Tobias zat voor het eerst even na te denken op een stoeltje toen hij anderhalf wasquote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
dit kan toch gewoon in het dreumestopic BE
overigens denk ik dat je wel kan "straffen" door op de grond te zetten. dan moet je alleen niet weer toegeven daarna, vind ik danMaar als de ontwikkelingspsych iets heel anders zegt, tja, dan weet ik het ook niet
Had gekund maar niet iedereen leest daar mee en ik ben juist benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit al eens gedaan hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
dit kan toch gewoon in het dreumestopic BE
Nee, maar het mailadres is inmiddels ook veranderd. Dus het is goed zo.quote:Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, je kan de FA's pm-en op forum@fok.nl en vragen of ze je een nieuw PW kunnen geven. Heb je dat al geprobeerd?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Saffier het volgende:
Dan had je toch een linkje richting het dreumestopic kunnen geven met de vraag of de mama's van de 2-plussers even wilden kijken?
Ik heb er ooit een ban voor gekregenquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry meiden, ik zal het niet meer doen!
*geeft zichzelf een note wegens off-topic posten...
those were the daysquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een ban voor gekregen
quote:Op maandag 28 september 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet terug te vinden in je notes, maar iets zegt me dat daar meer aan vooraf gegaan is dan 1 post van mij.
Maar goed, ik zal er vast te zwaar aan tillen, maar ik kijk de volgende keer wel link uit hier nog een 'on-topic' OUD post te plaatsen...
ahwquote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
mja dan kunnen we alleen maar rondjes lopen. Dat had ik ook al geopperd hoor, ik vind het wel een planquote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef sjak het volgende:
Maar waarom je meisje niet lekker meenemen Huup?
Is ook logisch toch.quote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef Belana het volgende:
heej dutch, gaat wel hoor. beetje wazig nog. nick heeft u pas echt verdriet eigenlijk, nu we uit die roes komen. wel logisch denk ik
heej dutch, volgend jaar willen wij ws naar de drome, doe es een link naar een leuke camping?
ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.quote:Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
In de doek en meenemen Huup! Het is net herfst, dus naar de winterefteling kan je sowieso nog nietLekker in januari gaan
![]()
Ik taai af dames, had al een uur in bed willen liggen
Als je ze op mp gooit ben je ze zo kwijtquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.
Nouja, we zien wel, wie weet denk ik er tegen die tijd anders over... (heus)
Slaap lekker!
Jij ook al?quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
Ow ja hoor! Heb afgelopen zomer nog met Pepijn op mijn rug in jona de walvis gezeten. En dat is een bewegende peuter van 2. Bij de droomvlucht is de eis dat je zelfstandig een trapje af kan klimmen als bij nood dat ding bovenin stil staat, daarom mogen gehandicapten daar niet in. Maar met een kind op je buik kan dat prima.quote:Op maandag 28 september 2009 22:29 schreef huuphuup het volgende:
piglet, mag dat ja?dat wist ik niet... hmm... dat ga k even bij lief in de groep gooien. Ik ben sowieso niet echt van de achtbanen
* huuphuup is een mietje
quote:Op maandag 28 september 2009 21:04 schreef Vivi het volgende:
Laten helpen lijkt me juist wat minder, hence dit topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |