Mijne ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:28 schreef Fredo55 het volgende:
Weer een update van StreetView, mijn huis staat er ook op.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:34 schreef ParanoidEv het volgende:
HierNee ik hoor niet bij die groep tokkies die voor de deur zitten.
Iemand anders zichzelf al gespot?
Daar hoor ik dan weer wel bij... Maar die staat ergens anders ook nog op Street View, dus hij is ze niet ontlopen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die andere persoon wilde er niet op geloof ik
Ja hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef Timmos het volgende:
De ow zo gezellig binnenstad van Terneuzen
Ik zeur nooitquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja hoorWaarom niet? Of ga jij altijd naast zulk soort personen zitten en zeuren dat het niet gezellig is?
Ach joh het valt reuze mee. Als je leuke mensen in de buurt hebt is er niks mis mee. Ik woon zelf in de binnenstad en heb het goed naar m'n zin. Werk tegenover de deur, Podium in Terneuzen zitten vaak mensen die ik ken en ik kan naar huis rollen, de winkelstraten bijna naast de deur.. Het is gewoon een kneuterig goedvoorzien dorpjequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zeur nooit![]()
Mij zal je er gewoon niet zien mits er iets serieus gaande is
Is hij je vriend of alleen je werkgever?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan weer wel bij... Maar die staat ergens anders ook nog op Street View, dus hij is ze niet ontlopen.
Ik doe alles voor extra bijverdiensten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:59 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Is hij je vriend of alleen je werkgever?
Eve! Ouwe reus.quote:
De zon schijnt toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eve! Ouwe reus.![]()
Maare...waar blijft die zon waardoor je op het strand met je warme voetjes door het zand kan gaan?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dat valt hier anders aardig tegen.
Hier breekt het steeds meer open.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, er is zon. Maar ook veel wolken en de zon zit erachter verstopt.
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, er is zon. Maar ook veel wolken en de zon zit erachter verstopt.
Hier ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |