quote:
ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef murp het volgende:
IK HEB GEEN ZIN OM EEN NIEUW TOPIC AAN TE MAKEN
Als je weer op zwart staat jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef murp het volgende:
[..]
heeel soms...
mag ik mezelf ook eens laten gaan?
welquote:
oh, ik pak er wel een kloon bijquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je weer op zwart staat ja
wacht effe danquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
What he fuck! IK had de lapo in het vorige topic. IK
en dat komt hier ongestraft mee weg...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:52 schreef murp het volgende:
[..]
heeel soms...
mag ik mezelf ook eens laten gaan?
EAT ME!quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
en dat komt hier ongestraft mee weg...![]()
...machtsmisbruik.
huhquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
wie zegt dat ik een mens ben, ik ben een bot bot bot bot bot...#@#$$$#@##$quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neh, ik hou niet zo van mensenvlees.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
Dat heb je goed gedaaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een slotje geplaatst.
Mag dat zomaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik zette het topic open voor 1 post
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... hij ging na mijn post op slot... MURP!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:57 schreef Stoeprand het volgende:
Dan mag deze dicht.
Ik zeg nog een keer: Slotje!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef Stoeprand het volgende:
JAKANKERWAAROMKANDIECIJFERUSERKUTNUWEEREENLAPOPLAATSEN??!!?!?!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:59 schreef Stoeprand het volgende:
JAKANKERWAAROMKANDIECIJFERUSERKUTNUWEEREENLAPOPLAATSEN??!!?!?!
mijn dochter moet anoniem blijven op FOKquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is je fotospam in OUD dan
Murp word murpal jacksonquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:00 schreef murp het volgende:
[..]
mijn dochter moet anoniem blijven op FOK
ik ga weer verder slapen
sigquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef Stoeprand het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen neger hoor, maak je maar geen zorgen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef Stoeprand het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik ben geen neger hoor, maak je maar geen zorgen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGER![]()
![]()
wellesquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:04 schreef Stoeprand het volgende:
WANT DAT BEN IK DUS OOK MOOI NIET HÈ![]()
![]()
Ik ben nog maar net begonnen...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef Stoeprand het volgende:
Ik dacht dat die pesterijen nu eindelijk voorbij waren.
*snik* *snik*quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net begonnen...
Criminalquote:
HOI. Zijn ze al klaar met de weg bij je huisquote:
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
HOI. Zijn ze al klaar met de weg bij je huis
Ach, naar buiten ging je toch al nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010Alles wordt afgegraven, riolering wordt vervangen, enz. En dat allemaal vlak bij mij voor. Ik verheug nu al op de rotzooi en het kabaal.
Nu hebben we wel een goed excuus om te baggeren, murp gaf immers 'het goede voorbeeld'.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Jeetje, mods mogen toch niet baggerendie moeten het goede voorbeeld geven
Dan kan ik ook mod wordenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nu hebben we wel een goed excuus om te baggeren, murp gaf immers 'het goede voorbeeld'.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die kant van de weg wel ja. Volgende week gaat de weg bij m'n voordeur dicht tot mei 2010Alles wordt afgegraven, riolering wordt vervangen, enz. En dat allemaal vlak bij mij voor. Ik verheug nu al op de rotzooi en het kabaal.
en het is recessiequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gezien vertragingen met dit soort werkzaamheden.... inderdaadquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bijna 3/4 jaar in de troep dus
Dan nog langerquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gezien vertragingen met dit soort werkzaamheden.... inderdaad
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan nog langer
Vanaf volgende week (oktober) tot en met mei is precies 8 maanden
Nee manquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!
Ik dacht 3 tot 4 jaar
eheheh echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man
3 kwart jaar, is 3/4 deel
nergens, dat ben je gewend tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:01 schreef Deniseeee het volgende:
Haaaaai!![]()
En waar hebben we het vandaag weer over?
doe es een beetje inputquote:
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jasquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vandaag een super toffe jas gehaald en hij kostte maar 50 euro.
eheheh dan is het nep!quote:
Ik heb nog een winterjas. Wordt de 3e winter dat ik 'm aan doe maar hij is tijdloos mooi en nog warm ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jas
New Yorker. Een leren jas.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jas
Winterjasquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nog een winterjas. Wordt de 3e winter dat ik 'm aan doe maar hij is tijdloos mooi en nog warm ook![]()
(mocht ook wel voor dat geld)
quote:
Met 8/9 graden ga ik mn bodywarmer niet meer aandoenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
WinterjasAlsof het hier koud word
quote:
Ik heb 1 nepleren jas en daar doe ik het mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met 8/9 graden ga ik mn bodywarmer niet meer aandoen
Met 8 graden heb ik een vest en jas buiten aan ja. Bikkel dat je bentquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb 1 nepleren jas en daar doe ik het mee.
Met 8/9 graden loop ik in t-shirt en die jas, noem je dat al koud?Jij bent vaag bezig vandaag
!
Echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met 8 graden heb ik een vest en jas buiten aan ja. Bikkel dat je bent![]()
Nee manquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Echt_! En dan heb je het niet vreselijk warm?
Wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
morgen!
ik heb mn gastenboek helemaal overnieuw gedaan![]()
nou nu laat hij dingen zien uit mn db enzo alleen het posten lukt niet
8D begonquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:46 schreef murp het volgende:
[..]
een topic kicken uit 2006, denk je dat je leuk ben ofzo?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:48 schreef murp het volgende:
[..]
niet, derhalve vind ik je niet leuk en ik vind je een klote user
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:52 schreef murp het volgende:
[..]
omdat je godsklere een kloteuser en niet leuk ben
iedereen vind mij leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
iedereen vind mij leuk
namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik veel ik lees altijd over z'n posts heen
Dan kreeg ik 5 euro van 8Dquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:55 schreef murp het volgende:
[..]
maar wat vond je nou zo leuk aan om een topic uit 2006 te kicken?
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 15:57 schreef murp het volgende:
[..]
en 8D is geen kloon van jou of een van je baggervriendjes?
Hoe durf je mij daarmee in het verband te brengenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:57 schreef murp het volgende:
[..]
en 8D is geen kloon van jou of een van je baggervriendjes?
Dat vraag je je nogsteeds af?quote:
ja, ik verbaas me er nog steeds overquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat vraag je je nogsteeds af?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat vraag je je nogsteeds af?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik verbaas me er nog steeds over
92,74%quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]En dat terwijl ONZ voor 90% kutuser is
we gaan hier eens met de bezem door, net alsVBLquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
die andere 10% is crewquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
we gaan hier eens met de bezem door, net alsVBL
dat is een puik planquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg murp, zullen we anders dit weekend ONZ eens opschonen en wat kutusers voordragen voor een ban of zo.![]()
Lucht ook lekker op trouwens zoiets.
Dan toch liever kutusers.quote:
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg murp, zullen we anders dit weekend ONZ eens opschonen en wat kutusers voordragen voor een ban of zo.![]()
Lucht ook lekker op trouwens zoiets.
Flikker op jij kopieerdert!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.
wees blij dat we het niet achter de schermen doen, dan schrik je opeens dat er zoveel users missenquote:
quote:
We kunnen het op twee manieren doen:quote:
aangeven om te gaan rellen? das banwaardigquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kutuser samenspanning!
[ afbeelding ]
Hier Jim een kadootjequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We kunnen het op twee manieren doen:
1. We stellen een aantal criteria op en toetsen de users daar aan. Iedereen die voldoet wordt nader onder de loep genomen en eventueel bij de FA's neergelegd.
2. We gaan op ons gevoel af en laten een paar kutusers een ban aansmeren.
2quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. We stellen een aantal criteria op en toetsen de users daar aan. Iedereen die voldoet wordt nader onder de loep genomen en eventueel bij de FA's neergelegd.
Nee het plaatje gaat over banden recyclingquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef murp het volgende:
[..]
aangeven om te gaan rellen? das banwaardig
Hou het gewoon bij slotjes plaatsen. Users mogen ook een stukje vrijheid en disorde verkrijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:05 schreef murp het volgende:
[..]
wees blij dat we het niet achter de schermen doen, dan schrik je opeens dat er zoveel users missen
3. Come to the dark side and join us in the war against serious business!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, daar is nummer 1. Waar is Stoeprand? Want dat wordt nummer 2.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hier Jim een kadootje
[ afbeelding ]
ja, binnen een oogopslagquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga trouwens voor optie 2. Dat is het meest effectief en het snelst. Bovendien zijn de kutusers er zo uit te halen hier.
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij slotjes plaatsen. Users mogen ook een stukje vrijheid en disorde verkrijgen
ik zie dat anders....quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het plaatje gaat over banden recycling
Zie je het niet dan? Banden recyclen tot rookquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?
[..]
ik zie dat anders....
Dan maak je ONZ net als dat mensen Friesland graag zien: Hek er omheen en de mensen hun gang laten gaanquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?
dus murp en SWJ de shredder inquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moeten we gewoon alle vaste users van deze SC meteen door de shredder laten gooien. Alsof je het grofvuil wegbrengt, zeg maar.
En dan de rest er nog tussenuit halen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus murp en SWJ de shredder indat betekent geen mods voor ONZ
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Jou mee lastig vallen, lukt het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat moet jij met dat soort plaatjes
neequote:
De vaste posters. Wel lezen he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
dus murp en SWJquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vaste posters. Wel lezen he.
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus murp en SWJIk kom hier niet echt vaak
ok, huppel en ezechielk en justmattie ook ed
en graseter
Jij ziet alles foutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.
Dat bedoel ik, jij ziet alles foutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi. Weer een voor de shredder. Met je bagger.
lekker zegquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik vind namelijk van niet.
Omdat je geen note wil.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker zegwaarom moet ik btw de mods altijd gelijk geven als ik geen note wil
hij is mod, dus jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?
Niet echt, ik bevind me gewoon op de begane grond. Maar sommige users zitten zo diep onder de grond (de ratten) dat dat wel automatisch het geval is ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Oh en jij voelt je zeker boven alle users verheven?
Je hebt er al 54quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een kulsysteem zeg, dat noten
en ik 0quote:
Dus dat betekend Paul door de shredder, en de rest mag blijvenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als Paul door de shredder gaat met al z'n kloon, blijft er niet veel meer over hier.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus dat betekend Paul door de shredder, en de rest mag blijven
Als je de FAQ leest en zo weet je al heel veelquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Kunnen ze niet bij het begin een PM sturen met de belangrijkste regels, en ook waar je de notes kan vindener zijn echt heel veel mensen die dat niet weten
Waar?quote:
Minder incrowd danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als Paul door de shredder gaat met al z'n kloon, blijft er niet veel meer over hier.
lezen dat doen mensen op internet niet, en die FAQ is heel moeilijk te gebruiken enzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je de FAQ leest en zo weet je al heel veel
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Wat is hier niet aan te snappen danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen dat doen mensen op internet niet, en die FAQ is heel moeilijk te gebruiken enzo
quote:De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
dat staat daar bovenaan kneusquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoeveel notes ik heb
Ja hallo, ik en lezenquote:
Staat godver in de eerste regel tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoeveel notes ik heb
Zoals ik al zei, ik en lezenquote:
Dat snap ik, en dat moeten ze dus in een PM zettenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is hier niet aan te snappen dan![]()
[..]
Dat zie ik toch ook wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Staat godver in de eerste regel toch
dat is te merkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik en lezen
Ah. Daar is ie!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Gaan murp en cijferuser nu weer lapo hunten?
zeg dan gewoon dpthsquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Wat zie jij onder post opkrikken. Alleen een ''quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
2) Bagger mag niet.
Doei SC.
Is geen bagger, krik mijn post niet opquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
2) Bagger mag niet.
Doei SC.
Sommigen kunnen blijkbaar niets anders posten. Dan is het postopkrikken ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat zie jij onder post opkrikken. Alleen een '''' of ''
'' ?
wat is trouwens het verschil tussen postopkrikken en bagger, of beter gezegd, postopkrikken is bagger maar bagger is geen postopkrikken dat snap ik, maar waarom moet het dan toch apartquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommigen kunnen blijkbaar niets anders posten. Dan is het postopkrikken ja.
Omdat postopkrikkers een apart volkje is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is trouwens het verschil tussen postopkrikken en bagger, of beter gezegd, postopkrikken is bagger maar bagger is geen postopkrikken dat snap ik, maar waarom moet het dan toch apart
Ah, maar dat zegt mij nog steeds niet veelquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat postopkrikkers een apart volkje is.
Het postopkrikken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, maar dat zegt mij nog steeds niet veelnoem mij is een verschil tussen postopkrikkers en bagerusers
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent de volgende nominatie voor de shredder.
Wat hoezo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent de volgende nominatie voor de shredder.
Omdat je een kutuser bent.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
En sta ik echt op het randje?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel in de FB
nee, de vaste SC userts moeten in de shredder volgens SWJ *SWJ niet meegerekent want die is geen vaste SC usertquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
Ik had je al gezegd op te tiefen toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
Maar ik snap nog steeds het verschil niet, noem is een echte postopkrikkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor
Jij begint het door te krijgen. Dat is positief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wanneer is iemand officieel kutuser? Als een mod dat vind?
Ik ben blij dat jij daar geen macht (meer) over hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd op te tiefen toch?
Ja overleg met Sinterklaas is niet nodigquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
Fight the system from within the systemquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij begint het door te krijgen. Dat is positief.
Als een FA dat vind denkquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Stel die man toch niet zo achteruit!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja overleg met Sinterklaas is niet nodig
Nee, noem is geen postopkrikker. Wel een baggeraar trouwens.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds het verschil niet, noem is een echte postopkrikker
Ja maar een ander hoeft die persoon dan nog geen kutuser te vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als een FA dat vind denken als ie veelvuldig de regels overtreed
Welquote:
nee, maar FA's hebben de macht om iemand te bannen en mods alleen maar notenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja maar een ander hoeft die persoon dan nog geen kutuser te vinden
dus jij zegt dat heel fok door de shredder kan incl danny behalve jij danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, noem is geen postopkrikker. Wel een baggeraar trouwens.
Ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, maar wel een postopkrikker.
Het is gewoon een oude viezerik met al die kleine kinderen op schootquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Stel die man toch niet zo achteruit!
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is gewoon een oude viezerik met al die kleine kinderen op schoot![]()
+1 notequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
SWJ vind alles kutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
Dus SWJ vindt Huppelmuts ook kut?
Positief, want SWJ is ook geen fan van Sinterklaasquote:
is dit sinterklaasquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zal mijn ene note ook wel positief zijn wegens het zijn van een toffe userquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Positief, want SWJ is ook geen fan van Sinterklaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |