HA!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het nu ook begonnen met regenen.
Valt hier wel mee, zo af en toe een paar spetters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ook
Ik heb toch een lekker stukje gefietst.quote:
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
Fietsen, hoelang is dát geleden.![]()
Sinds ik een auto heb niet meer, dus zo een half jaar.![]()
Ik woon dan ook in het buitengebied, middle of nowhere, dan pak je niet snel de fiets.
Oh oke, op die fiets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.
Het wordt steeds meer, dus zal vast welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Mascleta het volgende:
Goes heeft alleen de rondweg in Streetview, hopelijk komen alle straten er binnenkort op.
Ik sla ff overquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Retuobaksob het volgende:
zijn er nog zeeuwen aanwezig hier?
[ link | afbeelding ]
Dat bord stond er volgens mij al voordat er uberhaupt coffeeshops warenquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Mascleta het volgende:
OMG. eerst bewegwijzering richting Checkpoint en nu zo'n bord
Dat zal wel ff wennen zijn, of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:16 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Volgende maand ruil ik de randstad in voor zeeland.. Wat de liefde al niet met je doet lol..
Das wel heeel kort samengevatquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zal inderdaad wel even wennen zijn ja.
De randstad is meer chaotisch.
Dat is een punt dat het meeste opvalt.quote:
Dat is zo, maar je zal ook veel dingen missenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is een punt dat het meeste opvalt.![]()
Als ik in Den Haag ben, ben ik blij dat ik weer in Zeeland ben.
De stilte, frisse lucht, de mensen, de zee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |