het is tagisch, ik ken mezelf te goed. En ik weet dat ik het me waarschijnlijk toch wel kan herinneren morgen en dan moet ik lachem om dat briefje voor ik überhaupt mijn ogen open. Ik kan mezelf heel goed gelukkig maken op een heel simpele manierquote:
Ik ben ontzettend illegaalquote:Op zondag 27 september 2009 09:35 schreef iamredleader het volgende:
da's niet erg, hoor
Alleen kijk wel uit dat je "legaal" intoxicated bent... is dat niet pas met 21?
Ah, ein besoffenes hundquote:Op zondag 27 september 2009 09:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben denk ik een beetje 'intoxicated' zoals ze dat hier zo mooi noemen
Jij hebt een expert in huis, ik nietquote:
Klopt, ik speel valsquote:Op zondag 27 september 2009 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Jij hebt een expert in huis, ik niet
Zolang je weet wat ik bedoel vind ik m'n duits goed genoegquote:
Maar dat is een kwaliteit die toch geweldig is om te hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 09:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is tagisch, ik ken mezelf te goed. En ik weet dat ik het me waarschijnlijk toch wel kan herinneren morgen en dan moet ik lachem om dat briefje voor ik überhaupt mijn ogen open. Ik kan mezelf heel goed gelukkig maken op een heel simpele manier
Frat parties FTWquote:Op zondag 27 september 2009 09:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben denk ik een beetje 'intoxicated' zoals ze dat hier zo mooi noemen
Mooi. Geslaagde avond dus.quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het afstudeerfeestje achter de rug
Heb uiteindelijk de dj van het theatercafé (Podium Mozaïek in Amsterdam) moeten vragen of hij het mp3tje wilde draaien (door het hele café, dat niet afgehuurd was!![]()
![]()
) terwijl wij het filmpje op het laptopscherm lieten zien
Maar mn vriendinnetje vond het heel tof
quote:
Het is weer een rampende dampende sportzondag...quote:Op zondag 27 september 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het is mooi weer, iedereen is er natuurlijk op uit...
Ik had een opruimdag.. en Peace was eerst voetbal en nu wielrennen aan het kijken. Dus ik maar even achter de pc. Lennon ligt lekker te slapen.
Ow ja dat kan ook...quote:Op zondag 27 september 2009 16:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer een rampende dampende sportzondag...
Ben doorgegaan naar Simpons the Moviequote:
Inclusief de eerste woorden van baby Maggie?quote:Op zondag 27 september 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben doorgegaan naar Simpons the Movie
The Simpsons.quote:Op zondag 27 september 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
In elk geval inclusief een verdronken Green Day, visioenen hebbende opa en dé manier hoe je van een bijennest afkomt: stop het in de brievenbus van de buren
Dat zijn idd de leuke dingenquote:Op zondag 27 september 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeker
En binnenkort krijg ik ook een versie van ons eveneens zelfgeknutselde afstudeercadeau:
[ afbeelding ]
Erg rustig.quote:
denk hetquote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg rustig.
Vast stukken rustiger dan jouw zaterdag avond.
Job well done.quote:Op zondag 27 september 2009 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
denk hethet was wel super leuk en ik ben trots op mezelf dat ik gewoon op m ben afgestapt en hem heb verteld wat ik van hem vind
Veel beter dan mijn slachtofferige gedrag eerst, ergens halverwege de week verandere mijn attitude
![]()
En bevalt het? In je eigen kamer slapen.quote:maar nu is het hier ook heel rustigIk lig in bed Greys Anatomy te kijken en mijn roomie heeft hier niet geslapen
Heerlijkquote:Op zondag 27 september 2009 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Job well done.![]()
[..]
En bevalt het? In je eigen kamer slapen.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HeerlijkDe vorige vrijwillig op de vloer bij mn vriendinnetjes geslapen, maar toen sliep ze ook al niet hier
Oh en haha, gisteren voor het eerst met een meisje gezoend, ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat ging
Ah, op die manier....... Pics?quote:Op zondag 27 september 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het was gewoon met mijn beste vriendinnetje hier, voor de grap
Nee alleen een specifiek detailquote:Op zondag 27 september 2009 17:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens openbaringen!
Heb je gisteren geen briefje opgehangen met het hoe en wat er op?
Wel slim, als je weet dat je dingen soms niet meer compleet kan herinneren.quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee alleen een specifiek detailMaar ik herinner me alles gewoon nog
Dat briefjes schrijven doe ik vaker, trouwens
ik herinner me eigenlijk altijd allesquote:Op zondag 27 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel slim, als je weet dat je dingen soms niet meer compleet kan herinneren.
sta je al op collegegirlsgonewild.com?quote:Op zondag 27 september 2009 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HeerlijkDe vorige vrijwillig op de vloer bij mn vriendinnetjes geslapen, maar toen sliep ze ook al niet hier
Oh en haha, gisteren voor het eerst met een meisje gezoend, ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat ging
haha ik gedraag me hoorquote:Op zondag 27 september 2009 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sta je al op collegegirlsgonewild.com?
quote:Op zondag 27 september 2009 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij heeft gesmst, als beloofd. Hij is weer in het kamp der goeden
Nee met een goed gesprek gisterenavondquote:Op zondag 27 september 2009 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig!? Met een smsje?
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.quote:Op zondag 27 september 2009 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee met een goed gesprek gisterenavondSmsje was de bevestiging zeg maar
Dat ligt aan de omstandigheden en gedragingen van betrokkenen.quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjee, ik vraag me af hoe lang ik zoo gelukkig kan blijven
Ik heb hem eerst ronduit gezegd dat hij een klootzak wasquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweestquote:Op zondag 27 september 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je liet me al schrikken. Ik was al bang dat alle ooit gedane moeite voor niks was gewist omdat het met alleen een smsje ook kan.
quote:Op zondag 27 september 2009 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst ronduit gezegd dat hij een klootzak was
Sssstttt.quote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweest
quote:
En ik maar denken dat het mijn girlpower wasquote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat zij niet weet is dat het AKQ-interventie team even is langs geweest
Een "Sorry" of een "Het spijt me echt verschrikkelijk! " ?quote:Op zondag 27 september 2009 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]en hij verontschuldigde zich
Is het ook.quote:En ik maar denken dat het mijn girlpower was
quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kom ook weer binnen. Goedenavond.
quote:
Een "I apologize'quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een "Sorry" of een "Het spijt me echt verschrikkelijk! " ?
quote:Is het ook.![]()
Zie je wel Yuri, je moet je mond ook eens leren houden.![]()
Dan meent ie er dus geen zak van.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet heilig, dat witte op de achtergrond is gewoon de lamp op de muur
Zeg maar tegen haar dat ze er een beetje uit ziet als tara reid er uit zag toen ze nog lekker was ...quote:Op zondag 27 september 2009 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk!
[..]
![]()
En Aga is echt fantastisch
Aga ziet er zeker niet slecht uit.quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
Zeg maar tegen haar dat ze er een beetje uit ziet als tara reid er uit zag toen ze nog lekker was ...
quote:
Er zijn er nog wel meer te vinden op jij buis. Iets met correspondents dinner ofzo.quote:
nou ik geloof m lekkerquote:
Als ik jou was, zou ik gewoon kijken hoe het de komende tijd zal gaanquote:
Mooi zoquote:Op zondag 27 september 2009 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De_Hertog, ik word steeds blijer dankzij jouw hulp van vorige week
Dat magquote:
Toevallig ook een van de paren die je nu al hebt?quote:Op zondag 27 september 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal de roddelmachine even voeren: ik weet wat ik voor schoenen ik wil dragen als ik ga trouwenAll Stars
Ik heb maar 1 paarquote:Op zondag 27 september 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toevallig ook een van de paren die je nu al hebt?
Ai, als je ook nieuwe schoenen moet kopen dan kan het qua budget nog wel eens krap wordenquote:Op zondag 27 september 2009 23:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 paar![]()
En dat is vies, heeft gaten en is versleten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |