quote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef RitseB het volgende:
Politiekunde
Verpleging
Leraar opleiding aardrijkskunde/geschiedenis.
SPW
Fotografie
HBO Recht
Pedagogiek
Personeel en arbeid
Toegepaste psychologie
Communicatie multimedia design
Management economie en recht
Opleidingskunde
Mijn lijstje van opleidingen die me interesant lijken. Zijn er toch nog heel wat
quote:
Guilty. Geschiedenisquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben jij geschiedenis/economie/aardrijkskunde leraar
Link.quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
New Kids - Dronken is echt te briljant voor woorden.
Allenquote:
Mooiste tijd van m'n leven.quote:
Zijn leuke opleidingen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef RitseB het volgende:
Nog geen idee, ik hou op het moment elke optie op mijn lijstje open
Dat besef ik me ook.quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zijn leuke opleidingen hoorMaar als je de lerarenopleiding wilt gaan doen (neem aan dat je dit op het Fontys gaat doen) bedenk je dan wel dat je geen geschiedenis gaat studeren (of aardrijkskunde for that matter), maar dat je gaat leren om les te geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook welquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook wel
Poit heeft een motor!quote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Poit is volgens mij wel een baas
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.quote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Als je nou ook nog Aquila anti-baas vindt pas je hier helemaal thuis
Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speeltquote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Als je nou ook nog Aquila anti-baas vindt pas je hier helemaal thuis
Een tautologiequote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
En wat is 'pas je hier helemaal thuis'?
True. En ik luister absurd slechte muziek.quote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speelt
Dat is prachtig!quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
En wat is 'pas je hier helemaal thuis'?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.
Naar bed Ed! Potverdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Goede opmerking +1quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Wacht gewoon een weekquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meerquote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.
Soms wel!quote:
Dat doen ze niet hoor. Geloof me nou maar.quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
WELLESquote:
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n handquote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?
Wijf!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n hand
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom overquote:
dat heb ik ook van je geleerdquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom over
Zie me als een.. inspirator.quote:
Spanningsopbouw.quote:
Die edit button zit te dicht bij de quote buttonquote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Nebo het volgende:
Fucksaus, watchxonline wil mijn Heroes afleveringen niet laden
JA !quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
http://www.cucirca.com/2007/05/27/watch-heroes-online/
Doe 's niet joh.quote:
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...quote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.
HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
Vannacht een keerquote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |