dat heb ik ook van je geleerdquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom over
Zie me als een.. inspirator.quote:
Spanningsopbouw.quote:
Die edit button zit te dicht bij de quote buttonquote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Nebo het volgende:
Fucksaus, watchxonline wil mijn Heroes afleveringen niet laden
JA !quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
http://www.cucirca.com/2007/05/27/watch-heroes-online/
Doe 's niet joh.quote:
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...quote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.
HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
Vannacht een keerquote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |