quote:
cb ladders spelen en soms naar LAN events.quote:Op maandag 28 september 2009 22:12 schreef l3laster het volgende:
hoe serieus is die vrienden groep je van je? ik bedoel je doel stelling = op cb ladders opencups of gewoon pcw?
Pestkopquote:Op maandag 28 september 2009 22:33 schreef RitseB het volgende:
Als hij dat had gewild had hij wel een topic geopend voor cod 4
quote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef CraniuM het volgende:
COD4 is over een ander halve maand dood.
Als mw2 uit is ga jij dan nog cod4 doenquote:Op maandag 28 september 2009 22:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]Deze mag wel in het rijtje van 'meest-ondeskundige-opmerking-ooit'
En met mij miljoenen anderen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:38 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Als mw2 uit is ga jij dan nog cod4 doen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vraag hier of mensen samen met mij een clan willen startenquote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef RitseB het volgende:
Je hebt toch ook recruit mogelijkheid op cb ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik ben bang dat je hier weinig kans hebtquote:Op maandag 28 september 2009 22:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik vraag hier of mensen samen met mij een clan willen starten
ja maar daar zitte meestal van die 12 jarige kindjes die zeggen dat ze med/high zijn maar als het erop aan komt ze ongelofelijk hard falen.quote:Op maandag 28 september 2009 22:51 schreef Lyzio het volgende:
Probeer anders een COD2-forum. Als dat bestaat.
Minder man. Ik zou eigenlijk ook niet weten waar je dan het beste terecht kunt. Hier geef ik je weinig kans, puur omdat COD2 -volgens mij- niet meer zo fanatiek gespeeld wordt door de FOK!members.quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja maar daar zitte meestal van die 12 jarige kindjes die zeggen dat ze med/high zijn maar als het erop aan komt ze ongelofelijk hard falen.
van alle FOK!ers ben ik de enigste die cod2 speeltquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Minder man. Ik zou eigenlijk ook niet weten waar je dan het beste terecht kunt. Hier geef ik je weinig kans, puur omdat COD2 -volgens mij- niet meer zo fanatiek gespeeld wordt door de FOK!members.
quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
ja maar daar zitte meestal van die 12 jarige kindjes die zeggen dat ze med/high zijn maar als het erop aan komt ze ongelofelijk hard falen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |