Wie ben jij? Stel je eens voor!quote:Op maandag 28 september 2009 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ha, het valt me mee dat ik nog in de OP sta! Heb mezelf echt al zo lang niet meer laten zien
Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!quote:
You fit right inquote:Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen)
Heldquote:Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen)
Je bent toch ook nog maar op de helft?quote:Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden)
Ik ben al weer thuisquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
Godzijdank niet zeg. Ik heb hem nu uiteindelijk aangeleverd met 850 woorden en als een vrij onsamenhangend geheel, dus ik ben benieuwd naar de bespreking volgende weekquote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent toch ook nog maar op de helft?
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Nebo het volgende:
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
quote:Op maandag 28 september 2009 12:24 schreef Nebo het volgende:
Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
Dat wilde er bij hem niet inquote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
dat laatste is wel heel erg naďefquote:Op maandag 28 september 2009 12:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat wilde er bij hem niet in
Hij was ook echt heel boos dat je bij het voltooien van de Bachelor een Bachelor of arts hebt bij filo en bij psycho Bachelor of science
edit: hij vond zelfs dat psychologie dichter bij een religie stond dan bij een wetenschap
Dan moet je hem uit de tent lokken door hem te proberen wetenschap te definiëren zonder dat psychologie daar binnen valtquote:Op maandag 28 september 2009 12:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat wilde er bij hem niet in
Hij was ook echt heel boos dat je bij het voltooien van de Bachelor een Bachelor of arts hebt bij filo en bij psycho Bachelor of science
edit: hij vond zelfs dat psychologie dichter bij een religie stond dan bij een wetenschap
Wiskunde Aquote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Nebo het volgende:
Heb je wiskunde A of B gehad? Als je wiskunde B hebt gehad dan zal statistiek je echt enorm meevallen. Ik heb daar een opgevoerde kinderjuf voor als docente die dingen zo uitgebreid uitlegt dat ik me daar echt verveel, terwijl mensen met wiskunde A soms met hun mond openhingen omdat ze er geen reet van snapten.
Het probleem met psychologie is gewoon dat het in veel aspecten subjectief is en daardoor in veel gevallen moeilijk falsifieerbaar, en dat wordt niet als wetenschappelijk ervaren. Die beste jongen is best een gedreven filosoof, maar heeft wat sommige dingen gewoon oogklepjes op (is in dit soort gevallen best komischquote:Op maandag 28 september 2009 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan moet je hem uit de tent lokken door hem te proberen wetenschap te definiëren zonder dat psychologie daar binnen valtgaat hem echt niet lukken!
(al vind ik zelf wel dat psychologie een beetje enthousiast is, ik ken geen enkele andere tak van de wetenschap die zo snel achter elkaar zulke uiteenlopende theorieën accepteert)
quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het probleem met psychologie is gewoon dat het in veel aspecten subjectief is en daardoor in veel gevallen moeilijk falsifieerbaar, en dat wordt niet als wetenschappelijk ervaren. Die beste jongen is best een gedreven filosoof, maar heeft wat sommige dingen gewoon oogklepjes op (is in dit soort gevallen best komisch)
quote:Traditioneel worden de wetenschappen in twee grote groepen ingedeeld:
de formele wetenschappen en de ervaringswetenschappen.
1. Tot de formele of deductieve wetenschappen rekent men de logica en de wiskunde. De uitspraken of stellingen die men erin vindt, worden bekomen zonder gebruik te maken van de ervaring. Men beperkt zich tot het onderzoek naar en het gebruik van een aantal denkwetten, en maakt bijvoorbeeld logische afleidingen van stellingen uit axioma's volgens vooraf vastgelegde regels. Deze wetenschappen leren op zichzelf niets over de werkelijkheid rondom ons, maar ze verschaffen ons wel symboolsystemen of vormen, die bruikbaar zijn om deze werkelijkheid uit te drukken; daarom noemt men ze "formeel".
2. De ervaringswetenschappen, ook empirische of inductieve wetenschappen genoemd, zijn die waarin wordt onderzocht hoe de werkelijkheid, dat wil zeggen de totaliteit van alle dingen, in mekaar zit. Men noemt ze ervaringswetenschappen omdat wordt aangenomen dat betrouwbare kennis over de werkelijkheid slechts bereikbaar is door een beroep te doen op ervaring. In het bijzonder betreft het ervaringsgegevens, of "empirische data", die we via de zintuigen bekomen. Hoewel scherpe scheidingslijnen niet kunnen worden getrokken, is het nuttig om de ervaringswetenschappen in drie deelgroepen te onderscheiden.
* De natuurwetenschappen (zoals de natuurkunde, scheikunde, biologie en geologie) die de wetten van de dode materie en van de levende wezens bestuderen;
* de gedragswetenschappen of sociale wetenschappen (ook menswetenschappen genoemd), waarin het gedrag van de mens als individu of in groep wordt onderzocht (hiertoe behoren ondermeer de psychologie, sociologie, economie), en
* de cultuurwetenschappen , die de produkten van de menselijke creativiteit tot voorwerp hebben (zoals kunst en literatuur). Hiertoe behoren de filologieën, de kunst- en literatuurwetenschap, de linguďstiek (of taalstudie), de rechtswetenschap, de archeologie en de geschiedenis.
Natuur-, gedrags- en cultuurwetenschappen
De grenzen tussen (1) de natuurwetenschappen, (2) de gedragswetenschappen en (3) de cultuurwetenschappen zijn moeilijk scherp te trekken. Er bestaan bijvoorbeeld wetenschappen over het gedrag van dieren (dierenpsychologie en ethologie) die bij (1) en (2) thuishoren; de studie van de techniek veronderstelt soms kennis van (1) en (3); de geschiedenis kan ook als een soort sociologie beoefend worden (2 en 3); de menselijke fysiologie en neurofysiologie hebben raakvlakken met de psychologie (1 en 2), enzovoort.
Vaak maakt men een onderscheid tussen "natuurwetenschappen" en "geesteswetenschappen" (ook "humane" wetenschappen genoemd); deze laatste moeten dan (2) en (3) omvatten. Dit onderscheid is echter verouderd. Zo staan de methodes van bijvoorbeeld de psychologie dichter bij de natuurwetenschappen dan bij de filologie, en bovendien is de term "geesteswetenschappen" vaag en misleidend.
Soms noemt men de natuurwetenschappen, samen met de wiskunde, exacte wetenschappen. Ook deze benaming is onhoudbaar. Alle wetenschappen moeten streven naar exactheid, dat wil zeggen dat ze een ondubbelzinnige taal dienen te gebruiken. De ene wetenschap kan dit evenwel beter dan de andere; zo is de natuurkunde exacter dan de biologie, maar deze laatste is niet meer exact dan sommige takken van de psychologie of de linguďstiek.
In de praktijk kan men soms een onderscheid maken tussen "zuivere" en "toegepaste" wetenschappen. Deze laatste hebben betrekking op technieken waarbij de wetenschappelijke gegevens worden gebruikt om menselijke noden te bevredigen en om praktische problemen op te lossen. Zo wordt de kennis van de fysica en de chemie in de ingenieurswetenschappen gebruikt; deze van de menselijke biologie en fysiologie in de geneeskunde; deze van de psychologie in de psychodiagnostiek en psychotherapie, enzovoort.
Uit het voorgaande blijkt dat de "Faculteit Wetenschappen" eigenlijk de "Faculteit Natuurwetenschappen" zou moeten heten en dat de wiskunde en de logica in een aparte faculteit thuishoren, wegens het heel speciaal karakter van deze wetenschappen. De huidige benamingen zijn echter historisch gegroeid in een periode toen nog niet alle wetenschappen waren ontstaan.
Tenslotte hoort men soms nog de term "positieve wetenschappen". Hiermee bedoelde men in de 19e eeuw die wetenschappen die op gegevens - feiten - berusten (m.a.w. de ervaringswetenschappen). Ze werden geplaatst tegenover de wetenschappen die men als "speculatief" beschouwde (d.w.z. bestaande uit bespiegelingen). Aangezien men evenwel kan aantonen dat ook de geschiedenis, de rechtswetenschap, de literatuurwetenschap, enzovoort kunnen worden opgebouwd op basis van nauwkeurig feitenmateriaal, is ook dit onderscheid niet erg nuttig. Alleen de speculatieve gedeelten van de wijsbegeerte en de theologie kunnen strikt genomen als "niet-positief" worden beschouwd.
Nee, het is er eentje die heilig overtuigd is over wat hij vindt dat waar isquote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef RitseB het volgende:
Of hij probeert je uit je tent te lokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 13:31 schreef Reintji het volgende:
Ook een psycho Nebo!DOOR FIVE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk jaar zit je?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Jeweet ouwe! Een en al klasse die Spankers!quote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Poit het volgende:
Spank komt binnen en het niveau verhoogt
Ouwe lullen moeten er ook zijn om de jonge lullen in een goed daglicht te zettenquote:Op maandag 28 september 2009 13:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat zou slechts mijn status als oude lul definitief bevestigen.
1996-2001 SWI. Zat sowieso in de sociaal, A&O hoek. Veel statistiek trouwens, heel veel. Daarna andere studie gedaan omdat ik toch iets meer de medische kant op wilde. Was sowieso een beetje een parkeerstudie voor mij, ben noord nederlands kampioen uitloten. Veel van mijn jaargenoten trouwens ook. Wel veel dames inderdaad, mentorgroepjes van 12 met steevast één of twee heren.quote:Op maandag 28 september 2009 13:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten er ook zijn om de jonge lullen in een goed daglicht te zetten
Een en al!quote:Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jeweet ouwe! Een en al klasse die Spankers!
Courage was dat hondje toch? Geweldige tekenfilmseriequote:Op maandag 28 september 2009 14:06 schreef Nebo het volgende:
Poit, jij doet me met die laatste reactie even denken aan het kleine teentje van de voet van die oude opa in de cartoon met dat bange, roze hondje! (wat trouwens een briljant programma is, die afleveringen moet ik weer eens opzoeken; vooral die met die vieze kapper)
Ik ben verliefd.. Op wie? wist ik het maar...quote:
Welke film is dat?quote:
Awesome, hoe duur?quote:Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Ik heb net een vingerskateboardje gekocht incl extra wieltjes, truckverhoogdingen en zo'n schroefsetje enzo
10eu maar, 8eu heb je ze zonder die extra zooi.quote:
Weet niet welke film, vond ik de mooiste foto van scarlettquote:Op maandag 28 september 2009 16:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Ik heb net een vingerskateboardje gekocht incl extra wieltjes, truckverhoogdingen en zo'n schroefsetje enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel nep zijn
Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef RitseB het volgende:ontzettend nep. Scarlett heeft heul andere tepels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel nep zijnAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Falafel -> Wordt gemaakt door buitenlanders -> Australiers zijn buitenlanders -> Australiers zijn rondhuppelende klapjosti's -> Australische kangaroes
quote:Op maandag 28 september 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht drie tussenstappen. Moest je maar duidelijk zijn
Hoe de meuk kan ik nou nog duidelijker zijn? Door een voorbeeld te geven?quote:Op maandag 28 september 2009 18:28 schreef Nebo het volgende:
Wie koppelt deze in drie stappen aan een Australische kangoeroe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ja ze hebben er die eeehm..... of misschien eehm..... of de... nee...quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Een Karl Kani horloge!quote:Op maandag 28 september 2009 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Hmm. Ik mag bij de werknemersavond voor de doldwaze dagen van de Bijenkorf gaan shoppen ... is er ook maar iets bij de bijenkorf wat ik mogelijk zou willen hebben?
Die disney shitquote:Op maandag 28 september 2009 19:36 schreef Nebo het volgende:
De nieuwste Family Guy is overigens weer heerlijk
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categoriequote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
Vaak ook paypal heurrr, en dat kan wel zonder ccquote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Lyzio het volgende:
Echt bij alle sites die budgetgaming aangeeft als goedkoopste keus heb je godverdomme een creditcard nodig
Binnenlands is nooit de goedkoopstequote:Op maandag 28 september 2009 20:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Daarom staan binnenlandse en buitenlandse shops nou onder een aparte categorie
Vraag een creditcard aanquote:Op maandag 28 september 2009 20:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Binnenlands is nooit de goedkoopsteHeel af en toe bol.com, maar Play.com of TheHut.com liggen heel vaak ver onder de prijs. Ergo: creditcard needed.
Schitterend inderdaad, of de complimentary guyquote:
Ik ga hem vanavond nog een keer kijken, samen met nieuwe simpsons en american dadquote:Op maandag 28 september 2009 20:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad, of de complimentary guy
quote:Op maandag 28 september 2009 20:20 schreef Nebo het volgende:
Is American Dad ook weer begonnen? Dan ga ik die nu ook maar eens kijken
Downtown Battle Mountain staat nu in de download
Het is inderdaad meer geschreeuw dan de meeste muziek die ik luister, maar de zang is zoooooooooo fucking mooi en de muziek zit ook heerlijk in elkaar. En hoe vaker ik het luister hoe vetter ik de schreeuwgast ook vindquote:Op maandag 28 september 2009 20:28 schreef Nebo het volgende:
Eerste indruk is dat er wel iets te veel geschreeuwd wordt
Verder klinkt het lekker
Dance Gavin Dancequote:
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?quote:Op maandag 28 september 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dance Gavin Dance
Speelt 7november in de Melkweg als voorprogramma van A Skylit Drive (ken die band niet eens)
Van het album Downtown Battle Mountain:quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?
En als je van Deftones houdt, ze hebben ook een nummer met Chino Moreno gedaan; "Caviar"quote:Op maandag 28 september 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eens even wat van downloaden dan. Songs die aan te raden zijn?
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
"And I told them I invented Times New Roman"
"Turn off the lights I'm watching Back to the Future"
Goede titels kunnen ze wel bedenken
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
Net maar even de wieltjes vervangen van mn vingerskateboard![]()
Alles wat ik doe is meteen weer hipquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
Neequote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is meteen weer hip
Zeg, je bent AQuila niet!quote:Op maandag 28 september 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is meteen weer hip
Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer vanquote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Jawel, je wil jouw fingerboard ook weer opzoeken he
Tot zover voor mij de meest weirde titelsquote:Dance Gavin Dance - And I Told Them I Invented Times New Roman
Dance Gavin Dance - Me And Zoloft Get Along Fine
Dance Gavin Dance - Surprise! I'm From Cuba
Dance Gavin Dance - The Backward Pumpkin Song
Dance Gavin Dance - The Importance of Cocaine
Dance Gavin Dance - The Robot With Human Hair Part 1
Dance Gavin Dance - Turn Off The Lights I'm Watching Back To The Future
Ik toen ook niet, en nu nog minderquote:Op maandag 28 september 2009 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kon er toen ook al geen reer van
Ben je er bij in de Melkwegquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tot zover voor mij de meest weirde titelsMuziek is erg lekker trouwens!
Wanneer is dat?quote:
Zal me een hels tering karwei geweest zijnquote:Op maandag 28 september 2009 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
5742 nummers, 106 artiesten en 416 albums.
Al de tags en al het albumart klopt. Na bijna alles opnieuw gedownload te hebben
Ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 21:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook nog wel ergens zo'n ding. Was zo'n fingerboard niet 10 jaar geleden populair?
Jaquote:Op maandag 28 september 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zal me een hels tering karwei geweest zijn
Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja
Best wel de moeite waard om alle data netjes te krijgen, maar ik ben nog dik discography torrents aan het binnenhalen. Post zo nog wel een screen.
Jij hebt het doorquote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het man. Heb ook veel spul van Apple. Het staat gewoon ontzettend strak als alles goed is.
Ik kan je vertellen dat ik er na een paar maanden zorgvuldig bijhouden echt geen aandacht meer aan besteedde.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Lyzio het volgende:
Mensen die gewoon maar hun liedjes op een iPod/iPhone knallen zonder daar eerst eens goed naar te kijken snappen de visie van Apple niet en zijn derhalve dat materiaal onwaardig.
Dat is mijn iPod 120GB. Ik heb ook nog een iPhonequote:Op maandag 28 september 2009 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Eens een baas, altijd een baas. Zelfs op z'n iPhone.
quote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef RitseB het volgende:
Heb je trouwens alle album hoesjes ed
Yo edwinuss, i'm really happy for you. I'm gonna let you finish but CraniuM doens't like kanye westquote:
Ik heb dat ook een keer gedaan met mijn muziek collectie, 2 jaar terug ofzo. tis in iedergeval iets wat ik niet meer doequote:
En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.quote:Op maandag 28 september 2009 21:59 schreef Edwinuss het volgende:
Het kutte van iTunes is dat hij soms nummers overslaat tijdens het toevoegen van albumart. Dus nu moet ik alsnog nummer voor nummer checken of de art er wel bij zit. Meestal zijn het er 1 of 2 die iTunes niet pakt.
Waar is Peter Gabriel mien jung ?quote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is morgen wel klaar, dus heb ik morgenavond weer wat te doen
Begint mij inmiddels ook mn strot uit te komenquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
En dat ja. Ik ben er echt te lui voor.
Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eensquote:Op maandag 28 september 2009 22:01 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is morgen wel klaar, dus heb ik morgenavond weer wat te doen
Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje discografien gedownload, ben ik me gestoopt luisterde de helft toch niet eens
Ik check vaak allmusic of musicmeter.nl vaak wat ze daar van de albums vinden. Dan heb je meestal het beste te pakkenquote:Op maandag 28 september 2009 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles toevoeg, ik ga vaak naar wikipedia en check de albums die officieel zijn uitgegeven. Die voeg ik dan netjes toe met albumart.
Ik was helemaal vergeten dat die band nog bestond, vroeger echt kapot gedraaid.quote:
Lil Pauperquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef RitseB het volgende:
Politiekunde
Verpleging
Leraar opleiding aardrijkskunde/geschiedenis.
SPW
Fotografie
HBO Recht
Pedagogiek
Personeel en arbeid
Toegepaste psychologie
Communicatie multimedia design
Management economie en recht
Opleidingskunde
Mijn lijstje van opleidingen die me interesant lijken. Zijn er toch nog heel wat
quote:
Guilty. Geschiedenisquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ben jij geschiedenis/economie/aardrijkskunde leraar
Link.quote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
New Kids - Dronken is echt te briljant voor woorden.
Allenquote:
Mooiste tijd van m'n leven.quote:
Zijn leuke opleidingen hoorquote:Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef RitseB het volgende:
Nog geen idee, ik hou op het moment elke optie op mijn lijstje open
Dat besef ik me ook.quote:Op maandag 28 september 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zijn leuke opleidingen hoorMaar als je de lerarenopleiding wilt gaan doen (neem aan dat je dit op het Fontys gaat doen) bedenk je dan wel dat je geen geschiedenis gaat studeren (of aardrijkskunde for that matter), maar dat je gaat leren om les te geven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook welquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Poit zal dadelijk nog wel binnen komen denderen. Lenny waarschijnlijk ook wel
Poit heeft een motor!quote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Poit is volgens mij wel een baas
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.quote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Als je nou ook nog Aquila anti-baas vindt pas je hier helemaal thuis
Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speeltquote:Op maandag 28 september 2009 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Als je nou ook nog Aquila anti-baas vindt pas je hier helemaal thuis
Een tautologiequote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
En wat is 'pas je hier helemaal thuis'?
True. En ik luister absurd slechte muziek.quote:Op maandag 28 september 2009 22:49 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord dat die alleen maar kut spellen speelt
Dat is prachtig!quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
En wat is 'pas je hier helemaal thuis'?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kom kom, in het begin (zo'n 23522 topics terug) was het best vermakelijk met die gast.
Naar bed Ed! Potverdorie zeg!quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Goede opmerking +1quote:Op maandag 28 september 2009 22:55 schreef CraniuM het volgende:
Ja edwinboi dat is niet slapen he, en big dicks in yo ass is bad for yo health !
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Wacht gewoon een weekquote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet en zal FIFA10 krijgen.
Ik ga gewoon mijn DS inruilen voor FIFA. Ik speel er toch nooit mee.
Ik krijg pas over een week weer geld![]()
![]()
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meerquote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar ga je die inruilen dan? Bij een gameshop gaan ze daar never nooit mee akkoord.
Soms wel!quote:
Dat doen ze niet hoor. Geloof me nou maar.quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?quote:Op maandag 28 september 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ding is een maand oud. Als ze hier bij de gameisland er niet akkoord mee gaan kom ik er nooit meer
WELLESquote:
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n handquote:Op maandag 28 september 2009 23:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij hebt vorige maand een DS gekocht en had toen niet door dat je FIFA10 dan niet kon kopen?
Wijf!quote:Op maandag 28 september 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had wel geld over maar ik heb een gat in m'n hand
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom overquote:
dat heb ik ook van je geleerdquote:Op maandag 28 september 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, een spatie tussen het laatste woord in een zin en het daaropvolgende leesteken komt erg dom over
Zie me als een.. inspirator.quote:
Spanningsopbouw.quote:
Die edit button zit te dicht bij de quote buttonquote:Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Nebo het volgende:
Fucksaus, watchxonline wil mijn Heroes afleveringen niet laden
JA !quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 23:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
http://www.cucirca.com/2007/05/27/watch-heroes-online/
Doe 's niet joh.quote:
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...quote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Als ik geen bezoek had gehad zou ik vanavond om 8 uur voor de tv op scherp zitten.
[..]
Iets accurater gezien: ze komen soms binnen een half uur na uitzending al online. Zo heb ik vorige week Smallville gemist, maar 20 minuten later stond-ie al online dus kon ik 'm zelf mooi in de herhaling zetten.
HIMYM zou dus voor 3AM al online kunnen zijn, afhankelijk van de uploader.
Vannacht een keerquote:Op maandag 28 september 2009 23:12 schreef Lyzio het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe aflevering (5x02 Double Date) van HIMYM ergens te downloaden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |