Jij bent altijd sikkeneurig. Komt door je identiteitscrisis en geslachtsverwarring.quote:

ik ben 100% tukkerquote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
Shit he, is sikkeneurig een Nederlands woord![]()
Ik dacht dat het typisch Leeuwarders o.i.d. was omdat ik het wel vaak hoor hier

Voeg daar aan toe slaaptekort wegens een mini-murp. En tadaaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij bent altijd sikkeneurig. Komt door je identiteitscrisis en geslachtsverwarring.

quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben een twaalfjarige rokende neger.

Heeft je moeder nooit veteld dat je niet mag liegenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben geen twaalfjarige rokende neger.

Nee, inderdaad, je vergeet wat: een 12 jarige autistische neger die rooktquote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben geen twaalfjarige rokende neger.

das minderquote:Op donderdag 17 september 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Wtf ik heb vandaag foto's gemaakt met m'n mobiel, kan ik niet bij de bestanden om ze over te zetten.
Normaal komt er bij Mijn Computer dan een PHONE F schijf of zoiets en daar staan ze maar hij's foetsie.

Kaartje eruit trekken, en in een cardreader stoppenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Wtf ik heb vandaag foto's gemaakt met m'n mobiel, kan ik niet bij de bestanden om ze over te zetten.
Normaal komt er bij Mijn Computer dan een PHONE F schijf of zoiets en daar staan ze maar hij's foetsie.

Heb ik niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kaartje eruit trekken, en in een cardreader stoppen

Neequote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je vergeet wat: een 12 jarige autistische neger die rookt

Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens wat anders horen zeggen.

Ja, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.

NEEHEE, IK BEN GEEN AUTISTISCHE TWAALFJARIGE ROKENDE NEGERquote:

Dus je komt wel?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Smoesjes om niet naar de meet te hoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |