quote:Op maandag 28 september 2009 01:59 schreef snakelady het volgende:
vergeef me als ik verward overkom maar ik moet dit even van me aftypen, lijkt wel alsof ik in een of andere slechte docu zit.
Remco (mijn man) heeft afgelopen vrijdag een sterrilisatie gehad, geheel onschuldig dus eigenlijk.
Hij kreeg alleen veel pijn en erg hoge koorts, hap gebeld en die stuurde hem door naar het ziekenhuis
Helaas heeft hij er een vleesetende bacterie opgelopen, de kans dat dat gebeurd is zeldzaam.
Als we vandaag niet naar het ziekenhuis waren gegaan had hij de ochtend niet gehaald.
Ze hebben een flink gedeelte van zijn linker testikel moeten amputeren, een gedeelte van de huid van zijn rechtertestikel en een klein gedeelte van schacht van zijn penis aan de onderkant.
Hij is nog niet geheel buiten levensgevaar, morgen moet hij weer geopereerd worden
Hij ligt nu op de IC
Mijn moeder is nu bij me, blijft hier ook slapen, ik ben kapot, we hebben een verschrikkelijke lange en moeilijke weg voor ons, veel operaties nog.
Maar eerst hopen dat hij beter wordt.
er zal nu wel niemand meer hier zijn maar moest het even van me aftypen.
ik ook niet. Das wat ik ook tegen m gezegd heb vanmorgen..quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel dat de kans dat het gebeurd zo goed als niets is...maar nu durf ik mijn wederhelft niet meer te laten gaan als hij aan de beurt is
Wat een nachtmerrie zeg!
Mijn man gaat acuut niet meer... was al niet al te happig om het te doen, nu helemaal niet meer...quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet wel dat de kans dat het gebeurd zo goed als niets is...maar nu durf ik mijn wederhelft niet meer te laten gaan als hij aan de beurt is
Wat een nachtmerrie zeg!
Ja dat weet ik ook wel hoor, maar toch...quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef pinquit het volgende:
kan ik begrijpen TF![]()
brrrrr
maar zoiets is niet alleen mogelijk bij een sterilisatie![]()
quote:Hij is de nacht redelijk doorgekomen, krijgt heel veel morfine. vriendin van me is er nu voor de kinderen en ik ga dadelijk weer naar het ziekenhuis met mijn moeder.
er is weer een gedeelte zwart geworden en dat moet weer weggehaald worden.
ja ik begrijp je volkomenquote:Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel hoor, maar toch...
Bweuh!
Snap ik! Ik zei al tegen P. dat ik blij ben dat hij het al achter de rug heeft.quote:Op maandag 28 september 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een nachtmerrie zeg!
dat vraag ik me ook af... bizar ditquote:Op maandag 28 september 2009 10:33 schreef Vivi het volgende:
Wat ik me afvraag..hoe kán zoiets, ik bedoel, is de sterilisatieafdeling dan niet streng tekort geschoten (en dan bedoel ik mbt het steriliseren van de instrumenten..niet de personen).
dat mag ook heul niet hierquote:Op maandag 28 september 2009 11:07 schreef freecell het volgende:
Met L. net bij de dokter geweest, maar ik vind het nu even niet de plaats hiervoor (iets met relativiteit) dus heb ge-update in het dreumestopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |