HA!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het nu ook begonnen met regenen.
Valt hier wel mee, zo af en toe een paar spetters.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier zat er anders aardig wat regen tussen ook
Ik heb toch een lekker stukje gefietst.quote:
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
Fietsen, hoelang is dát geleden.![]()
Sinds ik een auto heb niet meer, dus zo een half jaar.![]()
Ik woon dan ook in het buitengebied, middle of nowhere, dan pak je niet snel de fiets.
Oh oke, op die fiets.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan fietsen om een beetje aan mijn conditie te werken.
Het wordt steeds meer, dus zal vast welquote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Mascleta het volgende:
Goes heeft alleen de rondweg in Streetview, hopelijk komen alle straten er binnenkort op.
Ik sla ff overquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Retuobaksob het volgende:
zijn er nog zeeuwen aanwezig hier?
[ link | afbeelding ]
Dat bord stond er volgens mij al voordat er uberhaupt coffeeshops warenquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Mascleta het volgende:
OMG. eerst bewegwijzering richting Checkpoint en nu zo'n bord
Dat zal wel ff wennen zijn, of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:16 schreef Lil_G_Baby het volgende:
Volgende maand ruil ik de randstad in voor zeeland.. Wat de liefde al niet met je doet lol..
Das wel heeel kort samengevatquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zal inderdaad wel even wennen zijn ja.
De randstad is meer chaotisch.
Dat is een punt dat het meeste opvalt.quote:
Dat is zo, maar je zal ook veel dingen missenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is een punt dat het meeste opvalt.![]()
Als ik in Den Haag ben, ben ik blij dat ik weer in Zeeland ben.
De stilte, frisse lucht, de mensen, de zee.
ga ik je wel uitleggen als hij weg isquote:Op zondag 11 april 2010 02:01 schreef Toad het volgende:
He? Waar ligt 'ie nou. Ken ik m'n (eigenlijk oude) woonplaats niet meer.
Van de drukte de rust in , maar ik ben nu eenmaal verliefd geworden op mijn vent natuurlijk maar ook op het plaatsje Middelburg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:29 schreef Fredo55 het volgende:
Dat zal inderdaad wel even wennen zijn ja.
De randstad is meer chaotisch.
Zag het vanochtend ja, de idiotenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:03 schreef Timmos het volgende:
De provincie Zeeland moet worden vergroot met de West-Brabantse gemeenten Bergen op Zoom en Woensdrecht en een strook van Steenbergen.
Daarvoor pleit de fractie van Groen Links in de Staten van Zeeland.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)Zoom-bij-Zeeland.ece
quote:(17/04) Rijbewijs motorrijder ingenomen
Op de Broekseweg in Oud-Vossemeer is vrijdag het rijbewijs ingenomen van een motorrijder. De 42-jarige man uit Middelharnis reed met een snelheid van 163 kilometer per uur. Dat is twee keer harder dan de maximale snelheid.
dat heb je met dat mooie weer hequote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Fredo55 het volgende:
Het is weer druk met de motorrijders.![]()
Vrijdag is er nog een gepakt hier:
[..]
Nee dank je, op de eigen dorpen zijn de feesten het leukstquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
Nog iemand naar Middelburg/Wemeldinge vrijdag?
Overmorgen trouwt mijn broer, dus vrijdag zal ik wel laat uit bed zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dank je, op de eigen dorpen zijn de feesten het leukst
Omdat je naar school moetquote:
Maar jij drinkt geen bier!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat je naar school moet![]()
![]()
Ik ben in Wemeldinge + Middelburg te vinden.. Ben jarig dan ook dus mocht je me vinden tussen die 40.000 mensen dan mag je me alleen aanspreken met een drankje
Drankje hoeft geen bier te zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Maar jij drinkt geen bier!![]()
Donderdagavond wel in Wemeldinge te vinden, Bier voor euro @ koninginnekasteel
Freelancequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |