quote:(Metro Zeeland Weerbureau)
Laten ze eerst maar de gewone trein in Zeeuws-Vlaanderen aanleggen, daarna praten we wel verder over een metro-lijn.quote:Op zondag 27 september 2009 19:43 schreef Urretje het volgende:
Die rijdt er ook niet, eerst moeten er nog wat dijken verbreed worden, wat lantaren palen worden geplaatst, wat bomen gekapt, wat extra afritten aangelegd aan de A58, Station Goes moet nog via een nog aan te leggen spoor verbonden worden met Antwerpen en Gent, d'r moet nog een tunnel komen tussen Kruiningen en Perkpolder, Stavenisse moet eerst nog middels een brug verbonden worden met Ouwerkerk.
Goes, Middelburg en Vlissingen willen eerst nog de 250.000 inwoners gepasseerd zijn, en DAN pas gaan ze geloof ik beginnen met de aanleg van de Metrolijn tussen Zierikzee- Burgh Haamstede-Kamperland-Vrouwenpolder-Serooskerke-Middelburg-Vlissingen en het traject, Zierikzee-Colijnsplaat- Goes- 's Heer-Abtskerke.
Van een Metro op Zeeuws vlaanderen heb ik nog niets gehoord. Ik ben op zich niet tegen, dus mijn stem hebben ze!
quote:Op zondag 27 september 2009 19:43 schreef Urretje het volgende:
Die rijdt er ook niet, eerst moeten er nog wat dijken verbreed worden, wat lantaren palen worden geplaatst, wat bomen gekapt, wat extra afritten aangelegd aan de A58, Station Goes moet nog via een nog aan te leggen spoor verbonden worden met Antwerpen en Gent, d'r moet nog een tunnel komen tussen Kruiningen en Perkpolder, Stavenisse moet eerst nog middels een brug verbonden worden met Ouwerkerk.
Goes, Middelburg en Vlissingen willen eerst nog de 250.000 inwoners gepasseerd zijn, en DAN pas gaan ze geloof ik beginnen met de aanleg van de Metrolijn tussen Zierikzee- Burgh Haamstede-Kamperland-Vrouwenpolder-Serooskerke-Middelburg-Vlissingen en het traject, Zierikzee-Colijnsplaat- Goes- 's Heer-Abtskerke.
Van een Metro op Zeeuws vlaanderen heb ik nog niets gehoord. Ik ben op zich niet tegen, dus mijn stem hebben ze!
Antwerpen of Rotterdam maakt voor mij niets uit, beiden 3 kwartier rijden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:53 schreef Urretje het volgende:
Die dubbele snelweg over de N59 zou van mij wel mogen, het rijdt echt niet door als je naar Rotterdam wilt via Zierikzee, Rotterdam ligt eigenlijk vlakbij en tegelijk zo ver weg nu..
Daarom ga ik tegenwoordig ook liever naar Antwerpen, je bent er sneller, en het is veel leuker!
Als de A4 nog verder doorgetrokken word (Halsteren - Dinteloord)quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Urretje het volgende:
Ik wilde bijna zeggen, dat is knap, maar nu zie ik pas hoe je rijdt.. Geniaal gewoon!
Ik moet ook op Tholen wonen!
zonder muziek is het te doen maar met muziek aanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Mascleta het volgende:
Ik kwam de volgende knaller tegen op het internet![]()
Waarvoor? -tegen?quote:
Zolang Zeeland bestaat....quote:
oh zo...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:22 schreef Toad het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-naar-Middelburg.ece
ik kan helaas niet helemaal vrijuit spreken, want al mijn collega's zijn reserve-belgen.quote:
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef dekkered het volgende:
Leuk hor dat alle mensen op die manier er op reageren
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.![]()
Volgens mij wil de meerderheid bij Vlaanderen horen.
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
met jou kan ik sprekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.En ja, ik spreek uit ervaring.
quote:
quote:
Daar zijn we ook echt rouwig om.quote:
Idd, stelletje gereformeerden op walcheren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
Gewoon de Westerschelde helemaal dempen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
kanaal mag ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef dekkered het volgende:
laat ze lekker zelf een rivier graven door België heen
kunnen ze een beetje zorgen dat ze nog werk hebben voor de werklozenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kanaal mag ook.Maar inderdaad, laat ze dat zelf maar doen.
win-win-situatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef dekkered het volgende:
[..]
kunnen ze een beetje zorgen dat ze nog werk hebben voor de werklozen
quote:Verdere krimp in Zeeuws-Vlaanderen
Het inwonertal van Zeeuws-Vlaanderen zal tussen nu en 2040 dalen met ruim tienduizend mensen. Dat is de meest recente inschatting van het Centraal Bureau voor de Statistiek.
De daling van ruim 10 procent wordt veroorzaakt doordat er meer mensen overlijden dan dat er kinderen worden geboren. Ook trekken jongeren steeds meer weg uit Zeeuws-Vlaanderen vanwege studie of werk.
Zeeuws-Vlaanderen is bijna geheel verantwoordelijk voor de krimp in Zeeland.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:40 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, maar toch schrik ik er altijd wel van.
heeft Delft een skihal?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:55 schreef Fredo55 het volgende:
Twee jaar geleden in Delft gedaan, veeel te druk.
Gewoon de sluis van Terneuzen een tijdje in storing zetten, werkt ook (Gent)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar blokkades opwerpen na Terneuzen, zodat schepen niet meer van en naar Antwerpen kunnen.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon de sluis van Terneuzen een tijdje in storing zetten, werkt ook (Gent)
Dat zou inderdaad veel beter zijn, want dan kunnen de schepen direct van de Atlantische Oceaan/Noordzee aanmeren bij die havens i.p.v. dat ze nog door zo'n smal watertje moeten manouvreren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Toad het volgende:
Het beste zou gewoon zijn dat Zeebrugge of Oostende de rol overneemt van de haven van Antwerpen. Antwerpen zou een soort voorbeeld kunnen nemen aan Amsterdam-Noord, een broeinest van nieuwe creatieve bedrijfjes. Dan ben je ook af van dat gedoe op de Westerschelde. Het is toch een kwetsbaar route denk aan de veiligheid en het milieu.
Dan leggen ze die maar aan. Hebben ze bij Antwerpen ook gedaan. Is ook gelijk weer werkgelegenheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef Mascleta het volgende:
Morgen maar eens foto's maken in de Hedwigepolder, nu het nog kan.
Voordeel van Antwerpen t.o.v. Zeebrugge e.d. is de goede aansluiting op de binnenvaart. Zeebrugge heeft geen kanalen e.d.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Fredo55 het volgende:
Desnoods Nick en Simon.![]()
2 weken geleden waren ze ook hier in Tholen, met het havenfeest.
Kwam vandaag toevallig het volgende stukje tegen waar Nick Schilder van Nick en Simon voor een wedstrijd een totaal ander genre moest zingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou euh... Laat dat maar zitten. Wel een heel klein beetje muzikaal verantwoord
.
Zo heb ik hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:30 schreef Mascleta het volgende:
Kwam vandaag toevallig het volgende stukje tegen waar Nick Schilder van Nick en Simon voor een wedstrijd een totaal ander genre moest zingen.
wat kwamen ze doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem nog nooit gezien.![]()
Anders komt er even een arrestatieteam de straat in rijden.
Was geen AT maar ROG.. Berichtgeving volgt vast wel, mocht er nog niks over zeggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem nog nooit gezien.![]()
Anders komt er even een arrestatieteam de straat in rijden.
Regionale Opsporing Gesignaleerden dus, zag er best heftig uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Was geen AT maar ROG.. Berichtgeving volgt vast wel, mocht er nog niks over zeggen
quote:SINT ANNALAND - Een arrestatieteam van de politie heeft zaterdagmiddag in Sint Annaland een verwarde man aangehouden.
De man, welke in een woning aan de Bierensstraat verbleef, had medische hulp nodig. De ambulancedienst kwam ter plekke, maar de man weigerde hulp. De politie ging ter plekke om te bemiddelen, maar dat liep op niets uit. Daarom werd de komst gevraagd van de Regionale Ondersteunings Groep (ROG) van de politie Zeeland. Die heeft de man uiteindelijk aan weten te houden. De man is in een auto afgevoerd.
Kort na de overmeestering kon de buurt weer worden vrijgegeven.
Regionale Ondersteunings Groep dus zoals je zelf al zietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef StrawberryFields het volgende:
[..]
Regionale Opsporing Gesignaleerden dus, zag er best heftig uit.
Het huis was omcirkelt en alles was afgezet.
Ik heb ook verhalen gehoord, maar ik wacht ook nog liever op nadere berichtgeving.
Duidelijk is wel dat hij is afgevoerd.
edit: posten onder mijn zusjes naam.![]()
Fredo55 dus.
Is ROG ja, in Terneuzen kwam het AT wel toen die man op het dak van een flat stond..quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Mascleta het volgende:
Op HVzeeland spreekt men trouwens over het Arrestatieteam, maar gezien de Ford op foto 5 is het het ROG, ken inmiddels ongeveer alle auto's en kentekens uit me hoofd, maar dat zal een gemiddelde Fok!er niks interesseren uiteraard.
Trouwens kreeg ik net ook nog te horen dat het ROG vandaag ingezet is in Kapelle. Zo gebeurd er nog is wat in ons rustige Zeeland.
[ afbeelding ]
ROG Leden zitten ook bij de normale politie.. Dus die zitten wellicht door heel Zeelandquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:32 schreef jens007 het volgende:
Zeg Tim, komt ROG vanuit Zeeuws-Vlaanderen? Want ik zag inderdaad twee blitse auto's met zwaailicht vanboven (als in een tv-serie) na de tunnel langs ons scheuren.
Ze kwamen inderdaad vanaf de Oesterdam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:32 schreef jens007 het volgende:
Zeg Tim, komt ROG vanuit Zeeuws-Vlaanderen? Want ik zag inderdaad twee blitse auto's met zwaailicht vanboven (als in een tv-serie) na de tunnel langs ons scheuren.
niet door Walcheren.quote:
quote:Koningin viert 30 april in Zeeland
Koningin Beatrix en haar familie vieren Koninginnedag 2010 in Wemeldinge en Middelburg. Zij doen dit op uitnodiging van de burgemeesters Kramer en Schouwenaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekend gemaakt.
Een dag daarvoor onthult de Koningin in Apeldoorn een monument ter nagedachtenis aan de slachtoffers van het drama op Koninginnedag 2009. Bij een aanslag op het Koninklijk Huis kwamen acht mensen op het leven.
Doe je dat erom of snap je 'm echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sinds 3 weken een Honda Civic gekocht.
Ik snapte 'm ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe je dat erom of snap je 'm echt niet
Die zag ik dan weer nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet![]()
Tot ik de bestandsnaam zag
Ik deed het erom.. bestandsnaam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe je dat erom of snap je 'm echt niet
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:47 schreef mtchel112 het volgende:
ik hoef die takkefamillie niet te zien, het enigste wat ik wil zien van hun dat ze eens niet zoveel profiteren van het volk dat teringhoge belastingen betaalt zodat ze luxe op vakantie kunnen
Ik zei het met een knipoog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dan ben je nog nooit in rotterdam geweest, of in amsterdam
Herdenking 65 jaar bevrijding Walcherenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef Toad het volgende:
Er blijven maar oude W.O.2 vliegtuigen overvliegen hier in M'burg.
Ik zag toevallig vandaag in Zembla dat Middelburg wel op de lijst staat van stadcentra waar het C2000 netwerk van de politie niet overweg kan met een eventuele grote ramp.quote:
Dus in totaal 8 brieven.quote:De poederbrieven zijn binnengekomen op de politiebureaus van Vlissingen en Middelburg Achter de Houttuinen (Walcheren), Goes en Heinkenszand (Zuid-Beveland), Terneuzen, Hulst en Oostburg (Zeeuws-Vlaanderen) en in Zierikzee (Schouwen-Duiveland).
Politie Zeeland heeft op in totaal acht politiebureaus brieven met een onbekend poeder ontvangen. Het betreft de bureaus Goes, Heinkenszand, Zierikzee, Middelburg (Achter de Houttuinen), Vlissingen, Oostburg, Hulst en Terneuzen.quote:
quote:De brandweer heeft gisteravond ook een negende poederbrief onschadelijk gemaakt die gericht was aan de politie.
Naar verluid had een medewerker van een postbedrijf de brief mee naar huis genomen omdat deze verkeerd geadresseerd was. De medewerker wilde de brief zelf op de juiste plek afleveren, maar sloeg alarm toen hij via de media doorkreeg dat gisteren in totaal acht poederbrieven waren bezorgd bij politiebureaus verspreid over de provincie.
Vrijwillige brandweerlieden van de kazerne in Sluis hebben de brief rond 20.45 uur bij de postbode thuis veilig gesteld. De politie meldde gisteravond al dat het poeder in de acht op de bureaus aangetroffen brieven onschadelijk was.
Volgens politiewoordvoerder Mirja Vis is uit onderzoek is gebleken ook deze negende brief niet schadelijk was. Deze negende brief wordt volgens de politie ook meegenomen in het onderzoek naar de herkomst ervan.
quote:WISSENKERKE - De politie is een onderzoek gestart naar een tiende poederbrief die vandaag is bezorgd in Wissenkerke.
Gisteren werden op acht politiebureau's poederbrieven bezorgd. Een negende brief was gericht aan het politiebureau in Sluis, maar dit bestaat niet meer. Deze brief werd door de postbode mee retour genomen, maar gisteravond werd al duidelijk dat deze negende brief bestond.
Vandaag werd ook nog een 'verlate' brief bezorgd op het bureau aan de Voorstraat op het Noord-Bevelandse Wissenkerke. Ook het poeder in deze brief was onschadelijk. De politie heeft de zaak nog in onderzoek.
http://hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=12002
Op een feestdag met de bus naar Wemeldinge, veel succesquote:30 april gratis OV in Zeeland
Op koninginnedag is het openbaar vervoer in Zeeland gratis. Een meerderheid in Provinciale Staten steunde gisteren dit voorstel van SGP en ChristenUnie.
Koningin Beatrix bezoekt op koninginnedag 2010 de plaatsen Wemeldinge en Middelburg. Om een verkeerschaos te voorkomen, wil Provinciale Staten die dag gratis openbaar vervoer in de hele provincie. Bovendien gaat de provincie kijken of deze maatregel ook bij andere grote evenementen mogelijk is.
Geen idee, maar de Koningin gaat altijd naar een stad en een klein dorp tochquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:45 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is er zo boeiend aan Wemeldinge?
Klopt, in 1996 is ze in Bergen op Zoom en St-Maartensdijk geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Koningin gaat altijd naar een stad en een klein dorp toch
Veel gelul zeker?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:21 schreef Toad het volgende:
Die jubileumuitzending van Omroep Zeeland is wel grappig. Lekker losjes, niet al te veel voorbereid...
Is gewoon onderdeel van Hogeschool Zeeland toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:48 schreef spiderduck het volgende:
ik woon in brabant, ik wil komen studeren in vlissingen. op het maritiem instituud de ruyter. zit er iemand op die school, of kent iemand de school? is het wel un goede school?
De overloperquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nu blijkt Fredo toch de maker te zijn van het ZeelandtopicPrachtig!
Het is een Tholenaar hoorquote:
Ja, wat doet ie dan in de Halsteren/BoZ-topics bedoel ik?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het is een Tholenaar hoor
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wat doet ie dan in de Halsteren/BoZ-topics bedoel ik?
Houwe zo!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Nee grapje, op zich ben ik vrij afhankelijk van west-brabant.
Ziekenhuis Lievensberg, winkels (ik ga niet ff naar Goes om te winkelen),
uitgaan,werk.
Maar Zeeuw zal ik altijd blijven, en daar ben ik best trots op.![]()
quote:Aardbeving in Middelburg?
Ik zit op 4 hoog nu en het hele gebouw ging zodanig heen en weer dat sommigen (serieus) licht zeeziek zijn geworden. Klagen zelfs over duizeligheid. Het gaat om een groot gebouw dat niet door een voertuig zodanig bewegen kan. Is er een aardbeving geweest?
Doet me wat denken aan de aardbeving in 1992, wel wat lichter.
Edit. Ter illustratie: sommigen zijn zo misselijk dat ze niet willen eten. En dat is dus geen grap! Merkwaardig.
Redactie kan er ook om lachenquote:
Eerst maar is het officiële bericht afwachten of het een springer isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is dat toch met personen die voor een trein springen.![]()
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=12959
Elke week wel één.
Afgelopen weken was het weer veel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef Fredo55 het volgende:
Wat is dat toch met personen die voor een trein springen.![]()
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=12959
Elke week wel één.
Heel graag jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Kom maar op met die zon, zee en strand trouwens!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef ParanoidEv het volgende:
De laatste dagen is het echt stralend weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Heeft het ooit een keer volgestaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
Nice.![]()
Wat gaan ze nou met hotel Britannia doen?
Dat staat ook al een tijdje leeg.
Mijne ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Fredo55 het volgende:
Weer een update van StreetView, mijn huis staat er ook op.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef ParanoidEv het volgende:
HierNee ik hoor niet bij die groep tokkies die voor de deur zitten.
Iemand anders zichzelf al gespot?
Daar hoor ik dan weer wel bij... Maar die staat ergens anders ook nog op Street View, dus hij is ze niet ontlopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die andere persoon wilde er niet op geloof ik
Ja hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Timmos het volgende:
De ow zo gezellig binnenstad van Terneuzen
Ik zeur nooitquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja hoorWaarom niet? Of ga jij altijd naast zulk soort personen zitten en zeuren dat het niet gezellig is?
Ach joh het valt reuze mee. Als je leuke mensen in de buurt hebt is er niks mis mee. Ik woon zelf in de binnenstad en heb het goed naar m'n zin. Werk tegenover de deur, Podium in Terneuzen zitten vaak mensen die ik ken en ik kan naar huis rollen, de winkelstraten bijna naast de deur.. Het is gewoon een kneuterig goedvoorzien dorpjequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zeur nooit![]()
Mij zal je er gewoon niet zien mits er iets serieus gaande is
Is hij je vriend of alleen je werkgever?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan weer wel bij... Maar die staat ergens anders ook nog op Street View, dus hij is ze niet ontlopen.
Ik doe alles voor extra bijverdiensten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Is hij je vriend of alleen je werkgever?
Eve! Ouwe reus.quote:
De zon schijnt toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eve! Ouwe reus.![]()
Maare...waar blijft die zon waardoor je op het strand met je warme voetjes door het zand kan gaan?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat valt hier anders aardig tegen.
Hier breekt het steeds meer open.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, er is zon. Maar ook veel wolken en de zon zit erachter verstopt.
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, er is zon. Maar ook veel wolken en de zon zit erachter verstopt.
Hier ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ook
HA!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het nu ook begonnen met regenen.
Valt hier wel mee, zo af en toe een paar spetters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ook
Ik heb toch een lekker stukje gefietst.quote:
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
Fietsen, hoelang is dát geleden.![]()
Sinds ik een auto heb niet meer, dus zo een half jaar.![]()
Ik woon dan ook in het buitengebied, middle of nowhere, dan pak je niet snel de fiets.
Oh oke, op die fiets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.
Het wordt steeds meer, dus zal vast welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Mascleta het volgende:
Goes heeft alleen de rondweg in Streetview, hopelijk komen alle straten er binnenkort op.
Ik sla ff overquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Retuobaksob het volgende:
zijn er nog zeeuwen aanwezig hier?
[ link | afbeelding ]
Dat bord stond er volgens mij al voordat er uberhaupt coffeeshops warenquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Mascleta het volgende:
OMG. eerst bewegwijzering richting Checkpoint en nu zo'n bord
Dat zal wel ff wennen zijn, of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:16 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Volgende maand ruil ik de randstad in voor zeeland.. Wat de liefde al niet met je doet lol..
Das wel heeel kort samengevatquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zal inderdaad wel even wennen zijn ja.
De randstad is meer chaotisch.
Dat is een punt dat het meeste opvalt.quote:
Dat is zo, maar je zal ook veel dingen missenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is een punt dat het meeste opvalt.![]()
Als ik in Den Haag ben, ben ik blij dat ik weer in Zeeland ben.
De stilte, frisse lucht, de mensen, de zee.
ga ik je wel uitleggen als hij weg isquote:Op zondag 11 april 2010 02:01 schreef Toad het volgende:
He? Waar ligt 'ie nou. Ken ik m'n (eigenlijk oude) woonplaats niet meer.
Van de drukte de rust in , maar ik ben nu eenmaal verliefd geworden op mijn vent natuurlijk maar ook op het plaatsje Middelburg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zal inderdaad wel even wennen zijn ja.
De randstad is meer chaotisch.
Zag het vanochtend ja, de idiotenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Timmos het volgende:
De provincie Zeeland moet worden vergroot met de West-Brabantse gemeenten Bergen op Zoom en Woensdrecht en een strook van Steenbergen.
Daarvoor pleit de fractie van Groen Links in de Staten van Zeeland.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)Zoom-bij-Zeeland.ece
quote:(17/04) Rijbewijs motorrijder ingenomen
Op de Broekseweg in Oud-Vossemeer is vrijdag het rijbewijs ingenomen van een motorrijder. De 42-jarige man uit Middelharnis reed met een snelheid van 163 kilometer per uur. Dat is twee keer harder dan de maximale snelheid.
dat heb je met dat mooie weer hequote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Fredo55 het volgende:
Het is weer druk met de motorrijders.![]()
Vrijdag is er nog een gepakt hier:
[..]
Nee dank je, op de eigen dorpen zijn de feesten het leukstquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
Nog iemand naar Middelburg/Wemeldinge vrijdag?
Overmorgen trouwt mijn broer, dus vrijdag zal ik wel laat uit bed zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dank je, op de eigen dorpen zijn de feesten het leukst
Omdat je naar school moetquote:
Maar jij drinkt geen bier!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat je naar school moet![]()
![]()
Ik ben in Wemeldinge + Middelburg te vinden.. Ben jarig dan ook dus mocht je me vinden tussen die 40.000 mensen dan mag je me alleen aanspreken met een drankje
Drankje hoeft geen bier te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij drinkt geen bier!![]()
Donderdagavond wel in Wemeldinge te vinden, Bier voor euro @ koninginnekasteel
Freelancequote:
Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
De meeeeeest vreemde mensen kennen me en jij dan weer niet, valt me dan weer een beetje tegen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.
En de PZC als ze daar zin in hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.
Een maat van me stuurt ook nogal eens foto's naar HVZeeland en de PZC.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
En de PZC als ze daar zin in hebben..
Met dank aan Mascleta die me de verslavende pers wereld ingesleurd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Een maat van me stuurt ook nogal eens foto's naar HVZeeland en de PZC.
Weet ik, ik ken Lourens, daar moest ik je spoiler niet eens voor lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, oke dan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken Lourens, daar moest ik je spoiler niet eens voor lezen
Stuur eens door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Mascleta het volgende:
LourensDaar heb ik ergens nog een mooie foto van
Ik ben geen professionele fotograaf, maar de Zeedijk bij Westkapelle lijkt me wel een mooie plek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:46 schreef dekkered het volgende:
Iemand een mooie plek om de zonsopkomst te fotograferen? (omgeving Walcheren het liefst)
Heb jij het nu over opkomende of ondergaande zon?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben geen professionele fotograaf, maar de Zeedijk bij Westkapelle lijkt me wel een mooie plek.
Jij bent op zoek naar een opkomende zon, toch? Maar de Zeedijk in Westkapelle is best hoog in vergelijking met het dorp en het landschap daarachter (het oosten). Daarom lijkt het me best een aardige plek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb jij het nu over opkomende of ondergaande zon?
Zonsondergangen ben ik al druk genoeg meequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:19 schreef Mascleta het volgende:
Westkapelle is mooi bij Zonondergang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn overigens niet mijn fotos!
Maar die hele kuststrook is geschikt voor zonsondergangen:
Domburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oostkapelle:
[ afbeelding ]
Maar de punt bij Westkapelle bij het polderhuis en de tank is wel het mooiste!
misschien dat ik ook nog even ga (tussen Domburg/Westkapelle) met cameraquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:22 schreef Mascleta het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)vlissingen-2010.html
Maandag Giro fotograferen in Zeeland
Terwijl we als provincie zo op de kaart zijn gezet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Hosternokke, tis ier wel stil.
De tour, daar ga ik zeker naar kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Terwijl we als provincie zo op de kaart zijn gezet...
Straks nog de tour. Het feest kan niet op.
Toevallig hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:11 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
OMG ik was net op zoek naar dit topic
Aaaaahh jij leest mee in West-Brabantquote:
Ik klikte 'm net ff aan jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Aaaaahh jij leest mee in West-Brabant
Altijd een goeie zaakquote:
Jaaa.. ik mag dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:15 schreef Piles het volgende:
Maareh, ben jij een grens-geval, dat je in beide topics post?
Ik zou het niet durven verbieden, hier is toch geen fuck te doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Jaaa.. ik mag dat.
Halsteren he
Nee het is hier nog rustiger dan in het Delft-topicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven verbieden, hier is toch geen fuck te doen
In hoeveel STA-topics zit je wel nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee het is hier nog rustiger dan in het Delft-topic
West-Brabant, Tilburg, Zeeland, Delft en Groningenquote:
Laatste tijd zit ik ook vaker in het W-B-topic dan hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:15 schreef Piles het volgende:
Maareh, ben jij een grens-geval, dat je in beide topics post?
Begonnen op 27 septemberquote:
Netjes toch.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Begonnen op 27 september
Uhm, nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft er al iemand een nieuwe TT verzonnen dan?
''Zeeland #2; Dit topic zal vol zijn in Februari 2011''quote:
Optimist!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Zeeland #2; Dit topic zal vol zijn in Februari 2011''
quote:
Das n goeie mn jong.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
''Zeeland #2; Dit topic zal vol zijn in Februari 2011''
Oke doen we.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |