spiek ook steeds, hier en elders, maar nog niksquote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef phluphy het volgende:
Ik kwam even spieken voor een evt. update. Ik moet er echt de hele tijd aan denken. Brrrrr.
idem...quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef Stout het volgende:
Hier ook al de f5 knop aan...zelfs manlief vraagt regelmatig of dr al nieuws is
Ja! Dat!quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Vivi het volgende:
Laten we maar hopen dat geen nieuws, goed nieuws is, Bah, ik moet er ook steeds aan denken. Het móet gewoon goed aflopen.
dat heb ik ook.quote:Op maandag 28 september 2009 17:30 schreef Vivi het volgende:
Laten we maar hopen dat geen nieuws, goed nieuws is, Bah, ik moet er ook steeds aan denken. Het móet gewoon goed aflopen.
Datquote:Op maandag 28 september 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Buiten levensgevaar! da's wel een voorzichtige jompel waard. *zucht van opluchting*
en wat er verder ook is, hij lééft tenminste!
Hoe weet je dat? Is er ergens anders bericht?quote:Op maandag 28 september 2009 19:02 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig! Hopelijk is de schade niet euh.."maximaal". Zeg maar. Want dat lijkt me ook niet niks, zeker niet als je nog zo jong bent.
Ze zegt niet dat het zo is, maar dat ze het hoopt.quote:Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Is er ergens anders bericht?
Dat zou wel heel fijn zijn als er nog het één en ander 'gered' is
oja, ik lees het inderdaadquote:Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat het zo is, maar dat ze het hoopt.![]()
Net als wij allen, ongetwijfeld!
Dat is klote (misschien niet de juiste woordkeuze nu maar ik wist even niets anders).quote:Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef pinquit het volgende:
voor mensen die binnenstormen en denken wtf?:
[..]
Nouuuu, omdat jij het bentquote:Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik tussendoor eens een vraag stellen?
[..]
Zo ben ik nog steedsquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Lois het volgende:
Van wat ik heb begrepen, van de ontwikkelingspsych. van Eva, is dat ze je horen, je begrijpen ENNNNN gelijk weer vergeten![]()
Klopt goed want dat is een stevig kenmerk van autismequote:
Niet meer, sorry. Ik was aan het twijfelkonten.quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Heuj, BeNou doe ik een post in het niets!
Tobias zat voor het eerst even na te denken op een stoeltje toen hij anderhalf wasquote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
dit kan toch gewoon in het dreumestopic BE
overigens denk ik dat je wel kan "straffen" door op de grond te zetten. dan moet je alleen niet weer toegeven daarna, vind ik danMaar als de ontwikkelingspsych iets heel anders zegt, tja, dan weet ik het ook niet
Had gekund maar niet iedereen leest daar mee en ik ben juist benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit al eens gedaan hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
dit kan toch gewoon in het dreumestopic BE
Nee, maar het mailadres is inmiddels ook veranderd. Dus het is goed zo.quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, je kan de FA's pm-en op forum@fok.nl en vragen of ze je een nieuw PW kunnen geven. Heb je dat al geprobeerd?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Saffier het volgende:
Dan had je toch een linkje richting het dreumestopic kunnen geven met de vraag of de mama's van de 2-plussers even wilden kijken?
Ik heb er ooit een ban voor gekregenquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry meiden, ik zal het niet meer doen!
*geeft zichzelf een note wegens off-topic posten...
those were the daysquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een ban voor gekregen
quote:Op maandag 28 september 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet terug te vinden in je notes, maar iets zegt me dat daar meer aan vooraf gegaan is dan 1 post van mij.
Maar goed, ik zal er vast te zwaar aan tillen, maar ik kijk de volgende keer wel link uit hier nog een 'on-topic' OUD post te plaatsen...
ahwquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
mja dan kunnen we alleen maar rondjes lopen. Dat had ik ook al geopperd hoor, ik vind het wel een planquote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef sjak het volgende:
Maar waarom je meisje niet lekker meenemen Huup?
Is ook logisch toch.quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef Belana het volgende:
heej dutch, gaat wel hoor. beetje wazig nog. nick heeft u pas echt verdriet eigenlijk, nu we uit die roes komen. wel logisch denk ik
heej dutch, volgend jaar willen wij ws naar de drome, doe es een link naar een leuke camping?
ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.quote:Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
In de doek en meenemen Huup! Het is net herfst, dus naar de winterefteling kan je sowieso nog nietLekker in januari gaan
![]()
Ik taai af dames, had al een uur in bed willen liggen
Als je ze op mp gooit ben je ze zo kwijtquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.
Nouja, we zien wel, wie weet denk ik er tegen die tijd anders over... (heus)
Slaap lekker!
Jij ook al?quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
Ow ja hoor! Heb afgelopen zomer nog met Pepijn op mijn rug in jona de walvis gezeten. En dat is een bewegende peuter van 2. Bij de droomvlucht is de eis dat je zelfstandig een trapje af kan klimmen als bij nood dat ding bovenin stil staat, daarom mogen gehandicapten daar niet in. Maar met een kind op je buik kan dat prima.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
piglet, mag dat ja?dat wist ik niet... hmm... dat ga k even bij lief in de groep gooien. Ik ben sowieso niet echt van de achtbanen
* huuphuup is een mietje
quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef Vivi het volgende:
Laten helpen lijkt me juist wat minder, hence dit topic!
En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ow en Huup...ff serieus hoor maar ik heb mijn kinderen voor hun eerste verjaardag geen dag alleen gelaten indien niet strikt noodzakelijk
En daarna had ik er nog steeds moeite mee!
Ik heb nu al pijn in m`n buik voor volgend jaar als beppie naar de psz mag
Succes! En het valt echt reuze mee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:45 schreef Kleurdoos het volgende:
vaarwel kiesjes
*zo afdruipt naar breekbekmeneernietlief*
oh dat begrijp ik eigk volkomen, zo dacht ik er voor ze er was ook over, dat ik het heerlijk zou vinden, maar hoe dichterbij die dag komt, hoe meer ik er tegenop zie. maar ik voelde me zo'n doos daaromquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:38 schreef sjak het volgende:
[..]
En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief toch
Snakelady, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, blij om wat van je te horen! Sterkte met alles!
volgens mij was dat een bakje azijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Lishe het volgende:
Och Snoop toch.... Wat sneu en verdrietig. Hopelijk komt ze er snel bovenop.
Eerste hulp bij fruitvliegjes. Was er hier niet s een tip?
hihi ik ben geen doos met hechtingsproblemenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..
En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |