quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Mijn foto staat al als post #299 in het vorige topic.
Game on!
Pakt zijn vader de gitaar en gaat dan dat lied zingen van Cat Stevens Father and Son......quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zei al, misschien krijg je wel zo'n 'vader-tot-zoon-gesprek'![]()
quote:
Geen idee hoe dat zou moeten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je hem niet even digitaal remasteren?
ik smaak heel vies wil je zeggen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie kijken allebei wel van "Getver"
![]()
Ik durf dat pas te zeggen na een taste test... Mag ik je een zoen geven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik smaak heel vies wil je zeggen?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die foto heb je echt al weggegooid? Anders kunnen we doen: post hier een rare foto van jezelf.![]()
Ik verveel me echt he.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik smaak heel vies wil je zeggen?
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet heilig, dat witte op de achtergrond is gewoon de lamp op de muur
Ik vind er ook niet echt iets raars aan, ik haat overhemden allenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!
Zolang je niet gaat likken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik durf dat pas te zeggen na een taste test... Mag ik je een zoen geven?
Jij ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet heilig, dat witte op de achtergrond is gewoon de lamp op de muur
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een leuke meid in een McDonaldsuniform. Niks raars hoor!
Dankjeequote:Op zaterdag 26 september 2009 20:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij ziet er leuk uit.![]()
Ik bedoel niet per se de kleding, maar gewoon jij.
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaakquote:
Ik draag ze wel regelmatig....quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet echt iets raars aan, ik haat overhemden allen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:15 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dankjee![]()
Als jij dat daarboven op die foto bent:
Jij ziet er ook leuk uitZeker voor iemand die gelikt wordt
Bij mezelf bedoel ik danquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik draag ze wel regelmatig....
Ik zou niet durven. Gewoon een zoen op je hand zoals een echte gentleman hoort te doen bij een dame.quote:
Zeker niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaak
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, dan is het toch niet zo erg als ik mezelf wijsmaak
Whehe, dat hebben er wel een paar gezegd.. Maar het is gewoon mijn gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom zou je dat denken? Welke onverlaat zegt dat je lelijk bent? Daar ga ik eens even een stevig gesprek mee voeren..... Taxichauffeurstyle!
Nou dat vind ik dan erg dat je dat hebt. Je bent gewoon een leuke en vooral lieve meid. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken!quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Whehe, dat hebben er wel een paar gezegd.. Maar het is gewoon mijn gebrek aan zelfvertrouwen
Dat is heel lief van je ^^ het is soms alleen lastig om dat te gelovenquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan erg dat je dat hebt. Je bent gewoon een leuke en vooral lieve meid. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |