Ja en dan gaan we bij Burger King eten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
IddDan komen jullie maar als ik klaar ben met werken
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan gaan we bij Burger King eten!
Dat is dan weer een half uur rijden maargoedquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat heet heulen met de vijand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is dan weer een half uur rijden maargoed![]()
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan etenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan halen we eerst burger bij de BK en komen dan, samen met jou, in de Mac eten.
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Thijs zal het vast fijn vinden dat zijn personeel mensen van de BK uitnodigd om bij de Mc te gaan eten
Dát is waarquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Je komt ook uit Limboland?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders weet ik nog wel een café in de buurt.
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je komt ook uit Limboland?
Ah zo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Kom je daar nog vaak dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom daar wel eens voor het werk.
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.quote:
Okee danquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste keer was in het voorjaar. Toen zijn we 2 dagen in de omgeving van Vijlen en Vaals geweest.
Maar binnenkort komen we weer langs.Onderweg naar de Ardennen.
Nee. Die staan in Mofrika.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo.Jij zorgt voor de AWACS?
Ah ze vliegen er alleen graag....quote:
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ze vliegen er alleen graag....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Awacs chauffeurs houden er erg van om net over de grens de Limburgse bomen van hun toppen te ontdoen.
quote:
Arme boompjes..quote:
Je bent een treehugger?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:27 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Arme boompjes..
Als ze nou een vliegertje hadden die alle spinnen uit de boom zou meppen =D
Ha Redquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |