doe es een beetje inputquote:
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jasquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb vandaag een super toffe jas gehaald en hij kostte maar 50 euro.
eheheh dan is het nep!quote:
Ik heb nog een winterjas. Wordt de 3e winter dat ik 'm aan doe maar hij is tijdloos mooi en nog warm ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jas
New Yorker. Een leren jas.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat voor jas en waar? Ik moet ook een nieuwe jas
Winterjasquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb nog een winterjas. Wordt de 3e winter dat ik 'm aan doe maar hij is tijdloos mooi en nog warm ook![]()
(mocht ook wel voor dat geld)
quote:
Met 8/9 graden ga ik mn bodywarmer niet meer aandoenquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
WinterjasAlsof het hier koud word
quote:
Ik heb 1 nepleren jas en daar doe ik het mee.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met 8/9 graden ga ik mn bodywarmer niet meer aandoen
Met 8 graden heb ik een vest en jas buiten aan ja. Bikkel dat je bentquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb 1 nepleren jas en daar doe ik het mee.
Met 8/9 graden loop ik in t-shirt en die jas, noem je dat al koud?Jij bent vaag bezig vandaag
!
Echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met 8 graden heb ik een vest en jas buiten aan ja. Bikkel dat je bent![]()
Nee manquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Echt_! En dan heb je het niet vreselijk warm?
Wat doet ie dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
morgen!
ik heb mn gastenboek helemaal overnieuw gedaan![]()
nou nu laat hij dingen zien uit mn db enzo alleen het posten lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |