Dan moet je mijn post maar uitprinten en in je portemonnee stoppen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je ^^ het is soms alleen lastig om dat te geloven
Ik wilde het net zeggen. "Andy attack!!!!!"quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Gewoon een zoen op je hand zoals een echte gentleman hoort te doen bij een dame.
Laat nou net iemand me vanmiddag ook nog Vuile bloedhond genoemd hebben!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. "Andy attack!!!!!"
Dat laat me weer denken aan die foto's van de modeweekquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laat nou net iemand me vanmiddag ook nog Vuile bloedhond genoemd hebben!
Toch niet alleen vanavond?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:25 schreef Tanjaa het volgende:
Ghehewat zijn jullie maar lief vanavond
Vanavond zijn jullie extra liefquote:
Dank je wel.quote:
Ah nog een dame die voor ouderwetse heren valt!quote:
Graag gedaan! Maar dat is ook niet zo moeilijk bij zulke lieve dames als in de SC komen!quote:
Ah, een liefhebber van etiquette?quote:
Soms heeft dat wel wat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, een liefhebber van etiquette?
Eenschquote:
quote:
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.quote:
Als ik daar heen mag..quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.![]()
Bij een toekomstige meet dan maar eens op jullie uitproberen.
Zou dat een probleem kunnen worden?quote:
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet kenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou dat een probleem kunnen worden?
Dat kan ik mij enigszins wel indenken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet ken
En als het al mag dan zitten jullie vaak zo ver weg dat ik daar niet kan komen, of het te duur is met de treinquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan ik mij enigszins wel indenken.
Ik heb een Engelse opvoeding gehad...... Dat heeft soms zijn voordelen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan ben ik blij dat ik wat etiquette training binnen Defensie heb gehad.![]()
Bij een toekomstige meet dan maar eens op jullie uitproberen.
We komen met z'n alleen naar de mac.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, mijn ouders hebben het niet zo op mensen die ik van het internet ken
Whehequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
We komen met z'n alleen naar de mac.
Een Mac Meet.quote:
Iddquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Mac Meet.![]()
Je collega's zullen wel raar opkijken als er een aantal gasten bij de kassa om de Mac Meet vragen.
Ja en dan gaan we bij Burger King eten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
IddDan komen jullie maar als ik klaar ben met werken
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we bij Burger King eten!
Dat is dan weer een half uur rijden maargoedquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heet heulen met de vijand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is dan weer een half uur rijden maargoed![]()
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan etenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan eten
Dát is waarquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Je komt ook uit Limboland?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt ook uit Limboland?
Ah zo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Kom je daar nog vaak dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.quote:
Okee danquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.
Maar binnenkort komen we weer langs.Onderweg naar de Ardennen.
Nee. Die staan in Mofrika.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo.Jij zorgt voor de AWACS?
Ah ze vliegen er alleen graag....quote:
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze vliegen er alleen graag....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.
quote:
Arme boompjes..quote:
Je bent een treehugger?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Arme boompjes..
Als ze nou een vliegertje hadden die alle spinnen uit de boom zou meppen =D
Ha Redquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |