Jij bent altijd sikkeneurig. Komt door je identiteitscrisis en geslachtsverwarring.quote:
ik ben 100% tukkerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
Shit he, is sikkeneurig een Nederlands woord![]()
Ik dacht dat het typisch Leeuwarders o.i.d. was omdat ik het wel vaak hoor hier
Voeg daar aan toe slaaptekort wegens een mini-murp. En tadaaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij bent altijd sikkeneurig. Komt door je identiteitscrisis en geslachtsverwarring.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben een twaalfjarige rokende neger.
Heeft je moeder nooit veteld dat je niet mag liegenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben geen twaalfjarige rokende neger.
Nee, inderdaad, je vergeet wat: een 12 jarige autistische neger die rooktquote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben geen twaalfjarige rokende neger.
das minderquote:Op donderdag 17 september 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Wtf ik heb vandaag foto's gemaakt met m'n mobiel, kan ik niet bij de bestanden om ze over te zetten.
Normaal komt er bij Mijn Computer dan een PHONE F schijf of zoiets en daar staan ze maar hij's foetsie.
Kaartje eruit trekken, en in een cardreader stoppenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Wtf ik heb vandaag foto's gemaakt met m'n mobiel, kan ik niet bij de bestanden om ze over te zetten.
Normaal komt er bij Mijn Computer dan een PHONE F schijf of zoiets en daar staan ze maar hij's foetsie.
Heb ik niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kaartje eruit trekken, en in een cardreader stoppen
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je vergeet wat: een 12 jarige autistische neger die rookt
Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens wat anders horen zeggen.
Ja, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGERquote:
Dus je komt wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGER![]()
![]()
Eerst was het alleen nog maar 'NEEHEE IK BEN NIET TWAALFquote:
Dat was niet zo grappigquote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Eerst was het alleen nog maar 'NEEHEE IK BEN NIET TWAALF'.
Dat klinkt alsof ik een of ander verdovend middel ben.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLOOOOOOOOO!
Ik ben ook weer uitgewerkt.
Ben je toch ook?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik een of ander verdovend middel ben.
Ik bedwelm je geest.quote:
Duidelijk, een autistische twaalfjarige rokende neger in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
U valt in herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 17:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
Onbetaalbaar.quote:
schoonheidquote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Onbetaalbaar.
Ik bedwelm iedereen met mijn schoonheid.
Of met mijn lichaamsgeur.
KB?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
schoonheidhoop ik
jij bent toch niet de nieuwe KB
Krentenbol.quote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh die KB.
Nee.
Ik ben echt.
En Ez, jij weet dat volgende week.
of kom je niet meer?
voel jij wat?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Holy shit ik heb m;n lippiercing er 2 dagen uitgehad en ik heb ;m zonder een centje pijn er weer ingekregen. :\
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
het is bijna zielig hoe jan peter wordt afgemaakt in dat debat !![]()
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE NEGER DIE IN DE ONTKENNINGSFASE ZITquote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Duidelijk, een autistische twaalfjarige rokende neger in de ontkenningsfase.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE NEGER DIE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |