quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Falafel -> Wordt gemaakt door buitenlanders -> Australiers zijn buitenlanders -> Australiers zijn rondhuppelende klapjosti's -> Australische kangaroes
quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht drie tussenstappen. Moest je maar duidelijk zijn
Hoe de meuk kan ik nou nog duidelijker zijn? Door een voorbeeld te geven?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Wie koppelt deze in drie stappen aan een Australische kangoeroe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ja ze hebben er die eeehm..... of misschien eehm..... of de... nee...quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Een Karl Kani horloge!quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Die disney shitquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
De nieuwste Family Guy is overigens weer heerlijk
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categoriequote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
Vaak ook paypal heurrr, en dat kan wel zonder ccquote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
Binnenlands is nooit de goedkoopstequote:Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categorie
Vraag een creditcard aanquote:Op maandag 28 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Binnenlands is nooit de goedkoopsteHeel af en toe bol.com, maar Play.com of TheHut.com liggen heel vaak ver onder de prijs. Ergo: creditcard needed.
Schitterend inderdaad, of de complimentary guyquote:
Ik ga hem vanavond nog een keer kijken, samen met nieuwe simpsons en american dadquote:Op maandag 28 september 2009 20:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad, of de complimentary guy
quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef Nebo het volgende:
Is American Dad ook weer begonnen? Dan ga ik die nu ook maar eens kijken
Downtown Battle Mountain staat nu in de download
Het is inderdaad meer geschreeuw dan de meeste muziek die ik luister, maar de zang is zoooooooooo fucking mooi en de muziek zit ook heerlijk in elkaar. En hoe vaker ik het luister hoe vetter ik de schreeuwgast ook vindquote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef Nebo het volgende:
Eerste indruk is dat er wel iets te veel geschreeuwd wordt
Verder klinkt het lekker
Dance Gavin Dancequote:
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dance Gavin Dance
Speelt 7november in de Melkweg als voorprogramma van A Skylit Drive (ken die band niet eens)
Van het album Downtown Battle Mountain:quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?
En als je van Deftones houdt, ze hebben ook een nummer met Chino Moreno gedaan; "Caviar"quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
"And I told them I invented Times New Roman"
"Turn off the lights I'm watching Back to the Future"
Goede titels kunnen ze wel bedenken
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
Net maar even de wieltjes vervangen van mn vingerskateboard![]()
Alles wat ik doe is meteen weer hipquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
Neequote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is meteen weer hip
Zeg, je bent AQuila niet!quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is meteen weer hip
Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer vanquote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jawel, je wil jouw fingerboard ook weer opzoeken he
Tot zover voor mij de meest weirde titelsquote:Dance Gavin Dance - And I Told Them I Invented Times New Roman
Dance Gavin Dance - Me And Zoloft Get Along Fine
Dance Gavin Dance - Surprise! I'm From Cuba
Dance Gavin Dance - The Backward Pumpkin Song
Dance Gavin Dance - The Importance of Cocaine
Dance Gavin Dance - The Robot With Human Hair Part 1
Dance Gavin Dance - Turn Off The Lights I'm Watching Back To The Future
Ik toen ook niet, en nu nog minderquote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer van
Ben je er bij in de Melkwegquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tot zover voor mij de meest weirde titelsMuziek is erg lekker trouwens!
Wanneer is dat?quote:
Zal me een hels tering karwei geweest zijnquote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
5742 nummers, 106 artiesten en 416 albums.
Al de tags en al het albumart klopt. Na bijna alles opnieuw gedownload te hebben
Ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zal me een hels tering karwei geweest zijn
Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja
Best wel de moeite waard om alle data netjes te krijgen, maar ik ben nog dik discography torrents aan het binnenhalen. Post zo nog wel een screen.
Jij hebt het doorquote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.
Ik kan je vertellen dat ik er na een paar maanden zorgvuldig bijhouden echt geen aandacht meer aan besteedde.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Mensen die gewoon maar hun liedjes op een iPod/iPhone knallen zonder daar eerst eens goed naar te kijken snappen de visie van Apple niet en zijn derhalve dat materiaal onwaardig.
Dat is mijn iPod 120GB. Ik heb ook nog een iPhonequote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Eens een baas, altijd een baas. Zelfs op z'n iPhone.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef RitseB het volgende:
Heb je trouwens alle album hoesjes ed
Yo edwinuss, i'm really happy for you. I'm gonna let you finish but CraniuM doens't like kanye westquote:
Ik heb dat ook een keer gedaan met mijn muziek collectie, 2 jaar terug ofzo. tis in iedergeval iets wat ik niet meer doequote:
En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Het kutte van iTunes is dat hij soms nummers overslaat tijdens het toevoegen van albumart. Dus nu moet ik alsnog nummer voor nummer checken of de art er wel bij zit. Meestal zijn het er 1 of 2 die iTunes niet pakt.
Waar is Peter Gabriel mien jung ?quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is morgen wel klaar, dus heb ik morgenavond weer wat te doen
Begint mij inmiddels ook mn strot uit te komenquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.
Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eensquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is morgen wel klaar, dus heb ik morgenavond weer wat te doen
Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eens
Ik check vaak allmusic of musicmeter.nl vaak wat ze daar van de albums vinden. Dan heb je meestal het beste te pakkenquote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.
Ik was helemaal vergeten dat die band nog bestond, vroeger echt kapot gedraaid.quote:
Lil Pauperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |