En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ow en Huup...ff serieus hoor maar ik heb mijn kinderen voor hun eerste verjaardag geen dag alleen gelaten indien niet strikt noodzakelijk
En daarna had ik er nog steeds moeite mee!
Ik heb nu al pijn in m`n buik voor volgend jaar als beppie naar de psz mag
Succes! En het valt echt reuze mee!quote:Op dinsdag 29 september 2009 06:45 schreef Kleurdoos het volgende:
vaarwel kiesjes
*zo afdruipt naar breekbekmeneernietlief*
oh dat begrijp ik eigk volkomen, zo dacht ik er voor ze er was ook over, dat ik het heerlijk zou vinden, maar hoe dichterbij die dag komt, hoe meer ik er tegenop zie. maar ik voelde me zo'n doos daaromquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:38 schreef sjak het volgende:
[..]
En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief toch
Snakelady, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, blij om wat van je te horen! Sterkte met alles!
volgens mij was dat een bakje azijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Lishe het volgende:
Och Snoop toch.... Wat sneu en verdrietig. Hopelijk komt ze er snel bovenop.
Eerste hulp bij fruitvliegjes. Was er hier niet s een tip?
hihi ik ben geen doos met hechtingsproblemenquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..
En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |