Is ROG ja, in Terneuzen kwam het AT wel toen die man op het dak van een flat stond..quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Mascleta het volgende:
Op HVzeeland spreekt men trouwens over het Arrestatieteam, maar gezien de Ford op foto 5 is het het ROG, ken inmiddels ongeveer alle auto's en kentekens uit me hoofd, maar dat zal een gemiddelde Fok!er niks interesseren uiteraard.
Trouwens kreeg ik net ook nog te horen dat het ROG vandaag ingezet is in Kapelle. Zo gebeurd er nog is wat in ons rustige Zeeland.
[ afbeelding ]
ROG Leden zitten ook bij de normale politie.. Dus die zitten wellicht door heel Zeelandquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:32 schreef jens007 het volgende:
Zeg Tim, komt ROG vanuit Zeeuws-Vlaanderen? Want ik zag inderdaad twee blitse auto's met zwaailicht vanboven (als in een tv-serie) na de tunnel langs ons scheuren.
Ze kwamen inderdaad vanaf de Oesterdam.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:32 schreef jens007 het volgende:
Zeg Tim, komt ROG vanuit Zeeuws-Vlaanderen? Want ik zag inderdaad twee blitse auto's met zwaailicht vanboven (als in een tv-serie) na de tunnel langs ons scheuren.
niet door Walcheren.quote:
quote:Koningin viert 30 april in Zeeland
Koningin Beatrix en haar familie vieren Koninginnedag 2010 in Wemeldinge en Middelburg. Zij doen dit op uitnodiging van de burgemeesters Kramer en Schouwenaar. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekend gemaakt.
Een dag daarvoor onthult de Koningin in Apeldoorn een monument ter nagedachtenis aan de slachtoffers van het drama op Koninginnedag 2009. Bij een aanslag op het Koninklijk Huis kwamen acht mensen op het leven.
Doe je dat erom of snap je 'm echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Sinds 3 weken een Honda Civic gekocht.
Ik snapte 'm ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe je dat erom of snap je 'm echt niet
Die zag ik dan weer nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snapte 'm ook niet![]()
Tot ik de bestandsnaam zag
Ik deed het erom.. bestandsnaam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Doe je dat erom of snap je 'm echt niet
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:47 schreef mtchel112 het volgende:
ik hoef die takkefamillie niet te zien, het enigste wat ik wil zien van hun dat ze eens niet zoveel profiteren van het volk dat teringhoge belastingen betaalt zodat ze luxe op vakantie kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |