Eerst je adres aanpassen dan krijg je een nieuw wachtwoord op je nieuwe adres.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
Ik ben m'n wachtwoord van Fok vergeten.En m'n emailadres is zo'n adres wat niet meer bestaat.
quote:
Yes!quote:
Daarom heeft Defensie er ook een aantal laten kappen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Working on it...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Ha Red
Als je ook foto's wil plaatsen... go your gang!
Had het al gezienquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Met in het vorige topic: C4!!
En in dit topic:
Een gelikte soempie en een McTanjaa
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee maar bomen zien er zo gaar uit zonder top..
Ah het gelukkig gezin!quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoordquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eerst je adres aanpassen dan krijg je een nieuw wachtwoord op je nieuwe adres.
Doeiquote:
Je krijgt de groetjes terugquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doei
Doe maar de groeten van Andy de gemene Tokio Hotel hater!
Even mail sturen naar forum@fok.nl wil misschien helpen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
mailtje naar forum @ fok.nl en vragen of ze je E-mail adres aanpassenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:41 schreef Soempie het volgende:
Ik kan he tniet aanpassen zonder wachtwoord
Ah cool!quote:
Sajaa!?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Working on it...
Done!
[ afbeelding ]
groetjes van iamredleader, Jair en tinuviel
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen bedtijd... 22:00 op de zaterdagavond
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen bedtijd... 22:00 op de zaterdagavond
en ik maar roepen tijdens tinuviel's zwangerschap dat ik niet zou veranderen, burgerlijke gedoe en zo
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga geen foto posten want dan kan ik ook gelijk mijn usersname veranderen.....
quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even mailen naar forum@fok.nl en dat komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |