quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Falafel -> Wordt gemaakt door buitenlanders -> Australiers zijn buitenlanders -> Australiers zijn rondhuppelende klapjosti's -> Australische kangaroes
quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht drie tussenstappen. Moest je maar duidelijk zijn
Hoe de meuk kan ik nou nog duidelijker zijn? Door een voorbeeld te geven?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Wie koppelt deze in drie stappen aan een Australische kangoeroe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ja ze hebben er die eeehm..... of misschien eehm..... of de... nee...quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Een Karl Kani horloge!quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Die disney shitquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
De nieuwste Family Guy is overigens weer heerlijk
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categoriequote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |