Tof, zo even kijken.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en over foto's gesproken, ik heb net foto's op mn site gezet
het is hier ook al biiijjna avondquote:
Leuke foto's!quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog wilde plannen voor de avond?quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is hier ook al biiijjna avond
Gaaf.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tuurlijk!quote:
quote:
Vandaag wel appeltabak?quote:
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.quote:![]()
En Aga is echt fantastisch
Wie weetquote:Op zondag 27 september 2009 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaag wel appeltabak?![]()
[..]
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.
Het is hier geen morgen hoorquote:
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij wasquote:Op zondag 27 september 2009 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is hier geen morgen hoorSterker nog, hier is het gisteren!
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 03:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij was
Ik denk eerder -middag of -ochtend.quote:
Wat is er mis met avond?quote:Op zondag 27 september 2009 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder -middag of -ochtend.
quote:Why the fuck should I go to someone's funeral if they aren't going to attend mine?
Ik kom net thuisquote:Op zondag 27 september 2009 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker joh
Veel fietsplezierquote:Op zondag 27 september 2009 08:57 schreef Soempie het volgende:
Succes dan alvast met de wedstrijd.
Ik ga fietsen.
Dat kun je, want het staat nu 2x hier op t forumquote:Op zondag 27 september 2009 09:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor het eerst zijn beide dagen van het weekend leuk
En ik heb met de eikelige Italiaan gepraat en hij heeft zijn excuses gemaaktIk hoop dat ik me dat morgen kan herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |