abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 22:47:15 #251
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_73196968
fijn dat hij buiten levengevaar is snake. was wel even schrikken toen ik het las.
veel sterkte
pi_73197725
@ Snakelady:
  maandag 28 september 2009 @ 23:14:38 #253
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73198081
Goeie berichten van Snakefamilie fijn dat het beter gaat. Ik hoop dat het verdere herstel voorspoedig zal zijn.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73198673
Fijn dat het ietsje beter gaat Snakelady!

Belana, nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader, heel veel sterkte voor jullie.
  maandag 28 september 2009 @ 23:54:34 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73199419
Pfff zat de hele dag zonder internet, heb de hele dag aan Snakelady en man gedacht. Gelukkig gaat het nu de betere kant op
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † dinsdag 29 september 2009 @ 00:07:17 #256
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73199810
Snakelady, ik hoop dat de nacht wat rust en kracht zal brengen voor jou en R.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 29 september 2009 @ 00:20:51 #257
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73200082
Ow en Huup...ff serieus hoor maar ik heb mijn kinderen voor hun eerste verjaardag geen dag alleen gelaten indien niet strikt noodzakelijk
En daarna had ik er nog steeds moeite mee!
Ik heb nu al pijn in m`n buik voor volgend jaar als beppie naar de psz mag
pi_73201323
Snakelady, wat erg.

Heel veel sterkte daar
  dinsdag 29 september 2009 @ 06:38:20 #259
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73201440
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ow en Huup...ff serieus hoor maar ik heb mijn kinderen voor hun eerste verjaardag geen dag alleen gelaten indien niet strikt noodzakelijk
En daarna had ik er nog steeds moeite mee!
Ik heb nu al pijn in m`n buik voor volgend jaar als beppie naar de psz mag
En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief toch

Snakelady, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, blij om wat van je te horen! Sterkte met alles!
Lekker douchen!
pi_73201457
Goedemorgen !
Snakelady fijn om te horen dat je man uit de gevarenzone is. Sterkte ! (en lief dat je aan ons denkt !)
pi_73201461
vaarwel kiesjes

*zo afdruipt naar breekbekmeneernietlief*
pi_73201503
Snake dat is goed nieuws.

Huup ik zou de kleine meenemen.

Ik heb teveel geslapen vannacht! Hoofdpijn!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:29:55 #263
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73201631
Sterkte KD!

Snakelady bedankt voor de update en voor vandaag weer veel sterkte.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:44:25 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73201685
Zet m op Kd!
Snake dat klinkt naar omstandigheden goed. Buiten de gevarenzone en hij leeft! Dikke knuffel voor je meiden.
Ze is nog zo klein Huup, ik zou het ook niet kunnen, dat had ik geloof ik nog niet gezegd.
BE hoe is het?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_73201696
sterkte KD!

huup nu al je meisje achterlaten? niet doen hoor
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator dinsdag 29 september 2009 @ 07:48:54 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73201705
Snake wat een fijn nieuws! Jullie zijn de hele dag in mijn gedachten geweest gisteren, en ik heb diverse schietgebedjes naar boven gestuurd. Fijn dat het ergste gevaar is geweken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:49:07 #267
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73201707
Waren er nog dames op zoek naar een WII? Op dagknaller.nl is er nu 1 in de aanbieding, met sportspack, voor 179,95

En Sjak dat weet ik dat dat heel persoonlijk is, ik wilde alleen ff aangeven dat het niet raar is dat ze er nog geen zin in heeft
  dinsdag 29 september 2009 @ 07:51:28 #268
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73201718
Fijn, goed nieuws van snakelady... wat een enorme schrik en angst zul jij gehad hebben de afgelopen dagen.... En jullie zijn er natuurlijk nog niet... Sterkte
pi_73201956
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 06:45 schreef Kleurdoos het volgende:
vaarwel kiesjes

*zo afdruipt naar breekbekmeneernietlief*
Succes! En het valt echt reuze mee!
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:33:17 #270
24188 Belana
kloon van belana
pi_73202074
snake....pffff...jeetje zeg wat fijn dat alles goed gaat en ook dat er wat gedaan kan met de private parts, want hoewel het het belangrijkst is dat hij nog leeft, zal dat, zaker voor hem, ook wel heel belangrijk zijn!

BE, for what its worth, ik bedoelde het niet kwaad hoor. offtopic is wel het laatste wat mij interesseert eigenlijk, ik was je een beetje aan het pesten omdat je zelf wel ons daar vaak op wijst, dat is alles.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:40:48 #271
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_73202137
Snake wat een fijn nieuws.

Bel kan dat niet in FB
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:45:29 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73202189
Goeiemorgen! Oh Snake dat klinkt alweer een stuk beter dan gister. Heel erg fijn. Ben er nog de hele avond over aan het denken geweest.
Sterkte maar weer voor vandaag. Hopelijk is er geen operatie meer nodig nu! behalve reconstructie plastische chirurgie.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_73202293
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 06:38 schreef sjak het volgende:

[..]

En dat is per mama anders...ik vond het heerlijk om (ook al in het begin) even lekker zonder ze weg te gaan. Dus ik kan me je partner ook wel voorstellen. Hij gunt het jou ook om weer even lekker Huup te zijn ipv mama. Lief toch

Snakelady, pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, blij om wat van je te horen! Sterkte met alles!
oh dat begrijp ik eigk volkomen, zo dacht ik er voor ze er was ook over, dat ik het heerlijk zou vinden, maar hoe dichterbij die dag komt, hoe meer ik er tegenop zie. maar ik voelde me zo'n doos daarom
t is inmiddels besproken en we gaan niet meer. mn lief wist niet dat k er zo erg over dacht en helemaal begrijpen doet ie het niet maar we hebben besloten het nog eventjes uit te stellen gelukkig.

kleurdoos succes!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73202375
je bent geen doos
pi_73202395
maar je meisje is net een maand oud.
pi_73202408
Fijn dat het gevaar geweken is en dat het er toch redelijk goed uitziet op dit moment. Sterkte nog, Snakelady

KD, jij ook sterkte!

huup, fijn dat jullie er uit zijn. Ik zou het ook zo doen, denk ik, en schaap zou het ook neit zo goed begrijpen, maar wel in mee gaan. Hij snapt ook niet dat ik opzie tegen de wendagen op het kdv. Het moet toch en de week erop moet ze toch voor het echie omdat ik moet gaan werken, dus wat maakt het nou uit?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:00:20 #277
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73202425
Gelukkig! Buiten levensgevaar! Nu opknappen en snel van die IC af en naar de gewone afdeling, daar aansterken en dan lekker naar huis! Heel veel sterkte!
pi_73202426
Goeie berichten snake
*opgelucht adem haalt*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73202496
Goeiemorgen!

Pfoe de man van Snake buiten levensgevaar! Hopelijk gaat het alleen nog maar beter nu en is hij snel van alle apparatuur af!

Snoopy misschien heb ik het gemist, maar hoe is het nu met het meisje waar je het laatst over had die zo ziek is en misschien de mexicaanse griep had ook nog?

KD heel veel succes!

Huup ik zou het ook niet gedaan hebben hoor! Gisteren gingen manlief en ik even naar de supermarkt terwijl mijn moeder met Timo thuis was, nou ik ben nog nooit zó snel de supermarkt doorgerend! Binnen een kwartier waren we weer terug en dat vond ik toch echt wel lang zat voor een eerste keer oppassen
pi_73202530
Chan, ze bleek geen mexicaanse griep te hebben maar wel longontsteking. De antibiotica sloeg goed aan. Leek het. Want gisteren kwamen ze erachter dat er vocht bij haar hartje zit en dat drukt ergens tegenaan. En nu mag ze nog niet naar huis en als het niet met medicijnen wordt opgelost moet ze geopereerd
pi_73202557
Ach wat sneu toch voor zo'n klein meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73202617
max ging ineens weer huilen toen ik naar huis ging vanaf de PSZ *ouch*
pi_73202659
succes KD!
Pff snake, fijn dat ie uit de gevarenzone is! Het heeft me gister de hele dag bezig gehouden..

Wij gaan, als het droog blijft, ws. vrijdag naar de Efteling, maar dan zonder Tess. Die blijft bij mijn ouders..
Nou ja, het moet niet alleen droog blijven, manlief moet ook beter zijn. Die voelt zich helemaal niet lekker en zijn directe collega is thuis met de tacogriep

pinq, er zit iets in de lucht denk ik. Ik mocht ook niet weg van Amber..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73202762
Och wat erg dat ze nu vocht bij dr hartje heeft.. Nogmaals heel veel beterschap voor haar! Hopelijk is een operatie niet nodig..
pi_73202784
Dankjulliewel
pi_73202831
Ha, snake, dat is goed nieuws op de vroege ochtend

BE: L. hier net, met zijn vingers aan de plant, kijkt mij ondeugend aan en zegt zelf nee Ze weten het soms best hoor
pi_73202845
Snoop, hopelijk is ze snel beter en hoeft ze niet geopereerd te worden!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:34:09 #288
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73203001
Och Snoop toch.... Wat sneu en verdrietig. Hopelijk komt ze er snel bovenop.

Eerste hulp bij fruitvliegjes. Was er hier niet s een tip?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_73203014
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Lishe het volgende:
Och Snoop toch.... Wat sneu en verdrietig. Hopelijk komt ze er snel bovenop.

Eerste hulp bij fruitvliegjes. Was er hier niet s een tip?
volgens mij was dat een bakje azijn.

Heb ergens anders ook nog wat gelezen:
bananenschil in een bakje doen, vershoudfolie eroverheen en daar kleine gaatjes inprikken zodat ze er wel in kunnen maar er niet uit. Lijkt me alleen niet zo prettig om een rottende bananenschil in je keuken te hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:39:00 #290
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73203053
Och snoep, wat zielig zeg. Ik hoop echt dat die operatie niet hoeft.

Snake, ik moet nog altijd veel aan jullie denken.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 29 september 2009 @ 09:42:49 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73203125
hier de 10e naar de efteling
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73203126
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef pinquit het volgende:
je bent geen doos
hihi ik ben geen doos met hechtingsproblemen
ik heb een doos met hechtingproblemen

Sly, hij begrijpt het wel en vindt het ergens ook wel logisch dat ik het zo voel, maar hij zelf voelt het niet zo en hij had ergens half verwacht dat ik dat ook zo zou voelen (en ik zelf had dat ook verwacht eigks.)
Maar het geeft niet, we gaan gewoon een andere keer en in de tussentijd doen we andere leuke dingen met zn drietjes

Snoop wat eng van dat vocht bij haar hartje! Wat Chan zegt ja, hopelijk is een operatie niet nodig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 september 2009 @ 09:44:36 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73203152
fruitvliegjes bespuiten met glassex, kunnen ze niet tegen

snakelady, wat fijn dat het de goede kant op gaat met hem, heb je een beetje kunnen slapen?

huup, gelukkig opgelost, zo snel zou ik dat ook niet kunnen hoor en je moet niet tegen je gevoel ingaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 september 2009 @ 09:45:44 #294
13151 crew  Rewimo
pi_73203168
vergeet ik snoopy nog, wat zielig voor zo'n ukkie, ik hoop dat ze snel weer beter is!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73203258
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..

En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 09:57:22 #296
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_73203373
Snake, thanks voor de update. Ik denk dat het voor jou ook belangrijk is om nu de boel goed te laten bezinken. Wat een heftige dagen heb je achter de rug.

Snoopy, wat zielig voor je snoepje. En ook voor jezelf.

Huup, wat kan het toch opluchten hè als je gewoon iets hardop uitspreekt?

Ik ga straks met C. naar de dokter. Meneer wilde gister van het springkussen afschuiven en heeft waarschijnlijk toen zijn grote teen gestoten/dubbel gehad tegen zo'n speeltegel.
Kon niet direct duidelijk wat zien, maar hij heeft er pijn aan.
Kruipt of hinkelt nu en o wee als je er al zachtjes aan komt.
Lijkt nu alsof er een rode 'ring' omheen zit.
Zullen het straks wel zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_73203412
beterschap voor C, Dutch! HOop dat het meevalt!
Llijkt me niet prettig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 september 2009 @ 10:01:56 #298
13151 crew  Rewimo
pi_73203455
dutch, dat is au! sterkte bij de dokter...
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:04:15 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73203497
klinkt pijnlijk dutch.. Sterkte voor C.!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73203505
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef Vicky het volgende:
Heeft iemand een tip mbt een externe harde schijf? Ik moet nu toch echt de foto's ergens anders op gaan slaan. Heb er zoveel en als de pc crashed vergeef ik mezelf nooit..

En ik zoek naar een soort van organiser die je aan de binnenkant van een deur kan hangen. Een plat kastje met vakjes of zo'n hangzak, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.. Iemand tips??

zoiets?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')