quote:(Metro Zeeland Weerbureau)
Laten ze eerst maar de gewone trein in Zeeuws-Vlaanderen aanleggen, daarna praten we wel verder over een metro-lijn.quote:Op zondag 27 september 2009 19:43 schreef Urretje het volgende:
Die rijdt er ook niet, eerst moeten er nog wat dijken verbreed worden, wat lantaren palen worden geplaatst, wat bomen gekapt, wat extra afritten aangelegd aan de A58, Station Goes moet nog via een nog aan te leggen spoor verbonden worden met Antwerpen en Gent, d'r moet nog een tunnel komen tussen Kruiningen en Perkpolder, Stavenisse moet eerst nog middels een brug verbonden worden met Ouwerkerk.
Goes, Middelburg en Vlissingen willen eerst nog de 250.000 inwoners gepasseerd zijn, en DAN pas gaan ze geloof ik beginnen met de aanleg van de Metrolijn tussen Zierikzee- Burgh Haamstede-Kamperland-Vrouwenpolder-Serooskerke-Middelburg-Vlissingen en het traject, Zierikzee-Colijnsplaat- Goes- 's Heer-Abtskerke.
Van een Metro op Zeeuws vlaanderen heb ik nog niets gehoord. Ik ben op zich niet tegen, dus mijn stem hebben ze!
quote:Op zondag 27 september 2009 19:43 schreef Urretje het volgende:
Die rijdt er ook niet, eerst moeten er nog wat dijken verbreed worden, wat lantaren palen worden geplaatst, wat bomen gekapt, wat extra afritten aangelegd aan de A58, Station Goes moet nog via een nog aan te leggen spoor verbonden worden met Antwerpen en Gent, d'r moet nog een tunnel komen tussen Kruiningen en Perkpolder, Stavenisse moet eerst nog middels een brug verbonden worden met Ouwerkerk.
Goes, Middelburg en Vlissingen willen eerst nog de 250.000 inwoners gepasseerd zijn, en DAN pas gaan ze geloof ik beginnen met de aanleg van de Metrolijn tussen Zierikzee- Burgh Haamstede-Kamperland-Vrouwenpolder-Serooskerke-Middelburg-Vlissingen en het traject, Zierikzee-Colijnsplaat- Goes- 's Heer-Abtskerke.
Van een Metro op Zeeuws vlaanderen heb ik nog niets gehoord. Ik ben op zich niet tegen, dus mijn stem hebben ze!
Antwerpen of Rotterdam maakt voor mij niets uit, beiden 3 kwartier rijden.quote:Op maandag 28 september 2009 17:53 schreef Urretje het volgende:
Die dubbele snelweg over de N59 zou van mij wel mogen, het rijdt echt niet door als je naar Rotterdam wilt via Zierikzee, Rotterdam ligt eigenlijk vlakbij en tegelijk zo ver weg nu..
Daarom ga ik tegenwoordig ook liever naar Antwerpen, je bent er sneller, en het is veel leuker!
Als de A4 nog verder doorgetrokken word (Halsteren - Dinteloord)quote:Op maandag 28 september 2009 22:54 schreef Urretje het volgende:
Ik wilde bijna zeggen, dat is knap, maar nu zie ik pas hoe je rijdt.. Geniaal gewoon!
Ik moet ook op Tholen wonen!
zonder muziek is het te doen maar met muziek aanquote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef Mascleta het volgende:
Ik kwam de volgende knaller tegen op het internet![]()
Waarvoor? -tegen?quote:
Zolang Zeeland bestaat....quote:
oh zo...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:22 schreef Toad het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...)-naar-Middelburg.ece
ik kan helaas niet helemaal vrijuit spreken, want al mijn collega's zijn reserve-belgen.quote:
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef dekkered het volgende:
Leuk hor dat alle mensen op die manier er op reageren
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die Zeeuws-Vlamingen moeten niet zo zeuren, ze mogen blij zijn dat ze erbij mogen horen.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook heel blij mee ja.![]()
Volgens mij wil de meerderheid bij Vlaanderen horen.
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
met jou kan ik sprekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen illusie, het is de harde waarheid.En ja, ik spreek uit ervaring.
quote:
quote:
Daar zijn we ook echt rouwig om.quote:
Idd, stelletje gereformeerden op walcheren.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Jeej het volgende:
Mensen uit walcheren die de illusie hebben dat het daar zoveel beter is als in zeeuws vlaanderen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
Gewoon de Westerschelde helemaal dempen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gewoon ontpolderen en de boeren compenseren met Belgisch land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |