Je bent toch ook nog maar op de helft?quote:Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden)
Ik ben al weer thuisquote:Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
Godzijdank niet zeg. Ik heb hem nu uiteindelijk aangeleverd met 850 woorden en als een vrij onsamenhangend geheel, dus ik ben benieuwd naar de bespreking volgende weekquote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent toch ook nog maar op de helft?
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Nebo het volgende:
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
quote:Op maandag 28 september 2009 12:24 schreef Nebo het volgende:
Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
Dat wilde er bij hem niet inquote:Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |