abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 00:08:35 #1
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73169120

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen...
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet (Vincent), maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126 Doet niet meer mee
larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
CraniuM: Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss.

DE OP IS HIER TE VINDEN
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 28 september 2009 @ 00:08:57 #2
182714 RitseB
pi_73169133
Fipo en weltruste
pi_73169142
Ik was hier..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_73169253
Heb jij dan ook 2 PS3s Poit? Want dan kan je er vast wel eentje missen
pi_73169349
Truste morgen vroeg op
pi_73169358
moi!
pi_73169498
Over 6 uur alweer in de bus om mijn opdracht af te maken in de bibliotheek

Trusten peeps!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_73169815
Hoef pas om 12:45 op school te zijn
pi_73169852
Ha, het valt me mee dat ik nog in de OP sta! Heb mezelf echt al zo lang niet meer laten zien
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73170274
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ha, het valt me mee dat ik nog in de OP sta! Heb mezelf echt al zo lang niet meer laten zien
Wie ben jij? Stel je eens voor!
pi_73170527
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:04 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wie ben jij? Stel je eens voor!
Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen )
pi_73170775
IK GA NAAR DANCE GAVIN DANCE
pi_73170790
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen )
You fit right in
pi_73170883
MOTHERFUCKING DANCE GAVIN DANCE
pi_73170975
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:58 schreef lkb9000 het volgende:
MOTHERFUCKING DANCE GAVIN DANCE
pi_73171075
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:10 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Beste band ooit
pi_73171404
Ik verveel me
pi_73171572
Mogguh
pi_73171629
Mogguh
pi_73171634
Ik werd per ongeluk wakker, ga weer slapen denk
  maandag 28 september 2009 @ 07:12:30 #21
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73171646
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Held
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_73172046
Goedemorgen knappe, lieve, grappige en geweldige SCers!
  maandag 28 september 2009 @ 08:45:19 #23
182714 RitseB
pi_73172293
Hoi geweldig lieve edwin
  maandag 28 september 2009 @ 08:48:46 #24
182714 RitseB
pi_73172332
Leuk allebei de lessen vallen uit
  maandag 28 september 2009 @ 09:12:09 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73172640
Ik ben er ook weer eens

Gewoon een heel weekend zonder echt internet gezeten Had een laptop mee naar Leiden genomen, maar was de lader vergeten, en de accu was al leeg Heb nog wat kunnen doen op mijn gsm maar na zo'n 10 min begaf ook die batterij het
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73172775
Goedemorgen schatjes
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73173316
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden )
pi_73173830
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
  maandag 28 september 2009 @ 10:20:19 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73173891
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden )
Je bent toch ook nog maar op de helft?
pi_73174011
werkuuuuuuuuuhhh..
  maandag 28 september 2009 @ 11:11:51 #31
182714 RitseB
pi_73175005
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
Ik ben al weer thuis
pi_73175188
Duhs...
  maandag 28 september 2009 @ 11:40:39 #33
182714 RitseB
pi_73175620
Ga ik maar een keer een tosti in de pan maken
pi_73176041
Zo ook maar weer naar schoolie
pi_73176124
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bent toch ook nog maar op de helft?
Godzijdank niet zeg. Ik heb hem nu uiteindelijk aangeleverd met 850 woorden en als een vrij onsamenhangend geheel, dus ik ben benieuwd naar de bespreking volgende week
  maandag 28 september 2009 @ 12:03:54 #36
182714 RitseB
pi_73176201
Je doet toch psychologie nebo ?
pi_73176524
Ja
  maandag 28 september 2009 @ 12:18:23 #38
182714 RitseB
pi_73176562
Beetje een leuke studie ?
pi_73176661
Ik vind het een heel erg leuke studie ja. Het is wel heel veel leeswerk en zelf doen vanwege de weinige contacturen, maar de stof is gelukkig erg interessant.

Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
pi_73176684
+ dat ik hier colleges heb van Frans Verstraten, die je misschien wel kent van het programma Hoe? Zo! Erg leuke kerel die geboeid kan vertellen
pi_73176691
+ dat ruim 80% vrouwelijk is
  maandag 28 september 2009 @ 12:28:43 #42
182714 RitseB
pi_73176758
Ik zat er aan te denken om toegepaste psychologie te doen. Volgens mijn vader (die psycholoog is) is dat geen goede studie en is er geen werk in te vinden

Frans Verstraten ken ik volgens mij wel. Boeiende kerel
pi_73176836
Waarom perse toegepaste psychologie?
  maandag 28 september 2009 @ 12:34:42 #44
182714 RitseB
pi_73176931
Omdat ik een havo diploma heb
pi_73177083
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
  maandag 28 september 2009 @ 12:41:19 #46
182714 RitseB
pi_73177109
En ik ben echt bedroevend slecht in wiskunde, statistiek zou dan echt feest worden
  maandag 28 september 2009 @ 12:41:41 #47
182714 RitseB
pi_73177121
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Nebo het volgende:
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
Ik zal mijn best doen
pi_73177174
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:24 schreef Nebo het volgende:
Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
pi_73177199
Heb je wiskunde A of B gehad? Als je wiskunde B hebt gehad dan zal statistiek je echt enorm meevallen. Ik heb daar een opgevoerde kinderjuf voor als docente die dingen zo uitgebreid uitlegt dat ik me daar echt verveel, terwijl mensen met wiskunde A soms met hun mond openhingen omdat ze er geen reet van snapten.
pi_73177225
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
Dat wilde er bij hem niet in

Hij was ook echt heel boos dat je bij het voltooien van de Bachelor een Bachelor of arts hebt bij filo en bij psycho Bachelor of science

edit: hij vond zelfs dat psychologie dichter bij een religie stond dan bij een wetenschap
  maandag 28 september 2009 @ 12:46:03 #51
182714 RitseB
pi_73177236
Wiskunde A. Waarschijnlijk zou ik heel die college's met open mond zitten
  maandag 28 september 2009 @ 12:47:43 #52
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73177271
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:45 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij was ook echt heel boos dat je bij het voltooien van de Bachelor een Bachelor of arts hebt bij filo en bij psycho Bachelor of science

edit: hij vond zelfs dat psychologie dichter bij een religie stond dan bij een wetenschap
dat laatste is wel heel erg naďef
pi_73177284
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:45 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dan moet je hem uit de tent lokken door hem te proberen wetenschap te definiëren zonder dat psychologie daar binnen valt gaat hem echt niet lukken!

(al vind ik zelf wel dat psychologie een beetje enthousiast is, ik ken geen enkele andere tak van de wetenschap die zo snel achter elkaar zulke uiteenlopende theorieën accepteert)
  maandag 28 september 2009 @ 12:49:01 #54
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73177310
Iets gemist?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_73177343
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Nebo het volgende:
Heb je wiskunde A of B gehad? Als je wiskunde B hebt gehad dan zal statistiek je echt enorm meevallen. Ik heb daar een opgevoerde kinderjuf voor als docente die dingen zo uitgebreid uitlegt dat ik me daar echt verveel, terwijl mensen met wiskunde A soms met hun mond openhingen omdat ze er geen reet van snapten.
Wiskunde A
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 28 september 2009 @ 12:50:28 #56
182714 RitseB
pi_73177350
psychologie een religie, wat een onzin
pi_73177469
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dan moet je hem uit de tent lokken door hem te proberen wetenschap te definiëren zonder dat psychologie daar binnen valt gaat hem echt niet lukken!

(al vind ik zelf wel dat psychologie een beetje enthousiast is, ik ken geen enkele andere tak van de wetenschap die zo snel achter elkaar zulke uiteenlopende theorieën accepteert)
Het probleem met psychologie is gewoon dat het in veel aspecten subjectief is en daardoor in veel gevallen moeilijk falsifieerbaar, en dat wordt niet als wetenschappelijk ervaren. Die beste jongen is best een gedreven filosoof, maar heeft wat sommige dingen gewoon oogklepjes op (is in dit soort gevallen best komisch )
  maandag 28 september 2009 @ 12:57:29 #58
182714 RitseB
pi_73177538
Of hij probeert je uit je tent te lokken
pi_73177612
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het probleem met psychologie is gewoon dat het in veel aspecten subjectief is en daardoor in veel gevallen moeilijk falsifieerbaar, en dat wordt niet als wetenschappelijk ervaren. Die beste jongen is best een gedreven filosoof, maar heeft wat sommige dingen gewoon oogklepjes op (is in dit soort gevallen best komisch )
quote:
Traditioneel worden de wetenschappen in twee grote groepen ingedeeld:

de formele wetenschappen en de ervaringswetenschappen.

1. Tot de formele of deductieve wetenschappen rekent men de logica en de wiskunde. De uitspraken of stellingen die men erin vindt, worden bekomen zonder gebruik te maken van de ervaring. Men beperkt zich tot het onderzoek naar en het gebruik van een aantal denkwetten, en maakt bijvoorbeeld logische afleidingen van stellingen uit axioma's volgens vooraf vastgelegde regels. Deze wetenschappen leren op zichzelf niets over de werkelijkheid rondom ons, maar ze verschaffen ons wel symboolsystemen of vormen, die bruikbaar zijn om deze werkelijkheid uit te drukken; daarom noemt men ze "formeel".
2. De ervaringswetenschappen, ook empirische of inductieve wetenschappen genoemd, zijn die waarin wordt onderzocht hoe de werkelijkheid, dat wil zeggen de totaliteit van alle dingen, in mekaar zit. Men noemt ze ervaringswetenschappen omdat wordt aangenomen dat betrouwbare kennis over de werkelijkheid slechts bereikbaar is door een beroep te doen op ervaring. In het bijzonder betreft het ervaringsgegevens, of "empirische data", die we via de zintuigen bekomen. Hoewel scherpe scheidingslijnen niet kunnen worden getrokken, is het nuttig om de ervaringswetenschappen in drie deelgroepen te onderscheiden.

* De natuurwetenschappen (zoals de natuurkunde, scheikunde, biologie en geologie) die de wetten van de dode materie en van de levende wezens bestuderen;

* de gedragswetenschappen of sociale wetenschappen (ook menswetenschappen genoemd), waarin het gedrag van de mens als individu of in groep wordt onderzocht (hiertoe behoren ondermeer de psychologie, sociologie, economie), en

* de cultuurwetenschappen , die de produkten van de menselijke creativiteit tot voorwerp hebben (zoals kunst en literatuur). Hiertoe behoren de filologieën, de kunst- en literatuurwetenschap, de linguďstiek (of taalstudie), de rechtswetenschap, de archeologie en de geschiedenis.

Natuur-, gedrags- en cultuurwetenschappen

De grenzen tussen (1) de natuurwetenschappen, (2) de gedragswetenschappen en (3) de cultuurwetenschappen zijn moeilijk scherp te trekken. Er bestaan bijvoorbeeld wetenschappen over het gedrag van dieren (dierenpsychologie en ethologie) die bij (1) en (2) thuishoren; de studie van de techniek veronderstelt soms kennis van (1) en (3); de geschiedenis kan ook als een soort sociologie beoefend worden (2 en 3); de menselijke fysiologie en neurofysiologie hebben raakvlakken met de psychologie (1 en 2), enzovoort.

Vaak maakt men een onderscheid tussen "natuurwetenschappen" en "geesteswetenschappen" (ook "humane" wetenschappen genoemd); deze laatste moeten dan (2) en (3) omvatten. Dit onderscheid is echter verouderd. Zo staan de methodes van bijvoorbeeld de psychologie dichter bij de natuurwetenschappen dan bij de filologie, en bovendien is de term "geesteswetenschappen" vaag en misleidend.

Soms noemt men de natuurwetenschappen, samen met de wiskunde, exacte wetenschappen. Ook deze benaming is onhoudbaar. Alle wetenschappen moeten streven naar exactheid, dat wil zeggen dat ze een ondubbelzinnige taal dienen te gebruiken. De ene wetenschap kan dit evenwel beter dan de andere; zo is de natuurkunde exacter dan de biologie, maar deze laatste is niet meer exact dan sommige takken van de psychologie of de linguďstiek.

In de praktijk kan men soms een onderscheid maken tussen "zuivere" en "toegepaste" wetenschappen. Deze laatste hebben betrekking op technieken waarbij de wetenschappelijke gegevens worden gebruikt om menselijke noden te bevredigen en om praktische problemen op te lossen. Zo wordt de kennis van de fysica en de chemie in de ingenieurswetenschappen gebruikt; deze van de menselijke biologie en fysiologie in de geneeskunde; deze van de psychologie in de psychodiagnostiek en psychotherapie, enzovoort.

Uit het voorgaande blijkt dat de "Faculteit Wetenschappen" eigenlijk de "Faculteit Natuurwetenschappen" zou moeten heten en dat de wiskunde en de logica in een aparte faculteit thuishoren, wegens het heel speciaal karakter van deze wetenschappen. De huidige benamingen zijn echter historisch gegroeid in een periode toen nog niet alle wetenschappen waren ontstaan.

Tenslotte hoort men soms nog de term "positieve wetenschappen". Hiermee bedoelde men in de 19e eeuw die wetenschappen die op gegevens - feiten - berusten (m.a.w. de ervaringswetenschappen). Ze werden geplaatst tegenover de wetenschappen die men als "speculatief" beschouwde (d.w.z. bestaande uit bespiegelingen). Aangezien men evenwel kan aantonen dat ook de geschiedenis, de rechtswetenschap, de literatuurwetenschap, enzovoort kunnen worden opgebouwd op basis van nauwkeurig feitenmateriaal, is ook dit onderscheid niet erg nuttig. Alleen de speculatieve gedeelten van de wijsbegeerte en de theologie kunnen strikt genomen als "niet-positief" worden beschouwd.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73177710
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:00 schreef Tain het volgende:

[..]

[..]

pi_73177736
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef RitseB het volgende:
Of hij probeert je uit je tent te lokken
Nee, het is er eentje die heilig overtuigd is over wat hij vindt dat waar is
  maandag 28 september 2009 @ 13:12:43 #62
182714 RitseB
pi_73177889
Probeer hem dan nog maar te overtuigen
pi_73178397
Ook een psycho Nebo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73178475
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Reintji het volgende:
Ook een psycho Nebo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOOR FIVE!!

Welk jaar zit je?
pi_73178783
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Nebo het volgende:

[..]

DOOR FIVE!!

Welk jaar zit je?
Dat zou slechts mijn status als oude lul definitief bevestigen.
pi_73178789
Spank komt binnen en het niveau verhoogt
pi_73178948
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Poit het volgende:
Spank komt binnen en het niveau verhoogt
Jeweet ouwe! Een en al klasse die Spankers!
pi_73179012
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dat zou slechts mijn status als oude lul definitief bevestigen.
Ouwe lullen moeten er ook zijn om de jonge lullen in een goed daglicht te zetten
  maandag 28 september 2009 @ 13:56:26 #69
182714 RitseB
pi_73179039
The prestige is trouwens een toffe film
pi_73179195
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ouwe lullen moeten er ook zijn om de jonge lullen in een goed daglicht te zetten
1996-2001 SWI. Zat sowieso in de sociaal, A&O hoek. Veel statistiek trouwens, heel veel. Daarna andere studie gedaan omdat ik toch iets meer de medische kant op wilde. Was sowieso een beetje een parkeerstudie voor mij, ben noord nederlands kampioen uitloten. Veel van mijn jaargenoten trouwens ook. Wel veel dames inderdaad, mentorgroepjes van 12 met steevast één of twee heren.
pi_73179244
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jeweet ouwe! Een en al klasse die Spankers!
Een en al!
mooie neger van me!
pi_73179303
Poit, jij doet me met die laatste reactie even denken aan het kleine teentje van de voet van die oude opa in de cartoon met dat bange, roze hondje! (wat trouwens een briljant programma is, die afleveringen moet ik weer eens opzoeken; vooral die met die vieze kapper)
  maandag 28 september 2009 @ 14:13:04 #73
182714 RitseB
pi_73179469

pi_73180826
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Nebo het volgende:
Poit, jij doet me met die laatste reactie even denken aan het kleine teentje van de voet van die oude opa in de cartoon met dat bange, roze hondje! (wat trouwens een briljant programma is, die afleveringen moet ik weer eens opzoeken; vooral die met die vieze kapper)
Courage was dat hondje toch? Geweldige tekenfilmserie
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73180958
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73181980
ik ben stiekem ook een opa.
pi_73182094
Ik weet haar naam niet meer
  maandag 28 september 2009 @ 16:02:34 #79
182714 RitseB
pi_73182312
Caroline ?
  maandag 28 september 2009 @ 16:02:35 #80
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73182315
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet haar naam niet meer
Ik ben verliefd.. Op wie? wist ik het maar...

pi_73182421
Er waren nieuwe trainees, maar deze meid gaat naar het project in Groningen. We hebben gezellig wat gegeten bij de Subway enzo en ze zocht me de hele tijd op.
Nu weet ik niet meer hoe ze heet

Edit : niet wat ik haar naam wist
pi_73182589
ze heet karel denk..
pi_73182660
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:10 schreef Poit het volgende:
ze heet karel denk..
pi_73182712
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:13 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]

Welke film is dat?

Ik heb net een vingerskateboardje gekocht incl extra wieltjes, truckverhoogdingen en zo'n schroefsetje enzo
pi_73184228
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Welke film is dat?

Ik heb net een vingerskateboardje gekocht incl extra wieltjes, truckverhoogdingen en zo'n schroefsetje enzo
Awesome, hoe duur?
pi_73184287
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:59 schreef marvdeparv het volgende:

[..]

Awesome, hoe duur?
10eu maar, 8eu heb je ze zonder die extra zooi.

Gaan we vanavond wel even mee kloten terwijl we persona 4 spelen

Hoelaat ben jij bij bas?
  maandag 28 september 2009 @ 17:09:42 #87
182714 RitseB
pi_73184543
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Welke film is dat?

Weet niet welke film, vond ik de mooiste foto van scarlett
pi_73184579
Die ene van de zijkant vind ik ook wel interessant
  maandag 28 september 2009 @ 17:14:40 #89
182714 RitseB
pi_73184672
Ik vind ze allemaal wel interessant
pi_73184692
pi_73184696
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 28 september 2009 @ 17:18:31 #92
182714 RitseB
pi_73184778
SPOILER
Zal wel nep zijn
pi_73184817

maandag 28 september 2009 @ 17:19:58 #94
182714 RitseB
pi_73184829
Doet het niet
pi_73184890
pi_73185380
Tering jullie gaan veel te snel Ik hou 't niet bij
  maandag 28 september 2009 @ 17:38:24 #97
182714 RitseB
pi_73185392
Sorry
pi_73185544
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef RitseB het volgende:
SPOILER
Zal wel nep zijn
ontzettend nep. Scarlett heeft heul andere tepels.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_73185582
Ik kan ritses plaatje niet zien
  maandag 28 september 2009 @ 17:52:19 #100
182714 RitseB
pi_73185763
pi_73185849
zullen wel nep zijn jah
pi_73186506
Neppe fotosoeps..
pi_73186518
Echte fotosoeps..
pi_73186627
Echte soep
pi_73186761
Erwten soep
pi_73186774
Falafel
pi_73186794
Wie koppelt deze in drie stappen aan een Australische kangoeroe?
  maandag 28 september 2009 @ 18:31:37 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73186879
Falafel -> Wordt gemaakt door buitenlanders -> Australiers zijn buitenlanders -> Australiers zijn rondhuppelende klapjosti's -> Australische kangaroes
pi_73187001
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Falafel -> Wordt gemaakt door buitenlanders -> Australiers zijn buitenlanders -> Australiers zijn rondhuppelende klapjosti's -> Australische kangaroes
pi_73187088
Dat zijn er vier, faal!
  maandag 28 september 2009 @ 18:41:17 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73187181
Ik dacht drie tussenstappen. Moest je maar duidelijk zijn
pi_73187220
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht drie tussenstappen. Moest je maar duidelijk zijn
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Wie koppelt deze in drie stappen aan een Australische kangoeroe?
Hoe de meuk kan ik nou nog duidelijker zijn? Door een voorbeeld te geven?
  maandag 28 september 2009 @ 18:43:09 #113
182714 RitseB
pi_73187244
Ja
pi_73187580

SPOILER
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73188755

maandag 28 september 2009 @ 19:19:40 #116
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73188776
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_73188939
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Ja ze hebben er die eeehm..... of misschien eehm..... of de... nee...

Volgens mij niet
pi_73189181
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Een Karl Kani horloge!
  maandag 28 september 2009 @ 19:32:08 #119
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73189292
Ik zit helemaal in Devil May Cry 4. Nooit gedacht dat ik die shit zo tof zou vinden.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_73189511
De nieuwste Family Guy is overigens weer heerlijk
  maandag 28 september 2009 @ 19:37:56 #121
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73189555
Vanavond nieuwe aflevering HIMYM!
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 19:50:59 #122
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73190093
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 20:09:58 #123
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73190772
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
- james 'jimmy' dean
pi_73190820
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
De nieuwste Family Guy is overigens weer heerlijk
Die disney shit
  maandag 28 september 2009 @ 20:11:55 #125
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73190838
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categorie
pi_73190899
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Vaak ook paypal heurrr, en dat kan wel zonder cc
  maandag 28 september 2009 @ 20:14:03 #127
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73190914
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categorie
Binnenlands is nooit de goedkoopste Heel af en toe bol.com, maar Play.com of TheHut.com liggen heel vaak ver onder de prijs. Ergo: creditcard needed.
- james 'jimmy' dean
pi_73190945
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Binnenlands is nooit de goedkoopste Heel af en toe bol.com, maar Play.com of TheHut.com liggen heel vaak ver onder de prijs. Ergo: creditcard needed.
Vraag een creditcard aan
  maandag 28 september 2009 @ 20:15:33 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73190975
Ja, er zit niks anders op denk ik. Als je toch ergens dik 30 euro op een game kunt besparen, waarom doet niet iedereen dat vraag ik me dan af
- james 'jimmy' dean
pi_73190981
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Die disney shit
Schitterend inderdaad, of de complimentary guy
pi_73191083
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:15 schreef Nebo het volgende:

[..]

Schitterend inderdaad, of de complimentary guy
Ik ga hem vanavond nog een keer kijken, samen met nieuwe simpsons en american dad

Enne nebo! Ga jij eens heel snel Dance Gavin Dance downloaden/kopen! De albums 'Dance Gavin Dance' en 'Downtown Battle Mountain' moet je hebben

En dan zie ik je 7november in de Melkweg
pi_73191157
Is American Dad ook weer begonnen? Dan ga ik die nu ook maar eens kijken

Downtown Battle Mountain staat nu in de download
pi_73191280
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef Nebo het volgende:
Is American Dad ook weer begonnen? Dan ga ik die nu ook maar eens kijken

Downtown Battle Mountain staat nu in de download

Zondagavond cartoon avond
pi_73191306
En al weer klaar met downloaden
pi_73191338
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:24 schreef Nebo het volgende:
En al weer klaar met downloaden

Best band ever
pi_73191458
Eerste indruk is dat er wel iets te veel geschreeuwd wordt

Verder klinkt het lekker
pi_73191490
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef Nebo het volgende:
Eerste indruk is dat er wel iets te veel geschreeuwd wordt

Verder klinkt het lekker
Het is inderdaad meer geschreeuw dan de meeste muziek die ik luister, maar de zang is zoooooooooo fucking mooi en de muziek zit ook heerlijk in elkaar. En hoe vaker ik het luister hoe vetter ik de schreeuwgast ook vind
  maandag 28 september 2009 @ 20:33:21 #138
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73191610
Welke band?
- james 'jimmy' dean
pi_73191728
Downtown Battle Mountain
pi_73191750
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:33 schreef Lyzio het volgende:
Welke band?
Dance Gavin Dance

Speelt 7november in de Melkweg als voorprogramma van A Skylit Drive (ken die band niet eens )
pi_73191762
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef Edwinuss het volgende:
Downtown Battle Mountain
Nee zo heet het album
pi_73191828
Net maar even de wieltjes vervangen van mn vingerskateboard
  maandag 28 september 2009 @ 20:41:10 #143
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73191922
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dance Gavin Dance

Speelt 7november in de Melkweg als voorprogramma van A Skylit Drive (ken die band niet eens )
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?
- james 'jimmy' dean
pi_73192046
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Van het album Downtown Battle Mountain:
"Open your eyes and look north"
"Lemon Meringue Tie"
"And I told them I invented Times New Roman"
"Turn off the lights I'm watching Back to the Future"

Van het album Dance Gavin Dance:
"The Robot With Human Hair Pt. 3"
"Alex English"
pi_73192079
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:37 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Nee zo heet het album
pi_73192146
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:

[..]

En als je van Deftones houdt, ze hebben ook een nummer met Chino Moreno gedaan; "Caviar"
  maandag 28 september 2009 @ 20:48:34 #147
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73192207

Goede titels kunnen ze wel bedenken
pi_73192238
Zo morgen de eerste schooldag zonder boeken/laptop
pi_73192293
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:

Goede titels kunnen ze wel bedenken
Ja

"Surprise! I'm from Cuba, Everyone has one brain"
"The Backwards Pumpkin Song"
"It's safe to say you dig the back seat"
"Me and Zoloft get along just fine"
"The importance of Cocaine"

maandag 28 september 2009 @ 20:53:32 #150
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73192370
Inderdaad, wat een titels zeg
- james 'jimmy' dean
pi_73192619
"Stop, take a break, I gotta shake my head in disappointment for five minutes"

Heldenprogramma dat American Dad
  maandag 28 september 2009 @ 21:06:33 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73192842
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
Net maar even de wieltjes vervangen van mn vingerskateboard
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
pi_73192983
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
Alles wat ik doe is meteen weer hip
  maandag 28 september 2009 @ 21:11:04 #154
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73193021
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Nee
pi_73193068
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee
Jawel, je wil jouw fingerboard ook weer opzoeken he
pi_73193086
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Zeg, je bent AQuila niet!
  maandag 28 september 2009 @ 21:13:21 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73193115
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Jawel, je wil jouw fingerboard ook weer opzoeken he
Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer van
  maandag 28 september 2009 @ 21:14:10 #158
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73193140
quote:
Dance Gavin Dance - And I Told Them I Invented Times New Roman
Dance Gavin Dance - Me And Zoloft Get Along Fine
Dance Gavin Dance - Surprise! I'm From Cuba
Dance Gavin Dance - The Backward Pumpkin Song
Dance Gavin Dance - The Importance of Cocaine
Dance Gavin Dance - The Robot With Human Hair Part 1
Dance Gavin Dance - Turn Off The Lights I'm Watching Back To The Future
Tot zover voor mij de meest weirde titels Muziek is erg lekker trouwens!
- james 'jimmy' dean
pi_73193153
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer van
Ik toen ook niet, en nu nog minder
pi_73193173
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Tot zover voor mij de meest weirde titels Muziek is erg lekker trouwens!
Ben je er bij in de Melkweg ?
  maandag 28 september 2009 @ 21:16:26 #161
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73193242
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ben je er bij in de Melkweg ?
Wanneer is dat?
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 21:29:40 #164
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73193835
Guano Apes Maken ze nog nieuwe shit?
- james 'jimmy' dean
pi_73193874
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef Lyzio het volgende:
Guano Apes Maken ze nog nieuwe shit?
Years active 1994 - 2005
2009 - present
  maandag 28 september 2009 @ 21:31:28 #166
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73193908
Wat zijn ze aan 't doen?
- james 'jimmy' dean
pi_73194014

5742 nummers, 106 artiesten en 416 albums.
Al de tags en al het albumart klopt. Na bijna alles opnieuw gedownload te hebben
pi_73194082
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:31 schreef Lyzio het volgende:
Wat zijn ze aan 't doen?
Dunno
  maandag 28 september 2009 @ 21:39:27 #169
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73194239
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

5742 nummers, 106 artiesten en 416 albums.
Al de tags en al het albumart klopt. Na bijna alles opnieuw gedownload te hebben
Zal me een hels tering karwei geweest zijn
- james 'jimmy' dean
pi_73194261
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ook ! Zou best weleens kunnen dat 't 10 jaar geleden was, volgens mij heb ik 'm nog ergens liggen (nee ik ga 'm niet opzoeken! )
pi_73194352
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zal me een hels tering karwei geweest zijn
Ja
Best wel de moeite waard om alle data netjes te krijgen, maar ik ben nog dik discography torrents aan het binnenhalen. Post zo nog wel een screen.
  maandag 28 september 2009 @ 21:42:33 #172
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73194395
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja
Best wel de moeite waard om alle data netjes te krijgen, maar ik ben nog dik discography torrents aan het binnenhalen. Post zo nog wel een screen.
Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.
- james 'jimmy' dean
pi_73194480
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.
Jij hebt het door
  maandag 28 september 2009 @ 21:46:22 #174
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73194564
Mensen die gewoon maar hun liedjes op een iPod/iPhone knallen zonder daar eerst eens goed naar te kijken snappen de visie van Apple niet en zijn derhalve dat materiaal onwaardig.
- james 'jimmy' dean
pi_73194662
  maandag 28 september 2009 @ 21:49:26 #176
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73194711
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde!
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 21:50:45 #177
182714 RitseB
pi_73194776
Ipod van ed tha hustla
  maandag 28 september 2009 @ 21:51:29 #178
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73194799
Eens een baas, altijd een baas. Zelfs op z'n iPhone.
- james 'jimmy' dean
pi_73194817
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Mensen die gewoon maar hun liedjes op een iPod/iPhone knallen zonder daar eerst eens goed naar te kijken snappen de visie van Apple niet en zijn derhalve dat materiaal onwaardig.
Ik kan je vertellen dat ik er na een paar maanden zorgvuldig bijhouden echt geen aandacht meer aan besteedde.
pi_73194830
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Eens een baas, altijd een baas. Zelfs op z'n iPhone.
Dat is mijn iPod 120GB. Ik heb ook nog een iPhone

Maar daar staat geen muziek op
  maandag 28 september 2009 @ 21:52:25 #181
182714 RitseB
pi_73194831
Politiekunde
Verpleging
Leraar opleiding aardrijkskunde/geschiedenis.
SPW
Fotografie
HBO Recht
Pedagogiek
Personeel en arbeid
Toegepaste psychologie
Communicatie multimedia design
Management economie en recht
Opleidingskunde

Mijn lijstje van opleidingen die me interesant lijken. Zijn er toch nog heel wat
pi_73194872
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Do you like fish dicks ?
pi_73194904
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:53 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Do you like fish dicks ?
  maandag 28 september 2009 @ 21:55:50 #184
182714 RitseB
pi_73194969
Heb je trouwens alle album hoesjes ed
pi_73195042
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef RitseB het volgende:
Heb je trouwens alle album hoesjes ed
pi_73195114
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Yo edwinuss, i'm really happy for you. I'm gonna let you finish but CraniuM doens't like kanye west
pi_73195118
Het kutte van iTunes is dat hij soms nummers overslaat tijdens het toevoegen van albumart. Dus nu moet ik alsnog nummer voor nummer checken of de art er wel bij zit. Meestal zijn het er 1 of 2 die iTunes niet pakt.
  maandag 28 september 2009 @ 22:00:46 #188
182714 RitseB
pi_73195166
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gedaan met mijn muziek collectie, 2 jaar terug ofzo. tis in iedergeval iets wat ik niet meer doe
pi_73195182

Dit is morgen wel klaar, dus heb ik morgenavond weer wat te doen

Iemand aanvullingen?
  maandag 28 september 2009 @ 22:01:13 #190
182714 RitseB
pi_73195186
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Het kutte van iTunes is dat hij soms nummers overslaat tijdens het toevoegen van albumart. Dus nu moet ik alsnog nummer voor nummer checken of de art er wel bij zit. Meestal zijn het er 1 of 2 die iTunes niet pakt.
En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.
pi_73195210
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

Waar is Peter Gabriel mien jung ?
pi_73195217
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef RitseB het volgende:

[..]

En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.
Begint mij inmiddels ook mn strot uit te komen
  maandag 28 september 2009 @ 22:02:17 #193
182714 RitseB
pi_73195223
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eens
pi_73195268
3DD
  maandag 28 september 2009 @ 22:04:46 #195
182714 RitseB
pi_73195309
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:03 schreef Nebo het volgende:
3DD
˛˛
pi_73195314
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eens
Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.
  maandag 28 september 2009 @ 22:05:06 #197
182714 RitseB
pi_73195320
Queens of the stone age
  maandag 28 september 2009 @ 22:06:06 #198
182714 RitseB
pi_73195360
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.
Ik check vaak allmusic of musicmeter.nl vaak wat ze daar van de albums vinden. Dan heb je meestal het beste te pakken
pi_73195396

Dit nummer is echt TE gangster
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef RitseB het volgende:
Queens of the stone age
Ik was helemaal vergeten dat die band nog bestond, vroeger echt kapot gedraaid.
pi_73195433
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:

Dit nummer is echt TE gangster
Lil Pauper
  maandag 28 september 2009 @ 22:08:28 #202
182714 RitseB
pi_73195453
  maandag 28 september 2009 @ 22:12:10 #204
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73195578
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef RitseB het volgende:
Politiekunde
Verpleging
Leraar opleiding aardrijkskunde/geschiedenis.
SPW
Fotografie
HBO Recht
Pedagogiek
Personeel en arbeid
Toegepaste psychologie
Communicatie multimedia design
Management economie en recht
Opleidingskunde

Mijn lijstje van opleidingen die me interesant lijken. Zijn er toch nog heel wat
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:12:21 #205
182714 RitseB
pi_73195585
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:

IN YO FACE SON
IN YO FACE
  maandag 28 september 2009 @ 22:13:07 #206
182714 RitseB
pi_73195607
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:12 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ben jij geschiedenis/economie/aardrijkskunde leraar
  maandag 28 september 2009 @ 22:13:56 #208
182714 RitseB
pi_73195638
De La Soul, helden
pi_73195645
pi_73195648
Dat lijstje, ik ga spw doen morgen eerste dag school
  maandag 28 september 2009 @ 22:16:32 #211
182714 RitseB
pi_73195744
quote:
I Most certainly did
pi_73195777
New Kids - Dronken is echt te briljant voor woorden.
  maandag 28 september 2009 @ 22:20:36 #213
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73195910
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ben jij geschiedenis/economie/aardrijkskunde leraar
Guilty. Geschiedenis
- james 'jimmy' dean
pi_73195920
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:16 schreef RitseB het volgende:

[..]

I Most certainly did
Exploding fist bump!
  maandag 28 september 2009 @ 22:20:52 #215
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73195923
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
New Kids - Dronken is echt te briljant voor woorden.
Link.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:21:05 #216
182714 RitseB
pi_73195932
Havo vwo vmbo ?
  maandag 28 september 2009 @ 22:21:51 #217
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73195969
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef RitseB het volgende:
Havo vwo vmbo ?
Allen Maar ben verder aan het leren om universitair les te geven.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:22:23 #218
182714 RitseB
pi_73195993
Tof, was de opleiding leuk ?
  maandag 28 september 2009 @ 22:22:46 #219
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196007
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef RitseB het volgende:
Tof, was de opleiding leuk ?
Mooiste tijd van m'n leven.
- james 'jimmy' dean
pi_73196017
RitseB als je spw wilt gaan doen welke richting op ?
  maandag 28 september 2009 @ 22:23:47 #221
182714 RitseB
pi_73196043
Nog geen idee, ik hou op het moment elke optie op mijn lijstje open
pi_73196069
Ik ga zelf richting kinderen/jongeren, ben iig benieuwd naar mijn eerste schooldag. moet alleen nog een laptop fixen en boeken
  maandag 28 september 2009 @ 22:25:20 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73196103
Toegepaste psychologie

Absoluut niet doen, heeft mijn vriendin gedaan maar is ze mee gestopt. Het is een nutteloze studie, want het enige wat je er mee kunt worden is coach. Heeft geen drol met psychologie te maken
  maandag 28 september 2009 @ 22:25:26 #224
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196108
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef RitseB het volgende:
Nog geen idee, ik hou op het moment elke optie op mijn lijstje open
Zijn leuke opleidingen hoor Maar als je de lerarenopleiding wilt gaan doen (neem aan dat je dit op het Fontys gaat doen) bedenk je dan wel dat je geen geschiedenis gaat studeren (of aardrijkskunde for that matter), maar dat je gaat leren om les te geven.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:29:21 #225
182714 RitseB
pi_73196272
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zijn leuke opleidingen hoor Maar als je de lerarenopleiding wilt gaan doen (neem aan dat je dit op het Fontys gaat doen) bedenk je dan wel dat je geen geschiedenis gaat studeren (of aardrijkskunde for that matter), maar dat je gaat leren om les te geven.
Dat besef ik me ook.

Toegepaste psychologie gaat het waars niet worden. Mijn vader zij precies het zelfde over de opleiding
  maandag 28 september 2009 @ 22:31:12 #226
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196363
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:35:32 #227
182714 RitseB
pi_73196549
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:31 schreef Lyzio het volgende:
Call of Duty 2 clan

Owned
hihi
  maandag 28 september 2009 @ 22:36:14 #228
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196573
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:35 schreef RitseB het volgende:

[..]

hihi
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_73196703
  maandag 28 september 2009 @ 22:39:43 #230
182714 RitseB
pi_73196721
anyways ik ben slapen

Truste iedereen
pi_73196752
Truste RitseB
  maandag 28 september 2009 @ 22:40:45 #232
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196758
GUTENACHT!
- james 'jimmy' dean
pi_73196823
Lekkie slape menschen!

maandag 28 september 2009 @ 22:43:29 #234
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196843
Ed gaat naar bed.
- james 'jimmy' dean
pi_73196845
Edwinuss doei
pi_73196855
Dan blijven Lyzio en ik over
  maandag 28 september 2009 @ 22:44:41 #237
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196876
Ohja, Ed. Zie dit

Call of Duty 2 clan

En effe doorlezen. Ik zei toch dat we groentjes hard moesten aanpakken.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:45:04 #238
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196888
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:44 schreef CraniuM het volgende:
Dan blijven Lyzio en ik over
Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook wel
- james 'jimmy' dean
pi_73196918
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook wel
Poit is volgens mij wel een baas
  maandag 28 september 2009 @ 22:47:49 #240
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73196989
Als je nou ook nog Aquila anti-baas vindt pas je hier helemaal thuis
  maandag 28 september 2009 @ 22:47:52 #241
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73196993
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Poit is volgens mij wel een baas
Poit heeft een motor!
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:48:14 #242
182714 RitseB
pi_73197014
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Poit is een koning
Fix
  maandag 28 september 2009 @ 22:48:20 #243
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197019
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:48:56 #244
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197049
En wat is 'pas je hier helemaal thuis'?
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:49:23 #245
182714 RitseB
pi_73197064
aquila was vroeger toen ik nog niet poste een beetje mijn held
pi_73197069
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speelt
  maandag 28 september 2009 @ 22:50:00 #247
182714 RitseB
pi_73197093
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
Een tautologie
  maandag 28 september 2009 @ 22:51:08 #248
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197139
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speelt
True. En ik luister absurd slechte muziek.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:52:46 #249
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73197206
quote:
Dat is prachtig!
pi_73197225
Zo heb weer eens Blink 182 op staan
pi_73197239
quote:

[..]

Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.
  maandag 28 september 2009 @ 22:53:38 #252
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197250
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Dat is prachtig!
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 22:54:22 #253
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197281
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Naar bed Ed! Potverdorie zeg!
- james 'jimmy' dean
pi_73197292
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Naar bed Ed! Potverdorie zeg!
iPhone
  maandag 28 september 2009 @ 22:54:59 #255
182714 RitseB
pi_73197305
Ha! ik mag teminste opblijven
pi_73197330
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
pi_73197349
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
  maandag 28 september 2009 @ 22:57:10 #258
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197387
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Goede opmerking +1
- james 'jimmy' dean
pi_73197441
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.

Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.

Ik krijg pas over een week weer geld
  maandag 28 september 2009 @ 23:00:12 #260
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197512
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:

Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 23:00:50 #261
182714 RitseB
pi_73197537
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:

Wacht gewoon een week
pi_73197541
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
pi_73197553
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef RitseB het volgende:

[..]

Wacht gewoon een week
quote:

[..]

Wacht gewoon een week
HET IS FIFA
pi_73197581
quote:

[..]

Wacht gewoon een week
Wachten is nooit leuk
  maandag 28 september 2009 @ 23:02:14 #265
182714 RitseB
pi_73197585
IK KAN OOK WEL LEZEN
  maandag 28 september 2009 @ 23:03:16 #266
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73197619
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:02 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Wachten is nooit leuk
Soms wel!
  maandag 28 september 2009 @ 23:03:32 #267
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197634
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
Dat doen ze niet hoor. Geloof me nou maar.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 23:04:29 #268
182714 RitseB
pi_73197662
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:03 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Soms wel!
NIET
pi_73197680
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?
  maandag 28 september 2009 @ 23:05:19 #270
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73197699
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:04 schreef RitseB het volgende:

[..]

NIET
WELLES
  maandag 28 september 2009 @ 23:06:05 #271
182714 RitseB
pi_73197734
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

WELLES
Noem dan een voorbeeld
pi_73197739
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:

[..]

Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n hand
pi_73197747
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

WELLES
NEE !
  maandag 28 september 2009 @ 23:06:35 #274
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197754
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n hand
Wijf!
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 23:07:15 #275
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197778
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef CraniuM het volgende:

[..]

NEE !
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom over
- james 'jimmy' dean
pi_73197821
Ohhja?
pi_73197843
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom over
dat heb ik ook van je geleerd
  maandag 28 september 2009 @ 23:09:16 #278
182714 RitseB
pi_73197852
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:08 schreef CraniuM het volgende:
Ohhja?

Zegt hij toch, lezen
pi_73197853
Fucksaus, watchxonline wil mijn Heroes afleveringen niet laden
  maandag 28 september 2009 @ 23:09:47 #280
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197876
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

dat heb ik ook van je geleerd
Zie me als een.. inspirator.
- james 'jimmy' dean
pi_73197901
mensen houden.... van ze houden.
  maandag 28 september 2009 @ 23:10:29 #282
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73197907
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef RitseB het volgende:

[..]

Noem dan een voorbeeld
Spanningsopbouw.
  maandag 28 september 2009 @ 23:10:39 #283
182714 RitseB
pi_73197915
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Nebo het volgende:
Fucksaus, watchxonline wil mijn Heroes afleveringen niet laden
Die edit button zit te dicht bij de quote button
  maandag 28 september 2009 @ 23:10:45 #284
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73197923
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef CraniuM het volgende:

[..]

NEE !
JA !
  maandag 28 september 2009 @ 23:10:54 #285
182714 RitseB
pi_73197929
pi_73197942
Ik ben bored.
  maandag 28 september 2009 @ 23:11:32 #287
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73197954
Pajruts of zeh Kerribiejun was vanavond op tv. Ik denk ik zeg 't effe.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 23:11:40 #288
182714 RitseB
pi_73197960
Poepsex
pi_73197976
Tieten in je gezichttyyyyyyyt
pi_73198000
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef RitseB het volgende:

[..]

Held!
  maandag 28 september 2009 @ 23:12:42 #291
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73198001
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
- james 'jimmy' dean
pi_73198008
Waar is het bier dan?
  maandag 28 september 2009 @ 23:13:28 #293
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73198033
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef CraniuM het volgende:
Waar is het bier dan?
In mijn blik.
- james 'jimmy' dean
  maandag 28 september 2009 @ 23:13:32 #294
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73198034
  maandag 28 september 2009 @ 23:13:52 #295
188728 Lyzio
why do we fall
pi_73198047
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Gamer_V het volgende:

LET'S GROOVE
Doe 's niet joh.
- james 'jimmy' dean
pi_73198061
RitseB can you kick it?
  maandag 28 september 2009 @ 23:14:11 #297
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_73198063
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:

[..]

Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]

Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.

HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
pi_73198068
Die trien uit groningen wil ik batse. Waarom weet ik haar naam niet meer
  maandag 28 september 2009 @ 23:14:22 #299
182714 RitseB
pi_73198070
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Vannacht een keer
  maandag 28 september 2009 @ 23:14:50 #300
182714 RitseB
pi_73198088
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:14 schreef CraniuM het volgende:
RitseB can you kick it?
Yes i can ?
pi_73198103