abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 00:08:35 #1
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_73169120

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen...
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet (Vincent), maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126 Doet niet meer mee
larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
CraniuM: Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss.

DE OP IS HIER TE VINDEN
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 28 september 2009 @ 00:08:57 #2
182714 RitseB
pi_73169133
Fipo en weltruste
pi_73169142
Ik was hier..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_73169253
Heb jij dan ook 2 PS3s Poit? Want dan kan je er vast wel eentje missen
pi_73169349
Truste morgen vroeg op
pi_73169358
moi!
pi_73169498
Over 6 uur alweer in de bus om mijn opdracht af te maken in de bibliotheek

Trusten peeps!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_73169815
Hoef pas om 12:45 op school te zijn
pi_73169852
Ha, het valt me mee dat ik nog in de OP sta! Heb mezelf echt al zo lang niet meer laten zien
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_73170274
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ha, het valt me mee dat ik nog in de OP sta! Heb mezelf echt al zo lang niet meer laten zien
Wie ben jij? Stel je eens voor!
pi_73170527
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:04 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wie ben jij? Stel je eens voor!
Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen )
pi_73170775
IK GA NAAR DANCE GAVIN DANCE
pi_73170790
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoi, ik ben Freddie, 36 jaar, ik werk als floormanager bij Hendo Rijnfront, vlak bij het Corpus museum. Daarnaast volg ik in de avonduren nog een opleiding tot wegwerpaanstekerreparateur, zit inmiddels in mijn tweede jaar en hoop de opleiding binnen anderhalf jaar afgerond te hebben!
Hobbies zijn: paardrijden, figuurschaatsen en natuurlijk drinken met wat maten in de kroeg!
Muziek hou ik ook enorm van, vooral gouwe ouwe van Vanessa, Corry Konings en Marianne Weber (is tevens mn droomvrouw, maar dat moet mn vriendin maar niet horen )
You fit right in
pi_73170883
MOTHERFUCKING DANCE GAVIN DANCE
pi_73170975
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:58 schreef lkb9000 het volgende:
MOTHERFUCKING DANCE GAVIN DANCE
pi_73171075
quote:
Op maandag 28 september 2009 02:10 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Beste band ooit
pi_73171404
Ik verveel me
pi_73171572
Mogguh
pi_73171629
Mogguh
pi_73171634
Ik werd per ongeluk wakker, ga weer slapen denk
  maandag 28 september 2009 @ 07:12:30 #21
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_73171646
quote:
Op maandag 28 september 2009 01:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Held
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_73172046
Goedemorgen knappe, lieve, grappige en geweldige SCers!
  maandag 28 september 2009 @ 08:45:19 #23
182714 RitseB
pi_73172293
Hoi geweldig lieve edwin
  maandag 28 september 2009 @ 08:48:46 #24
182714 RitseB
pi_73172332
Leuk allebei de lessen vallen uit
  maandag 28 september 2009 @ 09:12:09 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73172640
Ik ben er ook weer eens

Gewoon een heel weekend zonder echt internet gezeten Had een laptop mee naar Leiden genomen, maar was de lader vergeten, en de accu was al leeg Heb nog wat kunnen doen op mijn gsm maar na zo'n 10 min begaf ook die batterij het
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73172775
Goedemorgen schatjes
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_73173316
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden )
pi_73173830
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
  maandag 28 september 2009 @ 10:20:19 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73173891
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:49 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Ik heb al 661 woorden voor mijn schrijfopdracht (er staat 750 tot 1250 woorden voor, minder mag maar ik heb het idee dat ik lang niet alles gemeld heb wat ik zou moeten melden )
Je bent toch ook nog maar op de helft?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_73174011
werkuuuuuuuuuhhh..
  maandag 28 september 2009 @ 11:11:51 #31
182714 RitseB
pi_73175005
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Hoi Hoi, mja ben weer weg naar school toe
Ik ben al weer thuis
pi_73175188
Duhs...
  maandag 28 september 2009 @ 11:40:39 #33
182714 RitseB
pi_73175620
Ga ik maar een keer een tosti in de pan maken
pi_73176041
Zo ook maar weer naar schoolie
pi_73176124
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je bent toch ook nog maar op de helft?
Godzijdank niet zeg. Ik heb hem nu uiteindelijk aangeleverd met 850 woorden en als een vrij onsamenhangend geheel, dus ik ben benieuwd naar de bespreking volgende week
  maandag 28 september 2009 @ 12:03:54 #36
182714 RitseB
pi_73176201
Je doet toch psychologie nebo ?
pi_73176524
Ja
  maandag 28 september 2009 @ 12:18:23 #38
182714 RitseB
pi_73176562
Beetje een leuke studie ?
pi_73176661
Ik vind het een heel erg leuke studie ja. Het is wel heel veel leeswerk en zelf doen vanwege de weinige contacturen, maar de stof is gelukkig erg interessant.

Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
pi_73176684
+ dat ik hier colleges heb van Frans Verstraten, die je misschien wel kent van het programma Hoe? Zo! Erg leuke kerel die geboeid kan vertellen
pi_73176691
+ dat ruim 80% vrouwelijk is
  maandag 28 september 2009 @ 12:28:43 #42
182714 RitseB
pi_73176758
Ik zat er aan te denken om toegepaste psychologie te doen. Volgens mijn vader (die psycholoog is) is dat geen goede studie en is er geen werk in te vinden

Frans Verstraten ken ik volgens mij wel. Boeiende kerel
pi_73176836
Waarom perse toegepaste psychologie?
  maandag 28 september 2009 @ 12:34:42 #44
182714 RitseB
pi_73176931
Omdat ik een havo diploma heb
pi_73177083
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
  maandag 28 september 2009 @ 12:41:19 #46
182714 RitseB
pi_73177109
En ik ben echt bedroevend slecht in wiskunde, statistiek zou dan echt feest worden
  maandag 28 september 2009 @ 12:41:41 #47
182714 RitseB
pi_73177121
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:40 schreef Nebo het volgende:
Dan moet je zorgen dat je naar de uni kunt
Ik zal mijn best doen
pi_73177174
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:24 schreef Nebo het volgende:
Het moet je alleen wel liggen, ik heb een vriend die een die-hard filosoof is maar echt een pleurishekel heeft aan psychologie en het feit dat het helemaal geen wetenschap zou zijn.
als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
pi_73177199
Heb je wiskunde A of B gehad? Als je wiskunde B hebt gehad dan zal statistiek je echt enorm meevallen. Ik heb daar een opgevoerde kinderjuf voor als docente die dingen zo uitgebreid uitlegt dat ik me daar echt verveel, terwijl mensen met wiskunde A soms met hun mond openhingen omdat ze er geen reet van snapten.
pi_73177225
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

als hij zo pro-wetenschap is dan moet hij ook maar oprotten bij filosofie, want als er iets niet wetenschappelijk is, dan is het filosofie wel! De psychologie heeft tenminste nog hypothesen die weerlegd kunnen worden, het enige wat bij filosofie gebeurd is dat bepaalde zienswijzen uit de tijd raken
Dat wilde er bij hem niet in

Hij was ook echt heel boos dat je bij het voltooien van de Bachelor een Bachelor of arts hebt bij filo en bij psycho Bachelor of science

edit: hij vond zelfs dat psychologie dichter bij een religie stond dan bij een wetenschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')