Ik trek even mn pakje aan en dan maak ik de fotoquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
Dat was mijn deel van de afspraak. Nu jij.
Is Wiebel weer met zijn computer aan het klooien?quote:
Waarop jij de achtervolging bent gestart en ze alle drie te pakken hebt gekregen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Stapte vanmiddag in de trein en ging zitten. Renner er 2 mannen langs me en aan de andere kant van de coupe ging er ook iemand snel weg dus ik denk die zullen wel de verkeerde trein hebben ofzo. Hoor ik vlak daarna dat ze de tas van een mevrouw hebben gejat.
Wiebel is een weekendje weg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Wiebel weer met zijn computer aan het klooien?
Zulke gasten moeten ze een nekschot geven en de rekening voor de kogel aan hun nabestaanden sturen.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Stapte vanmiddag in de trein en ging zitten. Renner er 2 mannen langs me en aan de andere kant van de coupe ging er ook iemand snel weg dus ik denk die zullen wel de verkeerde trein hebben ofzo. Hoor ik vlak daarna dat ze de tas van een mevrouw hebben gejat.
Okay. Waar heen?quote:
nee, het was helaas geen filmquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarop jij de achtervolging bent gestart en ze alle drie te pakken hebt gekregen?
Ik weet het niet precies.quote:
Er hingen camera's op het perron dus misschien kunnen ze ze achterhalen. Even later kwam er een conducteur aanlopen en toen iemand zei dat er een tas was gejat zei ie: "dat dacht ik al".quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:52 schreef Soempie het volgende:lekker dan. Hopelijk hebben ze ze nog te pakken gekregen.
Die foto heb je echt al weggegooid? Anders kunnen we doen: post hier een rare foto van jezelf.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik trek even mn pakje aan en dan maak ik de foto
Oh, over die ene foto, het pakje valt heel erg mee, alleen die foto was gewoon.. heel erg raar
Tof.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.![]()
Z'n vader heeft hem meegenomen, weekendje kamperen. Hij mocht niet weten waarheen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof.Dat zijn vaak de beste weekeindjes weg.
Oei dat klinkt erg primitief . De wildernis in om een man te worden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.![]()
Z'n vader heeft hem meegenomen, weekendje kamperen. Hij mocht niet weten waarheen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat weekeinden zonder jou de beste zijn hoor!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dat klinkt erg primitief . De wildernis in om een man te worden.
Is goed. Mijn foto staat al als post #299 in het vorige topic.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die foto heb je echt al weggegooid? Anders kunnen we doen: post hier een rare foto van jezelf.![]()
Ik verveel me echt he.
"Zoon, het gaat toch echt tijd worden dat wij het eens over de bloemetjes en bijtjes gaan hebben."quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zei al, misschien krijg je wel zo'n 'vader-tot-zoon-gesprek'![]()
Nog steeds een Regiorunner als het goed is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He ofyles, welke trein staat er in je avatar?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Mijn foto staat al als post #299 in het vorige topic.
Game on!
Pakt zijn vader de gitaar en gaat dan dat lied zingen van Cat Stevens Father and Son......quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zei al, misschien krijg je wel zo'n 'vader-tot-zoon-gesprek'![]()
quote:
Geen idee hoe dat zou moeten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je hem niet even digitaal remasteren?
ik smaak heel vies wil je zeggen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie kijken allebei wel van "Getver"
![]()
Ik durf dat pas te zeggen na een taste test... Mag ik je een zoen geven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik smaak heel vies wil je zeggen?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die foto heb je echt al weggegooid? Anders kunnen we doen: post hier een rare foto van jezelf.![]()
Ik verveel me echt he.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik smaak heel vies wil je zeggen?
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet heilig, dat witte op de achtergrond is gewoon de lamp op de muur
Ik vind er ook niet echt iets raars aan, ik haat overhemden allenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!
Zolang je niet gaat likken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik durf dat pas te zeggen na een taste test... Mag ik je een zoen geven?
Jij ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet heilig, dat witte op de achtergrond is gewoon de lamp op de muur
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!
Dankjeequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij ziet er leuk uit.![]()
Ik bedoel niet per se de kleding, maar gewoon jij.
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaakquote:
Ik draag ze wel regelmatig....quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet echt iets raars aan, ik haat overhemden allen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankjee![]()
Als jij dat daarboven op die foto bent:
Jij ziet er ook leuk uitZeker voor iemand die gelikt wordt
Bij mezelf bedoel ik danquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik draag ze wel regelmatig....
Ik zou niet durven. Gewoon een zoen op je hand zoals een echte gentleman hoort te doen bij een dame.quote:
Zeker niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaak
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaak
Whehe, dat hebben er wel een paar gezegd.. Maar het is gewoon mijn gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!
Nou dat vind ik dan erg dat je dat hebt. Je bent gewoon een leuke en vooral lieve meid. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe, dat hebben er wel een paar gezegd.. Maar het is gewoon mijn gebrek aan zelfvertrouwen
Dat is heel lief van je ^^ het is soms alleen lastig om dat te gelovenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan erg dat je dat hebt. Je bent gewoon een leuke en vooral lieve meid. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken!
Dan moet je mijn post maar uitprinten en in je portemonnee stoppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ^^ het is soms alleen lastig om dat te geloven
Ik wilde het net zeggen. "Andy attack!!!!!"quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Gewoon een zoen op je hand zoals een echte gentleman hoort te doen bij een dame.
Laat nou net iemand me vanmiddag ook nog Vuile bloedhond genoemd hebben!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. "Andy attack!!!!!"
Dat laat me weer denken aan die foto's van de modeweekquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laat nou net iemand me vanmiddag ook nog Vuile bloedhond genoemd hebben!
Toch niet alleen vanavond?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef Tanjaa het volgende:
Ghehewat zijn jullie maar lief vanavond
Vanavond zijn jullie extra liefquote:
Dank je wel.quote:
Ah nog een dame die voor ouderwetse heren valt!quote:
Graag gedaan! Maar dat is ook niet zo moeilijk bij zulke lieve dames als in de SC komen!quote:
Ah, een liefhebber van etiquette?quote:
Soms heeft dat wel wat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een liefhebber van etiquette?
Eenschquote:
quote:
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.quote:
Als ik daar heen mag..quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.![]()
Bij een toekomstige meet dan maar eens op jullie uitproberen.
Zou dat een probleem kunnen worden?quote:
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet kenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou dat een probleem kunnen worden?
Dat kan ik mij enigszins wel indenken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet ken
En als het al mag dan zitten jullie vaak zo ver weg dat ik daar niet kan komen, of het te duur is met de treinquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij enigszins wel indenken.
Ik heb een Engelse opvoeding gehad...... Dat heeft soms zijn voordelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.![]()
Bij een toekomstige meet dan maar eens op jullie uitproberen.
We komen met z'n alleen naar de mac.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet ken
Whehequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
We komen met z'n alleen naar de mac.
Een Mac Meet.quote:
Iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Mac Meet.![]()
Je collega's zullen wel raar opkijken als er een aantal gasten bij de kassa om de Mac Meet vragen.
Ja en dan gaan we bij Burger King eten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
IddDan komen jullie maar als ik klaar ben met werken
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we bij Burger King eten!
Dat is dan weer een half uur rijden maargoedquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heet heulen met de vijand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is dan weer een half uur rijden maargoed![]()
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan etenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan eten
Dįt is waarquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Je komt ook uit Limboland?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt ook uit Limboland?
Ah zo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Kom je daar nog vaak dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.quote:
Okee danquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.
Maar binnenkort komen we weer langs.Onderweg naar de Ardennen.
Nee. Die staan in Mofrika.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo.Jij zorgt voor de AWACS?
Ah ze vliegen er alleen graag....quote:
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze vliegen er alleen graag....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.
quote:
Arme boompjes..quote:
Je bent een treehugger?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Arme boompjes..
Als ze nou een vliegertje hadden die alle spinnen uit de boom zou meppen =D
Ha Redquote:
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..quote:
Eerst je adres aanpassen dan krijg je een nieuw wachtwoord op je nieuwe adres.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ik ben m'n wachtwoord van Fok vergeten.En m'n emailadres is zo'n adres wat niet meer bestaat.
quote:
Yes!quote:
Daarom heeft Defensie er ook een aantal laten kappen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Working on it...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Red
Als je ook foto's wil plaatsen... go your gang!
Had het al gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Met in het vorige topic: C4!!
En in dit topic:
Een gelikte soempie en een McTanjaa
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Ah het gelukkig gezin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoordquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst je adres aanpassen dan krijg je een nieuw wachtwoord op je nieuwe adres.
Doeiquote:
Je krijgt de groetjes terugquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doei
Doe maar de groeten van Andy de gemene Tokio Hotel hater!
Even mail sturen naar forum@fok.nl wil misschien helpen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
mailtje naar forum @ fok.nl en vragen of ze je E-mail adres aanpassenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
Ah cool!quote:
Sajaa!?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen bedtijd... 22:00 op de zaterdagavond
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga geen foto posten want dan kan ik ook gelijk mijn usersname veranderen.....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga echt geen foto op het web gooien.....
Dat is voor mij ook heel lang geleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zo'n: hoe zie je er nu uit - fotoquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, lach maar![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoah, om maar af te sluiten met de beste van alle cliché's:
je krijgt er zoveel voor terug!![]()
![]()
Een paar dames heb ik dat al gedaan......quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.
Daar hebben de mannen iets aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een paar dames heb ik dat al gedaan......
Welke?quote:
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....quote:
Junoquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....
Da's toch die film waar Mel de gedachten van vrouwen kan horen? Mmmmm, very interesting.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....
Ah Juno! Een van mijn favorieten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juno
Gister heb ik The Devil Wears Prada gekeken.
Allebei gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
Juno
Beide niks voor mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juno
trustequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Allebei gezien![]()
Leuke films, vooral Juno heb ik me kostelijk mee vermaakt![]()
En nu ga ik naar bed![]()
Truste Redquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Allebei gezien![]()
Leuke films, vooral Juno heb ik me kostelijk mee vermaakt![]()
En nu ga ik naar bed![]()
Tof, zo even kijken.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en over foto's gesproken, ik heb net foto's op mn site gezet
het is hier ook al biiijjna avondquote:
Leuke foto's!quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog wilde plannen voor de avond?quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is hier ook al biiijjna avond
Gaaf.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tuurlijk!quote:
quote:
Vandaag wel appeltabak?quote:
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.quote:![]()
En Aga is echt fantastisch
Wie weetquote:Op zondag 27 september 2009 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaag wel appeltabak?![]()
[..]
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.
Het is hier geen morgen hoorquote:
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij wasquote:Op zondag 27 september 2009 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is hier geen morgen hoorSterker nog, hier is het gisteren!
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 03:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij was
Ik denk eerder -middag of -ochtend.quote:
Wat is er mis met avond?quote:Op zondag 27 september 2009 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder -middag of -ochtend.
quote:Why the fuck should I go to someone's funeral if they aren't going to attend mine?
Ik kom net thuisquote:Op zondag 27 september 2009 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker joh
Veel fietsplezierquote:Op zondag 27 september 2009 08:57 schreef Soempie het volgende:
Succes dan alvast met de wedstrijd.
Ik ga fietsen.
Dat kun je, want het staat nu 2x hier op t forumquote:Op zondag 27 september 2009 09:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor het eerst zijn beide dagen van het weekend leuk
En ik heb met de eikelige Italiaan gepraat en hij heeft zijn excuses gemaaktIk hoop dat ik me dat morgen kan herinneren
quote:Op zondag 27 september 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat kun je, want het staat nu 2x hier op t forum
quote:Op zondag 27 september 2009 09:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:Daarom postte ik het ook
Denk ik
ik heb ook een briefje bij mn bed gehangen
het is tagisch, ik ken mezelf te goed. En ik weet dat ik het me waarschijnlijk toch wel kan herinneren morgen en dan moet ik lachem om dat briefje voor ik überhaupt mijn ogen open. Ik kan mezelf heel goed gelukkig maken op een heel simpele manierquote:
Ik ben ontzettend illegaalquote:Op zondag 27 september 2009 09:35 schreef iamredleader het volgende:
da's niet erg, hoor
Alleen kijk wel uit dat je "legaal" intoxicated bent... is dat niet pas met 21?
Ah, ein besoffenes hundquote:Op zondag 27 september 2009 09:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben denk ik een beetje 'intoxicated' zoals ze dat hier zo mooi noemen
Jij hebt een expert in huis, ik nietquote:
Klopt, ik speel valsquote:Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Jij hebt een expert in huis, ik niet
Zolang je weet wat ik bedoel vind ik m'n duits goed genoegquote:
Maar dat is een kwaliteit die toch geweldig is om te hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 09:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is tagisch, ik ken mezelf te goed. En ik weet dat ik het me waarschijnlijk toch wel kan herinneren morgen en dan moet ik lachem om dat briefje voor ik überhaupt mijn ogen open. Ik kan mezelf heel goed gelukkig maken op een heel simpele manier
Frat parties FTWquote:Op zondag 27 september 2009 09:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben denk ik een beetje 'intoxicated' zoals ze dat hier zo mooi noemen
Mooi. Geslaagde avond dus.quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het afstudeerfeestje achter de rug
Heb uiteindelijk de dj van het theatercafé (Podium Mozaļek in Amsterdam) moeten vragen of hij het mp3tje wilde draaien (door het hele café, dat niet afgehuurd was!![]()
![]()
) terwijl wij het filmpje op het laptopscherm lieten zien
Maar mn vriendinnetje vond het heel tof
quote:
Het is weer een rampende dampende sportzondag...quote:Op zondag 27 september 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mooi weer, iedereen is er natuurlijk op uit...
Ik had een opruimdag.. en Peace was eerst voetbal en nu wielrennen aan het kijken. Dus ik maar even achter de pc. Lennon ligt lekker te slapen.
Ow ja dat kan ook...quote:Op zondag 27 september 2009 16:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer een rampende dampende sportzondag...
Ben doorgegaan naar Simpons the Moviequote:
Inclusief de eerste woorden van baby Maggie?quote:Op zondag 27 september 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben doorgegaan naar Simpons the Movie
The Simpsons.quote:Op zondag 27 september 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
In elk geval inclusief een verdronken Green Day, visioenen hebbende opa en dé manier hoe je van een bijennest afkomt: stop het in de brievenbus van de buren
Dat zijn idd de leuke dingenquote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeker
En binnenkort krijg ik ook een versie van ons eveneens zelfgeknutselde afstudeercadeau:
[ afbeelding ]
Erg rustig.quote:
denk hetquote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg rustig.
Vast stukken rustiger dan jouw zaterdag avond.
Job well done.quote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
denk hethet was wel super leuk en ik ben trots op mezelf dat ik gewoon op m ben afgestapt en hem heb verteld wat ik van hem vind
Veel beter dan mijn slachtofferige gedrag eerst, ergens halverwege de week verandere mijn attitude
![]()
En bevalt het? In je eigen kamer slapen.quote:maar nu is het hier ook heel rustigIk lig in bed Greys Anatomy te kijken en mijn roomie heeft hier niet geslapen
Heerlijkquote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Job well done.![]()
[..]
En bevalt het? In je eigen kamer slapen.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HeerlijkDe vorige vrijwillig op de vloer bij mn vriendinnetjes geslapen, maar toen sliep ze ook al niet hier
Oh en haha, gisteren voor het eerst met een meisje gezoend, ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat ging
Ah, op die manier....... Pics?quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het was gewoon met mijn beste vriendinnetje hier, voor de grap
Nee alleen een specifiek detailquote:Op zondag 27 september 2009 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens openbaringen!
Heb je gisteren geen briefje opgehangen met het hoe en wat er op?
Wel slim, als je weet dat je dingen soms niet meer compleet kan herinneren.quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee alleen een specifiek detailMaar ik herinner me alles gewoon nog
Dat briefjes schrijven doe ik vaker, trouwens
ik herinner me eigenlijk altijd allesquote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel slim, als je weet dat je dingen soms niet meer compleet kan herinneren.
sta je al op collegegirlsgonewild.com?quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HeerlijkDe vorige vrijwillig op de vloer bij mn vriendinnetjes geslapen, maar toen sliep ze ook al niet hier
Oh en haha, gisteren voor het eerst met een meisje gezoend, ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat ging
haha ik gedraag me hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sta je al op collegegirlsgonewild.com?
quote:Op zondag 27 september 2009 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft gesmst, als beloofd. Hij is weer in het kamp der goeden
Nee met een goed gesprek gisterenavondquote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig!? Met een smsje?
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.quote:Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee met een goed gesprek gisterenavondSmsje was de bevestiging zeg maar
Dat ligt aan de omstandigheden en gedragingen van betrokkenen.quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjee, ik vraag me af hoe lang ik zoo gelukkig kan blijven
Ik heb hem eerst ronduit gezegd dat hij een klootzak wasquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweestquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst ronduit gezegd dat hij een klootzak was
Sssstttt.quote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweest
quote:
En ik maar denken dat het mijn girlpower wasquote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweest
Een "Sorry" of een "Het spijt me echt verschrikkelijk! " ?quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]en hij verontschuldigde zich
Is het ook.quote:En ik maar denken dat het mijn girlpower was
quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom ook weer binnen. Goedenavond.
quote:
Een "I apologize'quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een "Sorry" of een "Het spijt me echt verschrikkelijk! " ?
quote:Is het ook.![]()
Zie je wel Yuri, je moet je mond ook eens leren houden.![]()
Dan meent ie er dus geen zak van.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg maar tegen haar dat ze er een beetje uit ziet als tara reid er uit zag toen ze nog lekker was ...quote:Op zondag 27 september 2009 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk!
[..]
![]()
En Aga is echt fantastisch
Aga ziet er zeker niet slecht uit.quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
Zeg maar tegen haar dat ze er een beetje uit ziet als tara reid er uit zag toen ze nog lekker was ...
quote:
Er zijn er nog wel meer te vinden op jij buis. Iets met correspondents dinner ofzo.quote:
nou ik geloof m lekkerquote:
Als ik jou was, zou ik gewoon kijken hoe het de komende tijd zal gaanquote:
Mooi zoquote:Op zondag 27 september 2009 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De_Hertog, ik word steeds blijer dankzij jouw hulp van vorige week
Dat magquote:
Toevallig ook een van de paren die je nu al hebt?quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal de roddelmachine even voeren: ik weet wat ik voor schoenen ik wil dragen als ik ga trouwenAll Stars
Ik heb maar 1 paarquote:Op zondag 27 september 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toevallig ook een van de paren die je nu al hebt?
Ai, als je ook nieuwe schoenen moet kopen dan kan het qua budget nog wel eens krap wordenquote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 paar![]()
En dat is vies, heeft gaten en is versleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |