quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.
Naar bed Ed! Potverdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Goede opmerking +1quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Wacht gewoon een weekquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meerquote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.
Soms wel!quote:
Dat doen ze niet hoor. Geloof me nou maar.quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
WELLESquote:
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n handquote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?
Wijf!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |