Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
De meeeeeest vreemde mensen kennen me en jij dan weer niet, valt me dan weer een beetje tegen![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.
En de PZC als ze daar zin in hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Verdorie, ik leg ff de link Tim -> HVZeeland.
Een maat van me stuurt ook nogal eens foto's naar HVZeeland en de PZC.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
En de PZC als ze daar zin in hebben..
Met dank aan Mascleta die me de verslavende pers wereld ingesleurd heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Een maat van me stuurt ook nogal eens foto's naar HVZeeland en de PZC.
Weet ik, ik ken Lourens, daar moest ik je spoiler niet eens voor lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe, oke dan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken Lourens, daar moest ik je spoiler niet eens voor lezen
Stuur eens door.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef Mascleta het volgende:
LourensDaar heb ik ergens nog een mooie foto van
Ik ben geen professionele fotograaf, maar de Zeedijk bij Westkapelle lijkt me wel een mooie plek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:46 schreef dekkered het volgende:
Iemand een mooie plek om de zonsopkomst te fotograferen? (omgeving Walcheren het liefst)
Heb jij het nu over opkomende of ondergaande zon?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben geen professionele fotograaf, maar de Zeedijk bij Westkapelle lijkt me wel een mooie plek.
Jij bent op zoek naar een opkomende zon, toch? Maar de Zeedijk in Westkapelle is best hoog in vergelijking met het dorp en het landschap daarachter (het oosten). Daarom lijkt het me best een aardige plek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
Heb jij het nu over opkomende of ondergaande zon?
Zonsondergangen ben ik al druk genoeg meequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:19 schreef Mascleta het volgende:
Westkapelle is mooi bij Zonondergang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn overigens niet mijn fotos!
Maar die hele kuststrook is geschikt voor zonsondergangen:
Domburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oostkapelle:
[ afbeelding ]
Maar de punt bij Westkapelle bij het polderhuis en de tank is wel het mooiste!
misschien dat ik ook nog even ga (tussen Domburg/Westkapelle) met cameraquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:22 schreef Mascleta het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)vlissingen-2010.html
Maandag Giro fotograferen in Zeeland
Terwijl we als provincie zo op de kaart zijn gezet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
Hosternokke, tis ier wel stil.
De tour, daar ga ik zeker naar kijken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Terwijl we als provincie zo op de kaart zijn gezet...
Straks nog de tour. Het feest kan niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |