Gewoon de sluis van Terneuzen een tijdje in storing zetten, werkt ook (Gent)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar blokkades opwerpen na Terneuzen, zodat schepen niet meer van en naar Antwerpen kunnen.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon de sluis van Terneuzen een tijdje in storing zetten, werkt ook (Gent)
Dat zou inderdaad veel beter zijn, want dan kunnen de schepen direct van de Atlantische Oceaan/Noordzee aanmeren bij die havens i.p.v. dat ze nog door zo'n smal watertje moeten manouvreren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:16 schreef Toad het volgende:
Het beste zou gewoon zijn dat Zeebrugge of Oostende de rol overneemt van de haven van Antwerpen. Antwerpen zou een soort voorbeeld kunnen nemen aan Amsterdam-Noord, een broeinest van nieuwe creatieve bedrijfjes. Dan ben je ook af van dat gedoe op de Westerschelde. Het is toch een kwetsbaar route denk aan de veiligheid en het milieu.
Dan leggen ze die maar aan. Hebben ze bij Antwerpen ook gedaan. Is ook gelijk weer werkgelegenheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:00 schreef Mascleta het volgende:
Morgen maar eens foto's maken in de Hedwigepolder, nu het nog kan.
Voordeel van Antwerpen t.o.v. Zeebrugge e.d. is de goede aansluiting op de binnenvaart. Zeebrugge heeft geen kanalen e.d.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Fredo55 het volgende:
Desnoods Nick en Simon.![]()
2 weken geleden waren ze ook hier in Tholen, met het havenfeest.
Kwam vandaag toevallig het volgende stukje tegen waar Nick Schilder van Nick en Simon voor een wedstrijd een totaal ander genre moest zingen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou euh... Laat dat maar zitten. Wel een heel klein beetje muzikaal verantwoord
.
Zo heb ik hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:30 schreef Mascleta het volgende:
Kwam vandaag toevallig het volgende stukje tegen waar Nick Schilder van Nick en Simon voor een wedstrijd een totaal ander genre moest zingen.
wat kwamen ze doen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem nog nooit gezien.![]()
Anders komt er even een arrestatieteam de straat in rijden.
Was geen AT maar ROG.. Berichtgeving volgt vast wel, mocht er nog niks over zeggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem nog nooit gezien.![]()
Anders komt er even een arrestatieteam de straat in rijden.
Regionale Opsporing Gesignaleerden dus, zag er best heftig uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Was geen AT maar ROG.. Berichtgeving volgt vast wel, mocht er nog niks over zeggen
quote:SINT ANNALAND - Een arrestatieteam van de politie heeft zaterdagmiddag in Sint Annaland een verwarde man aangehouden.
De man, welke in een woning aan de Bierensstraat verbleef, had medische hulp nodig. De ambulancedienst kwam ter plekke, maar de man weigerde hulp. De politie ging ter plekke om te bemiddelen, maar dat liep op niets uit. Daarom werd de komst gevraagd van de Regionale Ondersteunings Groep (ROG) van de politie Zeeland. Die heeft de man uiteindelijk aan weten te houden. De man is in een auto afgevoerd.
Kort na de overmeestering kon de buurt weer worden vrijgegeven.
Regionale Ondersteunings Groep dus zoals je zelf al zietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:44 schreef StrawberryFields het volgende:
[..]
Regionale Opsporing Gesignaleerden dus, zag er best heftig uit.
Het huis was omcirkelt en alles was afgezet.
Ik heb ook verhalen gehoord, maar ik wacht ook nog liever op nadere berichtgeving.
Duidelijk is wel dat hij is afgevoerd.
edit: posten onder mijn zusjes naam.![]()
Fredo55 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |