abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 18:29:07 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73186821
Dat hij buiten levensgevaar is, is natuurlijk het allerbelangrijkst! Fijn te horen en idd heel lief van Snake!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_73187137
Snakelady wat goed om te horen. Je was de hele dag in mijn gedachte.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_73187272
Ook van mij nog even een late knuffel voor Snakelady...
Gelukkig is er inmiddels ook wat beter nieuws.
pi_73187398
Gelukkig is hij nu buiten levensgevaar Snakelady. Hopelijk gaat het herstel nu voorspoedig en kan hij snel het ziekenhuis verlaten.
pi_73187972
Pfoe idd wat debuuf zegt een mooie voorzichtige jompel waard. Fijn dat hij buiten levensgevaar is.
Heel veel sterkte met het verdere herstel, er wordt aan jullie gedacht
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 19:02:42 #166
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73188022
Gelukkig! Hopelijk is de schade niet euh.."maximaal". Zeg maar. Want dat lijkt me ook niet niks, zeker niet als je nog zo jong bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73188281
Dat is heel fijn! En wat de buurvrouw zei. Hij leeft tenminste nog en dát is denk ik wel het belangrijkste.
pi_73188479
Wat een fijn nieuws!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73188630
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:02 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig! Hopelijk is de schade niet euh.."maximaal". Zeg maar. Want dat lijkt me ook niet niks, zeker niet als je nog zo jong bent.
Hoe weet je dat? Is er ergens anders bericht?
Dat zou wel heel fijn zijn als er nog het één en ander 'gered' is
pi_73188840
Fijn om te horen Snakelady
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 28 september 2009 @ 19:21:22 #171
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73188843
Gelukkig snakelady. De eerste stap. Wens Remco heel veel sterkte met het verdere herstel!
Lekker douchen!
  maandag 28 september 2009 @ 19:42:26 #172
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73189729
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Is er ergens anders bericht?
Dat zou wel heel fijn zijn als er nog het één en ander 'gered' is
Ze zegt niet dat het zo is, maar dat ze het hoopt.
Net als wij allen, ongetwijfeld!
... ♥ ik mis je ♥
pi_73190061
Ik hoop dat ze over een tijdje samen een beetje kunnen lachen om hoe begaan wij allemaal zijn met de eh... privates van meneer Snake.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73190064
Jeetje Snakelady, ik lees het nu pas
Gelukkig is je man buiten levensgevaar maar wat een ongelooflijke schrik zeg! Héél veel sterkte in deze moeilijke tijd!
pi_73190161
Gelukkig, hij is buiten levensgevaar... Nu idd maar hopen dat de schade verder beperkt blijft
.... met gevoel voor drama....
  maandag 28 september 2009 @ 19:56:34 #176
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73190328
Nou, in ieder geval goed nieuws dat Remco buiten levensgevaar is. Maar wat een nachtmerrie is dit zeg.....
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_73190336
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:42 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ze zegt niet dat het zo is, maar dat ze het hoopt.
Net als wij allen, ongetwijfeld!
oja, ik lees het inderdaad Sorrèh!
pi_73190893
Snakelady heel veel sterkte!
  maandag 28 september 2009 @ 20:21:35 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73191180
Oh, gelukkig inderdaad buiten levensgevaar! Dat is één. Poeh hee, wat is dit heftig en wat ben ik blij met dit eerste heel belangrijke goede nieuws.

Heel veel sterkte nog altijd, ik duim voor jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73191286
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:38 schreef pinquit het volgende:
voor mensen die binnenstormen en denken wtf?:
[..]

Dat is klote (misschien niet de juiste woordkeuze nu maar ik wist even niets anders).
Sterkte
pi_73191297
Buiten levensgevaar dat is al een stap in de goede richting. Maar wat heftig zeg, getsie . Sterkte.
Fake it till you make it...
  maandag 28 september 2009 @ 20:31:41 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73191560
Mag ik tussendoor eens een vraag stellen?
Ik zou er wel een apart topic voor willen openen, maar met de TT of het onderwerp dat ik in gedachten heb ben ik bang dat ik half KLB en half ONZ dan over OUD af roep, dus vandaar ees hier wat meningen/suggesties peilen.

Wanneer kan je jou wat verwachten van je kindje?
Hoe bedoel ik dat? Nu net ging ik Oscar en Sasha naar bed brengen en Sasha wilde erbij zitten, dus die bovenop de commode getilt ook, maar hij zat constant overal aan. Op zich geen ramp, maar wel als hij met zijn vingers bijna in de poepluier van Oscar zit. Dus 'Nee Sasha, afblijven´. Handjes weghalen.
Maar na 3 keer ben ik daar wel klaar mee, dus ik tilde hem van de commode af 'Als jij niet af kan blijven, dan moet je maar op de grond'.
Groot drama uiteraard! Bij! Bij! Bij!
Ok... kom er dan maar weer bij. Om vervolgens meteen weer overal met zijn handjes aan te gaan zitten.

Nu snap ik best dat dat laatste begrijpelijk is, alles is spannend en ik kan me ook voorstellen dat het lastig is voor hem om te 'onthouden' wat er ook al weer allemaal niet mocht.

Maar op het moment dat ik Nee zeg, en dat dan 3 keer, ben ik dan te streng als ik dan verwacht dat een kindje van 20 maanden dat dan ook begrijpt? Zoals hij heel verdrietig ging huilen toen ik hem op de grond zette was het net of ik hem zeer groot onrecht aan deed, alsof hij geen idee had waarom ik dat nou deed...

Hij is bezig met kiezen krijgen en daarnaast begint hij door te krijgen dat hij de aandacht moet delen en is hij me vreselijk aan het uitdagen en ik merk dat ik het lastig vind om daarmee om te gaan. Als je soms zijn boevenkoppie ziet voelt het net alsof hij me express aan het pesten is. En dat is vast ook wel zo, om me uit te testen, maar uit ondeugd, niet uit valsigheid. Maar soms voelt het wel zo...

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 28-09-2009 20:36:53 ]
pi_73191734
Met 20 maanden kan je hem dan best op de grond zetten hoor
Hij onthoudt het waarschijnlijk nog niet voor de volgende keer, maar op het moment zelf begrijpt hij 'nee'volgensmij best
Mijn oppas-uk is twee maanden jonger dan Sasha en die gaat bij zijn mama thuis regelmatig met kinderstoel en al de gang op als hij daar weer eens de keuken overhoop haalt. En hij weet écht dat het niet mag, dat kan je aan zijn koppie zien als hij in de keuken bezig is!
pi_73191756
Heuj, Be Nou doe ik een post in het niets!
pi_73191773
BE, lastig is dat. Maar wel een goede vraag
Ik denk dat Sara een jaar of 2 was toen we echt heel actief en bewust omgingen met wat wel en niet mag. Natuurlijk deden we dat ervoor ook, maar dit was het moment waarop we haar bij niet-luisteren ergens anders neer gingen zetten. Dus echt een soort 'straf'. En dan geen minuten lang, eerder een halve minuut.
Al snel merkten we dat ze beter ging luisteren.
Nu ze 4 is, gaat ze op de gang als ze niet wil luisteren. Ze weet het dondersgoed en ze moet er blijven staan tot ze zich weer normaal kan gedragen (meestal binnen 5 minuten).
Dit werkt voor ons het beste.
Sasha is nog vrij jong, maar het is moeilijk om te bepalen wanneer je nou op die manier iets van je kind kan verwachten. Het ligt ook heel erg aan de omstandigheden. Bij jullie is er net een nieuw kindje, waardoor Sasha zich misschien iets achtergesteld voelt? Wat vind je er zelf van? Denk je dat hij daadwerkelijk al snapt wat hij wel kan en niet kan doen? Want in dat geval lijkt het me een goed moment om hier actief mee aan de slag te gaan, op jouw manier.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73191780
Ik vraag me dit ook regelmatig af BE, vind het soms ook erg lastig omdat ze vaak wel lijkt te begrijpen dat iets niet mag, maar als ze dan zo'n zielig koppie trekt en begint te huilen dan twijfel ik of dat wel echt zo is en ik mischien te streng ben. Erg lastig soms
pi_73191823
Vanaf wanneer je dus kan verwachten dat ze je begrijpen en luisteren?
Tja, als ik vraag aan Jen; mag mama ook een chipje? Dan krijg ik dat ook. Dat begrijpt ze dus.
Maar als ze iets niet mag, wat mama wel doet, is dat veel moeilijker. Op deze leeftijd kopiëren ze gedrag, dus als jij een poepbroek verschoont willen ze je graag nadoen of in elk geval meedoen.

Hier heb je eigenlijk niets aan hè?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73191868
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:31 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik tussendoor eens een vraag stellen?
[..]

Nouuuu, omdat jij het bent
Ik kan jou nog geen advies geven Maar ik zou zeggen 'volg je gevoel".
pi_73191888
Nou, die hummel hier snapt met zijn 14 maanden echt wel dat hij niet aan de plant mag trekken. Ik hoef dan meestal alleen maar naar hem te kijken en hij stopt er mee. Als hij toch doorgaat en ook 'nee'helpt niet, dan zet ik hem ergens anders neer. En dan brult hij soms best even, maar hij snapt het wel. Soms rent hij dan met een ondeugend koppie net zo hard weer heen
En dan naar mij kijken of ik ook wat ga doen natuurlijk!
pi_73191957
Ik zet Jen ook weg van de situatie. Dat heeft altijd een driftbui tot gevolg. Maar ze mag nu eenmaal niet alles.
  Jubileum moderator maandag 28 september 2009 @ 20:43:38 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73192022
Van wat ik heb begrepen, van de ontwikkelingspsych. van Eva, is dat ze je horen, je begrijpen ENNNNN gelijk weer vergeten
Echt hopeloos frustrerend maar het feit dat iets niet mag kunnen ze gewoon niet zo lang vasthouden, daarvoor zijn die impulsen om ergens aan te zitten te sterk.
Als je het dan weer verbiedt is het "owja!' om het vervolgens weer te vergeten
Als ik het goed heb onthouden kunnen ze pas rond 4 jaar echt oorzaak en gevolg koppelen, en ook onthouden (door jarenlange inprenting) dat iets niet mag.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73192091
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef Lois het volgende:
Van wat ik heb begrepen, van de ontwikkelingspsych. van Eva, is dat ze je horen, je begrijpen ENNNNN gelijk weer vergeten

Zo ben ik nog steeds
pi_73192104
Dank je lois!
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 20:45:53 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_73192106
Ohh! Opgelucht, Meneer Snake is buiten levensgevaar

Ziggo klapte er naúúrlijk uit vandaag maar ze gaan me wel 21 euro vergoeden aan belkosten, malloten bij ziggo
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator maandag 28 september 2009 @ 20:47:24 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73192161
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zo ben ik nog steeds
Klopt goed want dat is een stevig kenmerk van autisme Eva kan het ook maar niet onthouden....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 september 2009 @ 20:47:52 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73192177
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Heuj, Be Nou doe ik een post in het niets!
Niet meer, sorry. Ik was aan het twijfelkonten.

Even verder lezen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 september 2009 @ 20:48:36 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73192212
Ze begrijpen jouw "nee" maar ze onthouden het niet. En dat is vooral voor mama (en papa) zeer frustrerend.

Helaas voor jou kun je dus echt niet verwachten dat hij netjes blijft zitten en zijn handjes thuis houdt. Kun je hem niet laten "helpen" op zo'n moment? Geef hem iets in zijn handen dat hij wèl vast mag houden (luier, kleertjes, wat dan ook) en prijs hem dat hij zo goed helpt. Zo geef je hem iets te doen en hij krijgt positieve aandacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73192217
Snakelady en Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn en een heel spannende tijd al achter de rug hebben Ook namens mij veel sterkte en beterschap gewenst.
Toen Juup het mij vertelde was ik echt even geshockeerd...het zal je maar overkomen zeg, wat gruwelijk...!

#geen
pi_73192356
pfff buiten levensgevaar is al een heel belangrijke stap!
Op naar een voorspoedig en goed herstel, nogmaals heel veel sterkte voor jullie
  maandag 28 september 2009 @ 20:54:06 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73192393
Thanks Lois!

'Straffen' doen we hier ook in de zin van dat we Sasha dan op zijn stoel zetten voor 10 tellen. We tellen dan bewust hardop, want anders snapt hij er sowieso helemaal niets van.
Maar hij vindt het een prachtig spelletje, van de week ging hij zelfs mee tellen... hoorde ik ineens 'at, nese, die'
Maar zo af en toe gaat hij dan met zijn handjes in de plant zitten rommelen die er naast staat met ondertussen de boevigste blik op zijn koppie naar mij toe van 'zie eens wat ik doe!!!' Echt heel erg...

Wat ik er zelf van vind Fuente? Ehm... Ik vind mezelf een vreselijk strenge en bozige moeder de laatste dagen. Hij was altijd zo lief en ik merk dat ik het lastig vind om met dat echte hele ondeugende om te gaan.
Ik vind nl. wel dat ik er nu iets mee moet en leg dus ook gerust Oscar weg ook al zit ik de fles te geven om Sasha te corrigeren, want anders is het einde volgens mij zoek.
Maar ik vraag me dus af of ik niet veel te streng ben.
Ik complimenteer me suf als hij uiteindelijk doet wat ik vraag (Niet de schuur in, naar binnen (en hem dan aan de hand mee naar binnen nemen) en dan als hij binnen is overladen met 'Dank je wel, grote jongen!') maar ook dat lijkt geen zoden aan de dijk te zetten.

Maar goed, mss verwacht ik dus ook wel al veel te veel van dat kleine mannetje..
  maandag 28 september 2009 @ 20:55:25 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73192449
Laten helpen is idd wel een goed idee.
De vorige keer deed ik dat wel dat scheelt dan idd wel een stuk.
Maar daar denk ik dus niet altijd aan.
  maandag 28 september 2009 @ 21:04:07 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73192766
Laten helpen lijkt me juist wat minder, hence dit topic!

* Mompelt iets over open deuren en zulks
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 28 september 2009 @ 21:09:23 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73192962
Viev!
Overal iets dubbelzinnigs in zien he!
't Is eig. helemaal niet grappig natuurlijk, maar idd wel een enorme open deur.
  maandag 28 september 2009 @ 21:10:14 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73192991
Vivi!

BE, jezelf inprenten dus dat je Sasha moet laten helpen en zodra hij de 'fout' in dreigt te gaan kan je hem alsnog iets geven waarmee hij je helpt.
Duidelijk en consequent zijn, nu al ja, want hij heeft écht de leeftijd om te boeven Heerlijk om te zien en voor hem om te doen maar lastig als Oscar ook even aandacht wil. En tegelijk is hij natuurlijk nog maar heel klein, maaar hij weet méér dan je beseft hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:16:26 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_73193241
dit kan toch gewoon in het dreumestopic BE

overigens denk ik dat je wel kan "straffen" door op de grond te zetten. dan moet je alleen niet weer toegeven daarna, vind ik dan Maar als de ontwikkelingspsych iets heel anders zegt, tja, dan weet ik het ook niet
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 september 2009 @ 21:18:13 #206
271986 MemmelDePemmel
Boe!...schrok je?
pi_73193314
BE het klinkt alsof Sasha ook richting de peuterpubertijd gaat!
Het klinkt in ieder geval heel bekend hoor en het is af en toe best frustrerend.

Nou, voor de zoveelste keer mijn account aangepast, kan nu nergens meer inloggen. Dus bij deze the new and improved...MemmelDePemmel. Memmel voor intimi.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
  maandag 28 september 2009 @ 21:26:26 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73193709
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:

overigens denk ik dat je wel kan "straffen" door op de grond te zetten. dan moet je alleen niet weer toegeven daarna, vind ik dan Maar als de ontwikkelingspsych iets heel anders zegt, tja, dan weet ik het ook niet
Tobias zat voor het eerst even na te denken op een stoeltje toen hij anderhalf was Ik weet niet eens meer wát hij uitspookte toen, alleen maar dat het écht niet door de beugel kon (vast iets van de kat pesten ofzo). Ze hebben meer door dan we weten
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:26:45 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73193721
Hoi Memmel
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:27:08 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73193738
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Belana het volgende:
Had gekund maar niet iedereen leest daar mee en ik ben juist benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit al eens gedaan hebben.
  maandag 28 september 2009 @ 21:28:17 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73193779
Memmel, je kan de FA's pm-en op forum@fok.nl en vragen of ze je een nieuw PW kunnen geven. Heb je dat al geprobeerd?
  maandag 28 september 2009 @ 21:29:55 #211
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73193846
Dan had je toch een linkje richting het dreumestopic kunnen geven met de vraag of de mama's van de 2-plussers even wilden kijken?
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:31:14 #212
271986 MemmelDePemmel
Boe!...schrok je?
pi_73193897
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Memmel, je kan de FA's pm-en op forum@fok.nl en vragen of ze je een nieuw PW kunnen geven. Heb je dat al geprobeerd?
Nee, maar het mailadres is inmiddels ook veranderd. Dus het is goed zo.
Zo ben ik ook weer wat anoniemer.
Ik zeg maar zoo, want dierentuin is te lang.
  maandag 28 september 2009 @ 21:33:06 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_73193958
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Saffier het volgende:
Dan had je toch een linkje richting het dreumestopic kunnen geven met de vraag of de mama's van de 2-plussers even wilden kijken?
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 september 2009 @ 21:33:21 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73193968
Sorry meiden, ik zal het niet meer doen!

*geeft zichzelf een note wegens off-topic posten...
  maandag 28 september 2009 @ 21:33:40 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_73193983
maarre, ik denk dus ook dat ze meer door hebben dan je denkt
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 september 2009 @ 21:34:02 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_73194000
Snel terug-gelezen, maar poeh ben wel opgelucht en blij voor Snake-gezin!

Hé Belaan, hoe gaat het met jullie?
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 28 september 2009 @ 21:37:55 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_73194157
heej dutch, gaat wel hoor. beetje wazig nog. nick heeft u pas echt verdriet eigenlijk, nu we uit die roes komen. wel logisch denk ik

heej dutch, volgend jaar willen wij ws naar de drome, doe es een link naar een leuke camping?
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 september 2009 @ 21:39:18 #218
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73194229
Belaan nog even een dikke virtuele Gewoon, daarvoor.
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 21:39:39 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73194247
BE, niet te zwaar aan tillen hoor
Ylana
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 21:39:57 #220
7074 moussy
kuttekop
pi_73194259
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry meiden, ik zal het niet meer doen!

*geeft zichzelf een note wegens off-topic posten...
Ik heb er ooit een ban voor gekregen
  maandag 28 september 2009 @ 21:41:11 #221
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_73194323
Sasha zal ook moeten leren te delen en dat niet alles meer om hem draait. Denk dat je in twee fases zit de fase delen en het heerlijke nu gaan we mijn moeder is ff uittesten.

Ik had hem ook op de grond gezet en alleen dan niet zijn zin gegeven. Dat ter aarde storten als een stervende zwaan het onrecht wat je ze aandoet brings back all memories
pi_73194505
oh, goed nieuws van snake! buiten levensgevaar was natuurlijk het belangrijkste, wat fijn!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73194523
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb er ooit een ban voor gekregen
those were the days
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 21:47:54 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_73194632
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:

[..]

those were the days
De botte bijl aktie
  maandag 28 september 2009 @ 21:50:15 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73194750
Het is niet terug te vinden in je notes, maar iets zegt me dat daar meer aan vooraf gegaan is dan 1 post van mij.

Maar goed, ik zal er vast te zwaar aan tillen, maar ik kijk de volgende keer wel link uit hier nog een 'on-topic' OUD post te plaatsen...
  maandag 28 september 2009 @ 21:50:18 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_73194753
thanks saffier

sjees BE, kan wat hebben hoor
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 21:54:10 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_73194902
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet terug te vinden in je notes, maar iets zegt me dat daar meer aan vooraf gegaan is dan 1 post van mij.

Maar goed, ik zal er vast te zwaar aan tillen, maar ik kijk de volgende keer wel link uit hier nog een 'on-topic' OUD post te plaatsen...

er stond een voor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 september 2009 @ 21:54:27 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73194921
Joh BE, maak je niet druk

Ik ben eens geband voor een discussie (niet hier in OUD trouwens) waar ik zelf part noch deel aan had Was compleet verbaasd Ik had toevallig een post tussendoor geplaatst, er werden een stel mensen geband en daar zat ik ook bij. Is wel weer meteen opgeheven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73195012
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 28 september 2009 @ 21:59:44 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73195126
Maar goed, ik ga mijn bedje maar opzoeken, lijkt me beter voor mezelf...
Nogmaals sorry meiden... zoals gezegd, het zit me hoog en ik kan het gewoon even niet hebben...
  maandag 28 september 2009 @ 22:01:03 #231
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73195177
Lekker slapen BE, morgen weer een nieuwe dag
Lekker douchen!
pi_73195235
Is je post nu korter BE? Ik denk dat het inderdaad verstandig is als je lekker gaat slapen, morgen denk je er vast makkelijker over.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73195293
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
Ik ben al verschillende keren geband terwijl ik niks gedaan had. Dan was ik niet eens in de buurt van een pc geweest.
ahw echte liefde! Hem laten rellen op jouw account

bah ik ben totaal van de leg
mn lief wil naar de efteling over twee weken en dan moet ik mn meisje een hele dag bij schoonouders achterlaten. En eigenlijk wil ik dat nog helemaal niet nu al een hele dag zonder mn kind en gedoe met voedingen kolven enzo. Maar tegelijk voel ik mezelf zo'n enorme doos dat k dat zo voel

Oeh!
En... de eerste tien vakantiefoto's van twee jaar geleden zijn ingeplakt
nou de andere 200 ofzo nog... ik gok dat het album met foto's er bovenop komend half jaar hier op de tafel slingert
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 22:05:20 #234
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73195331
Maar waarom je meisje niet lekker meenemen Huup?
Lekker douchen!
pi_73195478
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef sjak het volgende:
Maar waarom je meisje niet lekker meenemen Huup?
mja dan kunnen we alleen maar rondjes lopen. Dat had ik ook al geopperd hoor, ik vind het wel een plan
maar mn lief wil juist met zn tweetjes weg enzo.
Hij lijkt zoiets te hebben van nja, je bent nu niet meer zwanger, je kunt weer alles, dus we kunnen best gezellig met zn twee een dag weg.
Ik vind het heel erg maar ik neig heel erg naar niet gaan of idd haar meenemen en gewoon rondjes lopen daar.

de winterefteling in januari is wat mij betreft vroeg zat voor "met zn tweetjes"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 28 september 2009 @ 22:09:31 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73195490
In de doek en meenemen Huup! Het is net herfst, dus naar de winterefteling kan je sowieso nog niet Lekker in januari gaan

Ik taai af dames, had al een uur in bed willen liggen
Ylana
  maandag 28 september 2009 @ 22:10:30 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_73195521
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef Belana het volgende:
heej dutch, gaat wel hoor. beetje wazig nog. nick heeft u pas echt verdriet eigenlijk, nu we uit die roes komen. wel logisch denk ik

heej dutch, volgend jaar willen wij ws naar de drome, doe es een link naar een leuke camping?
Is ook logisch toch.
Dit is de raarste periode eigenlijk, na het laatste afscheid, het oppikken van de gewone dingen en het omgaan met het gat in je hart. Als je er maar goed voor elkaar kunt zijn.

De drome, ja jeuh waar moet ik beginnen?
Er zijn er heel wat.
Ik zal je wat pm-en.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 28 september 2009 @ 22:23:18 #238
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73196026
het is weer een hectische dag geweest maar er is goed nieuws, hij is buiten de gevarenzone.
Het is nog wel erg heftjg, misschien moet hij morgen weer geopereerd worden maar ze verwachten van niet.
ze houden hem heel goed in de gaten.

de meiden zijn er redelijk onder, Nika roept al de hele avond op Papa, ze beseft het natuurlijk niet maar ze mist hem wel.
Demi begrijpt het wat beter en is er wel van onder de indruk maar ze is zo onzettend lief, heeft wel 20 tekeningen gemaakt voor haar vader en heel misschien dat ze morgen even meegaat, ligt eraan aan hoeveer aparatuur hij nog ligt.
als dat weg is dan gaat ze wel mee, zo niet dan blijft ze thuis.

Dank jullie wel voor jullie steun, we krijgen gelukkig ook enorm veel steun van onze omgeving en dat doet ons goed.
Ben nu voor het eerst alleen, dat voelt wel even raar maar is ook wel goed, kan ik alles even rustig verwerken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73196031
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:09 schreef Saffier het volgende:
In de doek en meenemen Huup! Het is net herfst, dus naar de winterefteling kan je sowieso nog niet Lekker in januari gaan

Ik taai af dames, had al een uur in bed willen liggen
ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.
Nouja, we zien wel, wie weet denk ik er tegen die tijd anders over... (heus )

Slaap lekker!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 28 september 2009 @ 22:26:03 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_73196129
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nee we hadden al kaartjes, die moest en zou meneer per se al kopen want hij zou nog met zn broertje en neef gaan in de zomer. Niet dus... nu zitten we met 2 kaartjes die alleen nog tot eind oktober geldig zijn. Als t aan mij lag had ik idd pas kaartjes voor januari gekocht.
Nouja, we zien wel, wie weet denk ik er tegen die tijd anders over... (heus )

Slaap lekker!
Als je ze op mp gooit ben je ze zo kwijt

Ik zou of met zn 3-en gaan of niet

Snake, ben blij voor jullie dat het ergste gevaar nu weg is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')