quote:
Yes!quote:
Daarom heeft Defensie er ook een aantal laten kappen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Working on it...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Red
Als je ook foto's wil plaatsen... go your gang!
Had het al gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Met in het vorige topic: C4!!
En in dit topic:
Een gelikte soempie en een McTanjaa
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Ah het gelukkig gezin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoordquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst je adres aanpassen dan krijg je een nieuw wachtwoord op je nieuwe adres.
Doeiquote:
Je krijgt de groetjes terugquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doei
Doe maar de groeten van Andy de gemene Tokio Hotel hater!
Even mail sturen naar forum@fok.nl wil misschien helpen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
mailtje naar forum @ fok.nl en vragen of ze je E-mail adres aanpassenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
Ah cool!quote:
Sajaa!?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen bedtijd... 22:00 op de zaterdagavond
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga geen foto posten want dan kan ik ook gelijk mijn usersname veranderen.....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ga echt geen foto op het web gooien.....
Dat is voor mij ook heel lang geleden.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zo'n: hoe zie je er nu uit - fotoquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Ja, lach maar![]()
![]()
![]()
![]()
Mwoah, om maar af te sluiten met de beste van alle cliché's:
je krijgt er zoveel voor terug!![]()
![]()
Een paar dames heb ik dat al gedaan......quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je iedereen in de SC maar een PM sturen.
Daar hebben de mannen iets aan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een paar dames heb ik dat al gedaan......
Welke?quote:
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....quote:
Junoquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....
Da's toch die film waar Mel de gedachten van vrouwen kan horen? Mmmmm, very interesting.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vermoed What Women Want.... zodat ze van de twee heren met etiquetten nog wat kan eisen.....
Ah Juno! Een van mijn favorieten!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juno
Gister heb ik The Devil Wears Prada gekeken.
Allebei gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
Juno
Beide niks voor mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juno
trustequote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Allebei gezien![]()
Leuke films, vooral Juno heb ik me kostelijk mee vermaakt![]()
En nu ga ik naar bed![]()
Truste Redquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Allebei gezien![]()
Leuke films, vooral Juno heb ik me kostelijk mee vermaakt![]()
En nu ga ik naar bed![]()
Tof, zo even kijken.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en over foto's gesproken, ik heb net foto's op mn site gezet
het is hier ook al biiijjna avondquote:
Leuke foto's!quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog wilde plannen voor de avond?quote:Op zondag 27 september 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is hier ook al biiijjna avond
Gaaf.quote:Op zondag 27 september 2009 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tuurlijk!quote:
quote:
Vandaag wel appeltabak?quote:
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.quote:![]()
En Aga is echt fantastisch
Wie weetquote:Op zondag 27 september 2009 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaag wel appeltabak?![]()
[..]
Ik ken haar niet maar ik denk dat ik het wel met je eens zal zijn.
Het is hier geen morgen hoorquote:
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij wasquote:Op zondag 27 september 2009 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is hier geen morgen hoorSterker nog, hier is het gisteren!
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 03:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat gisteren voor jou net zo gezellig wordt als het voor mij was
Ik denk eerder -middag of -ochtend.quote:
Wat is er mis met avond?quote:Op zondag 27 september 2009 03:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder -middag of -ochtend.
quote:Why the fuck should I go to someone's funeral if they aren't going to attend mine?
Ik kom net thuisquote:Op zondag 27 september 2009 03:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog wakker joh
Veel fietsplezierquote:Op zondag 27 september 2009 08:57 schreef Soempie het volgende:
Succes dan alvast met de wedstrijd.
Ik ga fietsen.
Dat kun je, want het staat nu 2x hier op t forumquote:Op zondag 27 september 2009 09:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor het eerst zijn beide dagen van het weekend leuk
En ik heb met de eikelige Italiaan gepraat en hij heeft zijn excuses gemaaktIk hoop dat ik me dat morgen kan herinneren
quote:Op zondag 27 september 2009 09:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat kun je, want het staat nu 2x hier op t forum
quote:Op zondag 27 september 2009 09:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:Daarom postte ik het ook
Denk ik
ik heb ook een briefje bij mn bed gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |