quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
iedereen vind mij leuk
namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet ik veel ik lees altijd over z'n posts heen
Dan kreeg ik 5 euro van 8Dquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:55 schreef murp het volgende:
[..]
maar wat vond je nou zo leuk aan om een topic uit 2006 te kicken?
Neequote:Op zaterdag 26 september 2009 15:57 schreef murp het volgende:
[..]
en 8D is geen kloon van jou of een van je baggervriendjes?
Hoe durf je mij daarmee in het verband te brengenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:57 schreef murp het volgende:
[..]
en 8D is geen kloon van jou of een van je baggervriendjes?
Dat vraag je je nogsteeds af?quote:
ja, ik verbaas me er nog steeds overquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat vraag je je nogsteeds af?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat vraag je je nogsteeds af?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik verbaas me er nog steeds over
92,74%quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]En dat terwijl ONZ voor 90% kutuser is
we gaan hier eens met de bezem door, net alsVBLquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
die andere 10% is crewquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef Pingwingei het volgende:
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
we gaan hier eens met de bezem door, net alsVBL
dat is een puik planquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg murp, zullen we anders dit weekend ONZ eens opschonen en wat kutusers voordragen voor een ban of zo.![]()
Lucht ook lekker op trouwens zoiets.
Dan toch liever kutusers.quote:
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg murp, zullen we anders dit weekend ONZ eens opschonen en wat kutusers voordragen voor een ban of zo.![]()
Lucht ook lekker op trouwens zoiets.
Flikker op jij kopieerdert!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar moet ik toch een stokje voor steken. Het blijft wel ONZ he.
wees blij dat we het niet achter de schermen doen, dan schrik je opeens dat er zoveel users missenquote:
quote:
We kunnen het op twee manieren doen:quote:
aangeven om te gaan rellen? das banwaardigquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kutuser samenspanning!
[ afbeelding ]
Hier Jim een kadootjequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We kunnen het op twee manieren doen:
1. We stellen een aantal criteria op en toetsen de users daar aan. Iedereen die voldoet wordt nader onder de loep genomen en eventueel bij de FA's neergelegd.
2. We gaan op ons gevoel af en laten een paar kutusers een ban aansmeren.
2quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. We stellen een aantal criteria op en toetsen de users daar aan. Iedereen die voldoet wordt nader onder de loep genomen en eventueel bij de FA's neergelegd.
Nee het plaatje gaat over banden recyclingquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef murp het volgende:
[..]
aangeven om te gaan rellen? das banwaardig
Hou het gewoon bij slotjes plaatsen. Users mogen ook een stukje vrijheid en disorde verkrijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:05 schreef murp het volgende:
[..]
wees blij dat we het niet achter de schermen doen, dan schrik je opeens dat er zoveel users missen
3. Come to the dark side and join us in the war against serious business!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, daar is nummer 1. Waar is Stoeprand? Want dat wordt nummer 2.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hier Jim een kadootje
[ afbeelding ]
ja, binnen een oogopslagquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga trouwens voor optie 2. Dat is het meest effectief en het snelst. Bovendien zijn de kutusers er zo uit te halen hier.
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hou het gewoon bij slotjes plaatsen. Users mogen ook een stukje vrijheid en disorde verkrijgen
ik zie dat anders....quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het plaatje gaat over banden recycling
Zie je het niet dan? Banden recyclen tot rookquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
niet hier, je weet dat het geen democratie is op FOK he?
[..]
ik zie dat anders....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |